SPOILER
Te veel New Kids?quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:40 schreef Friek_ het volgende:
Een nieuwe TVP godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuhhhhhh!
quote:
Ja sorry, ik probeerde Friek_ nog te verleiden tot het plaatsen van de lapo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:14 schreef arj1o1 het volgende:
Jaaaaaaa hier had ik dus echt geen zin in op zaterdagavond...
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef oompaloompa het volgende:
Bier is lekker maar de kater de dag erna (nu dus) iets minder ^_^
Die gedachtes heb ik ook wel eens gehad. Maar als ik weer bier voorgeschoteld krijg dan verval ik weer mijn oude ritme.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik drink geen bier meer denk ik.
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn kater is ook weer enorm.. kut zondag
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
Dat heeft hij de afgelopen 2x niet gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
V? Waar is dat nu weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.
We moeten in V zien te komen, vanuit daar kun je mooi stalken
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.quote:
Ooo, heet dat zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.
Haha, tot nu toe viel het wel meequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
Koffiedrinkenquote:
Alleen Dr_Strangelove kom ik regelmatig tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
mij alweer vergeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe viel het wel mee
Ik heb alleen oompa gezien & Lenny zat bij wetenschapsfilosofie voor mij.
En ik heb jou vorig jaar inderdaad gezien
Aha, gezellig!quote:
Nee, jij kwam mij steunen voor een tentamenquote:mij alweer vergeten?![]()
Wat een leuke smileyquote:
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.quote:
Doe eens posten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.
Daar heb ik niets te zoeken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
Het is ook nog eens iets wat voornamelijk in de HK bekend is.
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratiequote:
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratie
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?
Haha okequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.
Ingevuld!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
Friek_: http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Het wordt 21 of 22 okt, 14:00quote:
Jij moet gewoon de doorslag gevenquote:
Dat kan altijd wel denk ikquote:
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....quote:
Ik heb hem voor je ingevuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....
Aangezien ik dit een geweldig bruggetje vind, heb ik hem ingevuld. Hopelijk ben ik de enige die op maandag 12u kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
heb je ook tijd teveul?
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Komaan, we hebben ook 7 statistiekvakken.. wat wil je?
Als dit de kern van zijn proefschrift weergeeft dan verbaast het mij dat je hierop kunt promoveren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.
Ik heb me nog beheerst, ik had namelijk ook bij andere mensen wat in kunnen vullenquote:
Een onderzoek dat weergeeft dat onderzoekers statistische fouten maken... leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm... En ik ben 's middags niet thuis geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Hoe zit het met de normaliteitsassumptie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de doorslag geven
zijn de eerste en laatste letter van jouw achternaam hetzelfde?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe kun je zien dat een psycholoog liegt?GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee, da's een advocatenmop.
.
FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
dan kan ik jou nu ook spottenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken bij deze vraagmaar ja.
Is er, quickquote!quote:FOK! moet iets inbouwen dat je meerdere berichten kan aanvinken die je wil quoten, in één keer. Elke keer quoten, copy c, terug, quoten, etc. is irritant.
En waar zit dat knopje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kan ik jou nu ook spotten
[..]
Is er, quickquote!
beidequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En waar zit dat knopje?
Edit: en waar heb je me trouwens gevonden, hyves of facebook?
Heee, die quickquote is verrekte handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
beidedie knop moet je eerst aanzetten in je opties
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heee, die quickquote is verrekte handig!
Superhandigquote:
Haha, jij bent weer helemaal tevredenquote:
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:15 schreef arj1o1 het volgende:
oompaloompa was je nu al weer weg... er zaten alleen nog maar Chineesjes
Spannend!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 aziaten in mn klas zitten. Ik was idd al weg was rond kwart voor 3 weg. De volgende keer leg ik wel ergens een briefje met onzichtbare inkt waar dan een schatkaart op staat en zet ik een speurocht uit
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal ook gehoord, men sprak er schande van.
Ik dacht vorige week dat De Roos het ging proberen, want hij liet iemand doodleuk koffie voor hem halen na een uurtje college terwijl ie zelf gewoon doorging. Maar uiteindelijk was het toch al om 16:15 klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Deze week is het door zijn collega helemaal goedgemaakt. Waar krijg je tegenwoordig nog 2 klokuren achter elkaar zonder pauze hoorcollege?
Lees jij alles terug ofzo?quote:
Oke, goed dat ik het weetquote:
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leestquote:
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als ik wat zeg, dat jij het misschien leest
Nee, maar tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik ben mod, dan komt het toch niet als een verrassing dat ik mijn forum goed doorkijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |