SPOILER
Te veel New Kids?quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:40 schreef Friek_ het volgende:
Een nieuwe TVP godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuhhhhhh!
quote:
Ja sorry, ik probeerde Friek_ nog te verleiden tot het plaatsen van de lapo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:14 schreef arj1o1 het volgende:
Jaaaaaaa hier had ik dus echt geen zin in op zaterdagavond...
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef oompaloompa het volgende:
Bier is lekker maar de kater de dag erna (nu dus) iets minder ^_^
Die gedachtes heb ik ook wel eens gehad. Maar als ik weer bier voorgeschoteld krijg dan verval ik weer mijn oude ritme.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik drink geen bier meer denk ik.
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn kater is ook weer enorm.. kut zondag
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dinsdagavond/nacht ga je geen bier drinken hč?
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dinsdag kun je ook leuk stappen in Tilburg hoor?
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
Dat heeft hij de afgelopen 2x niet gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Of hij drinkt wel bier en komt naar het college.. Dan kun je hem spotten met een kater.
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt hij niet naar college & dan kan ik geen stalker spelen.
V? Waar is dat nu weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Door jou kan ik anders ook al tijden geen stalker spelen. Telkens als ik in C kijk dan ben je er niet.
We moeten in V zien te komen, vanuit daar kun je mooi stalken
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.quote:
Ooo, heet dat zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat gebouw onder de trap naar de bieb.
Haha, tot nu toe viel het wel meequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
Koffiedrinkenquote:
Alleen Dr_Strangelove kom ik regelmatig tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Friek_ het volgende:
Dat jullie elkaar zovaak zien. Ik heb tot nu toe niemand bewust meegemaakt. Automatic_ heeft me schijnbaar wel een keer gespot, maar daar blijft het toch echt bij.
mij alweer vergeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, tot nu toe viel het wel mee
Ik heb alleen oompa gezien & Lenny zat bij wetenschapsfilosofie voor mij.
En ik heb jou vorig jaar inderdaad gezien
Aha, gezellig!quote:
Nee, jij kwam mij steunen voor een tentamenquote:mij alweer vergeten?![]()
Wat een leuke smileyquote:
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.quote:
Doe eens posten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zat op die site van jouw smiley te kijken en de naam sprak mij erg aan. De site is alleen wel van een tweaker volgens mij, want er staat ook een smiley van fietsnerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |