Daar heb ik niets te zoeken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef GlowMouse het volgende:
Het is ook nog eens iets wat voornamelijk in de HK bekend is.
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratiequote:
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn leuke topics hoor, ook een 'show hier wat je net gekocht hebt', prachtige plek voor inspiratie
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, heb je al weleens iets gekocht wat daar gepost is?
Haha okequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet direct, maar bijna alles wat ik hier heb staan is daar wel langsgekomen.
Ingevuld!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
Friek_: http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Het wordt 21 of 22 okt, 14:00quote:
Jij moet gewoon de doorslag gevenquote:
Dat kan altijd wel denk ikquote:
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....quote:
Ik heb hem voor je ingevuldquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Allebei niet ideaal, maar liever de 22e dan, want de 21e heb ik een tentamen (en nog wat colleges)....
Aangezien ik dit een geweldig bruggetje vind, heb ik hem ingevuld. Hopelijk ben ik de enige die op maandag 12u kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
heb je ook tijd teveul?
http://beta4.fokzine.net/~glowmouse/meet/
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Komaan, we hebben ook 7 statistiekvakken.. wat wil je?
Als dit de kern van zijn proefschrift weergeeft dan verbaast het mij dat je hierop kunt promoveren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Graag psychologen die kaas hebben gegeten van statistiek.
Ik heb me nog beheerst, ik had namelijk ook bij andere mensen wat in kunnen vullenquote:
Een onderzoek dat weergeeft dat onderzoekers statistische fouten maken... leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
meerendeel van dat proefschrift gaat er over dat sociale wetenschappers CI en efectgrootte zouden moeten raporteren. Effectgrootte zou inderdaad moeten maar is niet verplicht, CI snap ik niet aangezien je al means en std. rapporteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |