Nee, dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Unus testis nullus testis zeggen wij dan in het recht. Ofwel één getuige is geen getuige.
Ik was er ook bij en zag ook iemand onder een tafel kruipen. Ik dacht toen dat het vanwege mijn krakende broek was, daarna snapte ik het pas....
Je kunt een legale key van de universiteit gebruiken voor SPSS. Enige wat je moet doen is het dan ergens downloaden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand enig idee waar ik SPSS vandaan kan halen? Geen zin om ervoor naar de uni te moeten fietsen.. klote practicum
For real? Ik was er echt om kwart voor 3 zo ongeveer! Maar goed ik was maandag strontverkouden en brak e.d. dus maar goed je me niet hebt gespotquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hey homeboys & hoochie mommas.
Nog tot kwart voor drie op je gewacht arjo
zusje wat had je voor attitudes?
Gast, kom je nu mee aan, ik heb nu al spss 17 besteld via surfspot voor 17 euriquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kunt een legale key van de universiteit gebruiken voor SPSS. Enige wat je moet doen is het dan ergens downloaden.
91! Nice uh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
Hey homeboys & hoochie mommas.
Nog tot kwart voor drie op je gewacht arjo
zusje wat had je voor attitudes?
O wow, super gefeliciteerd met je 9, echt heel erg goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gast, kom je nu mee aan, ik heb nu al spss 17 besteld via surfspot voor 17 euri.
[..]
91! Nice uh?Dinsdag midterm voor consumer, ik schijt 'm echt
. Heb het idee dat Niels heul moeilijke vragen gaat stellen.. pfft
.
O was jij dat wel? Herkende je niet echt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
For real? Ik was er echt om kwart voor 3 zo ongeveer! Maar goed ik was maandag strontverkouden en brak e.d. dus maar goed je me niet hebt gespot
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
O was jij dat wel? Herkende je niet echt...
[..]
O wow, super gefeliciteerd met je 9, echt heel erg goed!
Consumer bedoel je hopelijk volgende week mee?
Kan wel kijken of ik de vragen van vorig jaar nog kan vinden. Als je het kent & begrijpt was t vorig jaar goed te doen, maar zou er wel ong. 80% als je zou doen voor een normaal tentamen voor leren...
[..]
[..]
Kan wel kijken of ik de vragen van vorig jaar nog kan vinden. Als je het kent & begrijpt was t vorig jaar goed te doen, maar zou er wel ong. 80% als je zou doen voor een normaal tentamen voor leren...
[..]
20okt is D-Dayquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
je quote je eigen postquote:
combobreakerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je quote je eigen postof was het een grapje dat je er op tijd was.
dat ben jij juist, jij bent de eerste die oompaloompa niet quotequote:
Eigenlijk was het zusjevan die meer dan alleen een smily posttequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat ben jij juist, jij bent de eerste die oompaloompa niet quote![]()
dan moeten we die lynchen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eigenlijk was het zusjevan die meer dan alleen een smily postte
aaarhg nu doe je t weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |