jij hebt last van cootiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
Let maar niet op GL, hij heeft last van SIDS
Hej, is het nu weer goed met je vingers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
En hoi Tegan! En ik zoek dat tentamen op zusje!
die is makkelijker dan de vorigequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know.
Ik ben dit aan het maken. Deadline is morgenochtend half 11.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die is makkelijker dan de vorige
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
moet je controleren of 2-7 logisch volgen uit 1?
Niks nieuws, deze maakt gebruik van de wortelfunctie nog over die avatar, een professor beweerde dat je rustig de wortel van -1 kunt nemen omdat heel veel boeken dat gewoon doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit, nu moet ik ineens een functie maken die gebruik maakt van een eerdere functie.
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niks nieuws, deze maakt gebruik van de wortelfunctie nog over die avatar, een professor beweerde dat je rustig de wortel van -1 kunt nemen omdat heel veel boeken dat gewoon doen
[ afbeelding ]
niet anders dan anders, al moet je misschien de functie die je gebruikt voor de functie zetten waarin hij gebruikt wordt en bij kruisverwijzingen dan prototypes gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functie.
I know, had het ff makkelijk opgeschrevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
Het is ook moeilijk, want die code werkt niet (meer) die komt uit de tijd van PHP3, echt meer dan 5 jaar geleden. Je moet $_POST['naam'] gebruiken.
inderdaad, langzamer posten dusquote:
Wat?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
niet anders dan anders, al moet je misschien de functie die je gebruikt voor de functie zetten waarin hij gebruikt wordt en bij kruisverwijzingen dan prototypes gebruiken
datquote:
wat is dat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar hoe werkt dat in Java met een zelfgemaakte functie in een zelfgemaakte functie.
quote:
quote:Write a function that has as parameters the coordinates of a cell and returns a boolean representing whether this cell will be alive in the next generation, using the number-of-neighbors function above and the game's rules.
in php hoeft dat nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is toch altijd?
Of, ik heb geen main functie?
1 2 3 4 5 6 | zegwat(); function zegwat() { echo 'Tegan heeft cooties!'; } ?> |
als je functies elkaar niet aanroepen niet nee, of als java het net als php doetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Oh, maar ik hoef me daar geen zorgen over te maken als ik het sowieso vantevoren doe, toch?
quote:Write a method that computes the next generation, using the method above, storing it in the new generation field.
Yeah, php *\o/*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
in php hoeft dat niet
[ code verwijderd ]
dat werkt gewoon in php
Bezig met de puntjes op de i aan het zetten?quote:
Puntjes op de i? Ik moet nog stukken schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Bezig met de puntjes op de i aan het zetten?
quote:
Oh my, succes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Puntjes op de i? Ik moet nog stukken schrijven
Het is wat overdreven. Ik moet mijn conclusie nog aanscherpen en de samenvatting nog deels schrijven. Daarnaast moet ik de coefficienten nog netjes in tabellen zetten en nog wat dingen uitrekenen. Bovendien is het de conceptversiequote:
Cum laudequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef GlowMouse het volgende:
nodig waarvoor, je bent toch al rema-student?
Hij werkt ook pas een paar minuten iddquote:
mensen die alles tot het laatst uitstellenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij werkt ook pas een paar minuten idd![]()
. Maar hetgeen fout was is eigenlijk nooit uitgelegd
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die alles tot het laatst uitstellen
Yeah, alles tot het laatste uitstellen *\o/*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die alles tot het laatst uitstellen
22 okt, 14:00.quote:
40 uur rekenen is niksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef arj1o1 het volgende:
Eindelijk weet mijn computer niet negatieve varianties eruit te persen. Althans met 1 iteratie per half uur (hij moet tot +/- 80)..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |