quote:Algemene informatie: Aanvang 19:00 | Zaal open 18:30 | VVK vanaf 27-6-2009
Tickets ¤ 25,00 | Servicekosten ¤ 3,45 | Dommelsch Zaal
vroege show
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
Bovendien ga ik je toch ontlopen dan. Maar mezelf spotten is idd een goede hobby van mij.
dan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennen
Wat dat betreft heb je het makkelijker als automatic_, die moest onder een tafel kruipen.
Geef eens antwoord op mijn vraag jijquote:
had je maar een typfout in je vraag moeten stoppen, dan had je binnen 2 minuten een reactie gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag jij
quote:Thu, Oct 08, 2009 -- 670066: college 14 oktober a.s.
Op 14 oktober a.s. worden op verzoek van de meerderheid vam de studenten 2 colleges ineengevoegd 9en gaan we dus langer door, na een krote pauze). Het gastcollege van de heer van Bokhoven over de internationale triunalenm wordt het eerst gegeven (zie Handboek hoofdstuk 8), daarna behandel ik de overdracht/overname van strafvervolging en strafexecutie (hofdst. 6 en 7). Het coolege van 23 oktober vervalt. Posted by: T.A. Roos de
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Over typ- en taalfouten gesproken: er is net iemand te lang bij de borrel van het congres van Magister blijven hangen volgens mij:
[..]
Ik ben niet onder de tafel gekropen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet nodig; als je niet schreeuwt dat je Tegan bent zou ik je niet eens herkennen
Wat dat betreft heb je het makkelijker dan automatic_, die moest onder een tafel kruipen.
Nee... Ik zat aan een tafel te lezen/studeren, mijn SP boek zat in mijn tas en jullie liepen rond. Toen ik dat door had, ben ik extra goed gaan lezen/studerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |