igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
ER WORDT HIER NIET GEVLOEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esmeralda begint een beetje behoorlijk door de mand te vallen
Daar zit ik me ook al steeds over te verbazen, dat helpt toch geen flikker zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
klamboe bovenop je lichaam enzo.. Nee, dát zal een mug tegenhouden
Ja, ik ben reuzebenieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'
lolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zelfs dakloze kindertjes in India zijn nog nuttiger bezig dan die aangespoelde bakvissen.
ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een post om mezelf te herinneren dat ik RTL gemist ga kijken na komend weekend!
Geert, neem afscheid...............quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
uit t vorige topic... deze klassieker mag NIET vergeten worden
ik sla even over als je het niet erg vindT, kan die koppen niet meer zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Heftig op het eind joh..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ff wat hoogtepuntjes met frans () 2007...
blijft toch heerlijk om terug te zien dat fransie helemaal gek werd en ging lopen zwaaien met die parang![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Doreen had het echt slecht, goede beslissing om die eruit te halen.
Zonde, was wel een aardig kind zo langzamerhand.
Ohh is Carine wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:35 schreef mrcool het volgende:
Ik ben blij dat die irritante Carine weg is. Wat een k*twijf was dat zeg!![]()
Ik vind het dit jaar nog wel meevallen met mensen die naar huis willen, ik had ook niet het idee dat Sabine op wilde geven, ondanks dat de voice over het zei, die was alleen maar die magere gymlerares aan het steunen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:12 schreef ROFLOL het volgende:
Moet wel zeggen dat er veel pussies zijn afgelopen jaren. Vroeger had je gewoon 2 proeven in 3 dagen en net zo weinig eten. Nu zijn ze het weer alleen maar paupers die na een paar dagen al kapot zijn, ik hoop dan ook dat Kurt of Jeroen dit jaar wint. Dat zijn tenminste gasten waar ik het idee heb; Dit zijn Robinsons.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ohh is Carine weg, kwam gisteren wat tussen dus kon Expeditie Robinson niet kijken.
mrSPLIFFY kan je de openingspost aanpassen en Doreen en Carine bij de afvallers Bea en Lianne plaatsen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Carolien is ook weg, ze was sterk vermagerd en werd dus ook weggestemd.
En Birgit, dus gisteravond 3quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt.
Dus gisteravond Carine en Carolien? Nou kijk vanavond, ik heb het opgenomen.
Yep die is ook weg en ik zag het hier ook niet staan, dus vandaar ff de aanvullingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
3 speelsters naar huis, Birgit uit Zwanenburg ook.![]()
Kon het niet opmaken uit dit topic.
[ afbeelding ]
quote:ik besef hoe leuk ik het thuis heb en ik wil terug...
BOEIEN: die zie je wel weer als je terugbent, geniet eens ofzo...quote:Ik mis m'n moeder, m'n vader en m'n vriendje...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeeh OP aangepast
En ik heb Birgit gedaan ipv Doreen want die zit er nog in volgens mij Tuinfluitert...
Las deze post dus nam aan dat Doreen er ook uit is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Doreen had het echt slecht, goede beslissing om die eruit te halen.
Zonde, was wel een aardig kind zo langzamerhand.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Enne wie maakt die caps?? Of waar haal je die vandaan??
Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeeh OP aangepast
En ik heb Birgit gedaan ipv Doreen want die zit er nog in volgens mij Tuinfluitert...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Margo37 het volgende:
Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.
Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik zou ze beide nog steeds een flinke schop onder de kont geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehehe ja dat was een welbesproken jaar
watis er gekankerd op die 2 galbakken zeg!
ik denk serieus dat die twee een tijdje niet op straat hebben gedurfd
en verdiend!!!
Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef Casos het volgende:
[..]
Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.
Ik had wat oude topics opgezocht om te kijken of ik de enige was die zo'n ontzettende hekel aan dat stel had gekregen, maar dat was gelukkig niet zo. Zoeken op GoogleFok naar Robinson 2008 spoilerde wel wat voor mij, met name deel 16:
Exp. Robinson 2008 #16 waar Hiukwan ER 2008 is geworden
Helemaal happy ging ik verder met kijken naar de battle tussen Hiu en hans, stiekem al wetende dat Hiu Exp.2008 zou gaan winnen.... groot was dan ook de teleurstelling, maar toch ging ik de finale kijken. En wat was ik blij dat ze die twee zo te kakken hebben gezet in de uitzending.
En ik geniet met volle teugen van deze Robinson 2009.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Rory78 het volgende:
leuk seizoen weer tot nu toe..
Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Eddy die 3 losers niet harder aan de tand voelde.
nog harder dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...
Tenzij ze de proef winnen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef PabloLopez het volgende:
hmm zag vandaag pas trailer voor volgende keer. ik denk dat igor aka N. Eger er volgende keer uit ligt.
niet omdat ie een kleurtje heeft maar ligt niet lekker in de groep. en wel onbeleefd om te schelden...
Nou, echt bijzonder veel hebben ze niet gemaakt in het kamp. Die vrouwen slapen bijvoorbeeld nog steeds op de grond! Ik had er echt wel voor gezorgd dat ik niet op het zand hoefde te slapen hoor..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Joep77 het volgende:
Jammer dat de vrouwen worden neergezet alsof ze de hele dag niets doen...
Of dat echt zo is weet je natuurlijk niet!
De programmamakers laten zien wat ze willen zien... wie weet wordt er wel hard naar voedsel gezocht maar is er tijdens het heetst van de dag (ik schat zo'n 40+ graden!!!) gewoon weinig puf om dan ook in actie te komen (en dat ze de dan misschien net uit!)! en suffe vrouwen laten zien is natuurlijk veel leuker om het contrast te laten zien!!!
wees dus voorzichtig met je oordeel want er wordt hooguit 10% uitgezonden van wat er gefilmd wordt...
Geen recente duidelijk foto van Caroline .quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
Is er ergens een duidelijke foto van Caroline aan het begin en aan het eind dan?
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.. Kan aan mij liggen!![]()
Ergens wel jammer dat Carine er uit is.. Was wel vermakelijk hoe zij zich er niet tussen vond passen enzo..
Hiukwan verloor de laatste proef van galbak hans. hans en yin zou dus op gestemd moeten worden door de rest. Dit zou tijdens de uitzending gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Symn het volgende:
[..]
Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?
Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef berney het volgende:
Jammer dat Carine eruit is.. Ik had het wel leuk gevonden als ze er nog in zat, zeuren doen die andere wijven ook, alleen bij haar viel het extra op.
Wat ik mij al jaren afvraag, hoe zullen ze dat doen als die vrouwen ongesteld zijn?
Ze kregen de 1e 14 dagen niets mee dus ook geen tampons ect? Of zullen ze pilletjes slikken om in die periode niet ongesteld te worden? ik vraag het me echt af, wel een beetje ranzig onderwerp maar toch wel belangrijk om te weten. ( voor mij dan)
Oh ja, mijn nieuwe voorkeur bij de vrouwen is Sabine en die bij de mannen Marcel. Igor vind ik ook leuk voor de irritatie onderling.
Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteldquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.
Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef Casos het volgende:
[..]
Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld
Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.
Uit dat artikel:
In zweet zitten dus blijkbaar verborgen chemische boodschappen over lichaamsgesteldheid die bovendien directe invloed hebben op de hormoonhuishouding van anderen.
En dat zullen ze op dat eiland vast wel van elkaar geroken hebben, lichaamsgeuren. Niet alleen een sociaal experiment, maar ook nog eens wetenschappelijk. Zo slecht nog niet, dat Expeditie Robinson.
Zou dat niet sneller kunnen? Aangezien ze ook onder psychische stress staan, anders/weinig eten e.d. kan ik me voorstellen dat die hele hormoonhuishouding vrij snel op de schop gaat...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Casos het volgende:
[..]
Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijken.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Even een tvp, ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Ja over twee dagen alweer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Even een tvp, ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Hoe? jij kent Igor ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Die woede uitbarsting van Igor in het filmpje van volgende week verbaasde me overigens niks, aangezien de dodelijke blik die ik van hem kreeg toen ik hem íets te lang aankeek .. Waar kén ik hem ook al weer van..... Ohja!![]()
Neequote:
Achso! Die dodelijke blik was waarschijnlijk omdat je er te lang over deed om hem te herkennen waardoor hij zich realiseerde niet zo bekend te zijn als hij zelf graag zou willenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NeeOp straat. En heel even dacht ik dus dat ik hem kende, tot ik me realiseerde dat hij dus van ER was
(Was na de eerste aflevering met de mannen volgensmij)
Dat moet haast wel want ze laten die lui zichzelf behoorlijk ophemelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:40 schreef Coos het volgende:
Wat is die Simone met zichzelf ingenomen![]()
Ik verwacht een "verrasssing".
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef PhalanX het volgende:
grappig dat de mensen zichzelf zo geweldig vinden... iedereen weet dat als je een lijstje moet maken, dat je NIET op dat lijstje wil staan.
maar wel een prettige geloof ik.quote:
We zullen het zo zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
maar wel een prettige geloof ik.
zou ook niet zomaar met de massa meelullen en doen.
doet Marcel ook niet maar die heeft charisma van huis uit.
ja, dom wijfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef PhalanX het volgende:
Simone denkt dat de anderen het ze gunnen. Hoe heerlijk naief... de anderen dachten dat de sterksten iets moesten oplossen.
Vind je? Om in slaap bij te vallen tot nu toe vind ik. Women onlyquote:
Die Igor is een wandelende GFT-bak. Alles wat groen is met een stokje eraan werkt ie naar binnen. Ik denk dat ze 1 appart mannetje op die jongen hebben gezet die in de gaten kan houden wat ie allemaal naar binnen werkt. Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef PhalanX het volgende:
Ik vind het walgelijk om mensen te zien kauwen op televisie. Igor die herkauwt is echt geen aangenaam gezicht, met die hangende onderlip, ingevallen wangen en die bolle ogen die nergens naar kijken.
Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Dennis? Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Zo gaat Igor effe lekker uit z'n stekker. Maar die nicht is ook wel heel irri.
edit: is toch een nicht?![]()
Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:
[..]
knip
Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?
Ook als het maatr 6 weekjes zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.
Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.
Waarom denk jij dat ze regelmatig in zee staan en er inmiddels haaien gesignaleerd zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???
Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
Ik vind Igor nog een tikkeltje erger, kon eerst nog om hem lachen, nu vind ik hem walgelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.
neenee,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjonge ik zie die Jill voor het eerst wist niet eens dat die ook mee deed...wat een nietszeggend typje ben je dan
Douwequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Soohr het volgende:
[..]
neenee,
vorige week werd ze afgekat door miranda/mir...... (iig die ambulance verpleegster)
en ik wil douwe weer terug
Aangepastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
IS er een mod in de zaal?????????
en kan die dan de OP even Esther bij de afvallers zetten met de reden erbij
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
Een figuur als Igor in het spel doet wonderen...als ze allemaal zo'n goede teamsgeest hadden wordt het ook alleen maar saaiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
waarheid als eenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?![]()
Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
Ben blij dat die man er in zit en hoop dat ie het nog flink wat weken weet te rekken want zonder dit soort moeilijke mensen is het stomvervelende televisie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?![]()
Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Subversive het volgende:
[..]
Juist wel, de verkozenen van het winnende kamp in deze proef mogen naar een resort of iets dergelijks, denk ik zo. Dat was bij de vorige ER precies het geval, maar toen moesten ze de twee meest waardevolle leden per kamp uitkiezen ipv drie.
mazzzzzel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Asics het volgende:
ik vind deze ER te saai en haak af.
lekker een wijntje
Judge, uit 2003.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was er in een van de eerdere edities ook zo iemand die de hele dag aan het vreten was, ik weet niet meer wie.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
In de eerste aflevering heeft ze een proef gewonnen en daardoor de eerste finalist.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef phileine het volgende:
Hoe komt die ene vrouw aan die immuniteitsketting? En betekent het dus dat ze er tot de samensmelting bij zit, of echt bij de laatste 4?
Dat iemand zich een beetje onttrekt aan de groep, is op zich niet zo'n punt. Een eigenzinnig buitenbeentje kan ook z'n charme hebben. Igor echter, ontpopt zich (in deze montage) als een oneerlijke man. Hij draait en konkelt en wordt zelfs agressief als hij wordt aangesproken op storend gedrag. Stá dan ook voor wat je doet, lapzwans. Dat lulverhaal over dat het een "oude kokosnoot" was. Wat laat je je dan kennen zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef Aarti het volgende:
igor is echt om te kotsen, ik erger me kapot aan hem in het programma....goed gecast dus
maar ik denk dat dennis uiteindelijk de grootste achterbaksheid zal vertonen... soort dan slang en rat verhaal uit Survivor seizoen 1
OP zich, theoretisch gezien, zuiver hypothetisch, kan ik me wel voorstellen, dat als jij als enige een zooi kokosnoten haalt, dat je dan wat meer recht erop hebt om er eentje zelf op te eten. Maar 4 is niet een zooi, en ik geloof ook niet dat hij als enige eten zoekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.
Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer![]()
Ja idd. Wat een faal. Die gasten zullen ook zoiets gehad hebben van whatskeburtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.
Het mooiste vond ik nog wel dat ze overal die lege kokosnoten vonden en dat ie helemaal niet zo ver weg was geweest![]()
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer![]()
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
Ik vind/vond Igor ook een dwaas, maar dit is massale zwartmakerijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is
Dat en gewoon een valse nicht. Ik denk dat niet perse en ik bedoel het verder niet discriminerendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?
Yeah sure. Heb je niks anders?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is
Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef slimhoof het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?
Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef phileine het volgende:
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.
Nou, op zich is het prima dat hij eten zoekt, maar vooral toen de mannen nog in de jungle waren, hield hij continu de groep op omdat hij weer ergens in een boom moest klimmen om er één vrucht uit te meppen. Het is irritant als iemand zo z'n eigen pad volgt zonder aan het groepsbelang te denken, ik kan me wel voorstellen dat die mannen er goed zat van zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:16 schreef phileine het volgende:
[..]
Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!
vooral voor zichzelf is geblekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken.
volgens mij ging het ook om de manier waarop, dat hij dus alleen voor zichzelf eten heeft klaar gemaakt terwijl de anderen denken daar ook nog een hapje van mee te kunnen eten (maar dan is het allemaal op als ze terugkomen uit het bos)quote:En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft?
ja, dat vind ik ook allemaal maar niksquote:Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Dennis valt mij tot nu toe nog heel erg mee.quote:En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?
Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.
-knip-
Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?
Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Ja, dat mag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?
Wat ik er van begreep was er ook afgesproken dat niemand alleen de bush in zou gaan, maar Igor gaat zijn eigen wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30
Zie openingspost.
[ afbeelding ]
Toch heeft hij zich juist dát ten doel gesteld en dat ook uitgesproken naar de rest: zich handhaven in, en openstellen voor een groep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef phileine het volgende:
Ja maar Gert, Igor zit volgens mij ook niet zo te wachten op "bonding", het is de rest die vindt dat hij moet bonden en zich ergert dat hij daar niet aan doet.
Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?
Ik denk dat je toch een belangrijk punt overslaat: het eten wordt daar gezamelijk gegeten. Als iemand dan een grote pan met kokos aan het bakken is, en als de rest terugkomt van een tocht en het is állemaal op, dan is dat gewoon een beetje asociaal. En áls je dan de hele pan leeg eet, maak dan tenmínste daarna ook voor de rest wat klaar. Maar nee: meneer eet z'n buik rond en als de rest terugkomt is de pan leeg. Volkomen logisch in mijn ogen dat dit niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?
Feit blijft gewoon dat ze genoeg te vreten hebben. Zeik dan niet zo!
Dit vond ik inderdaad ook wel vreemd. Dennis zei het juist, en toen werd Igor boos.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..] daarna woedend werd en het verwijt schreeuwde dat iemand dat recht in zijn gezicht moest zeggen (wat die persoon dus nét gedaan had), vind ik kleingeestig overkomen.
hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gejank om die kokosnoten. Niemand vreet die zooi, ze lopen steeds te janken. En dan vreet Igor ze op omdat niemand ze wil, gaan zegodverdomme
janken...
Die Dennis is ook irritant. Nichtversie van Ronald de Boer
Zeikjong is het.
Same here!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em van![]()
Ja zeker brrrr jaquote:
Vind ik ook maar dat ligt meer aan de kandidaten dan aan de expeditie zelf. De proeven zijn super vind ik en er zitten ook genoeg twists in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind er echt helemaal geen zak aan dit jaar. Het is echt een zeer tamme saaie expeditie.
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat gegil en gegrom van Esmeralda is ZO oncharmant en lelijk
huh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?
Op zeker. Nu hopelijk Eva.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Wijnneus het volgende:
Igor heeft mazzel dat ie gewonnen heeft, anders lag ie eruit hoor
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zah je al die ijsblokjes nieet dan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
WTF zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
Sorry, ik quotte ipv invoeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeft
zeer pijnlijk voor d'rquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
Lachen maar... ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
Manu?? En hoezo mijn avatar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
jouw avatar deed me weer even aan Manu denken
Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
Esmeralda zelfde laken een pak. Nou ok, niet helemaal, maar toch, ook opdonderen graag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
Huh en bij Coos ook? Dat is ook mijn regio, ik heb nergens last van. Tot nu toe dan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
Daar heb ik helegaar geen kabels meer voor liggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.![]()
Met d'r oerdomme gelul over wat je daar te zoeken hebt als je zo gelukkig thuis bent en kindertjes hebt. Zal haar niet gebeuren: zelfs de spermabank weigert dergelijke "vrouwen" nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
Mooi!quote:
Als je ER niet kent en deze foto ziet, dan raad je nooit wat daar nu gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
Dat gevoel heb ik dus ook al vanaf het begin. Het ziet er zooo onnatuurlijk uit bij haarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat moet toch plastic zijn? Iedereen wordt dunner, zij blijft dikke tieten houden...
ik dacht dat het aan mij lag, dat ik een stukje had gemist maar niet dus. Ja, apart.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Apart dat er bij de eilandraad in 1x alle stemmen worden verzameld van in dit geval (sabine) en direct op tafel gegooid....
linkje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef Casos het volgende:
Het is een andere manier, maar maakt op zich niet zoveel uit. Een beetje saai is het wel. Ben nu seizoen 7 (geloof ik) van Survivor aan het kijken, dat is wel een poepie anders. Rupert, Johnny Fairplay en Darrah voor de kenners
Dank je!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:15 schreef Casos het volgende:
Dit is de eerste aflevering. Helaas op youtube, maar ze staan er allemaal op. Let op, halverwege het seizoen wisselt de uploader van "stentilyzier" naar "balatonszarszo".
En kijk uit voor de reacties, daar staan regelmatig spoilers in. Veel plezier ermee.
Idd! pittige tante. Sabine en Eva werden ff lelijk teruggepakt. Al gaf dat wel een wrange nasmaak in de zin van "kies uit deze 2, ze zijn zwak"...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Bij die eilandraad met Evi dacht ik wel even wow...ze was echt wel hard opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |