abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73373950
Is er ergens een duidelijke foto van Caroline aan het begin en aan het eind dan? Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.. Kan aan mij liggen!

Ergens wel jammer dat Carine er uit is.. Was wel vermakelijk hoe zij zich er niet tussen vond passen enzo..
pi_73378963
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 5 oktober 2009 @ 07:39:28 #78
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73382931
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
Is er ergens een duidelijke foto van Caroline aan het begin en aan het eind dan?
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.. Kan aan mij liggen!

Ergens wel jammer dat Carine er uit is.. Was wel vermakelijk hoe zij zich er niet tussen vond passen enzo..
Geen recente duidelijk foto van Caroline .

Deze foto is van eerder.

Caroline bovenaan rechts.
pi_73383028
Tvptje!
pi_73385314
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Symn het volgende:

[..]

Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?
Hiukwan verloor de laatste proef van galbak hans. hans en yin zou dus op gestemd moeten worden door de rest. Dit zou tijdens de uitzending gebeuren.

Het hele verhaal incl. complotten van hans, yin en geert werd uitgebreid getoond, inclusief al het gelieg en gedraai. hans bleef bij zijn standpunt, yin probeerde het vooral in haar voordeel te draaien, maar draaide imo haar eigen graf in. Evy wist de juiste te vragen te stellen en mooi direct wanneer nodig. Je voelde heel goed hoe ontzettend achterbaks en gemeen hans en yin gespeeld hadden en dat ze dat zelf ook door hadden. hans was er nog steeds trots op, yin niet, meer durfde niet met de billen bloot of hans af te vallen, erg zwak.

Er moest natuurlijk gestemd worden. Hiukwan wist dit zo te organiseren, dat zowel hans als yin evenveel stemmen kregen. Zo hoefde zij (de groep) geen winnaar aan te wijzen, want die was er natuurlijk ook niet.
Uiteindelijk werd die keus overgelaten aan de 100 oud deelnemers. Daarvan was het merendeel voor yin, maar ook een behoorlijk aantal "blanco".

Vervolgens zij Evy: yin heeft gewonnen. een kleine hoera van yin en toen een heel mooi terugblik m.b.t. EPH. Er is eigenlijk geen aandacht geschonken aan de winnaars die positief was. Alles was negatief, echt keurig gedaan. Het gaf mij iig wel wat voldoening.

Ik zou zeggen, alsnog kijken die finale.
pi_73385456
Sneu voor Caroline.
Nu de kampen zijn herverdeeld begint alles wat beter in balans te zijn.
Ik vond wel vreemd dat ook de mannen die naar zuid gingen meebepaalden welke vrouwen naar noord kwamen. Nu zitten zij op zuid met de zwakkere vrouwen (of lijkt dat maar zo?), op Simone na.

Ik heb al wel mijn voorkeuren: Eva de fabrieksarbeider, Marjolein de arts uit Amsterdam, Kurt de filosoof en natuurlijk Marcel die oude snoeperd.

pi_73388653
Jammer dat Carine eruit is. . Ik had het wel leuk gevonden als ze er nog in zat, zeuren doen die andere wijven ook, alleen bij haar viel het extra op.

Wat ik mij al jaren afvraag, hoe zullen ze dat doen als die vrouwen ongesteld zijn?
Ze kregen de 1e 14 dagen niets mee dus ook geen tampons ect? Of zullen ze pilletjes slikken om in die periode niet ongesteld te worden? ik vraag het me echt af, wel een beetje ranzig onderwerp maar toch wel belangrijk om te weten. ( voor mij dan)

Oh ja, mijn nieuwe voorkeur bij de vrouwen is Sabine en die bij de mannen Marcel. Igor vind ik ook leuk voor de irritatie onderling.
pi_73389343
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef berney het volgende:
Jammer dat Carine eruit is. . Ik had het wel leuk gevonden als ze er nog in zat, zeuren doen die andere wijven ook, alleen bij haar viel het extra op.

Wat ik mij al jaren afvraag, hoe zullen ze dat doen als die vrouwen ongesteld zijn?
Ze kregen de 1e 14 dagen niets mee dus ook geen tampons ect? Of zullen ze pilletjes slikken om in die periode niet ongesteld te worden? ik vraag het me echt af, wel een beetje ranzig onderwerp maar toch wel belangrijk om te weten. ( voor mij dan)

Oh ja, mijn nieuwe voorkeur bij de vrouwen is Sabine en die bij de mannen Marcel. Igor vind ik ook leuk voor de irritatie onderling.
Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.
pi_73390453
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.
Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:16:46 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73390626
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef Casos het volgende:

[..]

Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld
Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
pi_73392580
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.

Uit dat artikel:
In zweet zitten dus blijkbaar verborgen chemische boodschappen over lichaamsgesteldheid die bovendien directe invloed hebben op de hormoonhuishouding van anderen.

En dat zullen ze op dat eiland vast wel van elkaar geroken hebben, lichaamsgeuren. Niet alleen een sociaal experiment, maar ook nog eens wetenschappelijk. Zo slecht nog niet, dat Expeditie Robinson .
pi_73393294
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

, het is besmettelijk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73393529
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.

Uit dat artikel:
In zweet zitten dus blijkbaar verborgen chemische boodschappen over lichaamsgesteldheid die bovendien directe invloed hebben op de hormoonhuishouding van anderen.

En dat zullen ze op dat eiland vast wel van elkaar geroken hebben, lichaamsgeuren. Niet alleen een sociaal experiment, maar ook nog eens wetenschappelijk. Zo slecht nog niet, dat Expeditie Robinson .
Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_73394365
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
Zou dat niet sneller kunnen? Aangezien ze ook onder psychische stress staan, anders/weinig eten e.d. kan ik me voorstellen dat die hele hormoonhuishouding vrij snel op de schop gaat...
pi_73399137
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijken .
pi_73400569
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijken .
, het is een bloederig zootje.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73404706
Even een tvp, ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73433300
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:07:30 #94
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73442159
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ja over twee dagen alweer.

pi_73460565
TVP
De enige echte.
pi_73463497
Die woede uitbarsting van Igor in het filmpje van volgende week verbaasde me overigens niks, aangezien de dodelijke blik die ik van hem kreeg toen ik hem íets te lang aankeek .. Waar kén ik hem ook al weer van..... Ohja!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73470324
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Die woede uitbarsting van Igor in het filmpje van volgende week verbaasde me overigens niks, aangezien de dodelijke blik die ik van hem kreeg toen ik hem íets te lang aankeek .. Waar kén ik hem ook al weer van..... Ohja!
Hoe? jij kent Igor ofzo?
pi_73470417
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Hoe? jij kent Igor ofzo?
Nee Op straat. En heel even dacht ik dus dat ik hem kende, tot ik me realiseerde dat hij dus van ER was (Was na de eerste aflevering met de mannen volgensmij)
pi_73473635
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee Op straat. En heel even dacht ik dus dat ik hem kende, tot ik me realiseerde dat hij dus van ER was (Was na de eerste aflevering met de mannen volgensmij)
Achso! Die dodelijke blik was waarschijnlijk omdat je er te lang over deed om hem te herkennen waardoor hij zich realiseerde niet zo bekend te zijn als hij zelf graag zou willen
pi_73488527
Oeoh kan niet wachten tot het half 9 is! Heb er zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')