abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73308074
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeeh OP aangepast

En ik heb Birgit gedaan ipv Doreen want die zit er nog in volgens mij Tuinfluitert...
Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:46:27 #52
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73308175
ok ik zal er alsnog bijplaatsen dan.. afl.3 dus
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:47:14 #53
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73308200
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Margo37 het volgende:

Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.

Doreen waar ben je ?

daar of thuis in Antwerpen?

Doreen Bratescu, 22 , Antwerpen. Studeert journalistiek, vrijgezel.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:50:32 #54
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73308308
ik heb er geelimineerd zojuist
pi_73308576
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
uit t vorige topic... deze klassieker mag NIET vergeten worden

Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.

Ik had wat oude topics opgezocht om te kijken of ik de enige was die zo'n ontzettende hekel aan dat stel had gekregen, maar dat was gelukkig niet zo. Zoeken op GoogleFok naar Robinson 2008 spoilerde wel wat voor mij, met name deel 16:
Exp. Robinson 2008 #16 waar Hiukwan ER 2008 is geworden

Helemaal happy ging ik verder met kijken naar de battle tussen Hiu en hans, stiekem al wetende dat Hiu Exp.2008 zou gaan winnen.... groot was dan ook de teleurstelling, maar toch ging ik de finale kijken. En wat was ik blij dat ze die twee zo te kakken hebben gezet in de uitzending.

En ik geniet met volle teugen van deze Robinson 2009.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:35:17 #56
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73310002
hehehe ja dat was een welbesproken jaar

watis er gekankerd op die 2 galbakken zeg!

ik denk serieus dat die twee een tijdje niet op straat hebben gedurfd
en verdiend!!!
pi_73310101
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehehe ja dat was een welbesproken jaar

watis er gekankerd op die 2 galbakken zeg!

ik denk serieus dat die twee een tijdje niet op straat hebben gedurfd
en verdiend!!!
Ik zou ze beide nog steeds een flinke schop onder de kont geven.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:41:05 #58
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73310148
Zo, aflevering teruggekeken. Goed dat die zeurderige vrouwen zo aangepakt werden door Eddy. Van die drie zit er dus nu nog maar 1 in, ik hoop dat die wat bijdraaid door het betere eten en de andere groep. Ik had trouwens niet in de gaten dat kamp zuid ook maar zo weinig te bieden had qua eten. Dus dat ligt toch niet geheel aan de luiheid van de vrouwen. Wel vraag ik me af of dat net dat Esmeralda heeft geknoopt niets oplevert, dat heb ik niet meer teruggezien.

Vooruitblik: "ik ben hier met dennis aan het praten". Euh, Igor, iemand recht in zn gezicht schreeuwen is geen gesprek...
pi_73310156
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef Casos het volgende:

[..]

Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.

Ik had wat oude topics opgezocht om te kijken of ik de enige was die zo'n ontzettende hekel aan dat stel had gekregen, maar dat was gelukkig niet zo. Zoeken op GoogleFok naar Robinson 2008 spoilerde wel wat voor mij, met name deel 16:
Exp. Robinson 2008 #16 waar Hiukwan ER 2008 is geworden

Helemaal happy ging ik verder met kijken naar de battle tussen Hiu en hans, stiekem al wetende dat Hiu Exp.2008 zou gaan winnen.... groot was dan ook de teleurstelling, maar toch ging ik de finale kijken. En wat was ik blij dat ze die twee zo te kakken hebben gezet in de uitzending.

En ik geniet met volle teugen van deze Robinson 2009.
Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:47:49 #60
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73310345
nou eeh zie mijn joetjoeb link?
pi_73314839
Net gekeken. Eindelijk een paar van die zeurende vrouwen weg
Ik vind die Jeroen best wel leuk eigenlijk
pi_73326876
Ik zit net de serie in te halen op RTL gemist, en de 4e & 5e aflevering kunnen ineens niet gespeeld worden in het buitenland. Ik kijk even op hun forum, en schijnbaar is dit DRM vanwege de Belgen waar de serie iets achterloopt. Geen probleem, ware het niet dat RTL deze restrictie -niet- opheft nadat de aflevering ook in België is uitgezonden!

Heeft iemand enig idee hoe iemand in the buitenland op legale manieren toch Robinson kan kijken?

[ Bericht 9% gewijzigd door Cubeforc3 op 03-10-2009 05:29:49 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 05:14:08 #63
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73326886
Minder legaal is illegaal dat is hier niet gewenst!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 09:43:42 #64
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73327859
nederlandse proxy server gebruiken, dan denkt de RTL site dat je in Nederland woont.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73330788
Heb net de aflevering teruggekeken. Vond m erg goed, sowieso geniet ik er heel erg van dit jaar: leuke proeven, veel kampwisselingen (stuk beter dan al die complotten), en ik vind dat Eddy het erg leuk doet, vooral op die eilandraad met de drie zielige vrouwen.

Ben blij dat een deel van die zwakkelingen er nu uit is, wel jammer voor Carolien, maar die was ook écht heel mager geworden. Hopelijk gaan die vrouwen nu ook wat uitvoeren, t wordt wel erg sneu dat ze alleen maar liggen te zonnen de hele dag - zo ga je je ook steeds slechter voelen natuurlijk.

Ben benieuwd naar de volgende.
pi_73338294
leuk seizoen weer tot nu toe..
pi_73338594
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Rory78 het volgende:
leuk seizoen weer tot nu toe..
sig verwijderd door FA
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:17:17 #68
208890 June.
Seriously?
pi_73339136
Net even de laatste aflevering bekeken, en die preview voor volgende week met Igor !
Shine bright like a diamond.
pi_73342619
Jammer dat Eddy die 3 losers niet harder aan de tand voelde. Geen van de drie durfde gewoon eens te zeggen waar het op stond 'ik kwam hier voor die 50.000 euro'. Allemaal gezeik over het avontuur. En zodra ze dan 11 dagen geen belletje naar mams kunnen plegen gaan ze miepen. Zo zwak allemaal.

Je zit godver je hele leven al met je gezellige en leuke kringetje. En na ER kun je DE REST VAN JE GODGANSE LEVEN daar weer verder van genieten. Maar nee.... na 11 (!!!, da's nog niet eens 2 weekjes) dagen al opgeven omdat je heimwee naar huis/familie hebt. Wat een ontzettend zwakke wijven zijn het
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_73342639
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Eddy die 3 losers niet harder aan de tand voelde.
Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_73349229
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...
nog harder dan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_73362472
hmm zag vandaag pas trailer voor volgende keer. ik denk dat igor aka N. Eger er volgende keer uit ligt.
niet omdat ie een kleurtje heeft maar ligt niet lekker in de groep. en wel onbeleefd om te schelden...
pi_73363044
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef PabloLopez het volgende:
hmm zag vandaag pas trailer voor volgende keer. ik denk dat igor aka N. Eger er volgende keer uit ligt.
niet omdat ie een kleurtje heeft maar ligt niet lekker in de groep. en wel onbeleefd om te schelden...
Tenzij ze de proef winnen...
pi_73372434
Jammer dat de vrouwen worden neergezet alsof ze de hele dag niets doen...
Of dat echt zo is weet je natuurlijk niet!
De programmamakers laten zien wat ze willen zien... wie weet wordt er wel hard naar voedsel gezocht maar is er tijdens het heetst van de dag (ik schat zo'n 40+ graden!!!) gewoon weinig puf om dan ook in actie te komen (en dat ze de dan misschien net uit!)! en suffe vrouwen laten zien is natuurlijk veel leuker om het contrast te laten zien!!!

wees dus voorzichtig met je oordeel want er wordt hooguit 10% uitgezonden van wat er gefilmd wordt...
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:41:06 #75
208890 June.
Seriously?
pi_73372907
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Joep77 het volgende:
Jammer dat de vrouwen worden neergezet alsof ze de hele dag niets doen...
Of dat echt zo is weet je natuurlijk niet!
De programmamakers laten zien wat ze willen zien... wie weet wordt er wel hard naar voedsel gezocht maar is er tijdens het heetst van de dag (ik schat zo'n 40+ graden!!!) gewoon weinig puf om dan ook in actie te komen (en dat ze de dan misschien net uit!)! en suffe vrouwen laten zien is natuurlijk veel leuker om het contrast te laten zien!!!

wees dus voorzichtig met je oordeel want er wordt hooguit 10% uitgezonden van wat er gefilmd wordt...
Nou, echt bijzonder veel hebben ze niet gemaakt in het kamp. Die vrouwen slapen bijvoorbeeld nog steeds op de grond! Ik had er echt wel voor gezorgd dat ik niet op het zand hoefde te slapen hoor..
Shine bright like a diamond.
pi_73373950
Is er ergens een duidelijke foto van Caroline aan het begin en aan het eind dan? Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.. Kan aan mij liggen!

Ergens wel jammer dat Carine er uit is.. Was wel vermakelijk hoe zij zich er niet tussen vond passen enzo..
pi_73378963
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 5 oktober 2009 @ 07:39:28 #78
162917 tuinfluiter
pi_73382931
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:55 schreef Reflectionne het volgende:
Is er ergens een duidelijke foto van Caroline aan het begin en aan het eind dan?
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.. Kan aan mij liggen!

Ergens wel jammer dat Carine er uit is.. Was wel vermakelijk hoe zij zich er niet tussen vond passen enzo..
Geen recente duidelijk foto van Caroline .

Deze foto is van eerder.

Caroline bovenaan rechts.
pi_73383028
Tvptje!
pi_73385314
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Symn het volgende:

[..]

Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?
Hiukwan verloor de laatste proef van galbak hans. hans en yin zou dus op gestemd moeten worden door de rest. Dit zou tijdens de uitzending gebeuren.

Het hele verhaal incl. complotten van hans, yin en geert werd uitgebreid getoond, inclusief al het gelieg en gedraai. hans bleef bij zijn standpunt, yin probeerde het vooral in haar voordeel te draaien, maar draaide imo haar eigen graf in. Evy wist de juiste te vragen te stellen en mooi direct wanneer nodig. Je voelde heel goed hoe ontzettend achterbaks en gemeen hans en yin gespeeld hadden en dat ze dat zelf ook door hadden. hans was er nog steeds trots op, yin niet, meer durfde niet met de billen bloot of hans af te vallen, erg zwak.

Er moest natuurlijk gestemd worden. Hiukwan wist dit zo te organiseren, dat zowel hans als yin evenveel stemmen kregen. Zo hoefde zij (de groep) geen winnaar aan te wijzen, want die was er natuurlijk ook niet.
Uiteindelijk werd die keus overgelaten aan de 100 oud deelnemers. Daarvan was het merendeel voor yin, maar ook een behoorlijk aantal "blanco".

Vervolgens zij Evy: yin heeft gewonnen. een kleine hoera van yin en toen een heel mooi terugblik m.b.t. EPH. Er is eigenlijk geen aandacht geschonken aan de winnaars die positief was. Alles was negatief, echt keurig gedaan. Het gaf mij iig wel wat voldoening.

Ik zou zeggen, alsnog kijken die finale.
pi_73385456
Sneu voor Caroline.
Nu de kampen zijn herverdeeld begint alles wat beter in balans te zijn.
Ik vond wel vreemd dat ook de mannen die naar zuid gingen meebepaalden welke vrouwen naar noord kwamen. Nu zitten zij op zuid met de zwakkere vrouwen (of lijkt dat maar zo?), op Simone na.

Ik heb al wel mijn voorkeuren: Eva de fabrieksarbeider, Marjolein de arts uit Amsterdam, Kurt de filosoof en natuurlijk Marcel die oude snoeperd.

pi_73388653
Jammer dat Carine eruit is. . Ik had het wel leuk gevonden als ze er nog in zat, zeuren doen die andere wijven ook, alleen bij haar viel het extra op.

Wat ik mij al jaren afvraag, hoe zullen ze dat doen als die vrouwen ongesteld zijn?
Ze kregen de 1e 14 dagen niets mee dus ook geen tampons ect? Of zullen ze pilletjes slikken om in die periode niet ongesteld te worden? ik vraag het me echt af, wel een beetje ranzig onderwerp maar toch wel belangrijk om te weten. ( voor mij dan)

Oh ja, mijn nieuwe voorkeur bij de vrouwen is Sabine en die bij de mannen Marcel. Igor vind ik ook leuk voor de irritatie onderling.
pi_73389343
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:56 schreef berney het volgende:
Jammer dat Carine eruit is. . Ik had het wel leuk gevonden als ze er nog in zat, zeuren doen die andere wijven ook, alleen bij haar viel het extra op.

Wat ik mij al jaren afvraag, hoe zullen ze dat doen als die vrouwen ongesteld zijn?
Ze kregen de 1e 14 dagen niets mee dus ook geen tampons ect? Of zullen ze pilletjes slikken om in die periode niet ongesteld te worden? ik vraag het me echt af, wel een beetje ranzig onderwerp maar toch wel belangrijk om te weten. ( voor mij dan)

Oh ja, mijn nieuwe voorkeur bij de vrouwen is Sabine en die bij de mannen Marcel. Igor vind ik ook leuk voor de irritatie onderling.
Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.
pi_73390453
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen ze wel iets als tampons oid mee alleen zie je dat niet... In één van de vorige afleveringen werd ook gebabbeld over dat er een paar vrouwen ongesteld waren.
Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:16:46 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73390626
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef Casos het volgende:

[..]

Een paar? Wat ik begreep, waren ze allemaal tegelijkertijd ongesteld
Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
pi_73392580
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is een natuurlijk verschijnsel. Vrouwen die vaak in elkaars gezelschap zijn, zijn vaak tegelijk ongesteld.
Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.

Uit dat artikel:
In zweet zitten dus blijkbaar verborgen chemische boodschappen over lichaamsgesteldheid die bovendien directe invloed hebben op de hormoonhuishouding van anderen.

En dat zullen ze op dat eiland vast wel van elkaar geroken hebben, lichaamsgeuren. Niet alleen een sociaal experiment, maar ook nog eens wetenschappelijk. Zo slecht nog niet, dat Expeditie Robinson .
pi_73393294
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

, het is besmettelijk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73393529
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik had dat wel eens gehoord, maar dacht dat dat zo'n "urban myth" was, maar dat gaat dus echt op voor vrouwen in elkaars gezelschap.

Uit dat artikel:
In zweet zitten dus blijkbaar verborgen chemische boodschappen over lichaamsgesteldheid die bovendien directe invloed hebben op de hormoonhuishouding van anderen.

En dat zullen ze op dat eiland vast wel van elkaar geroken hebben, lichaamsgeuren. Niet alleen een sociaal experiment, maar ook nog eens wetenschappelijk. Zo slecht nog niet, dat Expeditie Robinson .
Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_73394365
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Mjah dat gaat pas na enkele maanden effect hebben natuurlijk, niet al na 14 dagen
Zou dat niet sneller kunnen? Aangezien ze ook onder psychische stress staan, anders/weinig eten e.d. kan ik me voorstellen dat die hele hormoonhuishouding vrij snel op de schop gaat...
pi_73399137
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijken .
pi_73400569
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Casos het volgende:

[..]

Aflevering 4, vanaf 5 minuten... moet je maar eens kijken .
, het is een bloederig zootje.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73404706
Even een tvp, ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73433300
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:07:30 #94
162917 tuinfluiter
pi_73442159
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Ja over twee dagen alweer.

pi_73460565
TVP
De enige echte.
pi_73463497
Die woede uitbarsting van Igor in het filmpje van volgende week verbaasde me overigens niks, aangezien de dodelijke blik die ik van hem kreeg toen ik hem íets te lang aankeek .. Waar kén ik hem ook al weer van..... Ohja!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73470324
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Die woede uitbarsting van Igor in het filmpje van volgende week verbaasde me overigens niks, aangezien de dodelijke blik die ik van hem kreeg toen ik hem íets te lang aankeek .. Waar kén ik hem ook al weer van..... Ohja!
Hoe? jij kent Igor ofzo?
pi_73470417
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Hoe? jij kent Igor ofzo?
Nee Op straat. En heel even dacht ik dus dat ik hem kende, tot ik me realiseerde dat hij dus van ER was (Was na de eerste aflevering met de mannen volgensmij)
pi_73473635
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee Op straat. En heel even dacht ik dus dat ik hem kende, tot ik me realiseerde dat hij dus van ER was (Was na de eerste aflevering met de mannen volgensmij)
Achso! Die dodelijke blik was waarschijnlijk omdat je er te lang over deed om hem te herkennen waardoor hij zich realiseerde niet zo bekend te zijn als hij zelf graag zou willen
pi_73488527
Oeoh kan niet wachten tot het half 9 is! Heb er zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')