igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
ER WORDT HIER NIET GEVLOEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esmeralda begint een beetje behoorlijk door de mand te vallen
Daar zit ik me ook al steeds over te verbazen, dat helpt toch geen flikker zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
klamboe bovenop je lichaam enzo.. Nee, dát zal een mug tegenhouden
Ja, ik ben reuzebenieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
igor ging er lekker overheen 'dat bepaal ik altijd zelf nog even en ga jij even lekker zitten, ik ben met Dennis aan het praten'
lolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zelfs dakloze kindertjes in India zijn nog nuttiger bezig dan die aangespoelde bakvissen.
ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een post om mezelf te herinneren dat ik RTL gemist ga kijken na komend weekend!
Geert, neem afscheid...............quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
uit t vorige topic... deze klassieker mag NIET vergeten worden
ik sla even over als je het niet erg vindT, kan die koppen niet meer zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
uit t vorige topic... deze klassieker mag NIET vergeten worden
Heftig op het eind joh..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ff wat hoogtepuntjes met frans () 2007...
blijft toch heerlijk om terug te zien dat fransie helemaal gek werd en ging lopen zwaaien met die parang![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Doreen had het echt slecht, goede beslissing om die eruit te halen.
Zonde, was wel een aardig kind zo langzamerhand.
Ohh is Carine wegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:35 schreef mrcool het volgende:
Ik ben blij dat die irritante Carine weg is. Wat een k*twijf was dat zeg!![]()
Ik vind het dit jaar nog wel meevallen met mensen die naar huis willen, ik had ook niet het idee dat Sabine op wilde geven, ondanks dat de voice over het zei, die was alleen maar die magere gymlerares aan het steunen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:12 schreef ROFLOL het volgende:
Moet wel zeggen dat er veel pussies zijn afgelopen jaren. Vroeger had je gewoon 2 proeven in 3 dagen en net zo weinig eten. Nu zijn ze het weer alleen maar paupers die na een paar dagen al kapot zijn, ik hoop dan ook dat Kurt of Jeroen dit jaar wint. Dat zijn tenminste gasten waar ik het idee heb; Dit zijn Robinsons.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ohh is Carine weg, kwam gisteren wat tussen dus kon Expeditie Robinson niet kijken.
mrSPLIFFY kan je de openingspost aanpassen en Doreen en Carine bij de afvallers Bea en Lianne plaatsen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:07 schreef Margo37 het volgende:
[ afbeelding ]
Carolien is ook weg, ze was sterk vermagerd en werd dus ook weggestemd.
En Birgit, dus gisteravond 3quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt.
Dus gisteravond Carine en Carolien? Nou kijk vanavond, ik heb het opgenomen.
Yep die is ook weg en ik zag het hier ook niet staan, dus vandaar ff de aanvullingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
3 speelsters naar huis, Birgit uit Zwanenburg ook.![]()
Kon het niet opmaken uit dit topic.
[ afbeelding ]
quote:ik besef hoe leuk ik het thuis heb en ik wil terug...
BOEIEN: die zie je wel weer als je terugbent, geniet eens ofzo...quote:Ik mis m'n moeder, m'n vader en m'n vriendje...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeeh OP aangepast
En ik heb Birgit gedaan ipv Doreen want die zit er nog in volgens mij Tuinfluitert...
Las deze post dus nam aan dat Doreen er ook uit is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Doreen had het echt slecht, goede beslissing om die eruit te halen.
Zonde, was wel een aardig kind zo langzamerhand.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Enne wie maakt die caps?? Of waar haal je die vandaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |