Ja begrijpelijk maar Eddy doet het wel goed. "Geen gezeik, waarom wil je nu al met je janksmoel naar huis?" Zo hoort het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, toch mis ik EP nog behoorlijk in dit programma, ik ben er nog niet aan het gemis gewend
Dat is ook weer waar want iedere keer moet ik toch onwillekeurig aan hem denken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, toch mis ik EP nog behoorlijk in dit programma, ik ben nog niet aan het gemis gewend
Het is wel de ultieme uitdaging om juist met haar al die tijd uit moeten zien te zingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Die moet blijven en die moeten ze zelfs opperhoofd maken.
Dan krijg je wel goeie tv.
Nou Marrije ik zit hier alle ER's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik schrok even, ik dacht dat ik in het verkeerde topic aan het posten was toen ik jouw ava zag
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
Wie is de knapste ?
Weet ik waar ik naar moet kijken
Het is ook geen kritiek op Eddy, het is gewoon dat het programma en EP zo met elkaar verweven zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk maar Eddy doet het wel goed. "Geen gezeik, waarom wil je nu al met je janksmoel naar huis?" Zo hoort het.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar iedere keer als ze een vlek op mijn beeldscherm vormt, zou ik die vlek toch het liefst meteen willen wegvegen.
Die ex junk (althans dat denk ik) Sabine heeft wel flinke jongens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef banananasi het volgende:
[..]
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.
Esther het mietje bedoel je toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef banananasi het volgende:
[..]
Er zitten er geen geweldig knappe tussen imo, behalve die psychologe misschien. Wel tieten.
wat een smerige vent is ze eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
'ik kan Karien hier nog wel 2 weken willen laten zweten' aldus Simone
Simone is een stoer wijf, maar niet sympathiek. Die gaat het (denk ik) niet redden vanwege het totaal gemis aan empathisch vermogen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Symn het volgende:
[..]
wat een smerige vent is ze eigenlijk
je onderschat het vrouwelijk vermogen om door-en-door debiel te zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
die meiden zijn toch niet echt zo dom om meteen een man eruit te stemmen
Haha... ze zijn echt zó irrationeel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
je onderschat het vrouwelijk vermogen om door-en-door debiel te zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is het mysterie van het leven...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef banananasi het volgende:
Hoe redeneren die vrouwen? Ze hebben oh-zo honger, maar ze liggen alleen meer op het strand te doen.
marlies?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef Symn het volgende:
wie was nou dat domme wicht dat marcel zo zat op te hemelen ??
Er is ook niet bepaald veel eetbaars te vinden op dat eiland. Best moeilijk dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Ze doen gewoon niks. Ga lekker nutteloos kettingen maken ofzo, dan houd je tenminste jezelf bezig.
Zelfs dakloze kindertjes in India zijn nog nuttiger bezig dan die aangespoelde bakvissen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Ze doen gewoon niks. Ga lekker nutteloos kettingen maken ofzo, dan houd je tenminste jezelf bezig.
Eten zoeken hoeft niet perse, maar gewoon bezig blijven. Van niks doen ga je al alleen maar verder achteruit, lichamelijk en geestelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is ook niet bepaald veel eetbaars te vinden op dat eiland. Best moeilijk dan.
Maarja, zo'n Carolien, daar hakt het er niet geestelijk in, maar vooral lichamelijk. Ze schrikt daar zichtbaar van. Ze zou het echt wel in zich hebben qua doorzettingsvermogen en karakter... maar het vlees is zwak.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eten zoeken hoeft niet perse, maar gewoon bezig blijven. Van niks doen ga je al alleen maar verder achteruit, lichamelijk en geestelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |