quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef berney het volgende:
Ik ben zeker weer de enigste fan van Carine.
Heerlijk mens, die mag van mij er lang in blijven. In veel punten heeft ze gewoon gelijk.alleen het komt wat rot uit haar strot.
Carine en Marina , die vallen me ook het meest op, die mogen erin blijven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Starbuck2 het volgende:
Is het al donderdag![]()
ik heb eigenlijk nog niet eens een favoriet.....
Die uitzending op RTL doet het bij mij ook niet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef Myworld het volgende:
Vanavond 23.15 op 2 Be herhalinggeen idee of wij die zender hebben hier
Ik had het zelfde probleem als jij maar ineens kon ik vanavond na opnieuw proberen af te spelen een mediaspeler update downloaden waardoor hij wel goed afspeelt. Dus wellicht lukt het je nu wel.quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef Myworld het volgende:
Vanavond 23.15 op 2 Be herhalinggeen idee of wij die zender hebben hier
De meest intelligentste?quote:Op zondag 27 september 2009 01:18 schreef Musti het volgende:
Ik vind nl Carine, de meest intelligentste van de hoop
jawel hoor, had in topic #2 reeds vermeld dat ze de mooiste tieten had.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik hoor niemand over die ENORME tieten van esther
wel jammer van dat smerige accentquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef RijstNatie het volgende:
Oja en Yolanda is de lekkerste van het stel![]()
Inderdaad, dat ze rechten heeft gestudeerd straalt er niet echt vanaf. Ze kan niet eens een fatsoenlijk pleidooi voor zichzelf maken om haar eigen argumenten hard te maken, behalve ''jaa, maar jij bent veel jonger, wat weet jou nou''.quote:Op maandag 28 september 2009 09:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
De meest intelligentste?
Ik vind haar maar een lelijke graftak en een onvolwassen zeurpiet
Als ik voor deze foto een titel zou moeten verzinnen zou ik denken aan woorden als lui, verveling, nutteloos, desinteresse...quote:
Rotturdamsquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
wel jammer van dat smerige accent
Aflevering 4 is donderdag en zondag uitgezonden. Zie http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=35720.0quote:Op maandag 28 september 2009 13:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aflevering 4 is nog niet uitgezonden, dus kun je die ook nog niet kijken via de site ... voor degenen die dachten dat het stuk is ...
Dat was het idd! Die Hiu kon ik in het begin wel schieten, maar deze actie was echt fenomenabel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef banananasi het volgende:
Er waren nog 5 kandidaten in het spel: Hans, Yin, Geert, Hiukwan en Sharon.
Hans, Yin en Geert hadden een complot om met z'n 3tjes de finale in te gaan.
Hiukwan was de volgende 'target' voor de 3, maar wist de 'drie-eenheid' te breken.
Geert had Hiukwan verteld dat hij op Sharon zou gaan stemmen, omdat hij dacht dat Hiu ook op Sharon zou stemmen. Hij zou zoiezo niet op Hiu stemmen, want vier tegenstemmen had geen nut, met 3 lag ze er ook al uit (in de veronderstelling dat Sharon dus ook op Hiu zou stemmen zodat ze er nog een ronde in kon blijven).
Toen is ze naar Sharon gegaan en haar overtuigd om op Geert te stemmen. Hiu zou dan ook op Geert stemmen, zodat Hiu en Geert gelijk kwamen te staan in stemmen. Maar omdat Geert al een tegenstem meer had gekregen in een vorige eilandraad, vloog hij er dus uit.
Dat was een wilde inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Pretletter het volgende:
Deze serie is ook wel leuk, met die geile Marcel enzo, maar eigenlijk hebben we in al die jaren maar 1 echte Robinson gezien. De legendarische Frans!
[ link | afbeelding ]
Dat was ook wel leuk trouwens. Aan het begin vond iedereen Hiu vervelend, maar aangezien Yin en Hans nog veel vuiler waren gunde iedereen het Hiuquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:27 schreef Pretletter het volgende:
[..]
Dat was het idd! Die Hiu kon ik in het begin wel schieten, maar deze actie was echt fenomenabel!
Fransquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:50 schreef Pretletter het volgende:
Deze serie is ook wel leuk, met die geile Marcel enzo, maar eigenlijk hebben we in al die jaren maar 1 echte Robinson gezien. De legendarische Frans!
[ link | afbeelding ]
Hij doet het best wel goed!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef banananasi het volgende:
"Maar ook zeker geen winnaar" hahaha
"Wat heb je dan gepresteerd"
- "Ik heb me elf dagen niet gewassen"
Go Eddy!
die psychologe?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet om het één of ander, maar die Belgische trut die zichzelf zoveel beter vindt dan ieder ander, maar niets presteert... dat is gewoon een foute casting geweest. Ik hoop dan ook, dat zij er evengoed nu uitvliegt.
ik schrok even, ik dacht dat ik in het verkeerde topic aan het posten was toen ik jouw ava zagquote:
Nee juist niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet om het één of ander, maar die Belgische trut die zichzelf zoveel beter vindt dan ieder ander, maar niets presteert... dat is gewoon een foute casting geweest. Ik hoop dan ook, dat zij er evengoed nu uitvliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |