Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeeh OP aangepast
En ik heb Birgit gedaan ipv Doreen want die zit er nog in volgens mij Tuinfluitert...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Margo37 het volgende:
Ben Tuinfluitert niet, maar Doreen werd vorige week van het eiland gehaald door zwakte.
Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
uit t vorige topic... deze klassieker mag NIET vergeten worden
Ik zou ze beide nog steeds een flinke schop onder de kont geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehehe ja dat was een welbesproken jaar
watis er gekankerd op die 2 galbakken zeg!
ik denk serieus dat die twee een tijdje niet op straat hebben gedurfd
en verdiend!!!
Ik heb niet veel zin om die vinale te bekijken, dus: Hoe hebben ze die 2 galbakken te kakken gezet in de finale?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef Casos het volgende:
[..]
Pff, ik heb afgelopen weekend alle aflevering van seizoen 2008 bekeken (had deze nog helemaal niet gezien, alle voorgaande Robinsons wel), maar ik heb nog nooit zo'n ontzettende hekel aan mensen gekregen (en met name hans en yin). En wat was ik blij met de finale, ik had er moeite mee om te kijken.
Ik had wat oude topics opgezocht om te kijken of ik de enige was die zo'n ontzettende hekel aan dat stel had gekregen, maar dat was gelukkig niet zo. Zoeken op GoogleFok naar Robinson 2008 spoilerde wel wat voor mij, met name deel 16:
Exp. Robinson 2008 #16 waar Hiukwan ER 2008 is geworden
Helemaal happy ging ik verder met kijken naar de battle tussen Hiu en hans, stiekem al wetende dat Hiu Exp.2008 zou gaan winnen.... groot was dan ook de teleurstelling, maar toch ging ik de finale kijken. En wat was ik blij dat ze die twee zo te kakken hebben gezet in de uitzending.
En ik geniet met volle teugen van deze Robinson 2009.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Rory78 het volgende:
leuk seizoen weer tot nu toe..
Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Eddy die 3 losers niet harder aan de tand voelde.
nog harder dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vond dat hij Carine toch behoorlijk aan het bokken was, volledig terecht overigens...
Tenzij ze de proef winnen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef PabloLopez het volgende:
hmm zag vandaag pas trailer voor volgende keer. ik denk dat igor aka N. Eger er volgende keer uit ligt.
niet omdat ie een kleurtje heeft maar ligt niet lekker in de groep. en wel onbeleefd om te schelden...
Nou, echt bijzonder veel hebben ze niet gemaakt in het kamp. Die vrouwen slapen bijvoorbeeld nog steeds op de grond! Ik had er echt wel voor gezorgd dat ik niet op het zand hoefde te slapen hoor..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Joep77 het volgende:
Jammer dat de vrouwen worden neergezet alsof ze de hele dag niets doen...
Of dat echt zo is weet je natuurlijk niet!
De programmamakers laten zien wat ze willen zien... wie weet wordt er wel hard naar voedsel gezocht maar is er tijdens het heetst van de dag (ik schat zo'n 40+ graden!!!) gewoon weinig puf om dan ook in actie te komen (en dat ze de dan misschien net uit!)! en suffe vrouwen laten zien is natuurlijk veel leuker om het contrast te laten zien!!!
wees dus voorzichtig met je oordeel want er wordt hooguit 10% uitgezonden van wat er gefilmd wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |