Op zeker. Nu hopelijk Eva.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Wijnneus het volgende:
Igor heeft mazzel dat ie gewonnen heeft, anders lag ie eruit hoor
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zah je al die ijsblokjes nieet dan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
WTF zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
Sorry, ik quotte ipv invoeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeft
zeer pijnlijk voor d'rquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
Lachen maar... ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
Manu?? En hoezo mijn avatar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
jouw avatar deed me weer even aan Manu denken
Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
Esmeralda zelfde laken een pak. Nou ok, niet helemaal, maar toch, ook opdonderen graag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
Huh en bij Coos ook? Dat is ook mijn regio, ik heb nergens last van. Tot nu toe dan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
Daar heb ik helegaar geen kabels meer voor liggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.![]()
Met d'r oerdomme gelul over wat je daar te zoeken hebt als je zo gelukkig thuis bent en kindertjes hebt. Zal haar niet gebeuren: zelfs de spermabank weigert dergelijke "vrouwen" nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
Mooi!quote:
Als je ER niet kent en deze foto ziet, dan raad je nooit wat daar nu gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
Dat gevoel heb ik dus ook al vanaf het begin. Het ziet er zooo onnatuurlijk uit bij haarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat moet toch plastic zijn? Iedereen wordt dunner, zij blijft dikke tieten houden...
ik dacht dat het aan mij lag, dat ik een stukje had gemist maar niet dus. Ja, apart.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Apart dat er bij de eilandraad in 1x alle stemmen worden verzameld van in dit geval (sabine) en direct op tafel gegooid....
linkje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef Casos het volgende:
Het is een andere manier, maar maakt op zich niet zoveel uit. Een beetje saai is het wel. Ben nu seizoen 7 (geloof ik) van Survivor aan het kijken, dat is wel een poepie anders. Rupert, Johnny Fairplay en Darrah voor de kenners
Dank je!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:15 schreef Casos het volgende:
Dit is de eerste aflevering. Helaas op youtube, maar ze staan er allemaal op. Let op, halverwege het seizoen wisselt de uploader van "stentilyzier" naar "balatonszarszo".
En kijk uit voor de reacties, daar staan regelmatig spoilers in. Veel plezier ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |