Ja zeker brrrr jaquote:
Vind ik ook maar dat ligt meer aan de kandidaten dan aan de expeditie zelf. De proeven zijn super vind ik en er zitten ook genoeg twists in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind er echt helemaal geen zak aan dit jaar. Het is echt een zeer tamme saaie expeditie.
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat gegil en gegrom van Esmeralda is ZO oncharmant en lelijk
huh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?
Op zeker. Nu hopelijk Eva.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Wijnneus het volgende:
Igor heeft mazzel dat ie gewonnen heeft, anders lag ie eruit hoor
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zah je al die ijsblokjes nieet dan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
WTF zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
Sorry, ik quotte ipv invoeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeft
zeer pijnlijk voor d'rquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
Lachen maar... ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
Manu?? En hoezo mijn avatar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
jouw avatar deed me weer even aan Manu denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |