Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Ja, dat mag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?
Wat ik er van begreep was er ook afgesproken dat niemand alleen de bush in zou gaan, maar Igor gaat zijn eigen wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30
Zie openingspost.
[ afbeelding ]
Toch heeft hij zich juist dát ten doel gesteld en dat ook uitgesproken naar de rest: zich handhaven in, en openstellen voor een groep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef phileine het volgende:
Ja maar Gert, Igor zit volgens mij ook niet zo te wachten op "bonding", het is de rest die vindt dat hij moet bonden en zich ergert dat hij daar niet aan doet.
Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?
Ik denk dat je toch een belangrijk punt overslaat: het eten wordt daar gezamelijk gegeten. Als iemand dan een grote pan met kokos aan het bakken is, en als de rest terugkomt van een tocht en het is állemaal op, dan is dat gewoon een beetje asociaal. En áls je dan de hele pan leeg eet, maak dan tenmínste daarna ook voor de rest wat klaar. Maar nee: meneer eet z'n buik rond en als de rest terugkomt is de pan leeg. Volkomen logisch in mijn ogen dat dit niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?
Feit blijft gewoon dat ze genoeg te vreten hebben. Zeik dan niet zo!
Dit vond ik inderdaad ook wel vreemd. Dennis zei het juist, en toen werd Igor boos.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..] daarna woedend werd en het verwijt schreeuwde dat iemand dat recht in zijn gezicht moest zeggen (wat die persoon dus nét gedaan had), vind ik kleingeestig overkomen.
hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gejank om die kokosnoten. Niemand vreet die zooi, ze lopen steeds te janken. En dan vreet Igor ze op omdat niemand ze wil, gaan zegodverdomme
janken...
Die Dennis is ook irritant. Nichtversie van Ronald de Boer
Zeikjong is het.
Same here!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em van![]()
Ja zeker brrrr jaquote:
Vind ik ook maar dat ligt meer aan de kandidaten dan aan de expeditie zelf. De proeven zijn super vind ik en er zitten ook genoeg twists in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind er echt helemaal geen zak aan dit jaar. Het is echt een zeer tamme saaie expeditie.
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat gegil en gegrom van Esmeralda is ZO oncharmant en lelijk
huh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |