quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer![]()
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).

dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!

Ik vind/vond Igor ook een dwaas, maar dit is massale zwartmakerijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is

Dat en gewoon een valse nicht. Ik denk dat niet perse en ik bedoel het verder niet discriminerendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?

Yeah sure. Heb je niks anders?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is

Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef slimhoof het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?

Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef phileine het volgende:
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.

Nou, op zich is het prima dat hij eten zoekt, maar vooral toen de mannen nog in de jungle waren, hield hij continu de groep op omdat hij weer ergens in een boom moest klimmen om er één vrucht uit te meppen. Het is irritant als iemand zo z'n eigen pad volgt zonder aan het groepsbelang te denken, ik kan me wel voorstellen dat die mannen er goed zat van zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:16 schreef phileine het volgende:
[..]
Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.

Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!

vooral voor zichzelf is geblekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken.
volgens mij ging het ook om de manier waarop, dat hij dus alleen voor zichzelf eten heeft klaar gemaakt terwijl de anderen denken daar ook nog een hapje van mee te kunnen eten (maar dan is het allemaal op als ze terugkomen uit het bos)quote:En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft?
ja, dat vind ik ook allemaal maar niksquote:Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.
Dennis valt mij tot nu toe nog heel erg mee.quote:En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!

dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?
Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.
-knip-

Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?
Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |