abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:15:31 #201
58921 Day
You can fly!
pi_73521584
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:27:48 #202
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73521952
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.

Ik denk inderdaad dat het nieuwe triumviraat van Kamp Zuid Jeroen, Kurt en Simone het zwaar zullen krijgen. Aan de andere kant krijg ik soms ook sterk het gevoel dat het die vrouwen ook niks meer kan schelen en hun ondergeschikte positie in de nieuwe situatie hebben geaccepteerd. De twee heren hebben al twee vrouwen in hun zak, als ze het slim spelen, kunnen ze al hun tegenstanders een voor een eruit knikkeren tot ver na de samensmelting.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:38:54 #203
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73522312
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).

Hoe bedoel je? Er zijn wel meer gekleurde mannen die bij ER de revue hebben gepasseerd, zoals Vinnie (winnaar ER '07) en Prince (deelnemer '08) en die waren zeer actief binnen hun kampen.

Wat ook opvallend is, is dat ze op sociaal gebied zeer geliefd waren bij de andere kampleden in tegenstelling tot onze grote vriend Igor.
pi_73522688
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:58:55 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73522932
quote:

Ik vind/vond Igor ook een dwaas, maar dit is massale zwartmakerij Ook leuke TV hoor, maar als iemand buiten de groep doet kun je drie dingen doen: meedoen, z'n gang laten gaan, of afbranden. En afbranden is dan de minst slimme optie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73522968
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

. Nee ik ben 't met 'm eens. Urenlang door de jungle trekken en dat waarom was je zo lang weg' horen. Laat die jongen lekker z'n gang gaan. Bij de proeven doet ie toch goed mee? Dán moet je wel samenwerken. Op het eiland is 't ieder voor zich.
pi_73523183
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?
Dat en gewoon een valse nicht. Ik denk dat niet perse en ik bedoel het verder niet discriminerend
Hij is eigenlijk precies zoals ik me had voorgesteld, ik dacht misschien verrast ie me en is hij wel heel tof. Maar het is ook meer dat ik denk dat hij voldoet aan het stereotype wat bijvoorbeeld Marcel wel zal hebben. Dennis is precies hetzelfde, vond het zichtbaar ook heerlijk toen iedereen Igor aanviel.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:09:21 #208
58921 Day
You can fly!
pi_73523254
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Yeah sure. Heb je niks anders?
Igor is een lul, maar is meer een survivor dan al zijn mede-kampgenoten bij elkaar.
Marcel, Dennis en Esmeralda gingen met zijn 3-en het bos in en nog kwamen ze met niks terug. En dat terwijl de kokosnoten voor het oprapen lagen.
I am gonna shine
pi_73523354
Prince, dat was me gvd een koning! Jammer dat hij er door die vieze complotters uit is gewerkt vorige keer.

Anyway, Igor is een beetje een rare, maar hij heeft het gewoon zwaar. Doet wel cool, maar je ziet hem afzien.

Verder vind ik die halve nicht ook echt achterbakserig, net als die marcel, die is gehaaid. Die andere twee mannen zijn wel ok vind ik...

Maar echt dat gejank van die wijven. Echt te triest gewoon, dat was in het verleden gewoon nooit.
Whatever...
pi_73523458
quote:
Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.
mooi he, alles
pi_73524016
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:42:54 #212
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73524321
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef slimhoof het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73524663
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door phileine op 09-10-2009 17:02:43 ]
mooi he, alles
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:59:15 #214
58921 Day
You can fly!
pi_73524776
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef phileine het volgende:
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.
Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!
I am gonna shine
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:28:11 #215
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73527085
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:16 schreef phileine het volgende:

[..]

Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.
Nou, op zich is het prima dat hij eten zoekt, maar vooral toen de mannen nog in de jungle waren, hield hij continu de groep op omdat hij weer ergens in een boom moest klimmen om er één vrucht uit te meppen. Het is irritant als iemand zo z'n eigen pad volgt zonder aan het groepsbelang te denken, ik kan me wel voorstellen dat die mannen er goed zat van zijn.
En zoveel eten haalt hij ook niet op, hij had 3 kokosnoten meegenomen, waarvan minimaal 1 volledig zelf opgekaand
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:37:59 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73527329
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Day het volgende:

[..]

Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!
Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?

Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.

De mannen die vissen nemen toch ook geen flinke extra moot? Maar Igor eigent zich dat recht wel toe. Zelfs als hij in het bos ook al een kokosnoot heeft verorberd. En als hij er op wordt aangevallen dat hij een hele pan (waarschijnlijk in olie!) gebakken kokos naar binnen heeft gewerkt, komt hij met een lulvverhaal dat het een oude kokosnoot was die niemand meer zou willen.
Zeg dan gewoon: hee, ik scoor de kokos, dus ik vreet ervan wat ik wil.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:59:22 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527836
Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?
Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:13:40 #218
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73528376
http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/206041/206047.s4m.26000954.Expeditie_Robinson_2009_s5_a6.xml

eeh laat maar
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73529842
Hoe meer rare mensen, hoe leukere televisie. Igor zorgt wel voor amusement. Dat gaat die Ivonne ook nog wel doen. Van Marcel verwacht ik nog wel dat hij één van die dames een veeg geeft.....

Ben benieuwd of er nog leuke wendingen komen in de plot, zoals een eilandje in de mangrove voor afvallers oid.
Whatever...
pi_73531167
tweede hd-recorder kopen BE?

't is waar Gert, hij moet er dan geen smoesjes over verzinnen, maar ik weet dus niet of hij gelijk had dat die lui inderdaad spullen weggooien omdat ze het niet lekker vinden. Nogmaals, ik heb niet veel gezien dus ik zal veel voorbeelden van zijn egoïstische gedrag hebben gemist, maar gisteren leek het echt of ze allemaal gewoon vage redenen aan het zoeken waren om hem af te zeiken.
mooi he, alles
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:52:26 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73531568
Er staat nog een oude videorecorder boven. Die kunnen we evt. nog gebruiken.
Maar dan kijk ik het wel online.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:05:07 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73531994
quote:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken.
vooral voor zichzelf is gebleken en op vrij korte afstand, dus wat ie al die tijd heeft gedaan is een raadsel, men verdenkt hem ervan een dutje gedaan te hebben. En dan kan ie zich wellicht beter nuttig maken voor de groep. Die 3 kokosnoten hadden ze zelf ook in mum van tijd gescoord.
quote:
En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft?
volgens mij ging het ook om de manier waarop, dat hij dus alleen voor zichzelf eten heeft klaar gemaakt terwijl de anderen denken daar ook nog een hapje van mee te kunnen eten (maar dan is het allemaal op als ze terugkomen uit het bos)
quote:
Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

ja, dat vind ik ook allemaal maar niks
quote:
Dennis valt mij tot nu toe nog heel erg mee.
pi_73532033
Igor en Simone. Ze gaan tenminste wat leven in de brouwerij brengen

Dennis heb ik niet zoveel problemen mee, mag hem wel.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:07:07 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73532055
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?

Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.

-knip-
dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:28:15 #225
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73532682
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:

Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?

Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30

Zie openingspost.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')