Dat moet haast wel want ze laten die lui zichzelf behoorlijk ophemelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:40 schreef Coos het volgende:
Wat is die Simone met zichzelf ingenomen![]()
Ik verwacht een "verrasssing".
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef PhalanX het volgende:
grappig dat de mensen zichzelf zo geweldig vinden... iedereen weet dat als je een lijstje moet maken, dat je NIET op dat lijstje wil staan.
maar wel een prettige geloof ik.quote:
We zullen het zo zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
maar wel een prettige geloof ik.
zou ook niet zomaar met de massa meelullen en doen.
doet Marcel ook niet maar die heeft charisma van huis uit.
ja, dom wijfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef PhalanX het volgende:
Simone denkt dat de anderen het ze gunnen. Hoe heerlijk naief... de anderen dachten dat de sterksten iets moesten oplossen.
Vind je? Om in slaap bij te vallen tot nu toe vind ik. Women onlyquote:
Die Igor is een wandelende GFT-bak. Alles wat groen is met een stokje eraan werkt ie naar binnen. Ik denk dat ze 1 appart mannetje op die jongen hebben gezet die in de gaten kan houden wat ie allemaal naar binnen werkt. Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef PhalanX het volgende:
Ik vind het walgelijk om mensen te zien kauwen op televisie. Igor die herkauwt is echt geen aangenaam gezicht, met die hangende onderlip, ingevallen wangen en die bolle ogen die nergens naar kijken.
Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Dennis? Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Zo gaat Igor effe lekker uit z'n stekker. Maar die nicht is ook wel heel irri.
edit: is toch een nicht?![]()
Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:
[..]
knip
Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?
Ook als het maatr 6 weekjes zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.
Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.
Waarom denk jij dat ze regelmatig in zee staan en er inmiddels haaien gesignaleerd zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???
Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
Ik vind Igor nog een tikkeltje erger, kon eerst nog om hem lachen, nu vind ik hem walgelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.
neenee,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjonge ik zie die Jill voor het eerst wist niet eens dat die ook mee deed...wat een nietszeggend typje ben je dan
Douwequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Soohr het volgende:
[..]
neenee,
vorige week werd ze afgekat door miranda/mir...... (iig die ambulance verpleegster)
en ik wil douwe weer terug
Aangepastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
IS er een mod in de zaal?????????
en kan die dan de OP even Esther bij de afvallers zetten met de reden erbij
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
Een figuur als Igor in het spel doet wonderen...als ze allemaal zo'n goede teamsgeest hadden wordt het ook alleen maar saaiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
waarheid als eenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?![]()
Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
Ben blij dat die man er in zit en hoop dat ie het nog flink wat weken weet te rekken want zonder dit soort moeilijke mensen is het stomvervelende televisie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?![]()
Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Subversive het volgende:
[..]
Juist wel, de verkozenen van het winnende kamp in deze proef mogen naar een resort of iets dergelijks, denk ik zo. Dat was bij de vorige ER precies het geval, maar toen moesten ze de twee meest waardevolle leden per kamp uitkiezen ipv drie.
mazzzzzel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Asics het volgende:
ik vind deze ER te saai en haak af.
lekker een wijntje
Judge, uit 2003.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was er in een van de eerdere edities ook zo iemand die de hele dag aan het vreten was, ik weet niet meer wie.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
In de eerste aflevering heeft ze een proef gewonnen en daardoor de eerste finalist.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef phileine het volgende:
Hoe komt die ene vrouw aan die immuniteitsketting? En betekent het dus dat ze er tot de samensmelting bij zit, of echt bij de laatste 4?
Dat iemand zich een beetje onttrekt aan de groep, is op zich niet zo'n punt. Een eigenzinnig buitenbeentje kan ook z'n charme hebben. Igor echter, ontpopt zich (in deze montage) als een oneerlijke man. Hij draait en konkelt en wordt zelfs agressief als hij wordt aangesproken op storend gedrag. Stá dan ook voor wat je doet, lapzwans. Dat lulverhaal over dat het een "oude kokosnoot" was. Wat laat je je dan kennen zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef Aarti het volgende:
igor is echt om te kotsen, ik erger me kapot aan hem in het programma....goed gecast dus
maar ik denk dat dennis uiteindelijk de grootste achterbaksheid zal vertonen... soort dan slang en rat verhaal uit Survivor seizoen 1
OP zich, theoretisch gezien, zuiver hypothetisch, kan ik me wel voorstellen, dat als jij als enige een zooi kokosnoten haalt, dat je dan wat meer recht erop hebt om er eentje zelf op te eten. Maar 4 is niet een zooi, en ik geloof ook niet dat hij als enige eten zoekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.
Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer![]()
Ja idd. Wat een faal. Die gasten zullen ook zoiets gehad hebben van whatskeburtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.
Het mooiste vond ik nog wel dat ze overal die lege kokosnoten vonden en dat ie helemaal niet zo ver weg was geweest![]()
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer![]()
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |