abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73501305
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.
pi_73501388
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Zo gaat Igor effe lekker uit z'n stekker. Maar die nicht is ook wel heel irri.

edit: is toch een nicht?
Dennis? Ja.
sig verwijderd door FA
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:29:34 #153
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73501540
NEEEE!!! NIET DE TWEELINGG ERUIT~!!~!!!!!

[ Bericht 49% gewijzigd door mrSPLIFFY op 09-10-2009 09:54:57 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73501591
jeuzus, toppunt van zeikerigheid...

janken dat je de finale gehaald hebt.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_73501607
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef slimhoof het volgende:

[..]

knip
Hoe doen ze dat eigenlijk als de rode vlag uithangt? Wat gebruiken ze daartegen?
Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?
pi_73501664
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Zouden ze daar niet anticonceptie voor doorslikken?
Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.
--- Cameron Hodge ---
pi_73501682
Tjonge ik zie die Jill voor het eerst wist niet eens dat die ook mee deed...wat een nietszeggend typje ben je dan
pi_73501733
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Bij extreme en langdurige honger dan gaat de kraan automatisch dicht.
Ook als het maatr 6 weekjes zijn?
pi_73501741

Die Igor!!

De cocosnoten opvreten en drie uur liggen slapen.
pi_73501753
nichten!

Wat een heerlijk gevit en gekat.

NICHTERIJ!
--- Cameron Hodge ---
pi_73501798
Dennis
pi_73501846
Nicht versus Nicht

De eerste actie van al die weken Expeditie Robinson.

Fag-fight!
--- Cameron Hodge ---
pi_73501861
Hahaa wat een kut gays daar!
pi_73501898
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Dan sluiten ze ramen en deuren zetten de rampenzender aan en wachten tot het sein veilig gegeven is.
Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???
pi_73501961
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
pi_73501977
Wat een vreselijk figuur die Igor...
pi_73501979
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef slimhoof het volgende:

[..]

Leg uit dan. Een zo'n vrouw zei dat ze allemaal hun maandstonden hadden. ??? Groeit daar dan soms katoen???
Waarom denk jij dat ze regelmatig in zee staan en er inmiddels haaien gesignaleerd zijn.
pi_73502008
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
dennis de managert begint me ook de keel uit te hangen, moraalridder, wat een nerd die gast, bijna achterbaks
Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:41:59 #169
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73502107
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef PabloLopez het volgende:
Ik vind Igor nog een tikkeltje erger, kon eerst nog om hem lachen, nu vind ik hem walgelijk.

"Ja ik heb het helemaal zelf opgegeten. Goed he."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:43:25 #170
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73502179
Tijd dat Frans weer terug komt in t spel
pi_73502223
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Coos het volgende:

[..]

Niet bijna achterbaks maar gewoon vreselijk achterbaks.
Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
--- Cameron Hodge ---
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:45:30 #172
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73502264
IS er een mod in de zaal?????????

en kan die dan de OP even Esther bij de afvallers zetten met de reden erbij
pi_73503231
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjonge ik zie die Jill voor het eerst wist niet eens dat die ook mee deed...wat een nietszeggend typje ben je dan
neenee,
vorige week werd ze afgekat door miranda/mir...... (iig die ambulance verpleegster)

en ik wil douwe weer terug
pi_73503398
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Soohr het volgende:

[..]

neenee,
vorige week werd ze afgekat door miranda/mir...... (iig die ambulance verpleegster)

en ik wil douwe weer terug
Douwe
pi_73503399
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
IS er een mod in de zaal?????????

en kan die dan de OP even Esther bij de afvallers zetten met de reden erbij
Aangepast
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:19:55 #176
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73503863
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Aangepast
thnx!!

BONUS!!

pi_73504566
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Igor is veel achterbakser, zichzelf helemaal volvreten en dan drie uur later terugkomen en doen alsof hij de man is.
Of een pan vol kokos leegvreten als drie anderen weg zijn en er bijna niemand meer op z'n vingers kijkt.
En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?

Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
pi_73504644
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Een figuur als Igor in het spel doet wonderen...als ze allemaal zo'n goede teamsgeest hadden wordt het ook alleen maar saai
De enige echte.
pi_73504885
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

En dan in een discussie roepen "dan moet je dat récht in mn gezicht zeggen" - ze waren er niet bij Igor, weet je nog?

Wat een figuur die Igor, typisch het soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben.
waarheid als een
pi_73504974
Er was overigens wel geknipt in die ruzie. Vlak voor die woedeuitbarsting van Igor hoor je Dennis ook nog iets zeggen wat niet klopt bij het stukje ervoor.
pi_73505153
Hoe komt die ene vrouw aan die immuniteitsketting? En betekent het dus dat ze er tot de samensmelting bij zit, of echt bij de laatste 4?
mooi he, alles
pi_73505213
quote:

[..]

Ben blij dat die man er in zit en hoop dat ie het nog flink wat weken weet te rekken want zonder dit soort moeilijke mensen is het stomvervelende televisie.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 23:10:46 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73505942
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Subversive het volgende:

[..]

Juist wel, de verkozenen van het winnende kamp in deze proef mogen naar een resort of iets dergelijks, denk ik zo. Dat was bij de vorige ER precies het geval, maar toen moesten ze de twee meest waardevolle leden per kamp uitkiezen ipv drie.
En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73508714
de triest figuren van deze expeditie: Igor en simone...

hoe kunnen er trouwens zoveel kandidaten zijn die na een paar dagen al naar huis willen?
ze hebben toch wel een goeie screening gedaan zeker?
Nothing to see here, carry on
pi_73510462
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Asics het volgende:
ik vind deze ER te saai en haak af.
lekker een wijntje
mazzzzzel!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:52:22 #186
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73510563

Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:50:41 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_73511111
Wat een stelletje zeurpieten zeg, Igor inclusief, met zijn gevreet de hele dag, wat een lul. Volgens mij was er in een van de eerdere edities ook zo iemand die de hele dag aan het vreten was, ik weet niet meer wie.

Eigenlijk vind ik er niet zo heel veel aan, er gebeurt niet zoveel, beetje zeuren, beetje luieren, dat is het. Al die mensen met heimwee, sommige na 1 week al, zijn die nooit op vakantie geweest of zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:16:02 #188
3140 PhalanX
Technarchy
pi_73511515
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was er in een van de eerdere edities ook zo iemand die de hele dag aan het vreten was, ik weet niet meer wie.

Judge, uit 2003.

Die haalde de finale, en werd daar finaal afgestraft, hij heeft toen geld geleend van de winnares om zijn bedrijfje op te ztten, maar heeft dat bedrag nooit teruggegeven
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:29:16 #189
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_73511792
igor is echt om te kotsen, ik erger me kapot aan hem in het programma....goed gecast dus
maar ik denk dat dennis uiteindelijk de grootste achterbaksheid zal vertonen... soort dan slang en rat verhaal uit Survivor seizoen 1
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_73512174
quote:

[..]

pi_73513296
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef phileine het volgende:
Hoe komt die ene vrouw aan die immuniteitsketting? En betekent het dus dat ze er tot de samensmelting bij zit, of echt bij de laatste 4?
In de eerste aflevering heeft ze een proef gewonnen en daardoor de eerste finalist.

Gisteren was ze er niet zo blij mee en ik kan me er wel iets bij voorstellen, je valt dan toch een beetje buiten de boot lijkt me omdat je een behoorlijke tijd geen concurrent bent van iemand.
Toch vind ik het wel een leuk type, sterk en zeurt niet teveel.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:50:26 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73513552
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:29 schreef Aarti het volgende:
igor is echt om te kotsen, ik erger me kapot aan hem in het programma....goed gecast dus
maar ik denk dat dennis uiteindelijk de grootste achterbaksheid zal vertonen... soort dan slang en rat verhaal uit Survivor seizoen 1
Dat iemand zich een beetje onttrekt aan de groep, is op zich niet zo'n punt. Een eigenzinnig buitenbeentje kan ook z'n charme hebben. Igor echter, ontpopt zich (in deze montage) als een oneerlijke man. Hij draait en konkelt en wordt zelfs agressief als hij wordt aangesproken op storend gedrag. Stá dan ook voor wat je doet, lapzwans. Dat lulverhaal over dat het een "oude kokosnoot" was. Wat laat je je dan kennen zeg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73513649
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.

Het mooiste vond ik nog wel dat ze overal die lege kokosnoten vonden en dat ie helemaal niet zo ver weg was geweest
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer
Echt een irritante gast (zoals het nu overkomt dan).
pi_73513907
Ik wil hiukwan terug !

Super was dat
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:11:33 #195
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_73514101
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Igor had volgens mij ook 4 kokosnoten gehaald, waarvan hij er al twee had opgegeten onder het mom van: ik heb er toch genoeg gehaald, dus kan ik deze wel zelf opeten, als je ook wilt moet je het zelf maar pakken.

OP zich, theoretisch gezien, zuiver hypothetisch, kan ik me wel voorstellen, dat als jij als enige een zooi kokosnoten haalt, dat je dan wat meer recht erop hebt om er eentje zelf op te eten. Maar 4 is niet een zooi, en ik geloof ook niet dat hij als enige eten zoekt?
En dat ie het dan ook nog voor iedereen opbakt en opeet En dan niet snapt waarom dat niet netjes is
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_73514261
Tsja, Igor is een beetje contactgestoord. En denkt het slim te spelen door te zeggen dat hij weet waar ze kokos kunnen vinden..Maakt het wel leuke televee

Ik vind trouwens dat er dit jaar teveel huilebalken bij zitten. Wat een jankerd, het is maar 6 weken hoor, daarna mag je naar huis. Hoop trouwens dat er nog een paar apart ergens op een ruige plek worden gestopt, bijvoorbeeld igor als hij eruit is gekickt.

SImone is een heks, maar wel een stoere. Mijn favoriet is Jill en dat meiske die geneeskunde studeert. Van de mannen vind ik die vlaming die nu op kamp zuid zit wel relaxed.
Whatever...
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:18:01 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73514324
quote:
Sorry dat ik het zeg maar hij voldoet toch echt aan een bepaald stereotype, jammer
Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?
pi_73514762
Net de aflevering teruggekeken.

Vond de proef met de eieren erg grappig om te zien. Igor is wel erg door de mand gevallen nu - was erg achterbaks bezig. Ik begin wel een beetje moe te worden van al die mensen die naar huis willen - beetje doorzettingsvermogen zou leuk zijn.

Vind het nog steeds erg leuk.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:43:32 #199
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73515118
quote:

Het mooiste vond ik nog wel dat ze overal die lege kokosnoten vonden en dat ie helemaal niet zo ver weg was geweest
Ja idd. Wat een faal. Die gasten zullen ook zoiets gehad hebben van whatskeburt

Maar goed, Igor is de volgende die weg kan..

Betreft de emotionele zwakte is idd te triest voor woorden. stelletje huilebakken...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:15:23 #200
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73517936
Pff, het lijkt me wel een keer leuk een eilandraad te zien waarbij je niet van te voren weet wie er weg gaat... Of dat er in ieder geval geen mensen (euh, vrouwen) meer zijn die zélf weg willen. Schop onder hun kont moeten ze krijgen.

Verder, Igor, bleh. Ik vraag me af of hij in het dagelijks leven vrienden en een baan heeft. Bij zo'n egoïst kan toch niemand lang in de buurt vertoeven?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:15:31 #201
58921 Day
You can fly!
pi_73521584
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:27:48 #202
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73521952
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En jawel je had gelijk, ze mochten naar een resort. Maarrrr... dit gaat nog tegen ze werken. Zie vorig jaar. De rest gunt het ze zogenaamd enórm, maar ondertussen. Het voelt tóch niet goed, dat drie deelnemers uitgebreid hebben kunnen eten, drinken en douchen.
En ze zullen met argus-ogen gevolgd worden of ze niet stiekem een complot hebben gesmeed, tegen elkaar aanschurkend, samen genietend van hun cocktails en hun "waardevol kamplid"-status.

Ik denk inderdaad dat het nieuwe triumviraat van Kamp Zuid Jeroen, Kurt en Simone het zwaar zullen krijgen. Aan de andere kant krijg ik soms ook sterk het gevoel dat het die vrouwen ook niks meer kan schelen en hun ondergeschikte positie in de nieuwe situatie hebben geaccepteerd. De twee heren hebben al twee vrouwen in hun zak, als ze het slim spelen, kunnen ze al hun tegenstanders een voor een eruit knikkeren tot ver na de samensmelting.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:38:54 #203
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73522312
quote:

Hoe bedoel je? Er zijn wel meer gekleurde mannen die bij ER de revue hebben gepasseerd, zoals Vinnie (winnaar ER '07) en Prince (deelnemer '08) en die waren zeer actief binnen hun kampen.

Wat ook opvallend is, is dat ze op sociaal gebied zeer geliefd waren bij de andere kampleden in tegenstelling tot onze grote vriend Igor.
pi_73522688
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken. En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft? Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

Ik word dan misselijker van een man als Marcel, die zijn zgn. 'charmes' inzet (en de dames trapen daar massaal in). Of van moraalridder Esmeralda met d'r 'er wordt hier niet gevloekt' (wie heeft haar gekroond tot baas?), maar die wel een teamgenoot af staat te blaffen als een proef niet lukt.
En Dennis, dat is gewoon een valse nicht, die allang weet dat zolang Igor nog in het spel zit, hij absoluut geen kans maakt te winnen (zeker de fysieke proeven niet), dus doet hij wat alle valse nichten doen: backstabben!
dit zeg je alleen maar omdat igor ook bruin is
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:58:55 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73522932
quote:

Ik vind/vond Igor ook een dwaas, maar dit is massale zwartmakerij Ook leuke TV hoor, maar als iemand buiten de groep doet kun je drie dingen doen: meedoen, z'n gang laten gaan, of afbranden. En afbranden is dan de minst slimme optie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73522968
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

. Nee ik ben 't met 'm eens. Urenlang door de jungle trekken en dat waarom was je zo lang weg' horen. Laat die jongen lekker z'n gang gaan. Bij de proeven doet ie toch goed mee? Dán moet je wel samenwerken. Op het eiland is 't ieder voor zich.
pi_73523183
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat het een kleurling is?
Dat en gewoon een valse nicht. Ik denk dat niet perse en ik bedoel het verder niet discriminerend
Hij is eigenlijk precies zoals ik me had voorgesteld, ik dacht misschien verrast ie me en is hij wel heel tof. Maar het is ook meer dat ik denk dat hij voldoet aan het stereotype wat bijvoorbeeld Marcel wel zal hebben. Dennis is precies hetzelfde, vond het zichtbaar ook heerlijk toen iedereen Igor aanviel.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:09:21 #208
58921 Day
You can fly!
pi_73523254
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Yeah sure. Heb je niks anders?
Igor is een lul, maar is meer een survivor dan al zijn mede-kampgenoten bij elkaar.
Marcel, Dennis en Esmeralda gingen met zijn 3-en het bos in en nog kwamen ze met niks terug. En dat terwijl de kokosnoten voor het oprapen lagen.
I am gonna shine
pi_73523354
Prince, dat was me gvd een koning! Jammer dat hij er door die vieze complotters uit is gewerkt vorige keer.

Anyway, Igor is een beetje een rare, maar hij heeft het gewoon zwaar. Doet wel cool, maar je ziet hem afzien.

Verder vind ik die halve nicht ook echt achterbakserig, net als die marcel, die is gehaaid. Die andere twee mannen zijn wel ok vind ik...

Maar echt dat gejank van die wijven. Echt te triest gewoon, dat was in het verleden gewoon nooit.
Whatever...
pi_73523458
quote:
Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.
mooi he, alles
pi_73524016
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:42:54 #212
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73524321
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef slimhoof het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp heeft Igor een paar minuutjes naar een kokosboom zitten lopen en de rest v/d tijd kokosnoten naar binnen zitten werken?
Leer spaties gebruiken!
pi_73524663
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door phileine op 09-10-2009 17:02:43 ]
mooi he, alles
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:59:15 #214
58921 Day
You can fly!
pi_73524776
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef phileine het volgende:
Ja maar is dat ook echt zo, of hebben zij dat geconcludeerd uit het feit dat ze die opgegeten kokosnoot daar zagen liggen? Uit de discussie die Igor had met dat meisje "ik weet waar er nog meer zijn" maakte ik op dat de rest nog steeds niet weet waar ze dan meer kokosnoten konden vinden.
Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!
I am gonna shine
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:28:11 #215
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73527085
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:16 schreef phileine het volgende:

[..]

Nu heb ik maar twee afleveringen gezien (dus ik heb misschien heel veel irritants van Igor gemist), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo anti hem is. Hij is een einzelganger en hij gedraagt zich niet zo sociaal, maar hij haalt wel veel eten en als er toch genoeg is mag hij toch ook wel een kokosnoot opeten onderweg? Hij biedt zelf aan er meer te halen. En dat gezeur dat hij dan te lang weg was geweest en dat ze ongerust waren, dat slaat toch gewoon nergens op, dat is zeiken om te zeiken. Hij had trouwens gewoon een cameraploeg bij zich dus er kon hem heus niet zoveel gebeuren.
Nou, op zich is het prima dat hij eten zoekt, maar vooral toen de mannen nog in de jungle waren, hield hij continu de groep op omdat hij weer ergens in een boom moest klimmen om er één vrucht uit te meppen. Het is irritant als iemand zo z'n eigen pad volgt zonder aan het groepsbelang te denken, ik kan me wel voorstellen dat die mannen er goed zat van zijn.
En zoveel eten haalt hij ook niet op, hij had 3 kokosnoten meegenomen, waarvan minimaal 1 volledig zelf opgekaand
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:37:59 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73527329
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Day het volgende:

[..]

Dat dus! En het is natuurlijk een ideaal wapen om te gebruiken. De andere dames gaan dat bos toch niet in. Weten zij veel!
Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?

Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.

De mannen die vissen nemen toch ook geen flinke extra moot? Maar Igor eigent zich dat recht wel toe. Zelfs als hij in het bos ook al een kokosnoot heeft verorberd. En als hij er op wordt aangevallen dat hij een hele pan (waarschijnlijk in olie!) gebakken kokos naar binnen heeft gewerkt, komt hij met een lulvverhaal dat het een oude kokosnoot was die niemand meer zou willen.
Zeg dan gewoon: hee, ik scoor de kokos, dus ik vreet ervan wat ik wil.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:59:22 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527836
Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?
Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:13:40 #218
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73528376
http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/206041/206047.s4m.26000954.Expeditie_Robinson_2009_s5_a6.xml

eeh laat maar
pi_73529842
Hoe meer rare mensen, hoe leukere televisie. Igor zorgt wel voor amusement. Dat gaat die Ivonne ook nog wel doen. Van Marcel verwacht ik nog wel dat hij één van die dames een veeg geeft.....

Ben benieuwd of er nog leuke wendingen komen in de plot, zoals een eilandje in de mangrove voor afvallers oid.
Whatever...
pi_73531167
tweede hd-recorder kopen BE?

't is waar Gert, hij moet er dan geen smoesjes over verzinnen, maar ik weet dus niet of hij gelijk had dat die lui inderdaad spullen weggooien omdat ze het niet lekker vinden. Nogmaals, ik heb niet veel gezien dus ik zal veel voorbeelden van zijn egoïstische gedrag hebben gemist, maar gisteren leek het echt of ze allemaal gewoon vage redenen aan het zoeken waren om hem af te zeiken.
mooi he, alles
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:52:26 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73531568
Er staat nog een oude videorecorder boven. Die kunnen we evt. nog gebruiken.
Maar dan kijk ik het wel online.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:05:07 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73531994
quote:
Wat een bullshit over Igor. Ok ja, hij is cotactgestoord, maar hij is wel de enige die dat bos ingaat om eten te zoeken.
vooral voor zichzelf is gebleken en op vrij korte afstand, dus wat ie al die tijd heeft gedaan is een raadsel, men verdenkt hem ervan een dutje gedaan te hebben. En dan kan ie zich wellicht beter nuttig maken voor de groep. Die 3 kokosnoten hadden ze zelf ook in mum van tijd gescoord.
quote:
En hoezo, MOET het eten eerlijk verdeeld worden? Er is toch genoeg te vreten? Eet de rest er ook maar een maaltijd minder om, omdat hij een kokosnoot opgegeten heeft?
volgens mij ging het ook om de manier waarop, dat hij dus alleen voor zichzelf eten heeft klaar gemaakt terwijl de anderen denken daar ook nog een hapje van mee te kunnen eten (maar dan is het allemaal op als ze terugkomen uit het bos)
quote:
Nee, er worden zelf dingen niet gegeten, omdat de andere kampgenoten ze niet lusten. Dus van de honger zullen ze zeker niet omkomen.

ja, dat vind ik ook allemaal maar niks
quote:
Dennis valt mij tot nu toe nog heel erg mee.
pi_73532033
Igor en Simone. Ze gaan tenminste wat leven in de brouwerij brengen

Dennis heb ik niet zoveel problemen mee, mag hem wel.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:07:07 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73532055
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou het niet zo kunnen zijn dat Igor het er zelf naar maakt dat de rest van de groep hem steeds minder moet?

Je mag het van mij best gooien op groepsbashen hoor, maar ik vind dat Igor alle aanleiding geeft om met argusogen bekeken te worden.

-knip-
dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:28:15 #225
162917 tuinfluiter
pi_73532682
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:

Weet er iemand of en zo ja waar en wanneer de uitzending herhaald wordt?

Ik weet dat het ook online te kijken is, maar liever kijk ik het gewoon op tv. En ik kan het op donderdag niet opnemen aangezien manlief dan de hd-recorder gereserveerd heeft.
Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30

Zie openingspost.

pi_73534698
quote:

Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:37:23 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73534838
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op - als ik op dat eiland zit en ik vang een vis, dan mag ik hem dus ook gewoon helemaal alleen opeten?

Ja, dat mag!

Alleen moet je dan niet raar opkijken als de andere deelnemers niet zo'n zin meer hebben in "bonding".
pi_73534849
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat ze echt ongerust zijn als hij uren in zn uppie weg blijft, ook als het donker wordt, dat kan ik me goed voorstellen
Wat ik er van begreep was er ook afgesproken dat niemand alleen de bush in zou gaan, maar Igor gaat zijn eigen weg
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:49:55 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73535219
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Zondag RTL 5 om 16:25 - 17:30

Zie openingspost.

[ afbeelding ]

Thanks!
pi_73538681
Ja maar Gert, Igor zit volgens mij ook niet zo te wachten op "bonding", het is de rest die vindt dat hij moet bonden en zich ergert dat hij daar niet aan doet.
mooi he, alles
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:52:58 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73538949
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:42 schreef phileine het volgende:
Ja maar Gert, Igor zit volgens mij ook niet zo te wachten op "bonding", het is de rest die vindt dat hij moet bonden en zich ergert dat hij daar niet aan doet.
Toch heeft hij zich juist dát ten doel gesteld en dat ook uitgesproken naar de rest: zich handhaven in, en openstellen voor een groep.

Dat is dus een zwak punt van hem en dat kan dus af en toe misgaan. Op basis van de montage die wij te zien krijgen, heb ik echter niet de indruk dat hij hard zijn best doet, integendeel. De manier waarop hij zich de laatste keer er eerst onderuit probeerde te konkelen (oude kokosnoot) en daarna woedend werd en het verwijt schreeuwde dat iemand dat recht in zijn gezicht moest zeggen (wat die persoon dus nét gedaan had), vind ik kleingeestig overkomen.

Maar: het ongerustheidsverhaaltje kwam ook niet erg integer over, dus de sfeer was waarschijnlijk al niet optimaal.

Een ER met live-streams, misschien is dat wel een keer wat.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:54:36 #232
58921 Day
You can fly!
pi_73538996
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?
Feit blijft gewoon dat ze genoeg te vreten hebben. Zeik dan niet zo!
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:00:40 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73539123
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:54 schreef Day het volgende:

[..]

Wel als er genoeg vis is. Hij heeft toch niet alles opgegeten?
Feit blijft gewoon dat ze genoeg te vreten hebben. Zeik dan niet zo!
Ik denk dat je toch een belangrijk punt overslaat: het eten wordt daar gezamelijk gegeten. Als iemand dan een grote pan met kokos aan het bakken is, en als de rest terugkomt van een tocht en het is állemaal op, dan is dat gewoon een beetje asociaal. En áls je dan de hele pan leeg eet, maak dan tenmínste daarna ook voor de rest wat klaar. Maar nee: meneer eet z'n buik rond en als de rest terugkomt is de pan leeg. Volkomen logisch in mijn ogen dat dit niet gewaardeerd wordt.
Als hij er vervolgens op aangesproken wordt, gaat hij niét staan voor z'n eigen aktie, maar probeert zich er onderuit te draaien. M.a.w: hij wist eigenlijk wel dat het niet in de haak was.
pi_73540645
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Gert het volgende:

[..] daarna woedend werd en het verwijt schreeuwde dat iemand dat recht in zijn gezicht moest zeggen (wat die persoon dus nét gedaan had), vind ik kleingeestig overkomen.

Dit vond ik inderdaad ook wel vreemd. Dennis zei het juist, en toen werd Igor boos.
Tot nu toe een leuke ER. En dat gezeik van die vrouwen, ja dat wilde de productie juist, denk ik zo.
Ik vind de 1 proef gelijk finale inderdaad ook niet geslaagd, maar soms moet je wat proberen. Niet alles is geslaagd, of er moet nog een mooi staartje komen.
Dit jaar wel goed dat die groepen continu worden herverdeeld.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:44:07 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_73555776
Sjezus, wat een gejank om die kokosnoten. Niemand vreet die zooi, ze lopen steeds te janken. En dan vreet Igor ze op omdat niemand ze wil, gaan ze godverdomme janken...

Die Dennis is ook irritant. Nichtversie van Ronald de Boer
Zeikjong is het.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:27:18 #236
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73558977
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:44 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gejank om die kokosnoten. Niemand vreet die zooi, ze lopen steeds te janken. En dan vreet Igor ze op omdat niemand ze wil, gaan ze godverdomme janken...

Die Dennis is ook irritant. Nichtversie van Ronald de Boer
Zeikjong is het.
hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em van

pi_73568734
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

hahaha JA! dat is t !! ik dacht al de hele tijd waar ken ik em van

Same here!
pi_73655400
Eindelijk de aflevering gezien. En wat is Igor een irritant persoon, maar hij heeft soms wel gelijk ER is een spel en dan is het ieder voor zichzelf. Wat me opvalt is dat er een aantal personen bijna niet in beeld komen zoals Jill. Zou daar mee achter zitten, gaan ze er tegen de finale pas uit of zo?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:40:07 #239
208890 June.
Seriously?
pi_73672689
Nou, die Jill zegt gewoon helemaal niks. Dus ook niet erg interessant voor de redactie lijkt me zo.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:56:39 #240
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73674517
Maar mischien glipt ze daarom wel ver door...als je niets zegt, en niet heel positief, maar ook niet heel neagtief overkomt...wordt je niet zo gauw weggestemd!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73726642
Weer begonnen!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:35:24 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73726725
Die ogen van Dennis, brrrrrr.
pi_73726923
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
Die ogen van Dennis, brrrrrr.
Ja zeker brrrr ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:46:13 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73727204
Dat kan toch nooit goed zijn, zolang in ijsblokjes geparkeerd worden
  Donald Duck held donderdag 15 oktober 2009 @ 20:47:31 #245
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73727266
Ik vind er echt helemaal geen zak aan dit jaar. Het is echt een zeer tamme saaie expeditie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73727437
Eddy lijkt nu wel heel erg op Paulus de boskabouter
pi_73727605
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind er echt helemaal geen zak aan dit jaar. Het is echt een zeer tamme saaie expeditie.
Vind ik ook maar dat ligt meer aan de kandidaten dan aan de expeditie zelf. De proeven zijn super vind ik en er zitten ook genoeg twists in.
pi_73727728
Dat gegil en gegrom van Esmeralda is ZO oncharmant en lelijk
pi_73727813
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat gegil en gegrom van Esmeralda is ZO oncharmant en lelijk
Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?
pi_73727898
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Nog iemand een Bacootje met veel ijs ?
huh?
pi_73727902
Igor heeft mazzel dat ie gewonnen heeft, anders lag ie eruit hoor
pi_73727929
WTF zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
pi_73727944
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

huh?
Zag je al die ijsblokjes niet dan?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:01:10 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73727980
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Wijnneus het volgende:
Igor heeft mazzel dat ie gewonnen heeft, anders lag ie eruit hoor
Op zeker. Nu hopelijk Eva.
pi_73727985
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Zah je al die ijsblokjes nieet dan?
Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeft
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:01:22 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73727987
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:
WTF zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
pi_73728002
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:01:36 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728003
Ze heeft alles onder gescheten
pi_73728042
Ze ligt helemaal open
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:02:19 #260
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_73728045
Omg...
pi_73728125
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Tuurlijk wel maar ik begreep niet zo wat een bacootje met Esmeralda te maken heeft
Sorry, ik quotte ipv invoeren.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:04:36 #262
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_73728160
Lachen maar... ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:09:25 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728367
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:
Lachen maar... ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.
zeer pijnlijk voor d'r

jouw avatar deed me weer even aan Manu denken
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:11:49 #264
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_73728473
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:

jouw avatar deed me weer even aan Manu denken
Manu?? En hoezo mijn avatar?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:12:12 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728498
Whehehehe, gaan ze die inschrijfformulieren voorlezen.

Eva 'als je aan iets begint moet je het ook af maken'
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:13:05 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728540
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Coelho het volgende:

[..]

Manu?? En hoezo mijn avatar?
Manu was ook psv fan he, ik dacht dat hem wel kende van het psv topic, laat maar
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:14:17 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728584
Het verschil is dat Rita geen zwakkeling is, ook niet op haar zwakke dagen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:15:06 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728616
Jammer, Sabine eruit, had liever Eva zien gaan.
pi_73728650
jammer dat miss tits er uit is...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:17:35 #270
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_73728726
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Symn het volgende:
jammer dat miss tits er uit is...
Dat moet toch plastic zijn? Iedereen wordt dunner, zij blijft dikke tieten houden...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:18:50 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73728790
De veteranen mogen door naar de samensmelting, aldus Marcel, de mensen die het waard zijn mogen door. En Dennis voor de sociale babbel

Oh wow, 3 moeten eruit, leuk!
pi_73728898
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
pi_73728999
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
pi_73729038
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziggo hier is aan het kloten.. Constant hakken, geen geluid en dan weer wel geluid.. Je wordt er gek van
Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:23:46 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73729055
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Simone niet verder komt dan dat strandje. Wat een ongelofelijk irritant teringwijf is dat zeg!!
Esmeralda zelfde laken een pak. Nou ok, niet helemaal, maar toch, ook opdonderen graag.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:24:22 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73729093
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Huh en bij Coos ook? Dat is ook mijn regio, ik heb nergens last van. Tot nu toe dan he
pi_73729195
Heb je wel digitaal?
pi_73729213
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Coos het volgende:

[..]

Ja hier ook. Moet je hem even op analoog zetten.
Daar heb ik helegaar geen kabels meer voor liggen
pi_73729228
Nee Esmeralda mag van mij door naar de finale
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:27:07 #280
162917 tuinfluiter
pi_73729246
pi_73729253
Ik ben blij als ik het eind van de uitzending haal
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 21:48:16 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73730267
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Coos het volgende:
Met d'r oerdomme gelul over wat je daar te zoeken hebt als je zo gelukkig thuis bent en kindertjes hebt. Zal haar niet gebeuren: zelfs de spermabank weigert dergelijke "vrouwen" nog.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:51:30 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73730415
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Heb je wel digitaal?
ja maar ik kijk op het moment normaal, zonder dat kastje aan zeg maar.
pi_73730754
Ik hoop juist niet dat Simone er uit vliegt, het is mijn favoriete vrouwelijke deelnemer op het moment.
pi_73730905
Die ijsblokjes leken me zo pijnlijk zeg!

Ik vind Rita echt gaaf, echt respect hoor. Zelfs als ze zich ontzettend kut voelt wil ze gewoon door.. Niet zo slap als die Sabine en Eva. Je weet toch dat je lang weggaat, wil je naar huis omdat je heimwee hebt, kom nou!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:50:17 #286
162917 tuinfluiter
pi_73732752
Igor en Rita.
pi_73732830
Ik ben benieuwd hoelang het nog geduurd heeft die hele proef.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 22:58:00 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73733053
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Igor en Rita.
[ afbeelding ]
Mooi!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:04:56 #289
162917 tuinfluiter
pi_73733319
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 23:07:09 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73733399
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Als je ER niet kent en deze foto ziet, dan raad je nooit wat daar nu gebeurt.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:12:27 #291
162917 tuinfluiter
pi_73733609

vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:22:07 #292
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73738915
Apart dat er bij de eilandraad in 1x alle stemmen worden verzameld van in dit geval (sabine) en direct op tafel gegooid....
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:33:11 #293
162917 tuinfluiter
pi_73739072
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef banananasi het volgende:

zei ze nou 11 dagen niet naar het toilet geweest?
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Coelho het volgende:

ernstige obstipatie door eenzijdig en weinig voedsel.

.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:38:29 #294
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73739148
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat moet toch plastic zijn? Iedereen wordt dunner, zij blijft dikke tieten houden...
Dat gevoel heb ik dus ook al vanaf het begin. Het ziet er zooo onnatuurlijk uit bij haar
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:41:25 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73743556
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Apart dat er bij de eilandraad in 1x alle stemmen worden verzameld van in dit geval (sabine) en direct op tafel gegooid....
ik dacht dat het aan mij lag, dat ik een stukje had gemist maar niet dus. Ja, apart.
pi_73743634
Het is een andere manier, maar maakt op zich niet zoveel uit. Een beetje saai is het wel. Ben nu seizoen 7 (geloof ik) van Survivor aan het kijken, dat is wel een poepie anders. Rupert, Johnny Fairplay en Darrah voor de kenners
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:12:17 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73744460
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef Casos het volgende:
Het is een andere manier, maar maakt op zich niet zoveel uit. Een beetje saai is het wel. Ben nu seizoen 7 (geloof ik) van Survivor aan het kijken, dat is wel een poepie anders. Rupert, Johnny Fairplay en Darrah voor de kenners
linkje?
pi_73744559

Dit is de eerste aflevering. Helaas op youtube, maar ze staan er allemaal op. Let op, halverwege het seizoen wisselt de uploader van "stentilyzier" naar "balatonszarszo".

En kijk uit voor de reacties, daar staan regelmatig spoilers in. Veel plezier ermee.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:31:28 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73745038
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:15 schreef Casos het volgende:

Dit is de eerste aflevering. Helaas op youtube, maar ze staan er allemaal op. Let op, halverwege het seizoen wisselt de uploader van "stentilyzier" naar "balatonszarszo".

En kijk uit voor de reacties, daar staan regelmatig spoilers in. Veel plezier ermee.
Dank je!
pi_73745507
Bij die eilandraad met Evi dacht ik wel even wow...ze was echt wel hard opeens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')