LAPO:quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Jullie kennen het wel nu je samenwoont of verliefd bent op iemand doe je opeens wel altijd de afwas, ruik je lekker en is je huis tip top in orde.
Maar... wat was het meest vrijgezelle ding wat je daarvoor deed? Je had een eigen huis/kamer en geen bemoeienis van anderen.
Voor mij waren het de volgende dingen:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen Een hele zondag in je ondergoed rondlopen, boeiend dat de gordijnen open waren. De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
En wat voor typisch vrijgezelle dingen deed jij?
Deel 1: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk idd
Zo heb ik in Pand48 op een besloten personeelsavondje ofzo de hele avond mojito's staan drinken omdat een barman m'n huisgenootje wou versieren en natuurlijk wel zo beleefd was mij ook drinken te geven.
Jij qoute jezelf?quote:
Als je dronken bent is het geheel acceptabel om in de wasbak te pissen ipv een trap naar beneden te lopen. Of je de afwas ereerst uit haalt is een tweede ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef Ritmo het volgende:
Klinkt eerder als: wat is het meest depressieve en onhygienische ding wat je ooit gedaan hebt. Zelfs al ben je even vrijgezel, dan nog ben je wel heel diep gezonken als je de afwas buiten zet of in de wasbak pist.
mja ik zat ook al van wtf.. ^^quote:
Dat laat je toch gewoon staan in het afdruiprek?? Waarom de moeite nemen om de oven aan te doen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Dingen drogen in de oven.
Afwas bijvoorbeeld. Oven op 35/40 graden en dan circulatie aan. Werkt prima.
Dronken zijn kan ook als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je dronken bent is het geheel acceptabel om in de wasbak te pissen ipv een trap naar beneden te lopen. Of je de afwas ereerst uit haalt is een tweede ding.
Ranzig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef Echo99 het volgende:
ik maakte heel rebels mijn bed nooit op.![]()
Waarom dekens gebruiken als je ook een slaapzak hebt
Bij de snackbaar om de hoek: zodra ik binnenkwam werd een broodje gezond en een mexicano geprepareerd...
Serieus?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Pand 48, daar hebben wij nog onze eigen knop gehad op de kassa. Hoefden ze alleen die aan te slaan om te weten wat we moesten betalen.
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dronken zijn kan ook als je een relatie hebt.
Reden genoeg weer voor een tvp. Heerlijk topic!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Chriz2k het volgende:Als je na overmatig drankgebruik op je matras hebt gekotst simpelweg het matras omdraaien en er niet meer naar omkijken.
I lol'edquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!
[ afbeelding ]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
quote:
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Vriend van me wist hoe die kassa's werkten en heeft toen met de barvrouw lopen geinen en een knop veranderd. Corona kostte ons daar vanaf toen 2 euro.![]()
Later ook nog aan haar knoppen gezeten trouwens, maar das wat anders.
Prachtig met die foto's erbijquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ps2K het volgende:
Ow en deze broek heb ik nog een aantal dagen gedragen nadat ik van mijn fiets aflazerde (incl. bloed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dekt de lading wel pour moi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef NBT het volgende:
ik deed de afwas vrijwel nooit inderdaad, het stond weg te rottenmet het eten in de gootsteen en kocht gewoon bij, waardoor het aanrecht overvol raakte... lol.... verder ruimde ik ook niet echt op, kon altijd alles vinden dus waarom zou je op zo'n moment, lol... uhmmm verder........ mja niet veel bijzonders, meer drugs gebruik en alcohol gebruik.... 3uur naar bed...... mja dat was het wel...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef beelz het volgende:
Met je dronken hoofd archeoloogje gaan spelen in gebouwen die gesloopt geaan worden, dan bedenken dat het een goed idee is om de slopers alvast te helpen met dit als gevolg:
[ afbeelding ]
Beide herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Shoombak het volgende:
Op zondag door meerdere 06 nummers gebeld worden en erachter komen dat je blijkbaar je nummer weer een aantal keer hebt weggegeven
Niet stofzuigen , maar de troep op de grond onder de bank/kast schuiven.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatst nog bij een dude geweest die een touw had gespannen in zijn kamer om vanaf de deur naar zijn bed te klimmen zonder in de gigantische hoop meuk te staan.
We have a winnerquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatst nog bij een dude geweest die een touw had gespannen in zijn kamer om vanaf de deur naar zijn bed te klimmen zonder in de gigantische hoop meuk te staan.
Dat is in tegenstrijd met je player-imago Chriz.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:Boxers gaan twee keer zo lang mee als je ze ook binnenstebuiten draagt.
Het is dan ook nog nooit voorgekomen, maar ik sluit het niet uit als ik eens een geruime tijd de deur niet uit ga.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is in tegenstrijd met je player-imago Chriz.
Nee, zijn kamer is een grote hoop meuk met aan het uiteinde een bed, alles behalve slapen doet hij dan ook ergens anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Met tussenstop bij de bank?
Als vrouw is het ook een beetje lastig pissen in de wasbak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Niara het volgende:
wow.. ik denk dat dit echt mannendingen zijn..
ik geloof niet dat ik ooit zoiets heb gedaan
Plastuit..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als vrouw is het ook een beetje lastig pissen in de wasbak.
True true. Wij mannen zijn gewoon practischer gebouwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je beter alsnog even naar de WC lopen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True true. Wij mannen zijn gewoon practischer gebouwd
Bij vrienden jaja...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:39 schreef Luco het volgende:
Geniaal topic dit, lachen om al die zooi te herkennen bij vrienden
Checkquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef Echo99 het volgende:
Waarom dekens gebruiken als je ook een slaapzak hebt
Je bent te braafquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Niara het volgende:
wow.. ik denk dat dit echt mannendingen zijn..
ik geloof niet dat ik ooit zoiets heb gedaan
Das echt focking ranzig zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Boxers gaan twee keer zo lang mee als je ze ook binnenstebuiten draagt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef Divje het volgende:
Hoe smerig worden die van jou dan wel niet?
Boeiendquote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef ReWout het volgende:
[..]niet eigenlijk maar ik vind het gewoon serieus niet fris om een onderbroek langer als 1 dag aan te houden... iedere dag een nieuwe... dus laat staan een onderbroek binnenste buiten te keren.
Episch, echt epischquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.
Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
Bekend! Ik had een biertje gepakt maar ik had geen zin om hem helemaal op te drinken, dus ik zet dat ding op tafel neer. Nou tijdens het opruimen wilde ik hem niet weggooien want er zat nog bier in... lekkende vuilniszakken etc.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:18 schreef ErikT het volgende:
- Thuis komen na 3 weken vakantie, biertje pakken. Drinken en neerzetten tussen de bierflesjes die er nog stonden. Verkeerde bierflesje pakken, en uit drinken -> monitor onder spugen.
I agreequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Fortitudo het volgende:
ik moet ook maar eens op mezelf gaan wonen
Racefiets hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef TGVkopper het volgende:
Modderige mountainbike afspoelen onder de douche ftw btw
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Konings! Ik lig helemaal dubbelquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doenquote:Op zondag 20 september 2009 00:58 schreef tomtomkortom het volgende:
- Uitstellen, uitstellen en uitstellen van huisruim activiteiten
quote:Op zondag 20 september 2009 02:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doen
Vandaag weer geen zin in huishouden dus ik heb maar bacon vodka gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Ik heb (als alles schoon is) zo'n 60 paar sokken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
Dat doe ik alleen als ik op vakantie ben. Kost al geld genoegquote:
Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets andersquote:Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:
en toch iets vies in mijn mond voelen, soort slijmerige sliert... Snel doorgeslikt, zal het me wel verbeeld hebben. Nog een slok, een grotere sliert... kokhalzend terug spugen en toch eens goed kijken... zitten er enorme witte schimmeldraden in![]()
Verder standaard dingen. Dingen uitstellen, eten kopen en niet willen koken en het dan maar weggooien, dingen heel erg uitstellen, week niet douchen want ik hoef toch niet naar buiten en het dan wel zo vies vinden om mezelf te ruiken dat ik een uur onder de douche sta, dingen nog meer uitstellen, leven van koekjes en chocola, dingen nog meer uitstellen en uiteindelijk maar eens wat halfslachtig schoonmaken omdat het niet meer kan en dan de helft laten zoals het is.
Wat zou het dan zijn geweest?quote:Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets anders![]()
Het overige komt me ook allemaal wel bekend voor, zelfs dat (niet) douchen als je een tijdje niet naar buiten hoeft, maar kan soms ook weer opwindend werken als je in een geile bui bent.
Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duhquote:Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:
- Een broodtrommel met brood in je kamer gooien want niet opgegeten in de pauze. Vier dagen later denken 'oh ja, die moet ik nog opruimen'. Vergeten. Een maand later terugvinden en het deksel niet open durven doen. Halve maand later uiteindelijk toch gedaan en ging haast over me nek van de grote dot schimmel en geur... linea recta de vuilniszak ingetyft en trommel in de week gezet.
Zonde van het geldquote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duh
Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.quote:Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef Arctica het volgende:
[..]
Wat zou het dan zijn geweest?![]()
Pluizig-uitziende lange wite draden in een pak vruchtensap?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Rebubbled het volgende:
Wat heerlijk herkenbaar!Vooral de afwas en het 5 dagen niet douchen 'want ach, ik hoef de deur toch niet uit'. Ook het nieuwe ondergoed kopen, want de rest is vies deed ik altijd.
Seks willen hebben met één van je beste vriendinnen, zij wil een trio met een dude die jij niet kent, er mee instemmen vanwege haar en vervolgens valt zij in slaap omdat ze te dronken is en dan toch maar seks hebben met hem, want anders is het ook zo zielig.
Veel te dronken al strippend aan een paal zwierten met je vriendinnen.
Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...quote:Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.
Maar dan nog. Of je nou schimmeldraden of andermans sperma naar binnen aan het werken bent...Ik kan nou niet zeggen dat ik sperma een veel vreselijker idee vind dan schimmeldraden. Sommige vrouwen slikken sperma vrijwillig door. Ik denk niet dat je dat heel gauw met een schimmeldraad zou doen.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:
[..]
Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:
[..]
Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
ew ew ewwwquote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...
Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bed weer opdekken? Pfff, ik heb nog wel een slaapzak liggen, pak ik die wel..
Het geen zin hebben om boodschappen te doen heeft volgens mij al veel interessante recepten opgeleverd. Mijn eigen variant is rijst met stroop en stukjes Sultana. Voedzaam was het wel, maar lekker is anders.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?
Ik had vaak ook grote opruimplannen, bv mijn hele kledingkast leeghalen om op te ruimen.... dan slaap je voor je het weet een week met al je kleding op bed in een hoekje...
Nu beland ik als mijn vriend op vakantie is ook snel in de rare recept combinaties. Aangezien mijn vriend de vreemde behoefte heeft om telkens nieuwe ingeblikte aardbeien te kopenheb ik ze wel eens, om boodschappen doen uit te stellen, gecombineerd met rijst. Smaakte nieteens zo gek
Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer![]()
Dat laatste komt ook vaak voor. Of wel honger hebben, maar geen eten klaar maken *geen zin in*. Nu staat er btw zoveel afwas dat ik het echte avondeten weer uitstel, en eerst maar begin met wat makkelijks. Tortellini.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef TGVkopper het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond pizza willen eten, maar ik heb er eigenlijk zo verdomd veel zin in* dat ik 'm nu maar vast in de oven ga schuiven
* en geen lekker broodbeleg in huis
Ongelooflijk dat hier nog geen lemming voor gepost is..quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:
Ahahah, bekend bekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef dikkemongul het volgende:
Datgene wat ik nu aan het doen ben:
Uitgedrukte peuken opnieuw opsteken omdat ik de hele dag al te lui ben om 100 meter verderop naar de snackbar te lopen. Een hijs tabak en een hijs filter later ben ik weer klaar. Kansloos maar waar.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer![]()
hopeloos ben jijquote:Op donderdag 17 september 2009 00:31 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Boeiendals je er geen meer hebt moet je toch iets:P
een jaar lang je kleren iedere dag van je bank naar je bed verplaatsen en vice versa, omdat je geen zin hebt om op te vouwen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:26 schreef Barney_Stinson het volgende:
Schoonmaken uitstellen, bier drinken tijdens het douchen, ontbijten met chips etc. etc.
yeah right, toen jij studeerde was er geen eens internetquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het meer allemaal studentendingen die genoemd worden. Ik was een hele schone en ordentelijke vrijgezel.
Met wintertijd heb ik 2 jaar geleden met een kratje bier om 2.55 de teletekst aangezet om de tijd van 2.59.59 naar 2.00.00 te zien gaan. Als je dronken bent lijkt dat heel mooi.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:44 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb er weer eentje.
's Nachts na een feestje/stappen met je dronken kop alle klokken op wintertijd zetten...
Om dat 's ochtends weer te doen en zo je klok een uur te vroeg te hebben_
Keiharde goremetal icm GGG porn is ook aan te radenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
-porno kijken en tegelijkertijd gamen (top combinatie)
Verder kan ik nergens opkomen
Wel een top topic dit
Mijn ex was GEEN vrijgezel....en stortte ook al zn vuilniszakken op zn (grote) balkon....quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Ik rasp wel eens het eelt (nouja, eelt kun je het nog nauwelijks noemen) van mn voeten met zo'n puimsteengeval.....MEESTAL stofzuig ik dan meteen erna....quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:53 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Niet van mijzelf: Mijn vriend had de eerste weken dat hij op zichzelf woonde geen koelkast, geen gasfornuis, geen magnetron... maar wel een frituurpan
Mijn meest ranzige: schaamhaar eens in de woonkamer geknipt (tja bijhouden was er ivm vrijgezel zijn even niet van gekomen), want ik moest toch stofzuigen.... en dat stofzuigen dan een week uitstellen.
Briljant is dat idd! Dronken thuiskomen en dan even gaan stofzuigen, de afwas doen daarna nog even de plee doen en in een coma gaan liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 04:16 schreef Singleyouteaare het volgende:
Om 5 uur smorgens met je dronken kop er achter komen dat je zin hebt om schoon te maken, en je het beter nu kan doen omdat het er anders nooit van komt
Heb ik bijna elke ochtend. Mijn keuken zit op de eerste verdieping naast een straat waar sochtends en smiddags best veel mensen langslopen. Als ik mn eten aan het voorbereiden ben in mn onderbroekje kijken ze je toch even vreemd aanquote:Op donderdag 5 november 2009 10:24 schreef Salatrel het volgende:
ik woon op de 1e etage en mijn keuken is recht boven de ingang van het portiek.
stond ik afgelopen zondag halfbrak in alleen mn boxershort in de keuken brood te smeren kwam de buurvrouw die volgens mij al 60+ is aanlopen en die zag mij staan.
nog wel even vrolijk gezwaaid naar de buurvrouw. ze keek een beetje afkeurend
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik bijna elke ochtend. Mijn keuken zit op de eerste verdieping naast een straat waar sochtends en smiddags best veel mensen langslopen. Als ik mn eten aan het voorbereiden ben in mn onderbroekjekijken ze je toch even vreemd aan
Ik ben in 2008 afgestudeerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
yeah right, toen jij studeerde was er geen eens internet
Ja.. dat dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Dat laatste komt ook vaak voor. Of wel honger hebben, maar geen eten klaar maken *geen zin in*. Nu staat er btw zoveel afwas dat ik het echte avondeten weer uitstel, en eerst maar begin met wat makkelijks. Tortellini.
Oh en dat hele huis schoonmaken wanneer er bezoek komt is ook te herkenbaar!
Roken tijdens het douchen... dat moet ik eens uitproberenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef LangeJan het volgende:
En roken op de WC en soms tijdens het douchen![]()
Roken doe ik niet thuis (en sinds het rookverbod eigenlijk nooit meer) , maar van bier weet ik dat het extra lekker smaakt als je aan het douchen bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Roken tijdens het douchen... dat moet ik eens uitproberen
Dat kan ik bevestigen. Na een lange dag, of een paar uur intensief sporten is een ijskoud biertje onder de douche heerlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Roken doe ik niet thuis (en sinds het rookverbod eigenlijk nooit meer) , maar van bier weet ik dat het extra lekker smaakt als je aan het douchen bent.
Bier onder de douche... klinkt onnatuurlijk, daarom de moeite waard om eens te proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Na een lange dag, of een paar uur intensief sporten is een ijskoud biertje onder de douche heerlijk
Dat is bourgondisch douchen en dat is echt het beste douchen wat er is.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Bier onder de douche... klinkt onnatuurlijk, daarom de moeite waard om eens te proberen
Dan moet je gewoon sneller drinken.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef bioloogje het volgende:
Het probleem van bier onder de douche is dat het bier zo snel warm wordt.
Dan zit je zo snel zonder...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon sneller drinken.
Eensquote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat is bourgondisch douchen en dat is echt het beste douchen wat er is.
Koelkast/box in de douche zettenquote:
Nee hoor, probeer maar eens, gaat vanzelfquote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef dreamzk het volgende:
Ah bier onder douche is geniaal, vooral als je er even bij gaat zitten. Roken doe ik altijd als ik op de WC zit, niet eens aangedacht aangezien het een gewoonte is geworden
En roken onder de douche? Hoe doe je dat? Sta je heel benauwd zo ver mogelijk met je peuk en gezicht van de straal?
Hoi Clone!quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:28 schreef PjotrXII het volgende:
Altijd heel veel moeite doen voor meisjes op wie je verliefd bent...
Hoestdrank regelen om 4 uur 's nachts bijvoorbeeld. Ijshalen om 2 uur 's nachts. etc.
En je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
Even ter verduidelijking: mijn vrijgezellentijd liep synchroon met mijn studententijd.
Ik woonde bij een hospita van 65 ofzo (was stukken goedkoper dan in een studentenhuis), en:
- zat elk weekend samen met haar tot diep in de nacht horrorfilms te kijken. Ik leverde de apparatuur en de gehuurde videobanden, zij de kabels en de stroom en de zakken chips die leeg achter de bank verdwenen. Weken later viel de stok die als afstandsbediening fungeerde achter die bank en toen hebben we samen die lege chipszakken maar eens opgeruimd.
- had geen verwarming of gaskacheltje op mijn 16 vierkante meter (wel zo'n kacheltje met open vlam op grote tank campinggas) en die tank ging bij normaal gebruik in 3 weken leeg. Na een ononderbroken reeks dagen van college-friettent-stappen-shoarmaboer-college-friettent enz. wilde ik die kachel weer eens aansteken maar er lag zoveel stof op het rooster dat ik een steekvlam kreeg van voor én achter uit de kachel en die van achteruit liet de slang naar de tank smelten. Tja, boem is einde oefening... gelukkig alleen 2 uit het kozijn gezakte ramen, wat verschroeide haren en oorpijn aan overgehouden.
- de regelmatig door straatvuil verstopte plee (te kleine rioolbuizen in de hele wijk) was 2-trappen-af-door-haar-huiskamer-en-door-de-keuken-helemaal-achter-in-de-bijkeuken... dus 's nachts of tijdens het blokken pissen en ongesteldheid op de emmer met deksel tot ik weken later eens op het heldere idee kwam het ding te legen... in superdronken toestand na een fuif 's morgens thuisgekomen moest ik ineens pissen en die emmer was dus al vol... ach, dan maar lekker zacht zitten op de net zo hoge kledinghoop ernaast...
- ik zou eens in de 2 weken voor hospita koken. Wist nog niet hoe maar ik wilde zuurkool met spek en zij ook, dus via telefoon instructies gevraagd aan het thuisfront en dat op een kladje geschreven (in verkeerde volgorde), vervolgens een poging gewaagd met mijn allereerste zelfgekochte geëmailleerde pan, maar niet op de tijd gelet want ik zat boven te blokken. Gevolg: keuken onder de rook, brandweer was verwittigd door overburen, zuurkool was houtskool geworden, pan naar de kloten. 2 weken later hing die stank nog in huis... De spek stond op de dag van de zwarte rook nog in de koelkast (vergeten op te zetten) en die hebben we de dag erop maar op de barbecue gemikt.
- na het stappen ('s morgens vroeg) mocht er wel manvolk mee naar de kamer, maar dan moesten we eerst eieren bakken voor hospita... Omkopen was nog nooit zo goedkoop... Alleen waren de mannen in kwestie en ik dan wel telkens te laat op college, want vaak moesten we bij de buren over de schutting klimmen om eieren te gaan "lenen". Gvd, wat duurt het lang voor je op die manier een pan hebt gevuld met eetbare eieren van parkieten en kanaries...
Mijn grootste studentenmazzel was in de tijd dat er nog militairen werden opgeleid tot kok in een kazerne in de buurt. Die konden met 3 piepkleine eitjes een familiemaaltje opbouwen en iedereen de illusie geven dat er 5 kippe-eieren per portie waren gebruikt. Dat scheelde in het aantal klimevenementen richting de volières van de buren aan beide kanten.
Verder ook bij mij het gebruikelijke: vuile vaat pas doen als er geen bord/bestek meer over was, de vuile was pas in de machine als er geen schoon goed meer was, oude flesjes bier aanzien voor nieuwe, veel gratis penicilline-kuren vanwege te oud brood/beleg enz.
Dat is echt het meest walgelijke wat ik ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Er zat een afgesloten steegje tussen ons huis en de buren. De keuken had een raam, wat uitkeek op dit steegje van nog geen meter breed.
Dus alle vuilnis, wegwerp servies en andere troep werd door dat raam naar buiten geflikkerd. Evenals lekker kotsen na overmatig drank gebruik (anders werd de wc vies) en pissen (anders werd de wc vies).
Jammer alleen dat de huisbaas erop stond dat we dat steegje moesten opruimen en ontsmetten bij het verlaten van het huis..
Haha, fantastisch dit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was![]()
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen al op gereageerd, maar die post is op wonderbaarlijke wijze weggetoverd: yepquote:
Ow, da's een mooi complimentje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef dvr het volgende:
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..
En als je te lui of te cheap om voldoende swiffer-doekjes in huis te hebben, dan pak je een gebruikte swiffer doekje en die vouw je dubbelquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen kunnen dan ook niet zonder vrouwen, dan krijg je dit soort excessen...quote:Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef bulbjes het volgende:
Ik woonde overigens niet samen, en in een andere stad, dus tja..dan krijg je dit soort excessen. Mannen alleen.....![]()
Er wordt ook nog steeds over gepraat als ik nu terugkom in die plaats en oude bekenden en vrienden tegenkom..quote:
Jij bent echt duidelijk een held!quote:
Hier stond net nog iets anders bijquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent echt duidelijk een held!
Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
Oja en dan het klassieke verkeerdsborden uit de grond trekken, laaghangende billboards jatten, ect.
Een keer na de derde helft naar een verjaardag gegaan, maar we hadden geen kado. Dus we hadden zo een Stop bord losgeschroeft, daar al het klein geld wat we konden vinden in onze portefeuilles achter op het bord geplakt met ducktape en aan hem gegeven. Was iets van 10 euro aan 5 en 10 cent muntjes
Oh dat doe ik nu nogsteeds geregeld..quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.
Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekeningquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon nog thuis, maar vorig jaar zomer was ik een aantal weken alleen toen m'n ouders op vakantie waren en in die weken was het al behoorlijk erg
-Droger? Strijken? Kleding uithangen? Wat is dat? Gewoon rechtstreeks vanuit de wasmachine de kast in
-Te lui zijn om af te wassen en daarom de vaatwasser aanzetten voor alleen 1 boterhambordje en een mes.
-Om 10 uur 's ochtends wakker worden (zo, dat is vroeg!), laptop pakken om nog even te FOK!ken op bed en dan om 5 uur bedenken dat het misschien handig is om wat te eten en drinken.
-1,5 uur onder de douche staan
-Laptop mee als je gaat schijten en dan 3 uur op de plee zitten (stopcontact in de badkamer)
-Op de plee een enorme verzameling magazines hebben liggen (Sportweek, VI, Autoweek, Veronica Gids etc)
-In die paar weken dat ik alleen zat heb ik welgeteld 1 keer gekookt (Spaghetti) en de rest van de tijd naar vrienden of m'n oma gegaan
-Vrienden uitnodigen, gaan voetballen met een zak chips die vervolgens (verrassend!) openspat. Vervolgens de chips die door de kamer gevlogen zijn laten liggen tot de dag dat je ouders thuiskomen en dan snel opvegen.
Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekening
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoopquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaal
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoop
Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) hebquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoop
Klopt, maar kom je dan serieus aan 1,5 uur? Als ik terug denk aan toen ik thuis woonde kwamen we misschien aan 3 kwartier.. als je langer dan 15 minuten onder de douchte stond dan werd er op de deur gebonktquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.
En broertje ook nog eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.
Verveel je je dan niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) heb
Oehquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef SemperFii het volgende:
Gaan slapen en bedenken dat je die dag nog niet gegeten hebt.
Net maar een pizzatje erin gegooid nadat ik een hele dag absoluut niks heb gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
OehDat wil hier ook wel eens gebeuren.. of gewoon 's avonds rond 11 uur ofzo nog gaan koken
Meh ik denk dan gewoon rustig na, soms als ik moe ben slaap ik watquote:
haha lekker naif ook van die huismeesterquote:Op zondag 8 november 2009 01:02 schreef Operc het volgende:
Koken doe ik ook niet op een vast tijdstip, net als ontbijten.
Veel mooie verhalen hier. Kleine van mijn kant.
Huismeester had een briefje opgehangen bij een rommelhok dat het binnen een week leeg moest zijn, anders zouden zij het leeghalen. (kwamen een wasmachine en droger te staan.) En je dan een dag voor de deadline bedenken dat je je oude gordijnen nog weg moet gooien. De keus tussen alle zooi in dat hok stoppen en het zelf weggooien is dan gauw gemaakt.De meeste ganggenoten waren op hetzelfde idee gekomen, waardoor er uiteindelijk meer zooi lag dan voordat ze het briefje hadden opgehangen.
Ik heb eens met wat vrienden bij mij in de wijk alle straatnaambordjes verwisseldquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nu nogsteeds geregeld..
Offtopic: Bij ons thuis had mijn vader een handgemaakt 'verboden te douchen' bordje van karton gemaakt, wat werd omgedraaid als ik langer dan 10 min onder de douche stondquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan toen ik thuis woonde kwamen we misschien aan 3 kwartier.. als je langer dan 15 minuten onder de douchte stond dan werd er op de deur gebonkt![]()
naifquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef bodylotion het volgende:
[..]
haha lekker naif ook van die huismeester
Ik heb vorig jaar standaard elke avond mn bed warmgefohnd voordat ik er in ging liggenquote:Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef Sjibble het volgende:
-
- omdat de kachel er nogal lang over doet om op te warmen, heb ik de föhn als kachel gebruikt.
etc etc
quote:Op maandag 9 november 2009 05:48 schreef VeX- het volgende:
Geweldig topic. Voorlopig maar even een tvp.
Ik heb weer pizza besteldquote:Op maandag 9 november 2009 04:11 schreef Verbatim. het volgende:
Heb wel eens kleren van een vriend gedragen omdat ik te lui was om mijn eigen troep te wassen
ahhhhhhhh good old timespizza en bier
relaxte pa hoorquote:Op maandag 9 november 2009 04:00 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Offtopic: Bij ons thuis had mijn vader een handgemaakt 'verboden te douchen' bordje van karton gemaakt, wat werd omgedraaid als ik langer dan 10 min onder de douche stond![]()
......dan was het een week niet douchen
Ik zit hier met een bucket van KFCquote:
Hej, waar is je sig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef vijv het volgende:
Dit topic is te mooi om niet in te reageren![]()
Op de gebruikelijke vaat, was, stofzuig en toilet perikelen na had ik het volgende:
- Woonkamer gebruiken als werkplaats, meerdere brommers waren geen uitzondering. Ook de keuken en potten en pannen waren natuurlijk handig bij het schoonmaken van kettingen e.d.
- Na de brommer periode moest er natuurlijk een andere bestemming gevonden worden voor de woonkamer en die veranderde al snel in een studio met legio versterkers. Voor mij en mijn vrienden ideaal, voor de buren wat minder.
- Uit ruimtegebrek (woonkamer en keuken in 1) de hele handel opgedeeld mbv tweedehands balkjes en gipsplaten. Door de vliering die er ook in moest voor storage was het plafond niet erg hoog meer. Natuurlijk nooit netjes afgewerkt.
- De tuin... Jah, daar zullen de bewoners na me niet echt gelukkig mee geweest zijn.
- Ruzie met de buren kon natuurlijk niet uitblijven en de uiteindelijk behoorlijk uit de hand gelopen pesterijen over en weer zal ik hier maar weglaten.
Overigens ben ik sinds een paar maanden weer vrijgezel en tegenwoordig kan ik rommel niet meer uitstaan.
Net op de weg terug nog langs de kebabboer geredenquote:
En dan 's nachts als je moest pissen uitglijden over die natte kwats en bijna je nek breken?quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
-Aftrekken midden in woonkamer en alles gewoon laten liggen
Standaard hamburgers etc. in de vriezer hebben, probleem opgelost.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:20 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik eet voorlopig geen vegetarisch meer. Oa. uit luiheid niet naar de supermarkt geweest gisteren en gisteravond de restjes opgegeten. Zilvervlies rijst met doperwtjes, mais en een eitje. Vult voor geen meter en werd vannacht met veel honger wakker terwijl ik niets meer in huis had.
Volgende keer gewoon boodschappen doen. Zin of geen zin
Dit vind ik wel heel ver gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Dat is gewoon ranzig. Allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Chriz2k het volgende:Als er geen schone borden meer zijn proberen de minst vieze van het aanrecht te plukken. Als je na overmatig drankgebruik op je matras hebt gekotst simpelweg het matras omdraaien en er niet meer naar omkijken. Vuilnisstapels op het aanrecht maken als de vuilnisbak vol is. Voedsel dat zwaar over datum is gewoon weer terugzetten in de koelkast. Zondagochtend met een kater wakker worden bij een meisje, beseffen dat je over een uur met een ander meisje hebt afgesproken en vervolgens enkel uitgebreid je penis wast, waarna je de rest een beetje half laat zitten.
Als je zo leeft BLIJF je idd vrijgezel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is gewoon ranzig. Allemaal.
My thoughtsquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je zo leeft BLIJF je idd vrijgezel.
Ik gaf vroeger altijd de bloemen die ik kreeg wegquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:35 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ohw, ik had vroeger altijd vriendjes die met bloemen gaven. Leuk wel, behalve het schuin afsnijden met allemaal stukjes stengel die in mijn keuken blijven liggen tot ik de opruimgeest had. Kon wel even duren soms.
En na het neerzetten in een vaas, die hele bos bloemen, midden in mijn woonkamer, vergeten, niet meer zien
. Totdat ik na een week of 4 thuiskwam en vieze dingen rook, na een dag of twee bos bloemen (nog steeds in midden woonkamer
![]()
) gelokaliseerd. Daarna nog een week gewacht met weggooien (= 4 meter lopen naar voordeur waar groene container verblijft)
En zo ging dat dus regelmatig.....
Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Zelfs als je geen vrijgezel meer bent, is het soms moeilijk om je gewoontes te veranderen. Je schaamhaar harsen is bv iets waar je mannen blij mee maakt, maar niet als je een smakelijk doekje met een behoorlijk harsresultaat in de badkamer laat liggen... oeps... Mmmm, uitgerukt schaamhaar op een matje naast je tandenborstel
leuke vriendinquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Ralphmeister het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/een_man_alleen.html
cafe frescoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Meneer doet zn boodschappen bij de Albert Heijn en drinkt Cafresco's, hmm daar val ik wel op
Is wel lekker, alleen veul te duur... je kunt beter die Aldi dingen kopen.quote:
interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
epic failquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
wat denk je zelf kaboemmmmmmmmmmmmmmmmm
zo heet ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
Interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Oh ja en ik jat bierglazen en verkeersborden als ik zat benquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef larry_flynt het volgende:
* Ruim mijn kamer nooit op en maak mijn tassen met kleding nooit leeg. Overal stofnesten en rotzooi
* Vloek de hele tijd en maak grove grappen
* Drink veel
Ik hou van het vrijgezellen leven
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag hetquote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef Geerd het volgende:
Larry vlegel!!
En dat mocht niet tijdens?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag het
Heb je dat gedaan? Volgens mij is gas van het gasfornuis juist zwaarder dan gewone lucht...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
Dat doe ik ook als ik weer eens bierglazen thuis heb laten sneuvelenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh ja en ik jat bierglazen en verkeersborden als ik zat ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |