abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:39:12 #101
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_72917171
Hm. Ik kan me niet echt iets indenken dan dansen in alleen een bh en een onderbroek op zondagmorgen 11 uur. Op Britney Spears of iets aanverwants. Maar ik haat een vies huis, dus geen afwas die langer dan 24 uur staat of een stinkende afvalemmer.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_72917726
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.

Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
pi_72919796
Sinds mijn vrijgezelletijd drink ik nooit meer melk direct uit het pak. Ik had de slechte gewoonte om nooit op de houdbaarheidsdatum te letten.
Als je dan zondagmiddag wakker wordt met een enorme kater en een slok melk neemt van een pak melk wat al een aantal weken over datum is.
  zondag 20 september 2009 @ 00:58:32 #105
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72922082
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.

Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
Konings! Ik lig helemaal dubbel *zie het al voor me*
Gelukkig ben ik lang niet zo erg als ik dit allemaal lees. Ja, ik haat rommel en Ja, ik vind dat de ware ik zijn huis schoon moet houden omdat ik eigenlijk werkelijk zo ben, maarrr, in de praktijk gaat dat anders. Ja, er leven regelmatig nieuwe organisme op in de vaat en stofzuigen, strijken doe ik ook pas wanneer het echt nodig is.
Daarnaast:

- Uitstellen, uitstellen en uitstellen van huisruim activiteiten
- s'middags ontbijten
- geen zin om boodschappen te doen, dus avondeten kan ook best een bruine boterham zijn
- spacen omdat je bloedsuikerspiegel gigantisch laag is, maar wel de angst hebben om out te gaan
- elke dag opnieuw voornemen te veranderen; spullen direct op te ruimen, vroeg opstaan of voor het werk nog even het huis aan kant te brengen, voldoende eten, gezond eten, sporten, tja.

trouwens, tip:
- Laat nooit een pan aardappelpurree of een pan met jus staan. Die geur is eerrrg!
  zondag 20 september 2009 @ 02:41:06 #106
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72923405
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:58 schreef tomtomkortom het volgende:

- Uitstellen, uitstellen en uitstellen van huisruim activiteiten
Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doen
Vandaag weer geen zin in huishouden dus ik heb maar bacon vodka gemaakt:

http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72926066
quote:
Op zondag 20 september 2009 02:41 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doen
Vandaag weer geen zin in huishouden dus ik heb maar bacon vodka gemaakt:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
!
Verder veel herkenbare dingen, ik heb alleen niet echt rare dingen gedaan. Ja, de afwas iets te lang laten staan. Oh, en keer in een bron van inspiratie kippensoep gemaakt met allemaal verse ingediënten. Echter was het zo'n 5 liter, en die krijg je alleen niet op. Bijna volle pan midden in de zomer laten staan "de rest eet ik later wel op". Op een gegeven moment kwam het deksel omhoog....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72926151
In mijn eentje uit eten gaan.
  zondag 20 september 2009 @ 11:22:23 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72926907
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
Herkenbaar. Ik heb (als alles schoon is) zo'n 60 paar sokken.
En 38 broeken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_72926937
Veel herkenbare dingen gelezen in het topic
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72927050
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef Isegrim het volgende:
In mijn eentje uit eten gaan.
Dat doe ik alleen als ik op vakantie ben. Kost al geld genoeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72928103
Nog wat dingen van mij:

- Een broodtrommel met brood in je kamer gooien want niet opgegeten in de pauze. Vier dagen later denken 'oh ja, die moet ik nog opruimen'. Vergeten. Een maand later terugvinden en het deksel niet open durven doen. Halve maand later uiteindelijk toch gedaan en ging haast over me nek van de grote dot schimmel en geur... linea recta de vuilniszak ingetyft en trommel in de week gezet. Een week later (ja ik ben snel ) trommel eens omspoelen, nog steeds schimmel aan de zijkanten vast. Grondig afgewassen. Daarna nooit meer gebruikt want hij was zo goor.

- In een goede bui vruchtensap gekocht bij de Lidl. Af en toe eens een glaasje gehad. Na een tijdje denken dat hij toch eens opmoet (koelkast doen we niet aan met sap) en een flinke beker inschenken. Opdrinken en toch iets vies in mijn mond voelen, soort slijmerige sliert... Snel doorgeslikt, zal het me wel verbeeld hebben. Nog een slok, een grotere sliert... kokhalzend terug spugen en toch eens goed kijken... zitten er enorme witte schimmeldraden in

- Beestjes hebben rondkruipen en geen idee waarvandaan. Toch maar eens gestofzuigd. Nog steeds beestjes. Eten checken (geen beestjes) dus maar lekker laten zitten. Maanden later alsnog overal lijkjes vinden. Ze komen nog steeds op de gekste plekken tevoorschijn.
Ergste was wel dat ik erachter kwam dat ze in mijn rijst gekropen waren en erg veel op rijstkorrels lijken als ze gekookt zijn

Verder standaard dingen. Dingen uitstellen, eten kopen en niet willen koken en het dan maar weggooien, dingen heel erg uitstellen, week niet douchen want ik hoef toch niet naar buiten en het dan wel zo vies vinden om mezelf te ruiken dat ik een uur onder de douche sta, dingen nog meer uitstellen, leven van koekjes en chocola, dingen nog meer uitstellen en uiteindelijk maar eens wat halfslachtig schoonmaken omdat het niet meer kan en dan de helft laten zoals het is.
pi_72928649
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:

en toch iets vies in mijn mond voelen, soort slijmerige sliert... Snel doorgeslikt, zal het me wel verbeeld hebben. Nog een slok, een grotere sliert... kokhalzend terug spugen en toch eens goed kijken... zitten er enorme witte schimmeldraden in

Verder standaard dingen. Dingen uitstellen, eten kopen en niet willen koken en het dan maar weggooien, dingen heel erg uitstellen, week niet douchen want ik hoef toch niet naar buiten en het dan wel zo vies vinden om mezelf te ruiken dat ik een uur onder de douche sta, dingen nog meer uitstellen, leven van koekjes en chocola, dingen nog meer uitstellen en uiteindelijk maar eens wat halfslachtig schoonmaken omdat het niet meer kan en dan de helft laten zoals het is.
Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets anders
Het overige komt me ook allemaal wel bekend voor, zelfs dat (niet) douchen als je een tijdje niet naar buiten hoeft, maar kan soms ook weer opwindend werken als je in een geile bui bent.
pi_72928772
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef SwitcheR het volgende:

[..]

Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets anders
Het overige komt me ook allemaal wel bekend voor, zelfs dat (niet) douchen als je een tijdje niet naar buiten hoeft, maar kan soms ook weer opwindend werken als je in een geile bui bent.
Wat zou het dan zijn geweest?

Pluizig-uitziende lange wite draden in een pak vruchtensap?
pi_72929996
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:

- Een broodtrommel met brood in je kamer gooien want niet opgegeten in de pauze. Vier dagen later denken 'oh ja, die moet ik nog opruimen'. Vergeten. Een maand later terugvinden en het deksel niet open durven doen. Halve maand later uiteindelijk toch gedaan en ging haast over me nek van de grote dot schimmel en geur... linea recta de vuilniszak ingetyft en trommel in de week gezet.
Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72930085
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duh
Zonde van het geld Dan moet ik nog een nieuwe kopen ook
  zondag 20 september 2009 @ 15:31:08 #117
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72934860
Ik stel van vanmorgen af aan al uit om het huis op te ruimen. Het voelt zoveel beter als ik het gelijk in 1x goed doe... maar toch uitstellen. Werk doe ik altijd wel gelijk, maar thuis niet
pi_72948626
Wat heerlijk herkenbaar! Vooral de afwas en het 5 dagen niet douchen 'want ach, ik hoef de deur toch niet uit'. Ook het nieuwe ondergoed kopen, want de rest is vies deed ik altijd.

Seks willen hebben met één van je beste vriendinnen, zij wil een trio met een dude die jij niet kent, er mee instemmen vanwege haar en vervolgens valt zij in slaap omdat ze te dronken is en dan toch maar seks hebben met hem, want anders is het ook zo zielig.

Veel te dronken al strippend aan een paal zwierten met je vriendinnen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_72955549
een aardappelkanon afschieten in huis, en ja het gaat door de gipswanden heen hoor, zonder problemen.
  maandag 21 september 2009 @ 00:16:19 #120
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72955581
Een oud toetsenbord overgieten met spiritus en op het balkon in de fik steken.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72962545
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef Arctica het volgende:

[..]

Wat zou het dan zijn geweest?

Pluizig-uitziende lange wite draden in een pak vruchtensap?
Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.

Maar dan nog. Of je nou schimmeldraden of andermans sperma naar binnen aan het werken bent... Ik kan nou niet zeggen dat ik sperma een veel vreselijker idee vind dan schimmeldraden. Sommige vrouwen slikken sperma vrijwillig door. Ik denk niet dat je dat heel gauw met een schimmeldraad zou doen.
pi_72964948
Een vriend van me deed altijd in prullenbakken zeiken tijdens het dronken zijn.
Life is Music
  maandag 21 september 2009 @ 14:01:13 #123
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72965893
Oh! En natuurlijk met de stofzuigerstang, een stevig koort en magazine mand de via internet bestelde en betaalde pizza opvissen vanaf boven. Stel je voor dat je naar beneden moet lopen!
  maandag 21 september 2009 @ 17:15:36 #124
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72972053
TVP voor deze heerlijke verhalen
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  maandag 21 september 2009 @ 17:32:48 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_72972731
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Rebubbled het volgende:
Wat heerlijk herkenbaar! Vooral de afwas en het 5 dagen niet douchen 'want ach, ik hoef de deur toch niet uit'. Ook het nieuwe ondergoed kopen, want de rest is vies deed ik altijd.

Seks willen hebben met één van je beste vriendinnen, zij wil een trio met een dude die jij niet kent, er mee instemmen vanwege haar en vervolgens valt zij in slaap omdat ze te dronken is en dan toch maar seks hebben met hem, want anders is het ook zo zielig.

Veel te dronken al strippend aan een paal zwierten met je vriendinnen.

mits je vrouw bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')