abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:39:12 #101
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_72917171
Hm. Ik kan me niet echt iets indenken dan dansen in alleen een bh en een onderbroek op zondagmorgen 11 uur. Op Britney Spears of iets aanverwants. Maar ik haat een vies huis, dus geen afwas die langer dan 24 uur staat of een stinkende afvalemmer.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_72917726
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.

Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
pi_72919796
Sinds mijn vrijgezelletijd drink ik nooit meer melk direct uit het pak. Ik had de slechte gewoonte om nooit op de houdbaarheidsdatum te letten.
Als je dan zondagmiddag wakker wordt met een enorme kater en een slok melk neemt van een pak melk wat al een aantal weken over datum is.
  zondag 20 september 2009 @ 00:58:32 #105
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72922082
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.

Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
Konings! Ik lig helemaal dubbel *zie het al voor me*
Gelukkig ben ik lang niet zo erg als ik dit allemaal lees. Ja, ik haat rommel en Ja, ik vind dat de ware ik zijn huis schoon moet houden omdat ik eigenlijk werkelijk zo ben, maarrr, in de praktijk gaat dat anders. Ja, er leven regelmatig nieuwe organisme op in de vaat en stofzuigen, strijken doe ik ook pas wanneer het echt nodig is.
Daarnaast:

- Uitstellen, uitstellen en uitstellen van huisruim activiteiten
- s'middags ontbijten
- geen zin om boodschappen te doen, dus avondeten kan ook best een bruine boterham zijn
- spacen omdat je bloedsuikerspiegel gigantisch laag is, maar wel de angst hebben om out te gaan
- elke dag opnieuw voornemen te veranderen; spullen direct op te ruimen, vroeg opstaan of voor het werk nog even het huis aan kant te brengen, voldoende eten, gezond eten, sporten, tja.

trouwens, tip:
- Laat nooit een pan aardappelpurree of een pan met jus staan. Die geur is eerrrg!
  zondag 20 september 2009 @ 02:41:06 #106
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72923405
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:58 schreef tomtomkortom het volgende:

- Uitstellen, uitstellen en uitstellen van huisruim activiteiten
Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doen
Vandaag weer geen zin in huishouden dus ik heb maar bacon vodka gemaakt:

http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72926066
quote:
Op zondag 20 september 2009 02:41 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Eh ik ben er zo goed in geworden... iedere keer denk ik dat ik ook wel wat aan mijn zombie prepardeness kan doen
Vandaag weer geen zin in huishouden dus ik heb maar bacon vodka gemaakt:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
!
Verder veel herkenbare dingen, ik heb alleen niet echt rare dingen gedaan. Ja, de afwas iets te lang laten staan. Oh, en keer in een bron van inspiratie kippensoep gemaakt met allemaal verse ingediënten. Echter was het zo'n 5 liter, en die krijg je alleen niet op. Bijna volle pan midden in de zomer laten staan "de rest eet ik later wel op". Op een gegeven moment kwam het deksel omhoog....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72926151
In mijn eentje uit eten gaan.
  zondag 20 september 2009 @ 11:22:23 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72926907
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
Herkenbaar. Ik heb (als alles schoon is) zo'n 60 paar sokken.
En 38 broeken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_72926937
Veel herkenbare dingen gelezen in het topic
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72927050
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef Isegrim het volgende:
In mijn eentje uit eten gaan.
Dat doe ik alleen als ik op vakantie ben. Kost al geld genoeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72928103
Nog wat dingen van mij:

- Een broodtrommel met brood in je kamer gooien want niet opgegeten in de pauze. Vier dagen later denken 'oh ja, die moet ik nog opruimen'. Vergeten. Een maand later terugvinden en het deksel niet open durven doen. Halve maand later uiteindelijk toch gedaan en ging haast over me nek van de grote dot schimmel en geur... linea recta de vuilniszak ingetyft en trommel in de week gezet. Een week later (ja ik ben snel ) trommel eens omspoelen, nog steeds schimmel aan de zijkanten vast. Grondig afgewassen. Daarna nooit meer gebruikt want hij was zo goor.

- In een goede bui vruchtensap gekocht bij de Lidl. Af en toe eens een glaasje gehad. Na een tijdje denken dat hij toch eens opmoet (koelkast doen we niet aan met sap) en een flinke beker inschenken. Opdrinken en toch iets vies in mijn mond voelen, soort slijmerige sliert... Snel doorgeslikt, zal het me wel verbeeld hebben. Nog een slok, een grotere sliert... kokhalzend terug spugen en toch eens goed kijken... zitten er enorme witte schimmeldraden in

- Beestjes hebben rondkruipen en geen idee waarvandaan. Toch maar eens gestofzuigd. Nog steeds beestjes. Eten checken (geen beestjes) dus maar lekker laten zitten. Maanden later alsnog overal lijkjes vinden. Ze komen nog steeds op de gekste plekken tevoorschijn.
Ergste was wel dat ik erachter kwam dat ze in mijn rijst gekropen waren en erg veel op rijstkorrels lijken als ze gekookt zijn

Verder standaard dingen. Dingen uitstellen, eten kopen en niet willen koken en het dan maar weggooien, dingen heel erg uitstellen, week niet douchen want ik hoef toch niet naar buiten en het dan wel zo vies vinden om mezelf te ruiken dat ik een uur onder de douche sta, dingen nog meer uitstellen, leven van koekjes en chocola, dingen nog meer uitstellen en uiteindelijk maar eens wat halfslachtig schoonmaken omdat het niet meer kan en dan de helft laten zoals het is.
pi_72928649
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:

en toch iets vies in mijn mond voelen, soort slijmerige sliert... Snel doorgeslikt, zal het me wel verbeeld hebben. Nog een slok, een grotere sliert... kokhalzend terug spugen en toch eens goed kijken... zitten er enorme witte schimmeldraden in

Verder standaard dingen. Dingen uitstellen, eten kopen en niet willen koken en het dan maar weggooien, dingen heel erg uitstellen, week niet douchen want ik hoef toch niet naar buiten en het dan wel zo vies vinden om mezelf te ruiken dat ik een uur onder de douche sta, dingen nog meer uitstellen, leven van koekjes en chocola, dingen nog meer uitstellen en uiteindelijk maar eens wat halfslachtig schoonmaken omdat het niet meer kan en dan de helft laten zoals het is.
Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets anders
Het overige komt me ook allemaal wel bekend voor, zelfs dat (niet) douchen als je een tijdje niet naar buiten hoeft, maar kan soms ook weer opwindend werken als je in een geile bui bent.
pi_72928772
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef SwitcheR het volgende:

[..]

Even een inkoppertje, weet je zeker dat het schimmeldraden waren en niet iets anders
Het overige komt me ook allemaal wel bekend voor, zelfs dat (niet) douchen als je een tijdje niet naar buiten hoeft, maar kan soms ook weer opwindend werken als je in een geile bui bent.
Wat zou het dan zijn geweest?

Pluizig-uitziende lange wite draden in een pak vruchtensap?
pi_72929996
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:07 schreef Arctica het volgende:
Nog wat dingen van mij:

- Een broodtrommel met brood in je kamer gooien want niet opgegeten in de pauze. Vier dagen later denken 'oh ja, die moet ik nog opruimen'. Vergeten. Een maand later terugvinden en het deksel niet open durven doen. Halve maand later uiteindelijk toch gedaan en ging haast over me nek van de grote dot schimmel en geur... linea recta de vuilniszak ingetyft en trommel in de week gezet.
Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72930085
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon met trommel en al wegmikken die troep, duh
Zonde van het geld Dan moet ik nog een nieuwe kopen ook
  zondag 20 september 2009 @ 15:31:08 #117
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72934860
Ik stel van vanmorgen af aan al uit om het huis op te ruimen. Het voelt zoveel beter als ik het gelijk in 1x goed doe... maar toch uitstellen. Werk doe ik altijd wel gelijk, maar thuis niet
pi_72948626
Wat heerlijk herkenbaar! Vooral de afwas en het 5 dagen niet douchen 'want ach, ik hoef de deur toch niet uit'. Ook het nieuwe ondergoed kopen, want de rest is vies deed ik altijd.

Seks willen hebben met één van je beste vriendinnen, zij wil een trio met een dude die jij niet kent, er mee instemmen vanwege haar en vervolgens valt zij in slaap omdat ze te dronken is en dan toch maar seks hebben met hem, want anders is het ook zo zielig.

Veel te dronken al strippend aan een paal zwierten met je vriendinnen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_72955549
een aardappelkanon afschieten in huis, en ja het gaat door de gipswanden heen hoor, zonder problemen.
  maandag 21 september 2009 @ 00:16:19 #120
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72955581
Een oud toetsenbord overgieten met spiritus en op het balkon in de fik steken.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72962545
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef Arctica het volgende:

[..]

Wat zou het dan zijn geweest?

Pluizig-uitziende lange wite draden in een pak vruchtensap?
Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.

Maar dan nog. Of je nou schimmeldraden of andermans sperma naar binnen aan het werken bent... Ik kan nou niet zeggen dat ik sperma een veel vreselijker idee vind dan schimmeldraden. Sommige vrouwen slikken sperma vrijwillig door. Ik denk niet dat je dat heel gauw met een schimmeldraad zou doen.
pi_72964948
Een vriend van me deed altijd in prullenbakken zeiken tijdens het dronken zijn.
Life is Music
  maandag 21 september 2009 @ 14:01:13 #123
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72965893
Oh! En natuurlijk met de stofzuigerstang, een stevig koort en magazine mand de via internet bestelde en betaalde pizza opvissen vanaf boven. Stel je voor dat je naar beneden moet lopen!
  maandag 21 september 2009 @ 17:15:36 #124
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72972053
TVP voor deze heerlijke verhalen
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  maandag 21 september 2009 @ 17:32:48 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_72972731
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Rebubbled het volgende:
Wat heerlijk herkenbaar! Vooral de afwas en het 5 dagen niet douchen 'want ach, ik hoef de deur toch niet uit'. Ook het nieuwe ondergoed kopen, want de rest is vies deed ik altijd.

Seks willen hebben met één van je beste vriendinnen, zij wil een trio met een dude die jij niet kent, er mee instemmen vanwege haar en vervolgens valt zij in slaap omdat ze te dronken is en dan toch maar seks hebben met hem, want anders is het ook zo zielig.

Veel te dronken al strippend aan een paal zwierten met je vriendinnen.

mits je vrouw bent
pi_72977792
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.

Maar dan nog. Of je nou schimmeldraden of andermans sperma naar binnen aan het werken bent... Ik kan nou niet zeggen dat ik sperma een veel vreselijker idee vind dan schimmeldraden. Sommige vrouwen slikken sperma vrijwillig door. Ik denk niet dat je dat heel gauw met een schimmeldraad zou doen.
Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
pi_72987159
weken tot maanden achter elkaar onder hetzelfde overtrek slapen.
totdat er gaten in het onderlaken ontstaan
pi_72987602
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:

[..]

Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
pi_72987963
quote:

[..]

Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72988400
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...
ew ew ewww
pi_73080182
Pas afwassen als je kast compleet leeg is en je dus een kopje af moet wassen als je koffie wilt.

Als je weet dat er iemand langs komt ineens je huis enorm op moeten ruimen

Ontbijten met pepernoten en cola omdat je te lui was om boodschappen te doen (vanochtend )

[ Bericht 0% gewijzigd door BlixaBargeld op 25-09-2009 00:20:07 ]
pi_73088586
alst?
pi_73089215
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:49 schreef Tommeke het volgende:
alst?
typtyfus
pi_73089717
Niet van mijzelf: Mijn vriend had de eerste weken dat hij op zichzelf woonde geen koelkast, geen gasfornuis, geen magnetron... maar wel een frituurpan

Mijn meest ranzige: schaamhaar eens in de woonkamer geknipt (tja bijhouden was er ivm vrijgezel zijn even niet van gekomen), want ik moest toch stofzuigen.... en dat stofzuigen dan een week uitstellen.
pi_73090117
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bed weer opdekken? Pfff, ik heb nog wel een slaapzak liggen, pak ik die wel..
Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?

Ik had vaak ook grote opruimplannen, bv mijn hele kledingkast leeghalen om op te ruimen.... dan slaap je voor je het weet een week met al je kleding op bed in een hoekje...

Nu beland ik als mijn vriend op vakantie is ook snel in de rare recept combinaties. Aangezien mijn vriend de vreemde behoefte heeft om telkens nieuwe ingeblikte aardbeien te kopen heb ik ze wel eens, om boodschappen doen uit te stellen, gecombineerd met rijst. Smaakte nieteens zo gek

Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer
pi_73090131
hahaha
ik lach me dood, nu begint het toch wel te kriebelen... hoe zal ik me gedragen als ik op kamers ga
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:41:40 #137
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_73090179
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?

Ik had vaak ook grote opruimplannen, bv mijn hele kledingkast leeghalen om op te ruimen.... dan slaap je voor je het weet een week met al je kleding op bed in een hoekje...

Nu beland ik als mijn vriend op vakantie is ook snel in de rare recept combinaties. Aangezien mijn vriend de vreemde behoefte heeft om telkens nieuwe ingeblikte aardbeien te kopen heb ik ze wel eens, om boodschappen doen uit te stellen, gecombineerd met rijst. Smaakte nieteens zo gek

Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer
Het geen zin hebben om boodschappen te doen heeft volgens mij al veel interessante recepten opgeleverd. Mijn eigen variant is rijst met stroop en stukjes Sultana. Voedzaam was het wel, maar lekker is anders.

En die vuilniszakken gaan hier regelmatig de plomp in (niet zelf, maar mijn huis/flatgenoten) vanaf het balkon.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:35:14 #138
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73098566
Ik had eigenlijk vanavond pizza willen eten, maar ik heb er eigenlijk zo verdomd veel zin in* dat ik 'm nu maar vast in de oven ga schuiven

* en geen lekker broodbeleg in huis
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:52:57 #139
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73106881
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef TGVkopper het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond pizza willen eten, maar ik heb er eigenlijk zo verdomd veel zin in* dat ik 'm nu maar vast in de oven ga schuiven

* en geen lekker broodbeleg in huis
Dat laatste komt ook vaak voor. Of wel honger hebben, maar geen eten klaar maken *geen zin in*. Nu staat er btw zoveel afwas dat ik het echte avondeten weer uitstel, en eerst maar begin met wat makkelijks. Tortellini.

Oh en dat hele huis schoonmaken wanneer er bezoek komt is ook te herkenbaar!
pi_73107717
tvp
Ik zwaai naar dieren.
pi_73110455
Datgene wat ik nu aan het doen ben:

Uitgedrukte peuken opnieuw opsteken omdat ik de hele dag al te lui ben om 100 meter verderop naar de snackbar te lopen. Een hijs tabak en een hijs filter later ben ik weer klaar. Kansloos maar waar.
pi_73110797
quote:

Ongelooflijk dat hier nog geen lemming voor gepost is..
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:09:36 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73111033
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef dikkemongul het volgende:
Datgene wat ik nu aan het doen ben:

Uitgedrukte peuken opnieuw opsteken omdat ik de hele dag al te lui ben om 100 meter verderop naar de snackbar te lopen. Een hijs tabak en een hijs filter later ben ik weer klaar. Kansloos maar waar.
Ahahah, bekend bekend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73348531
Geen zin hebben in de was te doen...na een tijdje werden die paar kleren een grote hoop Toen ook nog mn kattendametje in de klerenhoop gepiest had kon ik een hele zooi ervan weggooien...naja sindsdien altijd netjes mn was gedaan
Voor de rest waren het eigenlijk de andere mensen in studentenhuis die ranzige gewoontes hadden...dan stond er een pan aardappelpuree ofzo..en een week later stond ie er nog..op precies dezelfde plek alleen dan was de pan van binnen behaard
Uhmm...vieze toilet kwam ook vaak voor. Om van hun koelkast maar niet te spreken Die bevatte meestal een paar complete nieuwe diersoorten...
Gelukkig had ik op mijn kamer een eigen aanrechtblad + kookplaatje + koelkast en op de middenverdieping nog een douche + toilet...die gebruikte bijna niemand..alleen ik
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73348731
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
Herkenbaar .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73348806
Schoonmaken uitstellen, bier drinken tijdens het douchen, ontbijten met chips etc. etc.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_73349467
quote:

[..]

!
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:35:52 #148
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_73351522
Tvp
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_73353748
Wakker worden, controller van Xbox 360 pakken die naast m'n bed ligt, eveneens als afstandbediening van de tv, tv aanzetten, xbox aanzetten en gamen tot het avondeten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73463408
Kom op mensen, meer verhalen hier posten . Iik heb mijn zondes al opgebiecht....

[ Bericht 59% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 07-10-2009 18:56:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')