abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72977792
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik gok dat hij aan sperma dacht. Met 'pluizig' is dat dan weer geen optie.

Maar dan nog. Of je nou schimmeldraden of andermans sperma naar binnen aan het werken bent... Ik kan nou niet zeggen dat ik sperma een veel vreselijker idee vind dan schimmeldraden. Sommige vrouwen slikken sperma vrijwillig door. Ik denk niet dat je dat heel gauw met een schimmeldraad zou doen.
Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
pi_72987159
weken tot maanden achter elkaar onder hetzelfde overtrek slapen.
totdat er gaten in het onderlaken ontstaan
pi_72987602
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Arctica het volgende:

[..]

Oh, tja, sperma was een beetje onmogelijk tenzij iemand terwijl ik weg was heeft ingebroken,niets meegenomen maar speciaal met veel moeite in een halfvol pak vruchtensap is klaar gekomen...
pi_72987963
quote:

[..]

Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72988400
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker, staat bekend als het illegale klaarkomen. Kan voor sommige mensen extreem geil zijn. Mischien maar even een soa testje doen...
ew ew ewww
pi_73080182
Pas afwassen als je kast compleet leeg is en je dus een kopje af moet wassen als je koffie wilt.

Als je weet dat er iemand langs komt ineens je huis enorm op moeten ruimen

Ontbijten met pepernoten en cola omdat je te lui was om boodschappen te doen (vanochtend )

[ Bericht 0% gewijzigd door BlixaBargeld op 25-09-2009 00:20:07 ]
pi_73088586
alst?
pi_73089215
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:49 schreef Tommeke het volgende:
alst?
typtyfus
pi_73089717
Niet van mijzelf: Mijn vriend had de eerste weken dat hij op zichzelf woonde geen koelkast, geen gasfornuis, geen magnetron... maar wel een frituurpan

Mijn meest ranzige: schaamhaar eens in de woonkamer geknipt (tja bijhouden was er ivm vrijgezel zijn even niet van gekomen), want ik moest toch stofzuigen.... en dat stofzuigen dan een week uitstellen.
pi_73090117
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bed weer opdekken? Pfff, ik heb nog wel een slaapzak liggen, pak ik die wel..
Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?

Ik had vaak ook grote opruimplannen, bv mijn hele kledingkast leeghalen om op te ruimen.... dan slaap je voor je het weet een week met al je kleding op bed in een hoekje...

Nu beland ik als mijn vriend op vakantie is ook snel in de rare recept combinaties. Aangezien mijn vriend de vreemde behoefte heeft om telkens nieuwe ingeblikte aardbeien te kopen heb ik ze wel eens, om boodschappen doen uit te stellen, gecombineerd met rijst. Smaakte nieteens zo gek

Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer
pi_73090131
hahaha
ik lach me dood, nu begint het toch wel te kriebelen... hoe zal ik me gedragen als ik op kamers ga
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:41:40 #137
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_73090179
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 01:29 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Waarom uberhaupt de slaapzak pakken? Slaapt toch ook prima op je blote matras en je hoesloze dekbed?

Ik had vaak ook grote opruimplannen, bv mijn hele kledingkast leeghalen om op te ruimen.... dan slaap je voor je het weet een week met al je kleding op bed in een hoekje...

Nu beland ik als mijn vriend op vakantie is ook snel in de rare recept combinaties. Aangezien mijn vriend de vreemde behoefte heeft om telkens nieuwe ingeblikte aardbeien te kopen heb ik ze wel eens, om boodschappen doen uit te stellen, gecombineerd met rijst. Smaakte nieteens zo gek

Oh en een balkon hebben is erg slecht als je een keer te lui bent om de vuilniszak buiten in de container te doen. Nogal eens vergeten dat ik er eentje buiten had staan en zo fijn was het niet om met een vuilniszak met krioelende maden door je huis te moeten en nog 100 m lopen naar de vuilcontainer
Het geen zin hebben om boodschappen te doen heeft volgens mij al veel interessante recepten opgeleverd. Mijn eigen variant is rijst met stroop en stukjes Sultana. Voedzaam was het wel, maar lekker is anders.

En die vuilniszakken gaan hier regelmatig de plomp in (niet zelf, maar mijn huis/flatgenoten) vanaf het balkon.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:35:14 #138
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73098566
Ik had eigenlijk vanavond pizza willen eten, maar ik heb er eigenlijk zo verdomd veel zin in* dat ik 'm nu maar vast in de oven ga schuiven

* en geen lekker broodbeleg in huis
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:52:57 #139
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73106881
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef TGVkopper het volgende:
Ik had eigenlijk vanavond pizza willen eten, maar ik heb er eigenlijk zo verdomd veel zin in* dat ik 'm nu maar vast in de oven ga schuiven

* en geen lekker broodbeleg in huis
Dat laatste komt ook vaak voor. Of wel honger hebben, maar geen eten klaar maken *geen zin in*. Nu staat er btw zoveel afwas dat ik het echte avondeten weer uitstel, en eerst maar begin met wat makkelijks. Tortellini.

Oh en dat hele huis schoonmaken wanneer er bezoek komt is ook te herkenbaar!
pi_73107717
tvp
Ik zwaai naar dieren.
pi_73110455
Datgene wat ik nu aan het doen ben:

Uitgedrukte peuken opnieuw opsteken omdat ik de hele dag al te lui ben om 100 meter verderop naar de snackbar te lopen. Een hijs tabak en een hijs filter later ben ik weer klaar. Kansloos maar waar.
pi_73110797
quote:

Ongelooflijk dat hier nog geen lemming voor gepost is..
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:09:36 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73111033
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef dikkemongul het volgende:
Datgene wat ik nu aan het doen ben:

Uitgedrukte peuken opnieuw opsteken omdat ik de hele dag al te lui ben om 100 meter verderop naar de snackbar te lopen. Een hijs tabak en een hijs filter later ben ik weer klaar. Kansloos maar waar.
Ahahah, bekend bekend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73348531
Geen zin hebben in de was te doen...na een tijdje werden die paar kleren een grote hoop Toen ook nog mn kattendametje in de klerenhoop gepiest had kon ik een hele zooi ervan weggooien...naja sindsdien altijd netjes mn was gedaan
Voor de rest waren het eigenlijk de andere mensen in studentenhuis die ranzige gewoontes hadden...dan stond er een pan aardappelpuree ofzo..en een week later stond ie er nog..op precies dezelfde plek alleen dan was de pan van binnen behaard
Uhmm...vieze toilet kwam ook vaak voor. Om van hun koelkast maar niet te spreken Die bevatte meestal een paar complete nieuwe diersoorten...
Gelukkig had ik op mijn kamer een eigen aanrechtblad + kookplaatje + koelkast en op de middenverdieping nog een douche + toilet...die gebruikte bijna niemand..alleen ik
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73348731
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Echo99 het volgende:
Vanochtend waren mijn sokken op... Het eerste wat door mijn hoofd schoot was: 'Shit, nieuwe sokken kopen..' i.p.v. 'zal ik de was eens aanzetten...'
Herkenbaar .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73348806
Schoonmaken uitstellen, bier drinken tijdens het douchen, ontbijten met chips etc. etc.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_73349467
quote:

[..]

!
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:35:52 #148
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_73351522
Tvp
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_73353748
Wakker worden, controller van Xbox 360 pakken die naast m'n bed ligt, eveneens als afstandbediening van de tv, tv aanzetten, xbox aanzetten en gamen tot het avondeten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73463408
Kom op mensen, meer verhalen hier posten . Iik heb mijn zondes al opgebiecht....

[ Bericht 59% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 07-10-2009 18:56:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')