Das echt focking ranzig zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Boxers gaan twee keer zo lang mee als je ze ook binnenstebuiten draagt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef Divje het volgende:
Hoe smerig worden die van jou dan wel niet?
Boeiendquote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef ReWout het volgende:
[..]niet eigenlijk maar ik vind het gewoon serieus niet fris om een onderbroek langer als 1 dag aan te houden... iedere dag een nieuwe... dus laat staan een onderbroek binnenste buiten te keren.
Episch, echt epischquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.
Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaaf topic zeg, en een hoop bekende dingen gelezen.
Afstandsbediening van de huis-tv kapot. In plaats van voor 2 euro een nieuwe te kopen, 2 maanden lang vanaf de bank de tv met een stok bediend. Daarna een nieuwe tv gekocht, ipv een nieuwe afstandsbediening.
Bekend! Ik had een biertje gepakt maar ik had geen zin om hem helemaal op te drinken, dus ik zet dat ding op tafel neer. Nou tijdens het opruimen wilde ik hem niet weggooien want er zat nog bier in... lekkende vuilniszakken etc.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:18 schreef ErikT het volgende:
- Thuis komen na 3 weken vakantie, biertje pakken. Drinken en neerzetten tussen de bierflesjes die er nog stonden. Verkeerde bierflesje pakken, en uit drinken -> monitor onder spugen.
I agreequote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!
[ afbeelding ]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
Doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Fortitudo het volgende:
ik moet ook maar eens op mezelf gaan wonen
Racefiets hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef TGVkopper het volgende:
Modderige mountainbike afspoelen onder de douche ftw btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |