Ik heb eens met wat vrienden bij mij in de wijk alle straatnaambordjes verwisseldquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nu nogsteeds geregeld..
Offtopic: Bij ons thuis had mijn vader een handgemaakt 'verboden te douchen' bordje van karton gemaakt, wat werd omgedraaid als ik langer dan 10 min onder de douche stondquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan toen ik thuis woonde kwamen we misschien aan 3 kwartier.. als je langer dan 15 minuten onder de douchte stond dan werd er op de deur gebonkt![]()
naifquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef bodylotion het volgende:
[..]
haha lekker naif ook van die huismeester
Ik heb vorig jaar standaard elke avond mn bed warmgefohnd voordat ik er in ging liggenquote:Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef Sjibble het volgende:
-
- omdat de kachel er nogal lang over doet om op te warmen, heb ik de föhn als kachel gebruikt.
etc etc
quote:Op maandag 9 november 2009 05:48 schreef VeX- het volgende:
Geweldig topic. Voorlopig maar even een tvp.
Ik heb weer pizza besteldquote:Op maandag 9 november 2009 04:11 schreef Verbatim. het volgende:
Heb wel eens kleren van een vriend gedragen omdat ik te lui was om mijn eigen troep te wassen
ahhhhhhhh good old timespizza en bier
relaxte pa hoorquote:Op maandag 9 november 2009 04:00 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Offtopic: Bij ons thuis had mijn vader een handgemaakt 'verboden te douchen' bordje van karton gemaakt, wat werd omgedraaid als ik langer dan 10 min onder de douche stond![]()
......dan was het een week niet douchen
Ik zit hier met een bucket van KFCquote:
Hej, waar is je sig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef vijv het volgende:
Dit topic is te mooi om niet in te reageren![]()
Op de gebruikelijke vaat, was, stofzuig en toilet perikelen na had ik het volgende:
- Woonkamer gebruiken als werkplaats, meerdere brommers waren geen uitzondering. Ook de keuken en potten en pannen waren natuurlijk handig bij het schoonmaken van kettingen e.d.
- Na de brommer periode moest er natuurlijk een andere bestemming gevonden worden voor de woonkamer en die veranderde al snel in een studio met legio versterkers. Voor mij en mijn vrienden ideaal, voor de buren wat minder.
- Uit ruimtegebrek (woonkamer en keuken in 1) de hele handel opgedeeld mbv tweedehands balkjes en gipsplaten. Door de vliering die er ook in moest voor storage was het plafond niet erg hoog meer. Natuurlijk nooit netjes afgewerkt.
- De tuin... Jah, daar zullen de bewoners na me niet echt gelukkig mee geweest zijn.
- Ruzie met de buren kon natuurlijk niet uitblijven en de uiteindelijk behoorlijk uit de hand gelopen pesterijen over en weer zal ik hier maar weglaten.
Overigens ben ik sinds een paar maanden weer vrijgezel en tegenwoordig kan ik rommel niet meer uitstaan.
Net op de weg terug nog langs de kebabboer geredenquote:
En dan 's nachts als je moest pissen uitglijden over die natte kwats en bijna je nek breken?quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
-Aftrekken midden in woonkamer en alles gewoon laten liggen
Standaard hamburgers etc. in de vriezer hebben, probleem opgelost.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:20 schreef tomtomkortom het volgende:
Ik eet voorlopig geen vegetarisch meer. Oa. uit luiheid niet naar de supermarkt geweest gisteren en gisteravond de restjes opgegeten. Zilvervlies rijst met doperwtjes, mais en een eitje. Vult voor geen meter en werd vannacht met veel honger wakker terwijl ik niets meer in huis had.
Volgende keer gewoon boodschappen doen. Zin of geen zin
Dit vind ik wel heel ver gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Dat is gewoon ranzig. Allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Chriz2k het volgende:Als er geen schone borden meer zijn proberen de minst vieze van het aanrecht te plukken. Als je na overmatig drankgebruik op je matras hebt gekotst simpelweg het matras omdraaien en er niet meer naar omkijken. Vuilnisstapels op het aanrecht maken als de vuilnisbak vol is. Voedsel dat zwaar over datum is gewoon weer terugzetten in de koelkast. Zondagochtend met een kater wakker worden bij een meisje, beseffen dat je over een uur met een ander meisje hebt afgesproken en vervolgens enkel uitgebreid je penis wast, waarna je de rest een beetje half laat zitten.
Als je zo leeft BLIJF je idd vrijgezel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is gewoon ranzig. Allemaal.
My thoughtsquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je zo leeft BLIJF je idd vrijgezel.
Ik gaf vroeger altijd de bloemen die ik kreeg wegquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:35 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ohw, ik had vroeger altijd vriendjes die met bloemen gaven. Leuk wel, behalve het schuin afsnijden met allemaal stukjes stengel die in mijn keuken blijven liggen tot ik de opruimgeest had. Kon wel even duren soms.
En na het neerzetten in een vaas, die hele bos bloemen, midden in mijn woonkamer, vergeten, niet meer zien
. Totdat ik na een week of 4 thuiskwam en vieze dingen rook, na een dag of twee bos bloemen (nog steeds in midden woonkamer
![]()
) gelokaliseerd. Daarna nog een week gewacht met weggooien (= 4 meter lopen naar voordeur waar groene container verblijft)
En zo ging dat dus regelmatig.....
Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Zelfs als je geen vrijgezel meer bent, is het soms moeilijk om je gewoontes te veranderen. Je schaamhaar harsen is bv iets waar je mannen blij mee maakt, maar niet als je een smakelijk doekje met een behoorlijk harsresultaat in de badkamer laat liggen... oeps... Mmmm, uitgerukt schaamhaar op een matje naast je tandenborstel
leuke vriendinquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Ralphmeister het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/een_man_alleen.html
cafe frescoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Meneer doet zn boodschappen bij de Albert Heijn en drinkt Cafresco's, hmm daar val ik wel op
Is wel lekker, alleen veul te duur... je kunt beter die Aldi dingen kopen.quote:
interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
epic failquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
wat denk je zelf kaboemmmmmmmmmmmmmmmmm
zo heet ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
Interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Oh ja en ik jat bierglazen en verkeersborden als ik zat benquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef larry_flynt het volgende:
* Ruim mijn kamer nooit op en maak mijn tassen met kleding nooit leeg. Overal stofnesten en rotzooi
* Vloek de hele tijd en maak grove grappen
* Drink veel
Ik hou van het vrijgezellen leven
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag hetquote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef Geerd het volgende:
Larry vlegel!!
En dat mocht niet tijdens?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag het
Heb je dat gedaan? Volgens mij is gas van het gasfornuis juist zwaarder dan gewone lucht...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |