abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 06:27:31 #201
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74442523
tvp.
Resistance is futile.
pi_74442529
Altijd heel veel moeite doen voor meisjes op wie je verliefd bent...

Hoestdrank regelen om 4 uur 's nachts bijvoorbeeld. Ijshalen om 2 uur 's nachts. etc.
pi_74442532
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:28 schreef PjotrXII het volgende:
Altijd heel veel moeite doen voor meisjes op wie je verliefd bent...

Hoestdrank regelen om 4 uur 's nachts bijvoorbeeld. Ijshalen om 2 uur 's nachts. etc.
Hoi Clone!
pi_74442533
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:29 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Hoi Clone!
Jij stalkclone!
pi_74442571
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:29 schreef PjotrXII het volgende:

[..]

Jij stalkclone!
Onze excuses..
  vrijdag 6 november 2009 @ 06:40:53 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74442594
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
Even ter verduidelijking: mijn vrijgezellentijd liep synchroon met mijn studententijd.
Ik woonde bij een hospita van 65 ofzo (was stukken goedkoper dan in een studentenhuis), en:
- zat elk weekend samen met haar tot diep in de nacht horrorfilms te kijken. Ik leverde de apparatuur en de gehuurde videobanden, zij de kabels en de stroom en de zakken chips die leeg achter de bank verdwenen. Weken later viel de stok die als afstandsbediening fungeerde achter die bank en toen hebben we samen die lege chipszakken maar eens opgeruimd.
- had geen verwarming of gaskacheltje op mijn 16 vierkante meter (wel zo'n kacheltje met open vlam op grote tank campinggas) en die tank ging bij normaal gebruik in 3 weken leeg. Na een ononderbroken reeks dagen van college-friettent-stappen-shoarmaboer-college-friettent enz. wilde ik die kachel weer eens aansteken maar er lag zoveel stof op het rooster dat ik een steekvlam kreeg van voor én achter uit de kachel en die van achteruit liet de slang naar de tank smelten. Tja, boem is einde oefening... gelukkig alleen 2 uit het kozijn gezakte ramen, wat verschroeide haren en oorpijn aan overgehouden.
- de regelmatig door straatvuil verstopte plee (te kleine rioolbuizen in de hele wijk) was 2-trappen-af-door-haar-huiskamer-en-door-de-keuken-helemaal-achter-in-de-bijkeuken... dus 's nachts of tijdens het blokken pissen en ongesteldheid op de emmer met deksel tot ik weken later eens op het heldere idee kwam het ding te legen... in superdronken toestand na een fuif 's morgens thuisgekomen moest ik ineens pissen en die emmer was dus al vol... ach, dan maar lekker zacht zitten op de net zo hoge kledinghoop ernaast...
- ik zou eens in de 2 weken voor hospita koken. Wist nog niet hoe maar ik wilde zuurkool met spek en zij ook, dus via telefoon instructies gevraagd aan het thuisfront en dat op een kladje geschreven (in verkeerde volgorde), vervolgens een poging gewaagd met mijn allereerste zelfgekochte geëmailleerde pan, maar niet op de tijd gelet want ik zat boven te blokken. Gevolg: keuken onder de rook, brandweer was verwittigd door overburen, zuurkool was houtskool geworden, pan naar de kloten. 2 weken later hing die stank nog in huis... De spek stond op de dag van de zwarte rook nog in de koelkast (vergeten op te zetten) en die hebben we de dag erop maar op de barbecue gemikt.
- na het stappen ('s morgens vroeg) mocht er wel manvolk mee naar de kamer, maar dan moesten we eerst eieren bakken voor hospita... Omkopen was nog nooit zo goedkoop... Alleen waren de mannen in kwestie en ik dan wel telkens te laat op college, want vaak moesten we bij de buren over de schutting klimmen om eieren te gaan "lenen". Gvd, wat duurt het lang voor je op die manier een pan hebt gevuld met eetbare eieren van parkieten en kanaries...
Mijn grootste studentenmazzel was in de tijd dat er nog militairen werden opgeleid tot kok in een kazerne in de buurt. Die konden met 3 piepkleine eitjes een familiemaaltje opbouwen en iedereen de illusie geven dat er 5 kippe-eieren per portie waren gebruikt. Dat scheelde in het aantal klimevenementen richting de volières van de buren aan beide kanten.

Verder ook bij mij het gebruikelijke: vuile vaat pas doen als er geen bord/bestek meer over was, de vuile was pas in de machine als er geen schoon goed meer was, oude flesjes bier aanzien voor nieuwe, veel gratis penicilline-kuren vanwege te oud brood/beleg enz.
En je bent een vrouw?
Resistance is futile.
pi_74447087
Dit topic is te mooi om niet in te reageren

Op de gebruikelijke vaat, was, stofzuig en toilet perikelen na had ik het volgende:

- Woonkamer gebruiken als werkplaats, meerdere brommers waren geen uitzondering. Ook de keuken en potten en pannen waren natuurlijk handig bij het schoonmaken van kettingen e.d.
- Na de brommer periode moest er natuurlijk een andere bestemming gevonden worden voor de woonkamer en die veranderde al snel in een studio met legio versterkers. Voor mij en mijn vrienden ideaal, voor de buren wat minder.
- Uit ruimtegebrek (woonkamer en keuken in 1) de hele handel opgedeeld mbv tweedehands balkjes en gipsplaten. Door de vliering die er ook in moest voor storage was het plafond niet erg hoog meer. Natuurlijk nooit netjes afgewerkt.
- De tuin... Jah, daar zullen de bewoners na me niet echt gelukkig mee geweest zijn.
- Ruzie met de buren kon natuurlijk niet uitblijven en de uiteindelijk behoorlijk uit de hand gelopen pesterijen over en weer zal ik hier maar weglaten.

Overigens ben ik sinds een paar maanden weer vrijgezel en tegenwoordig kan ik rommel niet meer uitstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door vijv op 06-11-2009 11:23:20 ]
pi_74448518
Pff de enige herkenbare dingen voor mij zijn geen boodschappen willen (of kunnen) doen soms en dan als avondeten een ijsje en 2 oude boterhammen eten. Heb trouwens ook wel eens gehad in de zomer dat ik steeds zo'n rare geur rook in de keuken, ik steeds kijken waar het vandaan kwam, maar kon maar niks vinden. 3 weken liet ik een doosje lucifers vallen achter het fornuis, dus ik schoof het weg en ik rook die geur opeens heel sterk. Bleek dat er een pakje filet americain 3 weken had liggen broeien (het pakje had pootjes gekregen de inhoud was groen )

En geen wasmachine + geen zin om naar mn ouders te gaan = bijna alle kleren in de was en nieuwe sokken en onderbroeken moeten kopen (of iedere dag een paar onderbroeken met de hand wassen)

Verder ben ik wel heel schoon, wc + keuken maak ik bijna iedere dag schoon, dus bezoek enzo kan zo binnen komen altijd. Begrijp ook niet dat mensen met een vieze wc of keuken kunnen leven
pi_74448741
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

En je bent een vrouw?
Maar destijds niet zo'n brave
pi_74449037
Omdat ik niet zo'n kaas liefhebber ben maar wel van tosti's houd een halfje brood + 1 verpakking plakken kaas kopen om dan vervolgens vrijdag avond en het ontbijt, lunch en avondeten van zaterdag tosti's te eten
pi_74450182
Er zat een afgesloten steegje tussen ons huis en de buren. De keuken had een raam, wat uitkeek op dit steegje van nog geen meter breed.
Dus alle vuilnis, wegwerp servies en andere troep werd door dat raam naar buiten geflikkerd. Evenals lekker kotsen na overmatig drank gebruik (anders werd de wc vies) en pissen (anders werd de wc vies).
Jammer alleen dat de huisbaas erop stond dat we dat steegje moesten opruimen en ontsmetten bij het verlaten van het huis..

Na het bierspel naakt de straat oplopen en een duik nemen in de vijver van het stadhuis. Na die duik in dat intens koude water ineens beseffen dat je naakt bent

Het bier ophebben thuis en met een emmer onder je arm naar je stamkroeg gaan om die onder de tap te zetten en tot aan het randje te vullen met bier en thuis vrolijk doorzuipen uit de emmer.

Een meisje wat overduidelijk laat blijken wel met je mee te willen naar huis, maar weten dat ze wat raar is, dus je vraagt haar buiten te wachten, tot de kroeg gesloten is (werkte als barkeeper in studentencafe), haar meenemen naar huis na sluitingstijd en thuis aangekomen kom je erachter dat je huisgenoot nog een klein feestje heeft met wat mensen.
Meisje in de kelder verstoppen en vrolijk meefeesten. Zondagmiddag als iedereen naar huis en jezelf ook in bed bent gekropen ineens herinneren dat er nog een meisje in de kelder zit
Toch maar even kijken voor de zekerheid en ja hoor, ze is er nog. Meenemen naar boven, flinke seks hebben en een paar uur later haar buiten de deur zetten, voor je huisgenoot wakker wordt en d'r bedanken

Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was

Bij elke bank weer een nieuwe rekening openen en gelijk eurocheques aanvragen, maximale bedrag opnemen, omdat je limiet weer eens bereikt was bij de vorige bank...

Van leraren te horen krijgen " Goh, ben jij een nieuwe leerling?" "Nee meneer, maar ik wilde toch eens komen kijken wat dit nu voor een les is" na een half schooljaar

Zo, dit zijn er alvast een paar
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74452552
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Er zat een afgesloten steegje tussen ons huis en de buren. De keuken had een raam, wat uitkeek op dit steegje van nog geen meter breed.
Dus alle vuilnis, wegwerp servies en andere troep werd door dat raam naar buiten geflikkerd. Evenals lekker kotsen na overmatig drank gebruik (anders werd de wc vies) en pissen (anders werd de wc vies).
Jammer alleen dat de huisbaas erop stond dat we dat steegje moesten opruimen en ontsmetten bij het verlaten van het huis..
Dat is echt het meest walgelijke wat ik ooit heb gehoord.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:09:07 #213
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_74457374
quote:

Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was

Haha, fantastisch dit!
pi_74457901
quote:
geniaal
pi_74458996
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..
pi_74462822
Tvp
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:46:27 #217
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74472726
Haha de politie en die stoppen
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:22:38 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74473561
Euh.. Was niet ophangen, magnetron die eruit ziet als een ramp, afwas pas als het echt echt echt niet anders kan . Laatste leuke dingetje: Smerige pizza maar ff in de koelkast gezet aangezien ik geen zin had om de vuilnis buiten te zetten. 2 weken later stond ie er nog

Het vrijgezelleleven is leuk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74474232
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

En je bent een vrouw?
Had ik vanmorgen al op gereageerd, maar die post is op wonderbaarlijke wijze weggetoverd: yep van top tot teen (165cm totaal). 'k Was destijds ietsie minder braaf dan nu
pi_74474270
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef dvr het volgende:
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..
Ow, da's een mooi complimentje!
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:06:17 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74474329
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!

[ afbeelding ]

Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
En als je te lui of te cheap om voldoende swiffer-doekjes in huis te hebben, dan pak je een gebruikte swiffer doekje en die vouw je dubbel

man zijn. ftw!

(i had my share, still do, ftw )
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:09:49 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74474370
als je wc het niet doet om dat je net intrekt dan in een zakje doen en dat bij het vuil doen. leuk voor de vuilnisman bij vuilverwerking

Of als je te arm bent en je koelkast heeft het begeven, je vlees in de winter in een zak buiten het raam hangen. ftw
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:51:26 #223
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74474951
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef bulbjes het volgende:

Ik woonde overigens niet samen, en in een andere stad, dus tja..dan krijg je dit soort excessen. Mannen alleen.....
Mannen kunnen dan ook niet zonder vrouwen, dan krijg je dit soort excessen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:41:27 #224
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74476847
Behalve de afwas zich laten opstapelen, de stofzuiger niet aanslingeren, of enigzins schoonmaken, ben ik een behoorlijk nette man.

Wel zo dronken als een aap over straat lopen, uitkleden bij een plas water, erin gaan liggen, om vervolgens de 100 meter vrije slag te beoefenen... is niet grappig.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_74478272
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Haha, fantastisch dit!
Er wordt ook nog steeds over gepraat als ik nu terugkom in die plaats en oude bekenden en vrienden tegenkom..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:18:21 #226
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74478811
quote:
verhaaltjes
Jij bent echt duidelijk een held!

Keer na uitgaan met een maat van me bij twee meisjes in bed beland. Dus ik krik die ene en die vriend van me naast die ander. We waren echter echt retelam, dat we zo hard moesten lachen dat ze ons toen maar het huis uit flikkerden .
Gelukkig kenden we ze verder niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ethanolic op 07-11-2009 12:27:26 ]
Deathlift or Die.
pi_74478850
Die politie met stoppen is wel fucking baas-achtig
pi_74478866
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Jij bent echt duidelijk een held!

Hier stond net nog iets anders bij
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_74478943
tvp
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:39:05 #230
253447 Ethanolic
pi_74479164
Oja en dan het klassieke verkeerdsborden uit de grond trekken, laaghangende billboards jatten, ect.
Een keer na de derde helft naar een verjaardag gegaan, maar we hadden geen kado. Dus we hadden zo een Stop bord losgeschroeft, daar al het klein geld wat we konden vinden in onze portefeuilles achter op het bord geplakt met ducktape en aan hem gegeven. Was iets van 10 euro aan 5 en 10 cent muntjes
Deathlift or Die.
pi_74486753
Ik woon nog thuis, maar vorig jaar zomer was ik een aantal weken alleen toen m'n ouders op vakantie waren en in die weken was het al behoorlijk erg

-Droger? Strijken? Kleding uithangen? Wat is dat? Gewoon rechtstreeks vanuit de wasmachine de kast in
-Te lui zijn om af te wassen en daarom de vaatwasser aanzetten voor alleen 1 boterhambordje en een mes.
-Om 10 uur 's ochtends wakker worden (zo, dat is vroeg!), laptop pakken om nog even te FOK!ken op bed en dan om 5 uur bedenken dat het misschien handig is om wat te eten en drinken.
-1,5 uur onder de douche staan
-Laptop mee als je gaat schijten en dan 3 uur op de plee zitten (stopcontact in de badkamer )
-Op de plee een enorme verzameling magazines hebben liggen (Sportweek, VI, Autoweek, Veronica Gids etc)
-In die paar weken dat ik alleen zat heb ik welgeteld 1 keer gekookt (Spaghetti ) en de rest van de tijd naar vrienden of m'n oma gegaan
-Vrienden uitnodigen, gaan voetballen met een zak chips die vervolgens (verrassend!) openspat. Vervolgens de chips die door de kamer gevlogen zijn laten liggen tot de dag dat je ouders thuiskomen en dan snel opvegen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:15:46 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74487468
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
Oja en dan het klassieke verkeerdsborden uit de grond trekken, laaghangende billboards jatten, ect.
Een keer na de derde helft naar een verjaardag gegaan, maar we hadden geen kado. Dus we hadden zo een Stop bord losgeschroeft, daar al het klein geld wat we konden vinden in onze portefeuilles achter op het bord geplakt met ducktape en aan hem gegeven. Was iets van 10 euro aan 5 en 10 cent muntjes
Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:23:17 #233
253447 Ethanolic
pi_74489179
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.
Oh dat doe ik nu nogsteeds geregeld..
Deathlift or Die.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:29:56 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74489385
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon nog thuis, maar vorig jaar zomer was ik een aantal weken alleen toen m'n ouders op vakantie waren en in die weken was het al behoorlijk erg

-Droger? Strijken? Kleding uithangen? Wat is dat? Gewoon rechtstreeks vanuit de wasmachine de kast in
-Te lui zijn om af te wassen en daarom de vaatwasser aanzetten voor alleen 1 boterhambordje en een mes.
-Om 10 uur 's ochtends wakker worden (zo, dat is vroeg!), laptop pakken om nog even te FOK!ken op bed en dan om 5 uur bedenken dat het misschien handig is om wat te eten en drinken.
-1,5 uur onder de douche staan
-Laptop mee als je gaat schijten en dan 3 uur op de plee zitten (stopcontact in de badkamer )
-Op de plee een enorme verzameling magazines hebben liggen (Sportweek, VI, Autoweek, Veronica Gids etc)
-In die paar weken dat ik alleen zat heb ik welgeteld 1 keer gekookt (Spaghetti ) en de rest van de tijd naar vrienden of m'n oma gegaan
-Vrienden uitnodigen, gaan voetballen met een zak chips die vervolgens (verrassend!) openspat. Vervolgens de chips die door de kamer gevlogen zijn laten liggen tot de dag dat je ouders thuiskomen en dan snel opvegen.
Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekening
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74489452
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekening
Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaal
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:35:57 #236
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74489559
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaal
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoop
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:37:00 #237
253447 Ethanolic
pi_74489585
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.
Deathlift or Die.
pi_74489619
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) heb
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:42:18 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74489707
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Klopt, maar kom je dan serieus aan 1,5 uur? Als ik terug denk aan toen ik thuis woonde kwamen we misschien aan 3 kwartier.. als je langer dan 15 minuten onder de douchte stond dan werd er op de deur gebonkt Nu ik op mezelf woon doe ik het ook niet langer, maar dat komt omdat ik het nu zelf moet betalen
pi_74490575
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

En broertje ook nog eens

Naar normaal douche ik een kwartier ofzo en ik deed het echt niet elke dag hoor
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:49:45 #241
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_74493056
Pissen in een cola fles zodat ik de kamer niet uit hoefde te gaan.
Post maanden niet openen.
Porno op de tv, computer en telefoon tegelijk op hebben staan.
Met een toiletspray en aansteker de hardnekkige fruitvliegen in de keuken verdrijven.
Een spin observeren en laten rondlopen s'avonds op de grond.
Pissen uit het raam.
pi_74495012
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:38 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) heb
Verveel je je dan niet?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74495029
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_74495238
Gaan slapen en bedenken dat je die dag nog niet gegeten hebt.
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:07:52 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74495274
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef SemperFii het volgende:
Gaan slapen en bedenken dat je die dag nog niet gegeten hebt.
Oeh Dat wil hier ook wel eens gebeuren.. of gewoon 's avonds rond 11 uur ofzo nog gaan koken
pi_74495349
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oeh Dat wil hier ook wel eens gebeuren.. of gewoon 's avonds rond 11 uur ofzo nog gaan koken
Net maar een pizzatje erin gegooid nadat ik een hele dag absoluut niks heb gedaan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_74495366
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Verveel je je dan niet?
Meh ik denk dan gewoon rustig na, soms als ik moe ben slaap ik wat
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_74497363
- 's avonds ontbijten en 's ochtends avondeten.
- het hele weekend in bed liggen, alleen eruit voor de WC en voer.
- al mijn gedragen kleren over de stoel heen gooien (tot ie omflikkert).
- gedragen kleren ophangen, en zo lang laten luchten tot ze fris ruiken (1 minuut > 2 dagen), om ze vervolgens weer te dragen.
- limonade gedronken, en en glas op tafel laten staan. De volgende dag zag ik een heel mierenspoor lopen van de tafel tot aan mn open balkondeur. Ze vonden de sirooplaag in het glas erg lekker
- inderdaad het niet douchen tot je buiten komt, of iemand naar jou toe komt.
-te lui zijn om uberhaubt een broodje te smeren. Dus gewoon een zak vol met witte bollen pakken, sinaasappelsap erbij. Eten en drinken maar
- slaapritme zo hard naar de klote hebben (van het pas om 3 uur slapen, en om 8 uur weer wakker worden), dat je om 7 uur in slaap valt, om 1 uur wakker wordt, en niet meer kan slapen, tot dezelfde dag rond 7 uur weer, om weer hetzelfde mee te maken .
- kop onder de kraan om mn haren te wassen. 2 maanden later ligt de afvoer VOL met haren, zo vol dat het water 1 minuut nodig heeft om weg te stromen. En die gootsteen is niet de grootste .
- de welbekende: Je eigen shampoo of douchegel op. Lekker naar bloemetjes of coco's ruiken
- omdat de kachel er nogal lang over doet om op te warmen, heb ik de föhn als kachel gebruikt.

etc etc

Het slechtste dat ik had gedaan toen ik dronken was:
2 kilometer voor mn leven rennen omdat ik de nachtbus niet wou missen (welke vervolgens toch niet was gekomen). De volgende ochtend had ik een sportevenement waar ik aan deelnam.
Niet gegaan, door het rennen waren mijn enkels en voeten finaal naar de klote gerend

[ Bericht 17% gewijzigd door Sjibble op 08-11-2009 00:53:56 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74498134
Koken doe ik ook niet op een vast tijdstip, net als ontbijten.
Veel mooie verhalen hier. Kleine van mijn kant.
Huismeester had een briefje opgehangen bij een rommelhok dat het binnen een week leeg moest zijn, anders zouden zij het leeghalen. (kwamen een wasmachine en droger te staan.) En je dan een dag voor de deadline bedenken dat je je oude gordijnen nog weg moet gooien. De keus tussen alle zooi in dat hok stoppen en het zelf weggooien is dan gauw gemaakt. De meeste ganggenoten waren op hetzelfde idee gekomen, waardoor er uiteindelijk meer zooi lag dan voordat ze het briefje hadden opgehangen.
  zondag 8 november 2009 @ 13:01:15 #250
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_74503887
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:02 schreef Operc het volgende:
Koken doe ik ook niet op een vast tijdstip, net als ontbijten.
Veel mooie verhalen hier. Kleine van mijn kant.
Huismeester had een briefje opgehangen bij een rommelhok dat het binnen een week leeg moest zijn, anders zouden zij het leeghalen. (kwamen een wasmachine en droger te staan.) En je dan een dag voor de deadline bedenken dat je je oude gordijnen nog weg moet gooien. De keus tussen alle zooi in dat hok stoppen en het zelf weggooien is dan gauw gemaakt. De meeste ganggenoten waren op hetzelfde idee gekomen, waardoor er uiteindelijk meer zooi lag dan voordat ze het briefje hadden opgehangen.
haha lekker naif ook van die huismeester
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')