Hoi Clone!quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:28 schreef PjotrXII het volgende:
Altijd heel veel moeite doen voor meisjes op wie je verliefd bent...
Hoestdrank regelen om 4 uur 's nachts bijvoorbeeld. Ijshalen om 2 uur 's nachts. etc.
En je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
Even ter verduidelijking: mijn vrijgezellentijd liep synchroon met mijn studententijd.
Ik woonde bij een hospita van 65 ofzo (was stukken goedkoper dan in een studentenhuis), en:
- zat elk weekend samen met haar tot diep in de nacht horrorfilms te kijken. Ik leverde de apparatuur en de gehuurde videobanden, zij de kabels en de stroom en de zakken chips die leeg achter de bank verdwenen. Weken later viel de stok die als afstandsbediening fungeerde achter die bank en toen hebben we samen die lege chipszakken maar eens opgeruimd.
- had geen verwarming of gaskacheltje op mijn 16 vierkante meter (wel zo'n kacheltje met open vlam op grote tank campinggas) en die tank ging bij normaal gebruik in 3 weken leeg. Na een ononderbroken reeks dagen van college-friettent-stappen-shoarmaboer-college-friettent enz. wilde ik die kachel weer eens aansteken maar er lag zoveel stof op het rooster dat ik een steekvlam kreeg van voor én achter uit de kachel en die van achteruit liet de slang naar de tank smelten. Tja, boem is einde oefening... gelukkig alleen 2 uit het kozijn gezakte ramen, wat verschroeide haren en oorpijn aan overgehouden.
- de regelmatig door straatvuil verstopte plee (te kleine rioolbuizen in de hele wijk) was 2-trappen-af-door-haar-huiskamer-en-door-de-keuken-helemaal-achter-in-de-bijkeuken... dus 's nachts of tijdens het blokken pissen en ongesteldheid op de emmer met deksel tot ik weken later eens op het heldere idee kwam het ding te legen... in superdronken toestand na een fuif 's morgens thuisgekomen moest ik ineens pissen en die emmer was dus al vol... ach, dan maar lekker zacht zitten op de net zo hoge kledinghoop ernaast...
- ik zou eens in de 2 weken voor hospita koken. Wist nog niet hoe maar ik wilde zuurkool met spek en zij ook, dus via telefoon instructies gevraagd aan het thuisfront en dat op een kladje geschreven (in verkeerde volgorde), vervolgens een poging gewaagd met mijn allereerste zelfgekochte geëmailleerde pan, maar niet op de tijd gelet want ik zat boven te blokken. Gevolg: keuken onder de rook, brandweer was verwittigd door overburen, zuurkool was houtskool geworden, pan naar de kloten. 2 weken later hing die stank nog in huis... De spek stond op de dag van de zwarte rook nog in de koelkast (vergeten op te zetten) en die hebben we de dag erop maar op de barbecue gemikt.
- na het stappen ('s morgens vroeg) mocht er wel manvolk mee naar de kamer, maar dan moesten we eerst eieren bakken voor hospita... Omkopen was nog nooit zo goedkoop... Alleen waren de mannen in kwestie en ik dan wel telkens te laat op college, want vaak moesten we bij de buren over de schutting klimmen om eieren te gaan "lenen". Gvd, wat duurt het lang voor je op die manier een pan hebt gevuld met eetbare eieren van parkieten en kanaries...
Mijn grootste studentenmazzel was in de tijd dat er nog militairen werden opgeleid tot kok in een kazerne in de buurt. Die konden met 3 piepkleine eitjes een familiemaaltje opbouwen en iedereen de illusie geven dat er 5 kippe-eieren per portie waren gebruikt. Dat scheelde in het aantal klimevenementen richting de volières van de buren aan beide kanten.
Verder ook bij mij het gebruikelijke: vuile vaat pas doen als er geen bord/bestek meer over was, de vuile was pas in de machine als er geen schoon goed meer was, oude flesjes bier aanzien voor nieuwe, veel gratis penicilline-kuren vanwege te oud brood/beleg enz.
Dat is echt het meest walgelijke wat ik ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Er zat een afgesloten steegje tussen ons huis en de buren. De keuken had een raam, wat uitkeek op dit steegje van nog geen meter breed.
Dus alle vuilnis, wegwerp servies en andere troep werd door dat raam naar buiten geflikkerd. Evenals lekker kotsen na overmatig drank gebruik (anders werd de wc vies) en pissen (anders werd de wc vies).
Jammer alleen dat de huisbaas erop stond dat we dat steegje moesten opruimen en ontsmetten bij het verlaten van het huis..
Haha, fantastisch dit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Adolecens het volgende:
Je huis ombouwen tot discotheek, feestje geven voor 125 mensen, onbeperkt drinken, darkroom hebben, dronken vrouwen die gaan strippen en 's nachts om 1 uur een legertje politie in huis hebben die de meterkast plunderen en een briefje achterlaten met de tekst dat we de volgende dag de stoppen op het politiebureau op kunnen halen omdat er niemand meer nuchter aanspreekbaar was![]()
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen al op gereageerd, maar die post is op wonderbaarlijke wijze weggetoverd: yepquote:
Ow, da's een mooi complimentje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef dvr het volgende:
Jij lijkt rechtstreeks uit een boek van Wolkers weggelopen! Met je parkieteneieren en stapel wasgoed..
En als je te lui of te cheap om voldoende swiffer-doekjes in huis te hebben, dan pak je een gebruikte swiffer doekje en die vouw je dubbelquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!
[ afbeelding ]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
Mannen kunnen dan ook niet zonder vrouwen, dan krijg je dit soort excessen...quote:Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef bulbjes het volgende:
Ik woonde overigens niet samen, en in een andere stad, dus tja..dan krijg je dit soort excessen. Mannen alleen.....![]()
Er wordt ook nog steeds over gepraat als ik nu terugkom in die plaats en oude bekenden en vrienden tegenkom..quote:
Jij bent echt duidelijk een held!quote:
Hier stond net nog iets anders bijquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent echt duidelijk een held!
Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
Oja en dan het klassieke verkeerdsborden uit de grond trekken, laaghangende billboards jatten, ect.
Een keer na de derde helft naar een verjaardag gegaan, maar we hadden geen kado. Dus we hadden zo een Stop bord losgeschroeft, daar al het klein geld wat we konden vinden in onze portefeuilles achter op het bord geplakt met ducktape en aan hem gegeven. Was iets van 10 euro aan 5 en 10 cent muntjes
Oh dat doe ik nu nogsteeds geregeld..quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja! Heb ik ook eens gedaan maar dat was met een ex. Waren ze aan het bouwen in de straat dus allemaal van die zeer jatbare borden van plek gewisseld, eenrichtingsverkeer de andere kant op laten gaan enzo. En wij maar kijken naar alle auto's die zo vertwijfeld afremden enzo.
Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekeningquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon nog thuis, maar vorig jaar zomer was ik een aantal weken alleen toen m'n ouders op vakantie waren en in die weken was het al behoorlijk erg
-Droger? Strijken? Kleding uithangen? Wat is dat? Gewoon rechtstreeks vanuit de wasmachine de kast in
-Te lui zijn om af te wassen en daarom de vaatwasser aanzetten voor alleen 1 boterhambordje en een mes.
-Om 10 uur 's ochtends wakker worden (zo, dat is vroeg!), laptop pakken om nog even te FOK!ken op bed en dan om 5 uur bedenken dat het misschien handig is om wat te eten en drinken.
-1,5 uur onder de douche staan
-Laptop mee als je gaat schijten en dan 3 uur op de plee zitten (stopcontact in de badkamer)
-Op de plee een enorme verzameling magazines hebben liggen (Sportweek, VI, Autoweek, Veronica Gids etc)
-In die paar weken dat ik alleen zat heb ik welgeteld 1 keer gekookt (Spaghetti) en de rest van de tijd naar vrienden of m'n oma gegaan
-Vrienden uitnodigen, gaan voetballen met een zak chips die vervolgens (verrassend!) openspat. Vervolgens de chips die door de kamer gevlogen zijn laten liggen tot de dag dat je ouders thuiskomen en dan snel opvegen.
Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ouders zullen wel blij zijn geweest met de rekening
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoopquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rekening? Van die vaatwasser bedoel je? Die staat sowieso elke dag aan bij ons, dus op zich was ie niet hoger dan normaal
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoop
Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) hebquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, 1,5 uur douchen (per dag?) lijkt me ook niet bepaald goedkoop
Klopt, maar kom je dan serieus aan 1,5 uur? Als ik terug denk aan toen ik thuis woonde kwamen we misschien aan 3 kwartier.. als je langer dan 15 minuten onder de douchte stond dan werd er op de deur gebonktquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.
En broertje ook nog eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarentegen waren zijn ouders niet thuis, die normaal ook dus douchen.
Verveel je je dan niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik douche ook altijd een uur als ik geen verplichtingen (college) heb
Oehquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef SemperFii het volgende:
Gaan slapen en bedenken dat je die dag nog niet gegeten hebt.
Net maar een pizzatje erin gegooid nadat ik een hele dag absoluut niks heb gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
OehDat wil hier ook wel eens gebeuren.. of gewoon 's avonds rond 11 uur ofzo nog gaan koken
Meh ik denk dan gewoon rustig na, soms als ik moe ben slaap ik watquote:
haha lekker naif ook van die huismeesterquote:Op zondag 8 november 2009 01:02 schreef Operc het volgende:
Koken doe ik ook niet op een vast tijdstip, net als ontbijten.
Veel mooie verhalen hier. Kleine van mijn kant.
Huismeester had een briefje opgehangen bij een rommelhok dat het binnen een week leeg moest zijn, anders zouden zij het leeghalen. (kwamen een wasmachine en droger te staan.) En je dan een dag voor de deadline bedenken dat je je oude gordijnen nog weg moet gooien. De keus tussen alle zooi in dat hok stoppen en het zelf weggooien is dan gauw gemaakt.De meeste ganggenoten waren op hetzelfde idee gekomen, waardoor er uiteindelijk meer zooi lag dan voordat ze het briefje hadden opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |