Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Zelfs als je geen vrijgezel meer bent, is het soms moeilijk om je gewoontes te veranderen. Je schaamhaar harsen is bv iets waar je mannen blij mee maakt, maar niet als je een smakelijk doekje met een behoorlijk harsresultaat in de badkamer laat liggen... oeps... Mmmm, uitgerukt schaamhaar op een matje naast je tandenborstel
leuke vriendinquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laatst had een vriendin zich hier geharst. Sta ik mijn tanden te poetsen, lagen er nog allemaal haren in de wasbak.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Ralphmeister het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/een_man_alleen.html
cafe frescoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Meneer doet zn boodschappen bij de Albert Heijn en drinkt Cafresco's, hmm daar val ik wel op
Is wel lekker, alleen veul te duur... je kunt beter die Aldi dingen kopen.quote:
interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
epic failquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
wat denk je zelf kaboemmmmmmmmmmmmmmmmm
zo heet ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
Interpunctie?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef csite het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
-Aftrekken midden in woonkamer en alles gewoon laten liggen
Oh ja en ik jat bierglazen en verkeersborden als ik zat benquote:Op woensdag 25 november 2009 22:48 schreef larry_flynt het volgende:
* Ruim mijn kamer nooit op en maak mijn tassen met kleding nooit leeg. Overal stofnesten en rotzooi
* Vloek de hele tijd en maak grove grappen
* Drink veel
Ik hou van het vrijgezellen leven
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag hetquote:Op woensdag 25 november 2009 23:07 schreef Geerd het volgende:
Larry vlegel!!
En dat mocht niet tijdens?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja och. Sinds een klein jaar een relatie van vier jaar achter de rug waarin ik mij altijd heb gedragen, dus nu mag het
Heb je dat gedaan? Volgens mij is gas van het gasfornuis juist zwaarder dan gewone lucht...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef csite het volgende:
het gasfornuis afkoppelen en dan een condoom met gas vullen die knoop je dicht en laat je los in de wc door het gas blijft hij tegen het plafond zweven daarom maak je er een touwtje aan dat lang genoeg is dat touwtje doe je onder de wc bril door dan onder de deur door en je maakt een vuurtje in de wc pot wc deur dicht en aan het touwtje trekken suc6 verzekert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |