LAPO:quote:Op zondag 13 september 2009 11:23 schreef Xebrozius het volgende:
Jullie kennen het wel nu je samenwoont of verliefd bent op iemand doe je opeens wel altijd de afwas, ruik je lekker en is je huis tip top in orde.
Maar... wat was het meest vrijgezelle ding wat je daarvoor deed? Je had een eigen huis/kamer en geen bemoeienis van anderen.
Voor mij waren het de volgende dingen:Een gootsteen was gewoon een tweede toilet Lekker gaan douchen met een potje bier in je handen Een hele zondag in je ondergoed rondlopen, boeiend dat de gordijnen open waren. De afwas op het balkon zetten en de natuur z'n werk laten doen, een paar weken later nieuw servies kopen .
En wat voor typisch vrijgezelle dingen deed jij?
Deel 1: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk idd
Zo heb ik in Pand48 op een besloten personeelsavondje ofzo de hele avond mojito's staan drinken omdat een barman m'n huisgenootje wou versieren en natuurlijk wel zo beleefd was mij ook drinken te geven.
Jij qoute jezelf?quote:
Als je dronken bent is het geheel acceptabel om in de wasbak te pissen ipv een trap naar beneden te lopen. Of je de afwas ereerst uit haalt is een tweede ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:56 schreef Ritmo het volgende:
Klinkt eerder als: wat is het meest depressieve en onhygienische ding wat je ooit gedaan hebt. Zelfs al ben je even vrijgezel, dan nog ben je wel heel diep gezonken als je de afwas buiten zet of in de wasbak pist.
mja ik zat ook al van wtf.. ^^quote:
Dat laat je toch gewoon staan in het afdruiprek?? Waarom de moeite nemen om de oven aan te doen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Dingen drogen in de oven.
Afwas bijvoorbeeld. Oven op 35/40 graden en dan circulatie aan. Werkt prima.
Dronken zijn kan ook als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je dronken bent is het geheel acceptabel om in de wasbak te pissen ipv een trap naar beneden te lopen. Of je de afwas ereerst uit haalt is een tweede ding.
Ranzig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef Echo99 het volgende:
ik maakte heel rebels mijn bed nooit op.![]()
Waarom dekens gebruiken als je ook een slaapzak hebt
Bij de snackbaar om de hoek: zodra ik binnenkwam werd een broodje gezond en een mexicano geprepareerd...
Serieus?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Pand 48, daar hebben wij nog onze eigen knop gehad op de kassa. Hoefden ze alleen die aan te slaan om te weten wat we moesten betalen.
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dronken zijn kan ook als je een relatie hebt.
Reden genoeg weer voor een tvp. Heerlijk topic!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Chriz2k het volgende:Als je na overmatig drankgebruik op je matras hebt gekotst simpelweg het matras omdraaien en er niet meer naar omkijken.
I lol'edquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ook dronken gaan frituren en je hand openhalen aan de afwas en omdat je een man bent vind je pleisters kopen onzin vind? Ducttape en wcpapier ftw!
[ afbeelding ]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
quote:
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Vriend van me wist hoe die kassa's werkten en heeft toen met de barvrouw lopen geinen en een knop veranderd. Corona kostte ons daar vanaf toen 2 euro.![]()
Later ook nog aan haar knoppen gezeten trouwens, maar das wat anders.
Prachtig met die foto's erbijquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef Ps2K het volgende:
Ow en deze broek heb ik nog een aantal dagen gedragen nadat ik van mijn fiets aflazerde (incl. bloed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dekt de lading wel pour moi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef NBT het volgende:
ik deed de afwas vrijwel nooit inderdaad, het stond weg te rottenmet het eten in de gootsteen en kocht gewoon bij, waardoor het aanrecht overvol raakte... lol.... verder ruimde ik ook niet echt op, kon altijd alles vinden dus waarom zou je op zo'n moment, lol... uhmmm verder........ mja niet veel bijzonders, meer drugs gebruik en alcohol gebruik.... 3uur naar bed...... mja dat was het wel...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nadeel.. dat was mijn laatste wc papier dus de volgende dag heb ik mijn reet moeten afvegen met swiffer doekjes
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef beelz het volgende:
Met je dronken hoofd archeoloogje gaan spelen in gebouwen die gesloopt geaan worden, dan bedenken dat het een goed idee is om de slopers alvast te helpen met dit als gevolg:
[ afbeelding ]
Beide herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef Shoombak het volgende:
Op zondag door meerdere 06 nummers gebeld worden en erachter komen dat je blijkbaar je nummer weer een aantal keer hebt weggegeven
Niet stofzuigen , maar de troep op de grond onder de bank/kast schuiven.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:06 schreef Ps2K het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatst nog bij een dude geweest die een touw had gespannen in zijn kamer om vanaf de deur naar zijn bed te klimmen zonder in de gigantische hoop meuk te staan.
We have a winnerquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatst nog bij een dude geweest die een touw had gespannen in zijn kamer om vanaf de deur naar zijn bed te klimmen zonder in de gigantische hoop meuk te staan.
Dat is in tegenstrijd met je player-imago Chriz.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:Boxers gaan twee keer zo lang mee als je ze ook binnenstebuiten draagt.
Het is dan ook nog nooit voorgekomen, maar ik sluit het niet uit als ik eens een geruime tijd de deur niet uit ga.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is in tegenstrijd met je player-imago Chriz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |