gewoon rutgerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
Opgezwolle - Mafkezenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Ze is bekend van hits zoals Sexy Hexie, maar dit is wel een heel mooie plaat
Zie de mensen ook dansen op 00:49
alles waar andré manuel in zitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Rariteitenkabinet is ook weer opengetrokken zo te zien..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een schurft aan Nederlandstalige muziek, alleen van Dik Hout en Blof trek ik nog een beetje en dan ook nog maar een select aantal nummers. Dat gaat tenminste nog ergens over...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Oke je bent een muziekhater.. maar val ons daar niet mee lastig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik heb een schurft aan Nederlandstalige muziek, alleen van Dik Hout en Blof trek ik nog een beetje.
Maar: Blof - Dansen Aan Zee![]()
De Dijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oke je bent een muziekhater.. maar val ons daar niet mee lastig.
Die gast @ 1:45quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
Dat zo iemand zichzelf zangeres durft te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hier nog 1![]()
Dit is trouwens vele malen beter dan bob de bauer etc...
Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet.
Blof is technisch een goede band, niks aan af te dingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef donroyco het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________
met als bijschrift 'Fans'
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Faalkind, leer eens muziek kennen in plaats van meteen alles af te kraken, sukkel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
Dat is ook een manier om te zeggen dat de band kút is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Blof is technisch een goede band, niks aan af te dingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.
Met alle respect voor die mensen, maar ik denk ook wel dat je verstandelijk gehandicapt moet zijn om deze "zangeres" te waarderen,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Faalkind, leer eens muziek kennen in plaats van meteen alles af te kraken, sukkel.
Jouquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie geven?
Wij zullen jou eens wat geven voor deze fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.
En nee, dat hele alternatieve circus van emo- en altofreaks luister ik inderdaad niet naar; is voor miskende pubertjes met een aandachtstekort en een zelfaangeprate depressie. Het zelfmoordcijfer bij die clowns is ook veel hoger en ik weet wel waarom: omdat het één grote faalclub is.
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.
Welkom in KLBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.
Ga niet een opleiding hangen aan 'verstand van muziek'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.
Boudewijn de Groot en dan in het bijzonder Meester Prikkebeen. verder Blof en Acda en de Munnik en Doe Maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
True, maar het is natuurlijk wel evident dat over het algemeen het Frans Bauer publiek de wat simpelere geesten zijn en ook vaak minder verstand van muziek hebben. Nu is Frans Bauer ook wel zo slecht, dat je toch wel erg geneigd bent om te zeggen dat die mensen er echt geen klote verstand van hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Symbolisch ook dat hij op het kamp is opgegroeid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef TimMer1981 het volgende:
Frans Bauer: van inteelt, voor inteelt.
Net als 90% van de Nederlandse muziek.
quote:
Mooie mensen inderdaad. Met sandalen en geinten wollen sokken om 13:00 voor het huis zitten in de "tuin" met een tray Schultenbrau van de Aldi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
En haar fans zijn volgens mij ook voornamelijk mensen met een mooie, doch simpele kern.
Er zit weinig kwaad in.
"Vandaag met Sharon een clip opnemen, en na afloop krijgen we misschien wel een handtekening".
Heideroosjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Ik vind dat ik wel redelijk recht van spreken heb als ik beweer dat ik als ex-conservatoriumleerling enig verstand van muziek heb. Wat is jouw claim to fame? Een stapel albums van een metalband?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ga niet een opleiding hangen aan 'verstand van muziek'.
Hebben we het nog steeds over muziek of gaat dit over jouw persoonlijke aversie jegens de bandleden?quote:Weet je wel hoe verschrikkelijk die band wel niet is? Hoeveel niets er in die band zit? Het pretendeert een boel maar is niks van dat alles. Daarom is het ook een kutband en kutmuziek.
Auuu...die is wel heel ergquote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel redelijk recht van spreken heb als ik beweer dat ik als ex-conservatoriumleerling enig verstand van muziek heb.
Mijn oren.quote:Wat is jouw claim to fame? Een stapel albums van een metalband?
Een flut argument. Daarmee beweer je dat iemand die vijf slagen op een triangel speelt net zo indrukwekkend kan spelen als die het 5e symfonie van Mahler.quote:Overigens zeg ik nu juist dat het er helemaal niet toe doet hoeveel verstand van muziek jij en ik hebben. Bij iets wat zo sterk gebonden is aan smaak als muziek heeft het geen zin om te proberen op basis van rationele argumenten een bepaalde band goed of slecht te verklaren.
Nee het is gewoon kutmuziek.quote:Hebben we het nog steeds over muziek of gaat dit over jouw persoonlijke aversie jegens de bandleden?
quote:
Laughing out loud.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
Neeeeeeeequote:
I rest my case.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee.
Iemand met een rijbewijs maakt hem nog geen goed autocoureur.
[..]
Mijn oren.
[..]
Een flut argument. Daarmee beweer je dat iemand die vijf slagen op een triangel speelt net zo indrukwekkend kan spelen als die het 5e symfonie van Mahler.
[..]
Nee het is gewoon kutmuziek.
Anita en Ed zijn tofquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik kwam hier laatst deze tegen; ook vrij beroerd...
Mijn leraar Nederlands vond Harry Mulisch een begenadigd auteur.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band.
Dit zijn zwakbegaafden. Wat zielig voor ze dat zo te kakken worden gezet in deze "videoclip"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jij denkt te weten wat 'goed' is, maakt van jou per definitie een ontzettende kneus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Blof is technisch een goede band, niks aan af te dingen.
Fijn. Volgende keer met zinnige argumentatie komen, dit was niets. Sowieso komt het nogal sneu over als je met je conservatorium staat te pochen en ondertussen blof als muziek bestempeld.quote:
Jullie snappen het allebei niet. Er bestaat simpelweg geen definitie van goede muziek. 'Argumentatie' is dus nutteloos.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Fijn. Volgende keer met zinnige argumentatie komen, dit was niets. Sowieso komt het nogal sneu over als je met je conservatorium staat te pochen en ondertussen blof als muziek bestempeld.
2007 belde..quote:
Maar wie gaat er nou overdag naar de disco?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.
En nee, dat hele alternatieve circus van emo- en altofreaks luister ik inderdaad niet naar; is voor miskende pubertjes met een aandachtstekort en een zelfaangeprate depressie. Het zelfmoordcijfer bij die clowns is ook veel hoger en ik weet wel waarom: omdat het één grote faalclub is.
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.
Die diepe bass ook op 2.22quote:
Rinus en Deboraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heyyyy in het ene liedje zeggen ze dat nasi goed voor je is, en in het andere lust die vent ineens geen nasi en bami. Hier is meer aan de hand.. Duistere zaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel idd , maar de pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List is ondanks dat het een oud nummer is natuurlijk wel
En mij erbij.quote:
Het was meer dwepen dan zwepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die diepe bass ook op 2.22![]()
Ge-wel-dig. Zo,n onschuldig nummer zo hard maken
en dan op 2.36 "Ja die muziek die zweept me op" Keiharde terror
Doe is youtube filmpje plaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans Teeuwen zou hierover best een mooi item voor een van z'n shows kunnen maken. Ow wacht... dat heeft ie al gedaan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Westsidee het volgende:
Schaamteloze 'Topic Vol Puike' muziek
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Beste Sharon
Mijn buik knapt als een ballon
Als ik alleen al naar de titel kijk
Jij bent echt iets voor het idiotenrijk
Jij noemt dit een kwaliteitsprodukt
Maar in feite is het driemaal ruk
Bespaar onze oren
En laat niets meer van je horen
Op Youtube (of Joesoep)
Bespaar ons deze troep
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe is youtube filmpje plaatsen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die nog niet dood.
Champino in Drachten. De laatste hoop word het ook wel genoemdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef Gehannes het volgende:
Waar is dit gefilmd joh? Ik gok een 1 of andere plattelands dorp in de achterhoek?
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
Ja, iedereen weet dat klassieke muziek nog altijd op eenzame hoogte staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat niet
ROFL!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:
Die kamper die als een zoutzak om zich heen zit te koekeloeren in het begin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Die gast die er naast zit is wel cool, in de clip van Sharon.
Ok, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij playbackt ook een beetje mee hoor..
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.
Phil Collins ook trouwens, ook zo'n kutstem, maar die valt niet onder Nederlandstalig![]()
John Lamers ligt nu tegen de deksel van z'n kist te bonken. Oh nee, die leeft ook nog.quote:
Ik vind gewoon de klank van zijn stem tenenkrommend, maar laten we het in dit topic op Nederlandstalig houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:44 schreef FixYou het volgende:
[..]
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.
Bijna net zo mooi als het rauwe geluid van Bruce Springsteen in 'We Are The World'.
De Dijk is koningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens. Wat wel steengoed is:
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lulquote:
Dat armquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... [ afbeelding ]
quote:
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van lerenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van leren
Die gast van 0:35-0:40!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef foqqer het volgende:
Die tieten en hoe ze die microfoon vasthoudt!![]()
![]()
Toch vind ik deze leuker:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die is nog niet dood.
Bij gebrek aan taal stoppen we het dan maar in dat hoekje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Erg goed nummer, net als Hocus Pocus, maar het is niet Nederlandstalig
Liedjes van Herman van Veenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel idd , maar de pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List is ondanks dat het een oud nummer is natuurlijk wel
Verstand van muziek. Even triest als mensen die beweren verstand van voetbal te hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
quote:
De middelstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Die smileyquote:
Eh, nou!quote:
Ook z'n chansons en bewerkingen natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dieptepunt van de nederlandstalige muziek![]()
Het is een en al dieptepunt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Overigens heb ik mijn portie plaatsvervangende schaamte wel weer gehad dankzij dit topic.
Kijk, dit zie ik nou graag op mijn beeldskerm.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem briljant.
Maar deze is briljanter
quote:
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?quote:
who cares ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?![]()
Ed is echt een koning. Held van het volk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
Mooi nummer, maar zeker niet de nummer 1 allertijdenquote:
Pussycat Dolls helaas dan weer wel...............quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
95% van de Engelse muziek is ook kut, maar die kutmuziek komt het kanaal niet over.
Bazennummer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:57 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik word altijd zó verdrietig van dit nummer.
Omdat het ook zo mooi te projecteren valt op iedere volgende generatie, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het niet mooi was, ik word er gewoon serieus verdrietig van.
Muzikale kankerquote:
ik kwak alléén kwaliteitsmuziek neerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef wise het volgende:
ik vraag me af of iemand ook daadwerkelijk gaat luisteren of gewoon maar wat tubes neer zit te kwakken
die had al neergezet dooiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
Als we dan toch oude zooi gaan posten:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een topplaat het is
oja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
95% van de Engelse muziek is ook kut, maar die kutmuziek komt het kanaal niet over.
Wat hij bedoelt te zeggen is dat wij alleen 'het beste' van de buitenlandse muziek in Nederland te zien zullen krijgen. En dat het daarom niet terecht is om te claimen dat bijvoorbeeld Engelse muziek beter is, gezien wij die mening dan zouden baseren op de beste muziek uit dat land.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja?je hebt geen verstand van enige buitenlandse muziek of wel, alleen van tokkiemuziek á la holland.fm
MOOI ZO !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef kr4t0s het volgende:
Ik kan deze shit niet eens luisteren; haren in mijn nek gaan rechtop staan, krijg kippenvel en volgens mij voel ik hersencellen spontaan barsten.
He kneus, praat even voor jezelf aub.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oke je bent een muziekhater.. maar val ons daar niet mee lastig.
Rot eens op met die kwaliteitsmuziek! Ik wil clips zien van geestelijk gehandicapten die denken dat ze kunnen zingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kwak alléén kwaliteitsmuziek neer![]()
en jah,,,,,,, ik zit ze ook echt te luisteren
Uit welke landen komt dan wel goede muziek in de eigen taal, behalve de Engelstaligen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Appelknaller het volgende:
Nederlandstalige muziek is een absoluut dieptepunt
Neger, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja?je hebt geen verstand van enige buitenlandse muziek of wel, alleen van tokkiemuziek á la holland.fm
Ik kan dan singeltje van jou niet vinden op You Tubequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rot eens op met die kwaliteitsmuziek! Ik wil clips zien van geestelijk gehandicapten die denken dat ze kunnen zingenJe verknalt het hele topic
Ja, van die trienen hebben we gelukkig ook niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:51 schreef Karina het volgende:Cheeky girls
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Nederlandstalige muziek is echt te slecht.
"Ja maar het is leuk als je dronken bent"
Kanker op, kut ito! Dat slaat toch weer helemaal nergens op, beetje met je rood aangelopen bezwete kop meezingen op IQ loze vocale geluiden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Sowieso Nederlandstalige muziek.![]()
![]()
![]()
.
Maar die droeftoeter van een Kempi is niet Nederlands eh, Kempi is een vieze kut Antilliaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Sowieso Nederlandstalige muziek.![]()
![]()
![]()
.
*Edit* Nouja niet álle Nederlandstalige muziek is kut, Kempi bijvoorbeeld is topmaar, alle ''echte typische Nederlandstalige muziek'' zoals Frans Bauer, Jan Keizer etc. etc. is wel kut.
.
De songtekst:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Dus jij ziet liever die Sharon of Gewoon Rutger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Blijft een geniale dans, heb al menig chimeid ermee weten te veroverenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt me vrolijk lachend aan xDquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Appelknaller het volgende:
Nederlandstalige muziek is een absoluut dieptepunt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Over dertien berichten zelfs een gesloten topic...
Nou, vooruit:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
of komt er nog iemand met een slechte...
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
okéeeeeeeeeeeeequote:
daar kan ik toch niks aan doen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |