Het was meer dwepen dan zwepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die diepe bass ook op 2.22![]()
Ge-wel-dig. Zo,n onschuldig nummer zo hard maken
en dan op 2.36 "Ja die muziek die zweept me op" Keiharde terror
Doe is youtube filmpje plaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans Teeuwen zou hierover best een mooi item voor een van z'n shows kunnen maken. Ow wacht... dat heeft ie al gedaan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Westsidee het volgende:
Schaamteloze 'Topic Vol Puike' muziek
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Beste Sharon
Mijn buik knapt als een ballon
Als ik alleen al naar de titel kijk
Jij bent echt iets voor het idiotenrijk
Jij noemt dit een kwaliteitsprodukt
Maar in feite is het driemaal ruk
Bespaar onze oren
En laat niets meer van je horen
Op Youtube (of Joesoep)
Bespaar ons deze troep
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe is youtube filmpje plaatsen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die nog niet dood.
Champino in Drachten. De laatste hoop word het ook wel genoemdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef Gehannes het volgende:
Waar is dit gefilmd joh? Ik gok een 1 of andere plattelands dorp in de achterhoek?
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
Ja, iedereen weet dat klassieke muziek nog altijd op eenzame hoogte staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat niet
ROFL!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:
Die kamper die als een zoutzak om zich heen zit te koekeloeren in het begin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Die gast die er naast zit is wel cool, in de clip van Sharon.
Ok, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij playbackt ook een beetje mee hoor..
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.
Phil Collins ook trouwens, ook zo'n kutstem, maar die valt niet onder Nederlandstalig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |