Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.
Welkom in KLBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.
Ga niet een opleiding hangen aan 'verstand van muziek'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, ik heb conservatorium gedaan en ik vind Bløf een prima band. Ieder zijn muziek, maar ga niet de wannabe-expert uithangen en muzieksmaak koppelen aan 'verstand van muziek'.
Boudewijn de Groot en dan in het bijzonder Meester Prikkebeen. verder Blof en Acda en de Munnik en Doe Maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
True, maar het is natuurlijk wel evident dat over het algemeen het Frans Bauer publiek de wat simpelere geesten zijn en ook vaak minder verstand van muziek hebben. Nu is Frans Bauer ook wel zo slecht, dat je toch wel erg geneigd bent om te zeggen dat die mensen er echt geen klote verstand van hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Symbolisch ook dat hij op het kamp is opgegroeid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef TimMer1981 het volgende:
Frans Bauer: van inteelt, voor inteelt.
Net als 90% van de Nederlandse muziek.
quote:
Mooie mensen inderdaad. Met sandalen en geinten wollen sokken om 13:00 voor het huis zitten in de "tuin" met een tray Schultenbrau van de Aldi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
En haar fans zijn volgens mij ook voornamelijk mensen met een mooie, doch simpele kern.
Er zit weinig kwaad in.
"Vandaag met Sharon een clip opnemen, en na afloop krijgen we misschien wel een handtekening".
Heideroosjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
Ik vind dat ik wel redelijk recht van spreken heb als ik beweer dat ik als ex-conservatoriumleerling enig verstand van muziek heb. Wat is jouw claim to fame? Een stapel albums van een metalband?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:18 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ga niet een opleiding hangen aan 'verstand van muziek'.
Hebben we het nog steeds over muziek of gaat dit over jouw persoonlijke aversie jegens de bandleden?quote:Weet je wel hoe verschrikkelijk die band wel niet is? Hoeveel niets er in die band zit? Het pretendeert een boel maar is niks van dat alles. Daarom is het ook een kutband en kutmuziek.
Auuu...die is wel heel ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |