Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet.
Blof is technisch een goede band, niks aan af te dingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als jij aankomt zetten met blof heb je geen verstand van muziek. Dan minacht je de samenleving.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef donroyco het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________
met als bijschrift 'Fans'
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Faalkind, leer eens muziek kennen in plaats van meteen alles af te kraken, sukkel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
Dat is ook een manier om te zeggen dat de band kút is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Blof is technisch een goede band, niks aan af te dingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.
Met alle respect voor die mensen, maar ik denk ook wel dat je verstandelijk gehandicapt moet zijn om deze "zangeres" te waarderen,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
Dat zo iemand zichzelf zangeres durft te noemen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Faalkind, leer eens muziek kennen in plaats van meteen alles af te kraken, sukkel.
Jouquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie geven?
Wij zullen jou eens wat geven voor deze fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie geven?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.
En nee, dat hele alternatieve circus van emo- en altofreaks luister ik inderdaad niet naar; is voor miskende pubertjes met een aandachtstekort en een zelfaangeprate depressie. Het zelfmoordcijfer bij die clowns is ook veel hoger en ik weet wel waarom: omdat het één grote faalclub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |