quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Overigens heb ik mijn portie plaatsvervangende schaamte wel weer gehad dankzij dit topic.
Kijk, dit zie ik nou graag op mijn beeldskerm.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem briljant.
Maar deze is briljanter
quote:
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?quote:
who cares ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?![]()
Ed is echt een koning. Held van het volk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
Mooi nummer, maar zeker niet de nummer 1 allertijdenquote:
Pussycat Dolls helaas dan weer wel...............quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
95% van de Engelse muziek is ook kut, maar die kutmuziek komt het kanaal niet over.
Bazennummer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:57 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik word altijd zó verdrietig van dit nummer.
Omdat het ook zo mooi te projecteren valt op iedere volgende generatie, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het niet mooi was, ik word er gewoon serieus verdrietig van.
Muzikale kankerquote:
ik kwak alléén kwaliteitsmuziek neerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef wise het volgende:
ik vraag me af of iemand ook daadwerkelijk gaat luisteren of gewoon maar wat tubes neer zit te kwakken
die had al neergezet dooiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
Als we dan toch oude zooi gaan posten:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een topplaat het is
oja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
95% van de Engelse muziek is ook kut, maar die kutmuziek komt het kanaal niet over.
Wat hij bedoelt te zeggen is dat wij alleen 'het beste' van de buitenlandse muziek in Nederland te zien zullen krijgen. En dat het daarom niet terecht is om te claimen dat bijvoorbeeld Engelse muziek beter is, gezien wij die mening dan zouden baseren op de beste muziek uit dat land.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja?je hebt geen verstand van enige buitenlandse muziek of wel, alleen van tokkiemuziek á la holland.fm
MOOI ZO !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef kr4t0s het volgende:
Ik kan deze shit niet eens luisteren; haren in mijn nek gaan rechtop staan, krijg kippenvel en volgens mij voel ik hersencellen spontaan barsten.
He kneus, praat even voor jezelf aub.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oke je bent een muziekhater.. maar val ons daar niet mee lastig.
Rot eens op met die kwaliteitsmuziek! Ik wil clips zien van geestelijk gehandicapten die denken dat ze kunnen zingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kwak alléén kwaliteitsmuziek neer![]()
en jah,,,,,,, ik zit ze ook echt te luisteren
Uit welke landen komt dan wel goede muziek in de eigen taal, behalve de Engelstaligen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Appelknaller het volgende:
Nederlandstalige muziek is een absoluut dieptepunt
Neger, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja?je hebt geen verstand van enige buitenlandse muziek of wel, alleen van tokkiemuziek á la holland.fm
Ik kan dan singeltje van jou niet vinden op You Tubequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rot eens op met die kwaliteitsmuziek! Ik wil clips zien van geestelijk gehandicapten die denken dat ze kunnen zingenJe verknalt het hele topic
Ja, van die trienen hebben we gelukkig ook niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:51 schreef Karina het volgende:Cheeky girls
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Nederlandstalige muziek is echt te slecht.
"Ja maar het is leuk als je dronken bent"
Kanker op, kut ito! Dat slaat toch weer helemaal nergens op, beetje met je rood aangelopen bezwete kop meezingen op IQ loze vocale geluiden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Sowieso Nederlandstalige muziek.![]()
![]()
![]()
.
Maar die droeftoeter van een Kempi is niet Nederlands eh, Kempi is een vieze kut Antilliaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Sowieso Nederlandstalige muziek.![]()
![]()
![]()
.
*Edit* Nouja niet álle Nederlandstalige muziek is kut, Kempi bijvoorbeeld is topmaar, alle ''echte typische Nederlandstalige muziek'' zoals Frans Bauer, Jan Keizer etc. etc. is wel kut.
.
De songtekst:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Dus jij ziet liever die Sharon of Gewoon Rutger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Blijft een geniale dans, heb al menig chimeid ermee weten te veroverenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt me vrolijk lachend aan xDquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Appelknaller het volgende:
Nederlandstalige muziek is een absoluut dieptepunt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Over dertien berichten zelfs een gesloten topic...
Nou, vooruit:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
of komt er nog iemand met een slechte...
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
okéeeeeeeeeeeeequote:
daar kan ik toch niks aan doen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |