De songtekst:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Dus jij ziet liever die Sharon of Gewoon Rutger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:07 schreef Bonzai. het volgende:
Trouwens, TS, het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is zo'n 7 jaar geleden al bereikt, en nog steeds onovertroffen:
Blijft een geniale dans, heb al menig chimeid ermee weten te veroverenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt me vrolijk lachend aan xDquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Appelknaller het volgende:
Nederlandstalige muziek is een absoluut dieptepunt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Over dertien berichten zelfs een gesloten topic...
Nou, vooruit:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
of komt er nog iemand met een slechte...
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
conclusie van dit topic...
er is meer goeie Nederlandse muziek dan slechte??
okéeeeeeeeeeeeequote:
daar kan ik toch niks aan doen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voordat tot me door drong dat er "meer goeie dan slechte" staat, in plaats van andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |