quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Overigens heb ik mijn portie plaatsvervangende schaamte wel weer gehad dankzij dit topic.
Kijk, dit zie ik nou graag op mijn beeldskerm.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem briljant.
Maar deze is briljanter
quote:
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?quote:
who cares ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, ben jij nou voor of tegen Nederlandstalige muziek?![]()
Ed is echt een koning. Held van het volk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
Mooi nummer, maar zeker niet de nummer 1 allertijdenquote:
Pussycat Dolls helaas dan weer wel...............quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
95% van de Engelse muziek is ook kut, maar die kutmuziek komt het kanaal niet over.
Bazennummer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:57 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik word altijd zó verdrietig van dit nummer.
Omdat het ook zo mooi te projecteren valt op iedere volgende generatie, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het niet mooi was, ik word er gewoon serieus verdrietig van.
Muzikale kankerquote:
ik kwak alléén kwaliteitsmuziek neerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef wise het volgende:
ik vraag me af of iemand ook daadwerkelijk gaat luisteren of gewoon maar wat tubes neer zit te kwakken
die had al neergezet dooiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
Als we dan toch oude zooi gaan posten:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een topplaat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |