John Lamers ligt nu tegen de deksel van z'n kist te bonken. Oh nee, die leeft ook nog.quote:
Ik vind gewoon de klank van zijn stem tenenkrommend, maar laten we het in dit topic op Nederlandstalig houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:44 schreef FixYou het volgende:
[..]
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.
Bijna net zo mooi als het rauwe geluid van Bruce Springsteen in 'We Are The World'.
De Dijk is koningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens. Wat wel steengoed is:
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lulquote:
Dat armquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... [ afbeelding ]
quote:
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van lerenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van leren
Die gast van 0:35-0:40!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef foqqer het volgende:
Die tieten en hoe ze die microfoon vasthoudt!![]()
![]()
Toch vind ik deze leuker:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die is nog niet dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |