Jullie snappen het allebei niet. Er bestaat simpelweg geen definitie van goede muziek. 'Argumentatie' is dus nutteloos.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Fijn. Volgende keer met zinnige argumentatie komen, dit was niets. Sowieso komt het nogal sneu over als je met je conservatorium staat te pochen en ondertussen blof als muziek bestempeld.
2007 belde..quote:
Maar wie gaat er nou overdag naar de disco?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
Dat zo iemand zichzelf zangeres durft te noemen
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.
En nee, dat hele alternatieve circus van emo- en altofreaks luister ik inderdaad niet naar; is voor miskende pubertjes met een aandachtstekort en een zelfaangeprate depressie. Het zelfmoordcijfer bij die clowns is ook veel hoger en ik weet wel waarom: omdat het één grote faalclub is.
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.
Die diepe bass ook op 2.22quote:
Rinus en Deboraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heyyyy in het ene liedje zeggen ze dat nasi goed voor je is, en in het andere lust die vent ineens geen nasi en bami. Hier is meer aan de hand.. Duistere zaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel idd , maar de pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List is ondanks dat het een oud nummer is natuurlijk wel
En mij erbij.quote:
Het was meer dwepen dan zwepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die diepe bass ook op 2.22![]()
Ge-wel-dig. Zo,n onschuldig nummer zo hard maken
en dan op 2.36 "Ja die muziek die zweept me op" Keiharde terror
Doe is youtube filmpje plaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans Teeuwen zou hierover best een mooi item voor een van z'n shows kunnen maken. Ow wacht... dat heeft ie al gedaan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Westsidee het volgende:
Schaamteloze 'Topic Vol Puike' muziek
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Beste Sharon
Mijn buik knapt als een ballon
Als ik alleen al naar de titel kijk
Jij bent echt iets voor het idiotenrijk
Jij noemt dit een kwaliteitsprodukt
Maar in feite is het driemaal ruk
Bespaar onze oren
En laat niets meer van je horen
Op Youtube (of Joesoep)
Bespaar ons deze troep
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe is youtube filmpje plaatsen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die nog niet dood.
Champino in Drachten. De laatste hoop word het ook wel genoemdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef Gehannes het volgende:
Waar is dit gefilmd joh? Ik gok een 1 of andere plattelands dorp in de achterhoek?
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
Ja, iedereen weet dat klassieke muziek nog altijd op eenzame hoogte staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mensen die discussies voeren over wat echte muziek is en wat niet
ROFL!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:
Die kamper die als een zoutzak om zich heen zit te koekeloeren in het begin?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Die gast die er naast zit is wel cool, in de clip van Sharon.
Ok, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij playbackt ook een beetje mee hoor..
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.
Phil Collins ook trouwens, ook zo'n kutstem, maar die valt niet onder Nederlandstalig![]()
John Lamers ligt nu tegen de deksel van z'n kist te bonken. Oh nee, die leeft ook nog.quote:
Ik vind gewoon de klank van zijn stem tenenkrommend, maar laten we het in dit topic op Nederlandstalig houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:44 schreef FixYou het volgende:
[..]
Gast, je kunt zeggen wat je wil, maar dit nummer van hem is zo goed, speciaal deze versie. Kijk maar eens hoe hij zingt en kijkt op het eind, het lijkt wel heel persoonlijk voor hem het nummer, en die stem vind ik juist mooi.
Bijna net zo mooi als het rauwe geluid van Bruce Springsteen in 'We Are The World'.
De Dijk is koningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Office-sir het volgende:
Noem eens leuke nederlandse muziek? Kun je niet want dat bestaat inderdaad niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens. Wat wel steengoed is:
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lulquote:
Dat armquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat arm van dat meisje lijkt net z'n lul
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... [ afbeelding ]
quote:
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van lerenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat je er gewoon voor uitkomt. Daar kunnen alle andere latente homo's in KLB nog wat van leren
Die gast van 0:35-0:40!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef foqqer het volgende:
Die tieten en hoe ze die microfoon vasthoudt!![]()
![]()
Toch vind ik deze leuker:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Ericr het volgende:
Tiffany draait zich om in haar graf, oh wacht die is nog niet dood.
Bij gebrek aan taal stoppen we het dan maar in dat hoekje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Erg goed nummer, net als Hocus Pocus, maar het is niet Nederlandstalig
Liedjes van Herman van Veenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel idd , maar de pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List is ondanks dat het een oud nummer is natuurlijk wel
Verstand van muziek. Even triest als mensen die beweren verstand van voetbal te hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hee zielepoot, ik heb meer verstand van muziek dan jouw complete familie ooit zal hebben. Dus doe gewoon niet zo tof, want dat ben je niet. Kruip maar weer rustig je grot in, waar je in alle stilte en rust alternatiefkunt zijn...
En met muziek doel ik op echte muziek, niet op die hysterische shitmetal van je met al die puberale wannabe satanische teksten.
quote:
De middelstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zouden jullie geven?
Die smileyquote:
Eh, nou!quote:
Ook z'n chansons en bewerkingen natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dieptepunt van de nederlandstalige muziek![]()
Het is een en al dieptepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |