Jullie snappen het allebei niet. Er bestaat simpelweg geen definitie van goede muziek. 'Argumentatie' is dus nutteloos.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Fijn. Volgende keer met zinnige argumentatie komen, dit was niets. Sowieso komt het nogal sneu over als je met je conservatorium staat te pochen en ondertussen blof als muziek bestempeld.
2007 belde..quote:
Maar wie gaat er nou overdag naar de disco?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Enchanter het volgende:
Dat zo iemand zichzelf zangeres durft te noemen
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ff luisteren kneus: je weet nog niet eens welke muziekstijlen ik allemaal ken en draai.
En nee, dat hele alternatieve circus van emo- en altofreaks luister ik inderdaad niet naar; is voor miskende pubertjes met een aandachtstekort en een zelfaangeprate depressie. Het zelfmoordcijfer bij die clowns is ook veel hoger en ik weet wel waarom: omdat het één grote faalclub is.
Die vent van Blof heeft één van de walgelijkste stemmen van Nederland, echt, door merg en been zo verschrikkelijk vind ik het. Misschien niet vals zoals anderen maar wat een kutgeluid heeft 'ie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Blof goed vind weet ik al genoeg.
Die diepe bass ook op 2.22quote:
Rinus en Deboraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heyyyy in het ene liedje zeggen ze dat nasi goed voor je is, en in het andere lust die vent ineens geen nasi en bami. Hier is meer aan de hand.. Duistere zaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Anita en Ed zijn tof
Je ziet ook zo dat Anita de enige is die echt fanatiek meezingt en dat Ed verplicht mee moet doen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel idd , maar de pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List is ondanks dat het een oud nummer is natuurlijk wel
En mij erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |