quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:45 schreef Marcian0 het volgende:
ooh,, oke dit is erg,, maar kijk is naar die datum, leef jij nog in 2006 ofzo..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef maartenducrot het volgende:
Bij Man Bijt Hond:
" ja mijn voorbeeld is jannes, want hij hep al zoveel bereikt maar is toch zo gewoon gebleven"
![]()
![]()
Ik zou nog niet over d'r heengaan met geld toe.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik dacht dat het over die teringjood ging: Gabri
Maar nu het toch over kermiskinderen gaat: Hoe weet ze nou wie haar vader is ? Meestal kennen dat soort attracties achterdeurtjes waar je voor je overgebleven munten een wip kan maken met de kermishoer.
Zet eens op Youtubequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:32 schreef DANILXL het volgende:
mn lul zingt nog beter
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef maartenducrot het volgende:
Bij Man Bijt Hond:
" ja mijn voorbeeld is jannes, want hij hep al zoveel bereikt maar is toch zo gewoon gebleven"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
piovan is een kampert , geen kermiskind
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat niet Piovan?
[afbeelding]
Wat een homo ben jij zeg, jij weet niet eens wat werken is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef Pollewoppie het volgende:
echt weer hopeloos!! wat mij betreft mag de belasting voor de kermis met 50% omhoog dan moeten die lutsers ook gaan werken en hebben ze tenminste geen tijd voor dit soort onzin....
enigste pluspunt is het brabantse accentjemaar verder
![]()
Vaak wonen ze ook in normale huizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar wonen die kermisknakkers nou in dan? Juist..een KAMP.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:17 schreef Roi het volgende:
keigoed nummertje hoor!
ga zo door meid!!!1!!!!!!!!!!1
Je bent er zelf ééntje he?quote:
mmm zaten jullie samen op les in een woonwagenschool? of een waaanwaaaagensgolquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:19 schreef Renesite het volgende:
Oud klasgenootje van me.
Schiet mij maar lek.
Ze is gekapt met haar opleiding (die ik nu dus doe) omdat ze A) Alleeeen maar onvoldoendes haalde en B) omdat ze haar carriere belangrijker vond
*tweet* *tweet*quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:19 schreef Renesite het volgende:
Oud klasgenootje van me.
Schiet mij maar lek.
Ze is gekapt met haar opleiding (die ik nu dus doe) omdat ze A) Alleeeen maar onvoldoendes haalde en B) omdat ze haar carriere belangrijker vond
Bedoel je of ik haar niet mocht?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je haar geneukt, of mocht je niet?
Een botsauto?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:02 schreef Renesite het volgende:
Nee, eigenlijk nietJa, geruchten, het een en ander voor het eerst heeft gedaan met dr neef ofzo.
En ze had op dr 16e een auto van dr ouders gekregen, heeeel gek he
is dat piovan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:12 schreef chiren het volgende:
OMG ik ging het liedje nogmaals terugluisteren, en er vallen me 2 dingen op:
1) Ze is cameraschuw, kijkt er bijna nooit in
2) Ze klinkt als een grondeekhoorn die al 20 jaar aan de zware VanNelle zit
even wat foto's bekijken op dr site
[afbeelding]
ROFLZ check die gast linksboven![]()
Wie is piovan???quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
is dat piovan?
edit:
o ik was niet de enige
ik denk een kamperquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:08 schreef tonks het volgende:
Wie is die neef?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:42 schreef thewhiteguy het volgende:
Kben eeen keeeeeeeenkerkinnnnnd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |