Wat een mooie lieve fotoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.
Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?
Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!
Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
Nu zit er koek op Berts beeldschermquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen![]()
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoorIk heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.
Karin, zit het even tegen joh?
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic*
Lily wat fijn dat alles goed was en een meisjeIk kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.
TF, geweldige foto!
Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?een meisje voor Lily!
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:![]()
Ik geef de zwangerschap de schuld.
![]()
![]()
Heb de raarste lunch ooit:
Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.
Had ik zin in.
Als ik aan brood denk![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker
Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
Wat goed, happyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?![]()
Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te wordenWel balen van die pijnlijke plekken
![]()
Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?
Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha
Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal![]()
Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.
Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is![]()
Dikke kus aan iedereen!!
Gefeliciteerd, u bent zwangerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in?quote:
Bij mij waren maand 4 tot en met 6 het beste zeg maar, de laatste tijd ben ik ook weer aan het nachtbrakenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in?Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik
En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
3 echo's alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat goed, happy![]()
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?
oh, nou heb ik daar ook zin in.... (terwijl ik net een flinke lunch op heb) hihiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef pinquit het volgende:
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
Gelukzakquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
3 echo's alwaarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.
Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chipsmaar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.
Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelukzak![]()
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
Maar dat is hier ook niet verplicht, hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
Dat doet mn moeder ook wel eens! Ik heb het wel es geproefd, het is best lekker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Of boerenkoolstamppot op brood, en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs
)
Jep, heb 'n hele verzameling hier inmiddels maar geen scanner. Geloof ook niet datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
zo vind ik zuurkoolstamppot het lekkerst op brood, de dag erna zeg maar... dat vond ik vroeger al, dus daar hoef je ook helemaal niet zwanger voor te wezen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Lily wat leuk![]()
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
[..]is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood, en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs
)
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
Deze week gaat dat nog, volgende week wordt dat veel moeilijker aangezien ik dan terug fulltime aan het werk ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......
nee is geen tikfout! Zij meent dat echt en ik geloof ook dat ze dat kan, die vrouw is zo gedreven in haar vak (echoscopiste dan hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef DuchessX het volgende:
Incantrix wat goed!
Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk![]()
Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begonen die ochtend was dr meisje er al.
![]()
![]()
heb ik iets gemist?
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef ymme het volgende:
Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt![]()
Wel een spannende tijd nu dus.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef Troel het volgende:
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
En nou zat ik mezelf er vandaag juist van te overtuigen dat ik NOG MAAR zolang moestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
nou we doen het niet voor het geslacht na te kijken, Het heeft het wel of niet maken van een pretecho wel weer aangewakkert. Maar we doen het alleen voor het kijken hoe ons kindje eruit ziet. Als dit niet was voorgevallen hadden we het waarschijnlijk niet gedaan, dat klopt.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!
Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!
Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!
Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!![]()
Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!![]()
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?
Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Oh Troel dat is echt heul erg laagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
ja iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...
en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!
Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!![]()
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh Troel dat is echt heul erg laagWat nu?
Ghehehe RockaIk denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
bwhahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:wat een k**opmerking stiekem huup! hahah!
Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje![]()
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed![]()
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?
Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Ja, zo'n semi-witte inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.
Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocremeik ben gek op miniverpakkingen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode haden dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.
ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
quote:
Heel chiropractie wordt niet volledig vergoed. Is ineens alternatief volgens mijn verzekeringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:
Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.![]()
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen afquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
das idd makkelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af
En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
Mijn chiropractor kon ook zwangere vrouwen, maar dan was het niet echt meer krakenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Hoezeequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
HoezeeDat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
Oh dat is welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel primaoudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is
dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
*komt zij weer*
Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).
(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
Schijterdjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet.Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
Geen idee hoe het met een chiroprator zit, maar manuele therapie mag geloof ik gewoon. Ik ben tijdens de zwangerschap een keer of 4 behandeld. Maar, het heeft alleen zin als er iets vast zit en dat kan dus door de verweking juist wel. In mijn geval zat twee keer de ene kant van het bekken vast en de andere kant niet. De ene kant was meer verweekt dan de andere en dan trek je scheef. Nou ja, dan trek ik dus scheef. Moet wel zeggen dat het beide keren voor de 20 weken was. Het grote voordeel vind ik dat je in een paar korte behandelingen van de pijn af bent. Beter dan 20 keer terug naar de fysio voor tig massages die niets uithalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed![]()
Bevallen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed![]()
Wordt wel anders als je kind er is, no worries!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed![]()
het is de bedoeling dat zowel vriendlief als ikzelf wat minder gaan werken,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
en jeuj!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Zo, terug van de vk
En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken. Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord, ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...
Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik háát mijn korte lontje... écht
...
....
![]()
37 wk plus toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Aoraki goedgekeurd, mooi!
Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
Waaaahquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Jep!quote:
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert![]()
Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keerk**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
Jaaaa, echt welquote:
Misschien wel inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
En Free...ben je aan je bedje toe?
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie benquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.
Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
Vast wel, maar nu is het gewoon rukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
Nee, bevallen niet nee...maar LLM zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijkAl begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen
![]()
Lief dat je het vraagt Daaf! Er is niks verbeterd, hooguit verslechterd. Er is me zelfs aangeraden om een rolstoel te halen maar kweetniet hoor..vind ik toch wel weer ver gaan voor die paar weekjes nog. Ik zou wel eerder ingeleid kunnen worden aldus het ziekenhuis, maar ik wil dat zelf niet. Ik wil mijn meisje lekker nog even laten zitten zo, kan vast geen kwaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:
is rocka al hoogzwanger? jeumig, dat is hard gegaan! ben je eigenlijk nog onder behandeling, of mag MOETjij net als duchess gewoon je tijduitzingen en maar zien hoe je het doet?
hoe gaat het eigenlijk met duchess?
Zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
wordt een gezellig dagje morgen
(maar jullie moeten dus errrrrg geduldig zijn, want pas om 17 uur, en daarna natuuuuurlijk eerst eten enzo...)
Wat gaaf hé, dat je op zo'n manier al echt contact hebt met je ongeboren kind!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Lig lekker in bedje, lief is frummel inslaap aan het aaien, effect is echter dat ik steeds meer en harder wordt gebeukt van binnenuit... Blijft een vreemd maar mooi gevoel! Wij hebben maandag de 20-weken (stiekum 21.6-weken-) echo... Vind het best spannend. Zeker nu lief in ene aan het bedenken is dat ie toch wel wil weten wat het wordt... Rare jongens die aanstaande vaders
Vlindur wist het toch al?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
jaaaaa ik ben ook benieuwd!!
Ik ga weer gokkenmind you, ik ben het, dus t klopt niet waarschijnlijk
![]()
Ik denk voor Vlindur een ventje en voor BJ een meiske.
Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Wat een schattig babietje, gr8w8
sterkte voor de dames met bekkenpijn e.d.
Echt niet leuk![]()
[..]
Vlindur wist het toch al?
Oh? Dat heb ik dan ook effe gemist...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeld
oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejansquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Wat een schattig babietje, gr8w8
sterkte voor de dames met bekkenpijn e.d.
Echt niet leuk![]()
[..]
Vlindur wist het toch al?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!!
oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejansmaar volgens mij heb je gelijk ja.
Een echo heeft een afwijkingspercentage van 15%. Met een meetlint weet ik niet wat het percentage is, maar ook daar zal het best hoog liggen, want de baby hoeft maar te draaien en de hele boel ligt andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Aoraki het volgende:
Gr8w8, gefeliciteerd!
Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's
Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen![]()
Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...
Heerlijk geslapen vannacht.
Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
Alleen 's morgens als ik 's nachts echt mijn bed niet uit wilde om te plassen omdat ik zo lekker lagquote:
*doet mee voor jou*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das het beginquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
Dat riep ik ook telkens de dag dat ik slijmprop verloor.. Maar Timo was er diezelfde dag nogquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor![]()
Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo![]()
Grappig, ik fiets juist het liefst nog alles. Kan ik lekker tot aan de deur komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:
Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.
PoppeJANS zei Huup, en ook zij weet al weken dat het een jongen gaat worden. Of ik moet voor de grap allemaal jongenskleertjes hebben gepost haha. En die uberduidelijke geslachtsecho foto weet je toch nog wel van mij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
*proest*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)![]()
En dan kom je straks in het baby'tjes topic en daar heb je dat dus ook met het CBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:34 schreef Poppejans het volgende:
Eenvoor alle goedgekeurde mensen vandaag! Zo grappig vind ik dat, dat er vaak meerderen zijn hier die op dezelfde dag naar de vk gaan enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |