abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784502
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 540

18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-08-2009 13:03:14 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71784531
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
pi_71784553
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
Wat een mooie lieve foto
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:27:42 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784565
Wat leuk lily!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71784605
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
'

Ja, dat klopt, maar toen had ik wel al wekenlang in het ziekenhuis achter de rug (met veel ellende) dus toch liever niet, snappie

Maar nogmaals, ik wil geen paniek zaaien waar dit nog niet nodig is...(zegt zij tegen zichzelf).
pi_71784606
En ik sloot hem met:
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.

Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?

Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!

Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
pi_71784607
Goede morgen.

Wat een mooie foto van de twee heren, met de kleine dame

Hier heel slecht geslapen. Kon de slaap maar niet vatten, 3 uur zien worden, 4 uur zien worden, van half 5 tot 6 geslapen en toen weer 10 min dommelen en weer wakker. Bah.

Maar goed, straks even gezellig met moeders naar de IKEA
pi_71784651
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
pi_71784678
Wat fijn, happyme28

oh, en Mefke, onderhuidse blauwe plekken...jeutje. Klinkt pijnlijk
pi_71784679
Had ik een heel verhaal gepost.. Was ie zomaar dicht!

Lily, een meisje! Leuk!

Bucko, kun je de vlos niet op bellen met dat je niet zo blij bent met dr uitspraak, omdat je nu best in de rats zit om wat het nou wordt? Het slaat nergens op van dr

Taartjesfee, geweldig die foto! En wat kijkt ze boos zeg!

Ymme, lekker shoppen zo! Leuk ja!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:27 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71784779
Lily, wat spannend en even wennen idd lijkt me, een meisje. Met dan 2 van die trotse grote broers! Gaaf!
Een meisje dat met grote waarschijnlijkheid gezegend is et een prachtige bos haar.

Happy, fijn dat alles goed was.
pi_71784799
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
.... met gevoel voor drama....
pi_71784807
Lily, wat verschrikkelijk leuk! Dat wordt vast weer zo'n prachtig kind
Balen van je placenta, hopelijk trekt hij alsnog naar boven, je zei dat hij niet geheel ervoor lag, dus alsnog kans dat het toch nog goed omhoog gaat. (zeiden ze bij mij bij 20 weken echo, hier ook een heel laag liggende placenta, maar net niet helemaal de uitgang afsluitende)

Incantrix, gewoon een voor jou!

offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:39:24 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
Nu zit er koek op Berts beeldscherm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785001
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.
Gewoon het niet meer makkelijk uit bed kunnen komen, de hele dag als een spook rondlopen, niks gedaan krijgen.....
3 passen lopen en HUP harde buik.....
En vooral het niet kunnen gaan rusten als je daar behoefte aan hebt, aangezien er al eentje rondloopt.

Maar goed, we krijgen er iets geweldigs voor terug, dus wat dat betreft moet ik niet klagen.
pi_71785122
Mogge!!

Lily, ik kan me heel goed voorstellen dat je even moet wennen en omschakelen, maar mán ik verheug me nu al op foto's van jouw kleine mooie in een meisjesvariant! En bovendien lijkt t me als meisje geweldig om 2 grote broers boven me te hebben! Vervelend van de placenta, helemaal gezien je eerdere ervaring.. de kans dat ie echter al ver voor die 32 wkn verder omhoog getrokken als er maar een klein del voorligt is echter heel erg groot!! Hoop dat t je lukt dat gevoel van vertrouwen vast te houden!

Incantrix, ook van mij een dikke .. tis ook niet niks allemaal!
En Karin ook.. ik vind dat je laatste loodjes ook gewoon eerder ingaan als je al een kindje rond hebt lopen! En dan mag je t best af en toe helemaal zat zijn hoor!

Innepin.. Ik ben echt verliefd op je dochter! Ik vind r echt ontzettend mooi met dr lekkere bolle toet!!

Ik heb vandaag maar eens een heerlijk lui nietsdagje... werd ook gewoon pas om kwart over 10 wakker, dat gebeurt hier niet vaak mer.. maar heerlijk is t wel! Zo lekker een dvdtje kijken die vanavond weer terugmoet... ook wel eens even lekker!
Sinds gister heb ik ineens echt flink last van mn schaambotje, ik kon echt ff geen kant meer op... en dat maakte dat ik gisteravond in bed voor t eerst een beetje in paniek raakte bij t idee dat t nog wel 4 weken zou kunnen duren... oef... Ik wil gewoon zoooo graag mn kleine meiske ontmoeten! Die nieuwsgierigheid begint nu toch wel het fijne gevoel wat ik bij de zwangerschap heb gehad langzaam te overheersen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:54:46 #17
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785321
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..

kort door de bocht kan het zijn, maar ik vind dat juist een verloskundige dit soort uitspraken niet moet doen. Die moeten toch beter weten/ Nou ik krijg daar geen goed gevoel bij als iemand zo doet, kan aan mij liggen maar nog blijf ik er mee zitten en mijn partner ook.....
pi_71785543
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
pi_71785587
Lily een meisje in je buik, leuk!

LLM, houden jullie het nog een beetje vol?
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:07:52 #20
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.
De andere is meer gericht op pretecho''s en hoor ik ook goede dingen over.
pi_71785763
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:10:27 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785799
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee

Oh nu heb ik ook nog zin in champignons gebakken in de kruidenboter
pi_71785972
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?

Lily wat leuk, een meisje bij de twee grote broers. Misschien even wennen, maar dat lijkt me zo schattig. Twee grote broers die de kleine zus door dik en dun zullen steunen en haar altijd zullen beschermen tegen die stoute jongens

En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:17:25 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785995
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Gefeliciteerd, u bent zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71786001
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
pi_71786071
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:22:31 #28
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786142
hier nog geen zin in vreemde combi's! Enige zonde bij mij is de chips....had ik voor de zwangerschap ook al... Het valt allemaal wel mee gelukkig, ben nu een dikke 3 kg bijgekomen met 23 weken. Daarnaast als ik iets eet kan ik nog lekker nagenieten van een opgezette geirriteerde maag. Had ik in het begin ook tot 11 weken, toen is het weggebleven en de laatste weken is het er weer. Behoorlijk irritant
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:23:46 #29
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786173
foutje
pi_71786338
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u bent zwanger
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:35:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_71786496
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
Bij mij waren maand 4 tot en met 6 het beste zeg maar, de laatste tijd ben ik ook weer aan het nachtbraken

(uhm, gelukkig de laatste tijd dan wel zonder het braken )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71786689
Heuj!

Lily wat leuk joh
Ben je geen jongensmama meer
pi_71787152
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?
3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
pi_71787330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
oh, nou heb ik daar ook zin in.... (terwijl ik net een flinke lunch op heb) hihi
pi_71787388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef pinquit het volgende:
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
brusje voor de maxitaxi?

Happy wat een fijn nieuws!

Poppedeinske haha het laatste stukje wat je schrijft is herkenbaar. Och t komt allemaal wel goed en achteraf bezien denken we waarschijnlijk van onszelf jemig waar maaaakte ik me druk om, hoeveel is het nou helemaal, die paar weken. Maar op dit moment... soms...

Oeh en ik heb weer een mijlpaal vind ik
vandaag 39 weken en toen ik net voor de leuk even ging rekenen (52/12 x 9) kwam k erachter dat dat precies exact 9 maanden is! ik heb psies 9 maanden een buikbewoner
9 maanden die ontzettend snel voorbij zijn gegaan maar waar k zo enorm van genoten heb

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-08-2009 13:20:06 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:11:54 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71787406
Lily! Wat doe je nou!? Nu moet ik nog harder wennen!

Da's ook wel erg leuk zeg. Zo'n eigenwijs poppeke derbij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71787563
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Ben je geen jongensmama meer
echt wel Mijn zonen mogen gewoon blijven hoor

alleen word ik er nu ook meisjesmama bij
pi_71787657
* meldt samen met de baby in den buik Tevens 38 weken precies vandaag

Lily wat leuk een meisje na jongens! Balen van je placenta zeg, maar hij kan nog wel verschuiven toch hé?

Mefke oeh inwendige blauwe plekken door het gevrot van je beeb!

Huup exactly 9 maanden beeb in buik!

Happy een goede echo! 6cm al en helemaal compleet..wat een wonder

Karin wat naar dat je zoveel last hebt van je lijf

Ieuw Poppejans, wat een vieze poes

Verder ben ik het alweer kwijt wat ik schrijven wilde...
#geen
pi_71788033
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
pi_71788102
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
pi_71788223
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
Maar dat is hier ook niet verplicht, hoor
Alleen hadden ze het in het CRG wel aangeraden om te doen (zal ook voor hun statistieken zijn, vermoed ik). Maar ik ging dat sowieso doen

Al mochten ze dat bij mij ook wel in een extra echo doen Het is toch lang in onzekerheid zitten. Gisteren was het al 4 weken geleden dat ik mijn echo heb gehad.
pi_71788550
Lily wat leuk
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71788778
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:

Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
Dat doet mn moeder ook wel eens! Ik heb het wel es geproefd, het is best lekker!

Ik heb totaal geen rare eet gewoontes/voorkeuren ontwikkeld.
pi_71789090
quote:
Jep, heb 'n hele verzameling hier inmiddels maar geen scanner. Geloof ook niet dat zat te springen dat ze op i-net kwamen, dus bewaren we ze voor het privé archief
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:30:24 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71789677
Hey girls! Hoe is het hiero? Het gaat over eetgewoonten en ik krijg meteen honger Ik heb ook niet echt rare cravings gehad nog ofzo, maar soms wel ineens héél erg trek in iets, zoals bijv. gebakken spek of chocotoff's ofzo. Ohja, en ik eet iets vaker donuts als normaal, maar volgens mij komt dat gewoon omdat de AH bij mijn werk ze altijd recht naast het rekje waar mijn brood ligt uitstalt sinds ze een paar weken terug verbouwd hebben. En nu ga ik een broodje zalm eten

Ehm, ik wilde allemaal dingen zeggen..

Ohja, Lily, wat leuk! Misschien is juist wel heel leuk strakkies, toch? Wel spannend hoor, en eventjes wennen kan ik me erg goed voorstellen..

Karin, Balen dat je je wat minder voelt..

Poppejans, een terug voor jou, hoop dat alles ok is! En whehe, bizarre beesten soms ook, die gekke katten allemaal.. Heerlijk

Poppedein, Thnx En fijn een daggie niksdoen. Ondertussen geen au meer? Lijkt me best wel confronterend inderdaad, ineens niets meer kunnen

Daviania, ah, dan snap ik het hele verhaal met de vergadering, ik dacht al, haha!

Happy, alles ok, jeej!!

Leonieke, hopelijk ga je in de loop van de week een wat normaler slaapritme krijgen, irritant als je daar zo mee moet vechten he?

Ehm, even een voor iedereen die ik vergeet hoor!

Hiero heb ik me tot ik begon te praten met het afdelingshoofd compleet over-the-top druk lopen maken over wat ik te zeggen had.. En dat was natuurlijk, zoals mijn lief me al 1000 x had gezegd en ik zelf verstandelijk óók best wel wist, volkomen onterecht: een boel begrip en ruimte krijg ik, en tot nader order werk ik nu dus halve dagen. Tegelijkertijd baal ik ervan en voel ik me ontzettend opgelucht, maar nu ik eenmaal líg begint de opluchting toch wel heel erg de overhand te krijgen. Nu dus maar even zo en dan wachten wat de Cesar-therapeute gaat zeggen. Morgen nog een weekje..

[edit]Owjaa, TF, gewéldige foto! En wat mij altijd weer opvalt als ik in topics waar jij post meelurk: iedereen noemt jou logischerwijze altijd TF, en als ik dat dan lees vraag ik me altijd af wie er nou weer Transformers heet, want dat is mijn associatie met die afkorting [/edit]
3!
pi_71789862
Yay incantrix! Dat is dus supergoed gegaan! Hoera!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:41:28 #47
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71789981
nou we zijn er uit... toenstraks terug gebeld geworden door de echoscopist. Zij zei dat de verloskundige dat gewoon als grap doet...(goed dat kan, maar toch vind ik het niet grappig ) Maar zei zij dat ze het nooit fout heeft en het normaal al vanaf 13 weken kan bepalen, dat ik op haar kon vertrouwen en gewoon moest gaan shoppen en verven . Alles bij elkaar geloven we gewoon de echo en laten we het voor wta het is. eigenlijk wisten we het ook wel allemaal, maar toch zat er zo'n knagende stemmetje....

wel gaan we een pretecho doen, daar moet ik nog een afspraak voor maken.

dus bij deze...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:48:50 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71790191
lily, een meisje
Bucko weer gerustgesteld
Gekke eetgewoontes: hier niet echt. Ben wel meer 's avonds aan het snacken... heb dan ook echt honger
pi_71790330
Ik vrees dat ik mijn man nu toch ga moeten helpen met opruimen Doen alsof ik niet weet dat hij bezig is, lijkt me onbegonnen werk
Maar ouch, ik heb geen fut
pi_71791046
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
#geen
pi_71791058
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
pi_71791595
quote:
Lily wat leuk
[..]

is dat lekker??!
zo vind ik zuurkoolstamppot het lekkerst op brood, de dag erna zeg maar... dat vond ik vroeger al, dus daar hoef je ook helemaal niet zwanger voor te wezen...
pi_71792097
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
Klopt was ik vergeten te vermelden.
pi_71793288
Bucko ik zou niet zo blij zijn met zulke grapjes van mijn verloskundige. Ik ben daar voor een serieuse zaak en verwacht dan ook een professione houding van die lui. Overigens waar ik vorige week mijn geslachtsbepalende echo heb laten maken hadden over een ondergrens van 17 weken. Eerder kon het niet. En bij echo centrum amsterdam hebben ze dan wel weer een geslachtsbepaling vanaf 15 weken.

Lilly leuk joh een meid!! Zeker met 2 grote broers voelt de jonge dame zich straks heel erg veilig en geborgen.

Ik ben bij de verloskundige geweest en ben weer goed gekeurd. Nog altijd lage bloeddruk 45/100 en hartje was goed te horen. Zwangerschapsverklaring voor mijn baas mee en een verwijskaart voor de 20 weken echo.
pi_71794205
Ohhh huupske zo bovenaan En BE ook al bijna Ik ben zo benieuwd naar de komende beebjes!

Lily, wat leuk een meisje! Omschakelen gaat vast lukken

En wat een lieve reacties op mijn meisje Ik vind 'r ook mooi, maar dat viel te verwachten he?

Oh Bucko: wat een stom verhaal zeg. Ze zeggen dat een hartslag van 150+ duidt op een meisje ofzoiets he? Nou die van mijn meisje was meestal eronder... en volgens mij ging het juist om een variatie in de hartslag, tussen de 110 en 160 ofzoiets.

En nu ga ik weer in m'n coconnetje en lekker meelurken af en toe
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71794423
Mooi zo Faja! ook weer een sticker erbij, vooooorrrrral zo doorgaan.

Bucko, nou ja, humor noemen ze dat? Vind het niet grappig
onze echoscopist kon ook al vanaf 12 weken het geslacht bepalen vertelde hij.

Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......

Ik heb mijn peutertje een tekenbord gegeven, dat had ik eerder moeten doen....men ik heb er geen kind meer aan. ideaal!
pi_71795210
geen foto van Willow?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:55:46 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71795527
Lily, wat leuk!! Een meid erbij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71796084
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
geen foto van Willow?
Vorige topic.
Om precies te zijn HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_71796423
FF zonder uitgebreid terug te hebben gelezen.

Ben weer terug van internist en vk.
Schildklier was goed, hb niet, 3x dgs staaltabletten en laxeermiddel meegekregen.

Vk was ook niet echt tevreden, per direct stoppen ivm harde buiken, ook in rust.
Inwendig onderzoek gehad om te kijken of ik niet al ontsluiting had, gelukkig niet en dat wil ze zo houden.
Preek gehad wanneer ik moet bellen en dat ik dat altijd moet doen, ook al is het 's nachts etc. en dat ik echt moet bellen, heeft ze me paar x op hart gedrukt en ook tegen mannetje gezegd want anders moest ik volgende week alweer terug komen.
Urine nog onderzocht, geen urineweginfectie gelukkig dus dat komt erop neer dat ik rust, rust en rust moet houden en alles heel gedoseerd moet gaan doen.
Echo gehad en ze hebben even de buik gevoeld enzo en dat was allemaal oke, incl. hartje.

HEb me dus maar ff getrakteerd op nieuwe wii game en wat spul gehaald om de foto's en kaarten van trouwen in te plakken en dan zal ik eens opschrijven wat er allemaal nog moet gebeuren en dat heel gedoseerd doen.
pi_71796661
Nou het-is-mij, dat wordt rusten dan Balen zeg!
Wel fijn dat de rest goed was, maar verplicht helemaal rust is toch vervelend!
pi_71796702
jemig Het-is-mij dat zal ook niet meevallen om allemaal in 1 keer te horen
veel rust nemen dan maar ja. Maar leuk is natuurlijk anders.
Gelukkig maar dat alles verder wel in orde was met je beebje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71796941
Balen het-is-mij, zo'n volledige rust is niet fijn. Maar wel belangrijk voor je beebje en jijzelf. Het is niet anders, maar leuk is anders. Fijn dat je schildklier in orde was, laag hb is dan weer minder. Kop op!

Faja, fijn dat je weer bent goedgekeurd!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:16:10 #65
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71797249
Nog anderhalf week voor mn vrouw (en mij natuurlijk) Ze is 10 kg aangekomen en ziet er niet echt dik uit
pi_71797620
Het-is-mij, dat is even wat minder!
Nou kalm aan dan maar!

Hi-flyer, de baby kan nu elk moment komen, spannend!
pi_71797672
Het-is-mij, pff dat zal ff wennen worden. Rust af en toe is lekker. Maar als je het niet meer voor het uitkiezen hebt, en je MOET. Fijn dat de rest wel goed was, op je hb na dan.

Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt
Wel een spannende tijd nu dus.
pi_71798026
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......
Deze week gaat dat nog, volgende week wordt dat veel moeilijker aangezien ik dan terug fulltime aan het werk ben.
Maar met een beetje geluk is het nog niet te druk en kan ik eventueel nog ergens een halve dag vrij nemen

Hi-Flyer: wat spannend!
  Jubileum moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:55:32 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71798316
Een meisje voor Lily, wat leuk Een meisje met dat prachtige donkere haar en 2 geweldige grote broers
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71798430
Het-is-mij, balen zeg...
Nou ja, rustig aan doen maar, het is niet anders.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:06:20 #71
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71798659
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef DuchessX het volgende:
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
nee is geen tikfout! Zij meent dat echt en ik geloof ook dat ze dat kan, die vrouw is zo gedreven in haar vak (echoscopiste dan he )
Ach ja, ik vind het ook niet lachen...maar ja...
Morgen even bellen voor de pretecho en dan hebben we dat ook weer geregeld.
pi_71799416
Dank jullie voor de lieve woorden.

De vk klonk wel erg serieus dus ik ga het ook maar heel serieus nemen en "gewoon" rustig aan doen en beetje aanklungelen her en der en vooral her en der overal thee drinken enzo
pi_71801805
het-is-mij, enorm balen, maar wel goed dat je het serieus neemt. Je gezondheid (en die van je uk) gaan voor!

Iedereen weer succes vanacht met slapen. Slapen op zich gaat prima hier, maar mijn interne thermostaat is er echt van het padje af, dus ik heb het constant warm. Slaap al dagen onder een lakentje terwijl manlief zich begraaft in het dekbed halverwege de nacht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71801886
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begon en die ochtend was dr meisje er al.

heb ik iets gemist?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:42:11 #75
95408 Incantrix
pi_71801949
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!

Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!

Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!

Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en ) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
3!
pi_71802181
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begon en die ochtend was dr meisje er al.

heb ik iets gemist?
hahaha mafkees, anders heb ik wel iets gemist

ik zal mn best doen vannacht voor je kijken of t werkt ghehe, en je krijgt sowieso een smsje hoor als t meiske dr is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:33 #77
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71802363
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef ymme het volgende:

Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt
Wel een spannende tijd nu dus.
Vanzelfsprekend
Gelukkig is ze van zichzelf erg slank en lang. Ik zoek even een buikfotootje op.

Twee weken geleden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Hi_flyer op 11-08-2009 22:09:15 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:41:31 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_71803895
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag

Ik merk nu trouwens wel dat mijn HB zo schrikbarend laag is, ik heb echt helemaal geen puf meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:45:04 #79
190853 RockabeIIa
pi_71804030
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!

(no way dat ik nu nog een buikfoto post he )
pi_71804123
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!

Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
ja ik weet het

Ik heb zelfs al een planning zitten maken met wat er nog moet gebeuren en wat ik dan eventueel per dag zou kunnen doen zonder me erg in te spannen, maar ik gok dat ik dan voor olifantendracht moet gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71804441
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef Troel het volgende:
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:58:29 #83
190853 RockabeIIa
pi_71804533
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:06:25 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804744
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
Nog meer (Ik moest zelfs tijdelijk stoppen vanwege darmproblemen ) Ik geloof dat ik van het weekend al iets riep van "na de bevalling gooien ze er nog maar een zakje bloed tegenaan, dan is dat HB ook zo weer op orde"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:08:41 #85
190853 RockabeIIa
pi_71804796
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:10:30 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804837
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
En nou zat ik mezelf er vandaag juist van te overtuigen dat ik NOG MAAR zolang moest En bedankt he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71809074
Hi_flyer
Het is dat je zegt dat ze zwanger is, zou ik anders nooit gedacht hebben als ik 'r zo zou zien!

Troel, nice!
Was het een echo alleen van het hoofdje, of zijn dit gewoon de best gelukte foto's van het stel?
En wat balen dat je zo weinig energie hebt

Onrustige buik hierzo, in allerlei opzichten.
Baby die me van binnenuit aan het verbouwen is en volgens mij probeert via de buikwand uit te breken, overactiefe darmen, maagzuur dat steeds mijn mond in komt borrelen en ik heb al een paar keer moeten overgeven
Toen ik net in de wc op de grond zat hoorde ik ineens een krassend geluid aan de andere kant van de deur en een klein helder stemmetje dat riep "Mama?". Doe ik de deur open, ligt Devin daar met zijn deken. Het mannetje had dorst Hij wordt grote broer, al heel gauw en ik vind dat ineens zo onwerkelijk. En lief. En vertederend en nu kan ik helemaal al niet meer wachten tot het zo ver is!
pi_71809105
Oei, ik blijf maar leeglopen aan beide kanten!
Virusje te pakken? Of is mijn lijf zich ergens op aan het voorbereiden???
pi_71809152
Oeh spannend Kers! T zou zomaar kunnen
ik hoop het voor je dat je lijf zich voorbereidt, een virusje nu lijkt me minder prettig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:18:55 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809153
Och Kers, spannend! En je kleine man die al snel grote broer gaat worden... Ik hoop toch eigenlijk wel voor je dat het geen virus is, maar dat we je gewoon snel in het update topic terugvinden.

Ik heb sinds een uurtje of 5 weer van die gemene harde buiken in combinatie met het ik-kan-geen-houding-in-bed-meer-vinden-syndroom. En als bonus een toefje maagzuur erbij. Dat vind ik trouwens gemeen, maagzuur als je niet eens hebt gegeten.

En ik heb van mezelf wel eens het gevoel dat ik hier alleen maar loop te klagen soms, terwijl het over het algemeen best goed gaat hoor. Stom is dat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:20:56 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809155
Hee Huupski, ook alweer wakker? Hoe gaat het nu met jou meis?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71809163
ghehe goed hoor, ik kon niet meer slapen. Werd steeds wakker als ik me om-walviste, dus och ben er maar uitgegaan. Verder weinig te melden hier eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:32:35 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809176
Ja dat walvissen is minder leuk he. Ik zal toch blij zijn als ik me weer een beetje fatsoenlijk kan keren in bed. En slapen op mijn buik mis ik ook.

Naja straks dan zitten we zonder buik maar misschien met hechtingen, das geloof ik ook niet alles
pi_71809187
haha oh slapen half op mn buik/half op mn zij gaat hier gelukkig wel nog. Het is echt het omdraaien. Ik heb er onbewust geen erg in dat k dat langzaam moet doen en als ik dan draai word k daar dus wakker van achja, het gaat inderdaad vanzelf over. En die hechtingen tegen die tijd gaan ook wel weer over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:54:39 #95
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809215
Oh ik heb hier onmiddellijk een boos trappelend mannetje als ik ook maar ietsie pietsie op mijn buik dreig te liggen. Ik moet echt op mijn zij en dan een prop dekbed onder mijn buik, of een kussen.

En omdraaien gaat echt raar tegenwoordig. Ik kan zeg maar niet lekker rollen, dat ik mijn buik van links naar rechts rol zal ik maar zeggen. In plaats daarvan til ik de boel een beetje op en schuif er dan met de kont onderdoor, als dat nog logisch klinkt. Het zal er iig raar uitzien .
pi_71809288
Goedemorgen lieve walviskes!

Kersjes, lastig dat je het verschil tussen 'leegmaken' en 'virusje' van te voren niet weet hè?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:25:34 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71809300
Smoggus
Alle walvissen een dikke voor de onrustige nachten

Kersjes, Devin bijna grote broer
Troel, mooi koppie! Rustig aan doen hoor!
En incantrix en het-is-mij, ook rustig aan doen hoor!
pi_71809301
Troel, mooie echo hoor wel op je zelf blijven letten hè!

Kers, wie weet is je lichaam zich wel aan het leegmaken spannend!
pi_71809337
Oehh spannend Kers!! Ik hoop op een leegmakert ipv een virus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:38:41 #100
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71809345
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!

Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!

Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!

Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en ) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
nou we doen het niet voor het geslacht na te kijken, Het heeft het wel of niet maken van een pretecho wel weer aangewakkert. Maar we doen het alleen voor het kijken hoe ons kindje eruit ziet. Als dit niet was voorgevallen hadden we het waarschijnlijk niet gedaan, dat klopt.....
pi_71809561
Mooie echo's Troel!!
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?

Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71809580
En Troel ik wilde nog even zeggen dat je echo er zo goed uitziet Ik heb volgens mij nooit zo'n mooie gehad! Zo duidelijk.
pi_71810102
Volgens mij ben ik gewoon ziek geworden
Misselijk, buikpijn, knallende koppijn en zelfs met bril op weigeren mijn ogen dienst.
Heb mijn moeder gevraagd Devin op te komen halen straks, kan ik tenminste mijn bed weer in.
pi_71810131
Wat een mooie echo's, Troel

balen Kersjes, bleh. Beterschap.
pi_71810161
Bleh Kersjes! Wel verstandig dat je je moeder hebt ingeschakeld!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:10:18 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71810306
Wat een gave echo, Troel!!! Die van onze frummel waren lang niet zo duidelijk!

Kersjes, bah zeg wat een kutperiode om je zo te voelen, heel veel beterschap!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71810454
He Kers vervelend, beterschap
fijn dat je moeder Devin even voor je over kan nemen, goed bijslapen en uitrusten meid.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:32:00 #108
95408 Incantrix
pi_71810685
Goodmornings allemaal

Bluh, Kersjes, beterschap hoor.. Fijn dat je mama zich even over Devin kan ontfermen, lekker je rust nemen!

Troel, waauuw! Súpermooi zeg, jeetje

Bucko: Ohja, dat kan ik me ook wel voorstellen inderdaad. Nu denk ik inderdaad dat je dan sowieso wel voor het extra kijkje gaat, maar een beetje extra zekerheid is dan denk ik ook wel prettig. Nouja, hoe dan ook, veel plezier met de pretecho alvast

Ca.ra, balen dat je harde buiken had en ook nog maagzuur Ik ben overigens nog niet écht een walvis, maar zó soepel gaat omdraaien nu ook niet meer, dus ik denk dat ik me wel iets voor kan stellen bij je omdraai-methode, whaha!

Huup, ook alweer vroeg wakker he? Ik ook hoor, ga zo misschien ook nog wel ff lekker terug!

Met de klusjes gaat het goed, in die zin dat het nu exáct half 10 is en ik al halverwege mijn foto-project voor mijn ernstig zieke collega heen ben. Dat betekent dat ik daar misschien nog een uurtje aan zit, en dan af heb waar ik dacht de rest van de dag mee bezig te zijn Mijn klusje voor morgen kan er dan nog wel achteraan, maar dan ben ik wel baggersnel door al mijn rustigaan-doe-dingetjes heen
3!
pi_71810699
Kersjes beterschap!
En alle nachtbrakers, succes met wakker blijven vandaag. Omdraaien is en blijft een pijnlijke actie hier, dus onbewust doe ik dat zo weinig mogelijk. Met als gevolg dat ik dus wakker wordt met slapende lichaamsdelen die gewoon klem liggen. Ach, effe opstaan, plassen en op de andere zij er weer in en slapen maar weer.
Hi-flyer, wat Rocka zegt, dat is echt een heul klein buikje! Tjemig, ik voelde me al een walvis, maar dit maakt het er echt niet beter op. ( jaha...de magische 3 cijfers zijn bereikt en al zit er minimaal een kilo vocht bij, het maakt het er niet beter op)
pi_71810733
Troel, ik vergat je echo. Mooi profieletje!
En Incantrix, rustig aan doen met je klusjes. En anders tv gaan kijken ofzo. En uitslapen en lekker lang douchen...tis al half tien geweest maar ik zit nog in pyama...je moet wat he om de tijd door te komen.
pi_71810793
Goedemorgen! ik ga zo naar mn dikke-buiken-yoga-klasje en daarna ga ik bijlezen! Fijne dag voor iedereen in ieder geval!
Lotte!
Noah!
pi_71810900
Incantrix, hier, probeer dit es

Ochoch Mef, de 3 getallen , het is kut zo'n mentale grens die gepasseerd is maar je weet zelf ook dat er weinig tegen/aan te doen is. Even slikken en weer doorgaan
en tsja, mensen die per se willen pochen met hoe weinig ze wel niet aangekomen zijn tijdens de zwangerschap of vooral, hoe klein hun buik wel niet is, ik weet nooit zo wat ik daarmee moet; hoe groot of klein je buik is is niet iets wat je bepaald zelf in de hand hebt, (hoeveelste) kindje en vruchtwater alleen al doen een hoop.

disclaimer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:46:35 #113
95408 Incantrix
pi_71810935
Mefke, je hebt gelijk, I know Het uitslapen was bij mij eigenlijk ook het originele plan, maar dat is zo lastig als je lief wel moet werken en die laat de wekker (en de katten) een keer of 3 miljoen afgaan omdat hij erdoorheen slaapt.. Ik ga zo nog wel even liggen, heb ook heel bewust nog niet gedoucht. Ik moet denk ik nog even in het ik-werk-nog-maar-halve-dagen-ritme komen Ennuhm, ik geef jou een héle dikke , ik kan wel heel blij gaan vertellen dat je helemaal geen walvis bent en dat 3 cijfers niet erg is, maar ik snap dondersgoed dat je het wel een vervelend gevoel (dat zeg ik netjes he?) geeft en dat een ander makkelijk praten heeft.. En weegschalen zijn stom anyway
3!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:50:59 #114
95408 Incantrix
pi_71811025
Huups, whaha, ik heb de ouderwetse, maar ik moet nodig nieuwe spelletjes, ik ben zó uitgekeken op de spelletjes die ik heb (Je brengt me wel op ideeën trouwens.. Bol.com.. )

(En om heel eerlijk te zijn ben ik juist wel een beetje trots op mijn dikke buik, daar woont wél mooi míjn baby in! En mijn lijf doet hard haar best om die te bouwen! Ik vind het juist vreselijk mooi als vrouwen mooie, ronde vormen hebben waaraan je kan zíen dat hun lijf hard werkt, maar misschien ben ik een rare.. En niet aankomen in je zwangerschap vond ik trouwens ook helemaal niet zo leuk, ik heb 3 maanden amper kunnen eten en me er bijna 24/7 strontmisselijk om gevoeld. Met als staartje dat ik me een halve hartverlamming schrok toen de echoscopiste bij de 20-wekenecho zei "en dan kijken we nu even bij de lever, daar kan ik altijd precies aan zien of de baby genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt", want stiekum maak je je toch zorgen of je kindje wel genoeg eten krijgt.)
3!
pi_71811126
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?

Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
pi_71811127
Troel, mooie echo foto's

Mefke kan me voorstellen dat je baalt... komt vast allemaal weer goed na de bevalling

Gister ochtend bij de VK geweest, we zijn weer goed gekeurd De vorige keer lag hij nog 2 tot 3 weken voor op de groei en nu was hij weer goed op schema. Bloed druk was weer netjes en mn bloedwaarden waren ook goed. Over 2 weken weer op controle, dan gaan ze de groei nog een keer extra checken en misschien een groei echo in plannen.

Gister middag voor het eerst naar bed gegaan voor een middag slaapje, ik was zo moe . Dat mn lief me gewoon naar bed had gestuurd. Dat hielp gelukkig wel, zodat ik me weer een beetje beter voelde voor de pufclub. En ik besloten om toch maar een paar keer naar de fysio te gaan, zodat ik niet meer zo'n last heb van mn rug.

Verder ff een tip voor kuitkrampen... probeer eens blok zeep in je bed te leggen onder je hoeslaken. Ik had vanacht voor het eerst geen kramp wat een zaligheid
pi_71811366
Hier ook nog in pyjama. En nog niet eens 6 weken

Kersjes, wat naar dat je waarschijnlijk toch een virus te pakken hebt nu.. Dar is niet fijn zo op het eind

Oh en over dikke buiken, ik kan niet wachten op de mijne, maar dat duuuuuuuuurt nog zo lang!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:58 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71811518
Lily, wat een leuk mooi meisje zal je krijgen! Ik ben nu al benieuwd naar de naam ook .

BE je bent al bijna uitgerekend .

En verder eens met Huup wb gemekker over kleine buiken. Een big fat " " voor dat soort posts.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71811567
Meld en een goeie morgen!

Incantrix.. I'll amen to that!! Ben t helemaal met je eens! Fijn dat je klusjes lekker opschieten! Maar niet té hard door je to-do lijstje heen hoor!

Kers, gats wat naar dat je nu toch nog wat te pakken hebt waarschijnlijk. Wel heerlijk dat je even de mogelijkheid hebt om alleen aan jezelf te hoeven denken... Wie weet wil al t darmgerommel je nog een zetje geven..maar dan zou t wel zo fijn zijn als je zelf wel een beetje lekker in je vel zit!

Troel, mooie plaatjes hoor! Heel duidelijk! Leuk!!

En Morretje.. 6 weken is júist alle reden om nog lekker in pyama te zitten..juist die eerste weken vreten energie!

Mefs, die stomme 100 is niet leuk... maar t duurt niet lang meer voor je heel m heel gauw weer voorbij ziet komen, maar dan de andere kant op! T is gewoon zo'n stomme psychische grens!

Huuperdepuup, wat ben je toch weer vroeg wakker... Ik belde mn lief vanochtend om half 7 toen hij op weg was naar zn werk met de mededeling dat ik wakker was en mn bed maar uit zou gaan.. ik geloof dat ik een minuut na t ophangen alweer lag te ronken Nee slapen, is hier gelukkig echt t probleem nog niet, daar is toch echt meer voor nodig dan maagzuur en walvisvormen weeën ofzo

Vanavond komen mn moeder en zusje deze kant op, ze blijven slapen om morgen een zo lang mogelijke dag te hebben samen voor poetsen en leuke dingen... heb er zin in, ik mis ze! Al zou t natuurlijk wel een mooie bak zijn als dan vannacht de boel echt op gang zou komen Scheelt weer 2 geboortekaartjes sturen
pi_71811650
ik gun miss hi-flyer haar buik ook gewoon hoor maakt mij het uit. Ik ben niet eens zo heel veel aangekomen, ik begon gewoon al hoger. Tja, weinig aan te doen.
Nog een tip om je niet te vervelen...ik heb simcity maar weer op de laptop geinstalleerd...en ik moet mijn 400(!) trouwfoto's nog uitzoeken....
pi_71811681
whaha ik zag je naam staan en ik dacht gelijk van oeeeeeh poppedein komt met spannend nieuws maar schoonmaken en leuke dingen doen is ook spannend!

fijn dat je je zo goed voelt verder! Ik slaap prima hoor eigenlijk! Alleen wat kort soms maar inderdaad, even dr uit en dan een paar uur later erin en dan tuk ik rustig weer wat uurtjes weg. Het is niet alsof ik om 9 uur ergens moet zijn ofzo dus ik neem het er maar van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71811792
Goodmorning!

Troeleke, had ik nou al gezegd dat ik de echo ook vind?

Veel dames vroeg wakker hier zeg!
Kers, beterschap/bevalschap ( ), naar dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig kan Devin naar je moeder toe.

Martine, fijn dat je weer goedgekeurd bent (dat was jij toch hé? )

Ca.ra, Huup, Mefke en andere walvissen: oh wacht ik ben er zelf ook een

Ook ik heb slecht geslapen, ben uiteindelijk na de zoveelste keer wakker maar gaan lezen in bed Ik ben nu ook al 2 nachten wakker geworden van buikkrampen (o.a.) en dan denk ik van kom maar kom maar kom maar met die weeën en dan is het 'smorgens weer weg

Volgens mijn moeder ga ik deze week nog bevallen, jaja want zij was óók te vroeg bevallen van mij (13 dagen te vroeg). Dus haar 'logische' redenering is dat dat bij mij ook zo zal gaan En volgens haar is het ook volle maan Yeah right ze zal haar bril wel niet op hebben gehad toen ze naar de lucht keek

Dames allemaal een fijne dag gewenst
#geen
pi_71811819
@ Huups, hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!

Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!

Môgge Duchess!
pi_71811833
voor de walvisjes (lief bedoeld hoor).

Troel: Mooie echo
pi_71811894
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!

Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!
dat badpakje heb ik ook! hij s leuk he?! nog schandalig veel te groot voorlopig geloof ik maar och, dat mag niet uitmaken...
ik heb hem gekocht omdat ik er vroeger zelf zo een had, ik heb mn paps nog nooit zo breed zien grijnzen als toen ie dat ding zag hier in t kamertje

Haha Duchess, volle maan was de 6e geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:50:10 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71812437
Aaah wat zijn jullie allemaal lieverds ook he.
Ik ben nog lekker even in slaap gevallen tot kwart voor 10, dus ik heb toch nog wat ingehaald. Gelukkig heb ik er tot nu toe geen last van als ik maar weinig uren maak 's nachts, maar ik hoef dan ook geen klap te doen overdag. Dat scheelt wel natuurlijk

Jammer Kers dat het toch meer lijkt op een virusje dan een baby. Hoe zit het nu trouwens met de werkzaamheden bij jullie in de buurt? Moet je nog vluchten de komende tijd of is het nu (redelijk) rustig?

Duchess, hihi je moeder met haar volle maan. Maar misschien moet je haar maar plezier doen en snel bevallen, dat vinden we niet erg hoor

En Asy, om nog eens in te gaan op dat gesprek van laatst, ondanks mijn gemopper op het geschop is het nog steeds HEEL leuk om de baby te voelen bewegen hoor. En ik denk voor mensen met een niet-aan-de-voorkant-liggende placenta nog leuker, want die voelen ook de zachtere schopjes en bewegingen. Ik voel alleen maar wat als meneer flink te keer gaat of precies op het goede plekkie richt.
En een mens moet toch iets te mekkeren hebben op een forum?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:53:43 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71812530
*even snel zwaaien hoor!
Internet was stuk sinds gisteren *paniek*. Dus nee, nog geen baby hier, ook geen gerommel of voorwerk of wat dan ook.

Zo, ga ik nu even bijlezen...
pi_71812655
Ik ben vanochtend de moeders voor moeders bussen, vergeten aan de straat te zetten.

En weg brengen gaat het niet worden voor mij

(sorry, baal d'r flink van)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:20:33 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71813186
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:27:34 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813394
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?

Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:29:14 #131
190853 RockabeIIa
pi_71813441
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
pi_71813724
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
#geen
pi_71813828
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
ja idd
ik ben als een gek worteltjes aan t snaaien! kijken of t helpt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71813869
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragen

(of gewoon op de fiets stappen natuurlijk)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:15 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813953
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71813968
tip van de dag: ga geen oude wachten op het tweede streepje topics teruglezen! Ik vind mezelf zo aandoenlijk en dan al die felicitaties na het streepje...men, dat trekken mijn hormonen niet hoor.

(ik ben bezig met een boekje met alle felicitatiekaartjes voor Driekus, vandaar. Het houdt je van de straat, maar het is hormonaal zwaar. Wiens uitspraak was ook al weer 'ik ben hormonaal incontinent'? Nou ik doe mee hoor, normaal is het alleen lachen en nou zit ik in tranen om mijn eigen teksten... )

Troel, dat is wel heul erg laag. Is daar verder niets aan te doe nu?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:57 #137
190853 RockabeIIa
pi_71813974
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
pi_71814020
Goeiemorgen!

Troel, wat een mooie foto's!

Mefke, meissie toch.. Zo erg is het niet, je bent een kindje aan het bouwen! En met een maand of wat zit ik ook vast in die lijn! Het gaat er gewoon ook allemaal weer af!

Duchess weer slecht geslapen Vervelend hoor..

De rest ben ik weer vergeten

Vandaag een mijlpaal!! Ik ben 20 weken zwanger! Morgen de echo en ik vind het spannend!
Verder gaat het goed met me. Volgende week weer aan het werk, dan zijn de vakanties weer voorbij
pi_71814060
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
bwhahaha zo had ik em nog nie gelezen

ik dacht alleen maar aan de wortelts enzo van gister
joe noo ai laik jor bellie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71814408
Balen Kers, alles het toch een virus blijkt ben je ziek en geen beeb

Incantrix, nu moet je je niet te druk maken met thuisklussen hè, rustig an!

Mefke, niet naar anderen kijken hoor. Trots op je buikje! En als je je beeb in je armen hebt, zijn die 3 cijfers ook zo weer ingeruild voor 2 cijfers!

Linda, was het leuk bij het dikke-buiken-yoga-klasje? Moet ik ook eens over nadenken of ik nog iets van dat wil doen. Denk liever iets met mijn man samen, al vraag ik me af of hij ergens voor te porren is.

Poppedein, veel plezier met je moeder en zus. Gezellig en nuttig!! En daarna kan het vast niet lang meer duren want dan ben je er helemaal klaar voor

Duch, balen dat het steeds alleen 's nachts is en dan 's ochtends weer weg is. Hopenlijk zet het inderdaad over niet al te lange tijd wel door. Dat je zo beroerd slaapt is dan wel weer

Martine weer goedgekeurd. YEAH! Toch weer fijn

Vlindur, 20 weken mijlpaal!! Wat geweldig, maar zeker spannend die echo.

Hier een beetje een rot dag. Er komt niets uit mijn handen op mijn werk. Wil gewoon ook in pyama op de bank liggen. Ik heb echt zo'n gevoel van 'wat doe ik hier!' op mijn werk. Gelukkig is het 12 uur, kan ik effe lekker een half uurtje met pauze....
pi_71814556
Ymme, ik ben het ook wel eens vergeten. Kreeg gewoon nieuwe bussen en de week daarna stond er wat meer buiten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71814684
Kersjes, had net helemaal over je heen gelezen... he bah, jou blijft weinig bespaard hopelijk gaat het snel weer wat beter. Rust maar ff goed uit.

Vlindur 20 weken mijlpaal

@DuchessX, idd dat was ik die goed gekeurd was

Realiseer me net nog maar 12,5 dag werken (das inclusief vandaag) en dan ga ik met verlof... dus nog maar 12 keer vroeg mn bed uit
pi_71814704
Ah zulke dagen zijn rot Happy
ik ging altijd opvallend vaak naar de wc enzo even een rondje lopen zeg maar voor de afleiding.

Hihi om t weer over buiken te hebben, ik krijg net het bericht van een vriend dat mn buik echt eeeeeenorm is en of ik nog wel vooruit kwam en dingen met frggn huge enzo achja, you gotta love em...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:11:15 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814758
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?

Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehad

Kersjes, toen ik gisteren las van je darmgerommel had ik ook de hoop dat het het begin zou zijn, maar een virus is iets wat jou eigenlijk gewoon de komende 5 jaar over zou moeten slaan. Alsof je nog niet genoeg gehad heb deze zwangerschap

Hier ben ik vanochtend wel wat kleren aangeschoten (moest het konijn van de buren verzorgen en in mijn ondergoed over straat vind zelfs ik te ver gaan), maar inmiddels is dat al weer geslonken naar een lekker lang shirt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:14:38 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814862
Oja, de blije doos he? Zit daar nu echt een doekjesdoos in van de sensitive? Dat zou erg fijn zijn
Bon ligt hier klaar, maar misschien dat ik dan inderdaad met Ruben vanmiddag even naar de prenatal ga.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71814948
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:19:01 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71815014
Hier wel Troel.
Enneh... Die heb ik dus al weggedonderd... Had het maar eerder gezegd, dan hadden we kunnen ruilen.
pi_71815065
In die van mij zat wel zo'n doos.

Oehh die minisudo's zijn handig!! Ik heb er nu 2 van. Mijn vriendin is kraamverzorgster en die kan ze gratis bestellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:20:59 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815075
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Ja, zo'n semi-witte inderdaad

En BE, het heeft geen prio hoor, we houden het toch op 1 commode, maar ik vind hem zelf erg prettig werken en dan kan ik er eventueel eentje bij mijn ouders neerzetten, dat is handiger dan de doekjes in zo'n afsluitbaar bakje van de chinees

Die kleine sudodingen zijn inderdaad erg handig. Ik vul ze gewoon telkens bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815219
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:27:40 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815294
Ik heb boven gewoon zo'n enorme megapot staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815297
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.

en nou bevallen jij HU(u)P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71815390
Ik heb 3 van die billendoekjesdingen
2 gele en dan die witte... en ik woon nog gelijkvloers ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71815401
Ja ik heb nog geen verzorgingsspul gekocht verder.
Ik heb enkel proefmonsters liggen hier en ik heb van Cattie op de ruilbeurs een fles badspul meegekregen. Dat is het enige wat ik nu heb.

Ohja en een zwitsal lekker slapen badspul fles ofzo. Maar die gebruik ik zelf

De kraamintake adviseerde te wachten met kopen van spul en eerst even te kijken hoe het met de mini's gaat qua eventuele huiduitslag.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

en nou bevallen jij HU(u)P
ik doe mn best maar t meiske zit wel prima geloof ik binnen haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815448
Huup: ik had 5 mini'tjes sudo en één grote pot. Die mini's gebruik ik en vul ik na met de grote.
Ik heb de grote nog onaangebroken staan

Dus die mini's zijn geniaal!
pi_71815471
hellow dames!!!

@Vlindur; gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal!!! Hoe laat heb je morgen de echo???
(ik pas om 17 uur)

@Kersjes, veel beterschap, probeer het ff heel rustig aan te doen....

@Troel; wat een onwijs mooie echofoto's!!!

@Icantrix; dat omdraaien in bed voelt anders he? ik voel me ook verantwoordelijker ofzo haha...
draai dus ook niet meer over mijn buik.. (wat ik wel altijd deed snachts)

@alle slechte en korte slapers en succes de komende nachten....

@faja en lily gefeliciteerd met jullie goede echo's!!

en ik had van8 ook voor het eerst kramp, alleen niet in mijn kuiten maar in mijn scheenbeen,.... zeer irritant...
en ben wel 4 keer wezen plassen... gelukkig vandaag late dienst...
en daarna lekker 2 dagen vrij! en morgen ook echo! spannend hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:34:24 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815528
In mijn kraampakket zat een hele lijn van Natalis. Dat werkt ook wel lekker (en we zijn nu bijna door de handzeep heen, dus het is wel grappig dat er nu weer een nieuwe fles klaar staat )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815731
Zo, bekkenfysio gebeld en hij/zij belt terug

3x op één ochtend niet omhoog kunnen komen vond ik een grens en mijn geniale chiropractor van de vorige keer wordt niet meer vergoed
pi_71815987
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
pi_71816016
Zo! Bijgelezen!

Mefke, eerst maar voor jou. K*t dat je je zo voelt over je gewicht! Niet dat je er iets aan hebt, maar het is je niet aan te zien, vind ik! Krijg in ieder geval niet het idee dat wij er heel anders uit zien, adhv de buikfoto's! En wat Poppedein zei: Over max. 7 weken ga je weer net zo hard naar beneden!

Kersjes, hopelijk ben je snel uitgeziekt en kan je kleine grote mannetje weer naar huis komen!

Troel, mooie echo joh!

Vlinder met 20-weken mijlpaal

Happy, jij vroeg naar de dikke-buiken-yoga toch? Het was opzich best relaxed. Yoga is niet zo mijn ding, beetje zweverig. Maar onder het mom van: mensen leren kennen toch maar gegaan. Er was welgetelt 1 andere daar, tis echt vakantie Maar wel 1 dag later uitgerekend dan ik, was wel leuk. En ik doe ook nog een zwangerschapscursus met Vriendlief, 5 weken achter elkaar, 2u lang. Hij kan er alleen niet altijd bij zijn door zn werk. Hier worden die cursussen door de verzekering betaald dan (behalve het partner-deel), weet niet of dat in NL ook is? Dan is het al snel makkelijker om meerdere dingen te gaan doen.

Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?

Owja, mijn meiske had vannacht voor het eerst de hik. Of in ieder geval, voor het eerst dat ik het ook meekreeg. Wat gaat dat snel joh ! Wij doen hik.....hik.....hik en zij ging echt van hikhikhik, hihi
Lotte!
Noah!
pi_71816161
Ik heb nu 1,5 week geleden me aangemeld bij MvM via de website, maar ik heb nog heul niets gehoord... Duurt dat altijd zo lang, of is dat ivm vakantie, of woon ik in een uithoek, of heb ik iets niet goed gedaan en kan ik beter bellen?
pi_71816265
gewoon ff bellen Morretje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71816568
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:

Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?
Heel chiropractie wordt niet volledig vergoed. Is ineens alternatief volgens mijn verzekering Manuele therapie trouwens niet

Maar mijn chiropractor is echt alleen maar chiropractor. Helaas.

Morretje: mij belden ze ook wat laat, gewoon even achteraan bellen Misschien is de aanmelding misgegaan.

Linda: raar gevoel hè? Die hik!
pi_71816702
Hm, balen dat het niet vergoed wordt! Hopelijk kan de bekkenfysio je wel verder helpen!

En inderaad een heel raar gevoel! Ik dacht altijd: hoe weten ze nou dat het de hik is? Maar ook dat is weer 1 van die dingen waarvan je weet dat het zo is op het moment dat je het voelt
Lotte!
Noah!
pi_71816910
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
pi_71817105
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
pi_71817177
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
pi_71817402
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af

En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
pi_71817666
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af

En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag ( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
pi_71817901
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
pi_71817922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag ( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
pi_71817987
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
pi_71817999
Lily, een meiske, wat leuk! Ik heb zelf 2 oudere broers, en dat heb ik (bijna) altijd super gevonden! Vroeger wel wat ruzie (zij konden harder meppen, ik kon harder huilen), maar daarna echt heel leuk!

Incantrix, mooi dat je halve dagen kan gaan werken, je moet echt op jezelf letten.

Zo, lekker rustig dagje vandaag... Vanmiddag naar de vk voor check-up. Ik ben benieuwd wat de weegschaal aan gaat geven.
pi_71818026
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
Hopelijk helpt het je!
Lotte!
Noah!
pi_71818053
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Mijn chiropractor kon ook zwangere vrouwen, maar dan was het niet echt meer kraken Meer duwen en manipuleren. Pas toen ik niet meer zwanger was bij de controle-afspraak ging hij kraken.
Mijn verloskundige raadde deze chiropractor juist aan
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Hoezee Dat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
pi_71818129
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef freecell het volgende:

Hoezee Dat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
pi_71818243
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel prima oudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
pi_71818399
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel prima oudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
Oh dat is wel zeg, ik moet er straks helemaal in rollen. Plus het feit dat ik hoop dat dat ouderbureau het een en ander in de aanbieding heeft. (Ik ben er niet zo wild van) Maar ik wil me straks bij nog een inschrijven zodat ik meer kans heb.

Krijg jij het beddenspul en speelgoed vergoed trouwens?
pi_71819395
oeh, dit is een interessant gesprek! * Morretje oortjes opsteekt.
Lijkt mij nml ook wel wat, nu zit ik thuis niets te doen, en het lijkt me heerlijk de eerste paar jaren van ons kindje zelf thuis te zijn.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:44:32 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_71819444
*komt zij weer *

Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).

(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71819660
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
*komt zij weer *

Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).

(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet. Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:55:07 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_71819699
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet. Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
Schijterdje

Gastouderschap naast eigen ouderschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71819849
Oh wat een mooie echo Troel! Je ziet echt het gezichtje best goed
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:23:07 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71820488
Happy, wat fijn dat de nt-meting eren goede uitslag gaf!

Bucko, alsof de duvel ermee speelt… gister hoort de vlos het hartje en vraagt. Weet je al wat het wordt? Dus wij zeggen, we denken dat het een “A” wordt. Zegt zij doodleuk, “nou, aan de hartslag te horen, wordt het volgens mij een “B”! We zullen het vrijdag zien 

Huup, gefeli met je 9 mnd mijlpaal!

Incantrix, fijn dat je halve dagen kunt gaan werken! Hopelijk geeft het je een boel rust
@ duchess, bij ons deed de echoscopiste bij 13 wk ook een educated guess (die hetzelfde was als mijn gevoel.) er zit nl iets tussen de benen, en bij een meisje staat het omhoog en bij een jongen omlaag. Bij een meisje wordt het de clitoris, en trekt dus wat naar binnen, en bij een jongen wordt dat de penis. Dus als je dat friemeltje goed in beeld hebt, kan je een educated guess doen bij 13 wk

Gister trouwens bij de vlos ook mn bloedwaardes nog gekregen. Mn hb was gewoon 8!!! Als ik jullie waardes hoor, is dat dan wel laag, zeg! en glucode niet nuchter (half uur na ontbijt 5,5, helemaal prima, dus! )

Het_is_mij, dat is balen, helemaal niet meer werken! Dikke voor jou !

Troel, wat een lief profieltje! Is wel echt anders dan Ruben, of niet?

verder niet bijgelezen, sorry
over 40 minuutjes belt de bedijrfasrts.. spannend! dan gaan we helemaal officieel en volledig terug naar 50%...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:31:49 #185
190853 RockabeIIa
pi_71820746
Davinia, oh vrijdag al weer! Ben heel benieuwd. Maar jullie willen dus ook wel weten wat het wordt. Ik doe een gok: hetzelfde als ons. Een kereltje derbij

Succes straks bij de bedrijfsarts.
pi_71820825
tvp met lokroep voor huupbaby
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:40:49 #187
95408 Incantrix
pi_71822718
Mefke, tuurlijk gun je een ander het best Soms is het gewoon even confronterend hoor.. Ik moet meteen aan een Wulffmorgenthaler-stripje denken eigenlijk, ik hoop dat je er een beetje vrolijker van wordt.. Vrouwen als wij (ik ben ook de lichtste niet) zijn gewoon big-boned

Duchess, nou, ik ben benieuwd hoor, hoewel er wel wat 'veiligheidslekken' in de theorie van je moeder zitten geloof ik. Nouja, we zullen zien he?

BE, haha, gelukkig kun je je nu weer melden dan

Happy, lief van je, ik heb de klussen al gelaten voor wat ze zijn ondertussen.. Balen dat je zo'n vervelende dag hebt, hoop dat je nu al vrij bent óf snel vrij zal zijn!

Haha, Huup, sorry, maar je mini-luiertasje met mini-sudocrem en mini-mini werkte even op mijn lachspieren

Vlindur, jaaah, 20 weken, da's toch wel een héél mooie mijlpaal!!

BJ, haha, jah, je omdraaien is echt een verhaal apart Fijn dat je bijna 2 dagen vrij hebt, én een echo morgen ook nog! Hopelijk blijft verdere kramp je alleen wel bespaard, da's zo pijnlijk soms..

Freecell, fijn dat je voorrang krijgt bij de fysio, 3 maanden wachten is wel echt láng zeg.. Gelukkig snapt hij ook wel dat je, als je zwanger bent, niet echt 3 maanden kunt wachten zeg maar. Succes, hoop dat het je gaat helpen! Heeft jouw verzekering dan eigenlijk geen vergoeding voor alternatieve geneeswijzen? Bij mij moet zoiets uit een apart potje komen, maar het kán wel. Moet hij (of zij) alleen wel bij één of andere landelijke vereniging zijn aangesloten, maar ik denk dan altijd dat de meesten dat wel zijn he?

Linda, haha, de hik! Dat lijkt me nou zó raar, maar wel heel zeg maar

Dank je wel Aoraki En ben jij ondertussen alweer terug van de VK?

Davinia, hoe was het gesprek met de bedrijfsarts?

Martine weer goedgekeurd, helemaal mooi Ennuhm, dank je wel voor de tip, ik had ook al met mijn lief afgesproken dat hij even een koperen pijpje voor me zaagt, dus het wordt nog een hele verzameling in mijn bed (We hebben trouwens net een gigantisch blok Marseillezeep gekregen van mijn schoonouders, uit Frankrijk.. Weegt echt driekwart kilo ofzo Da's wel een beetje groot onder mijn hoeslaken, maar zag het wel meteen voor me )

Poppedein, hihi, fijn dat er meer mensen zijn die dat vinden En fijn, je zus en je mams die gezellig komen logeren! Jeej, veel plezier alvast!

Ik heb ondertussen niets meer gedaan aan de foto's, die ga ik morgen verder doen maar heb wel een pietsie opgeruimd in de keuken, soort van.. Maar de beweging was wel even fijn na een halve dag zitten en liggen En zó lief: mijn mama stond net voor de deur om te komen stofzuigen omdat ik het niet meer kan en mijn lief nu overal alleen voorstaat Wat is het toch een droppie Nu heb ik zomaar ineens een mooi schoon, opgeruimd huis en hoeft lief-lief ( ) vanavond alleen even de spetters van de katten weg te dweilen
3!
pi_71822833
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Geen idee hoe het met een chiroprator zit, maar manuele therapie mag geloof ik gewoon. Ik ben tijdens de zwangerschap een keer of 4 behandeld. Maar, het heeft alleen zin als er iets vast zit en dat kan dus door de verweking juist wel. In mijn geval zat twee keer de ene kant van het bekken vast en de andere kant niet. De ene kant was meer verweekt dan de andere en dan trek je scheef. Nou ja, dan trek ik dus scheef. Moet wel zeggen dat het beide keren voor de 20 weken was. Het grote voordeel vind ik dat je in een paar korte behandelingen van de pijn af bent. Beter dan 20 keer terug naar de fysio voor tig massages die niets uithalen.
pi_71823098
Incantrix, dat klinkt als een goed dagje! Heb je ook het gevoel dat je wat uitgerust bent? Hier trouwens ook een mama die morgen weer even komt poetsen. Heerlijk, al voel ik me er wel enorm schuldig over. Doe het liever zelf, maar ja, dat gaat gewoon niet.
Vlindur, halverwege
Freecell, DRIE maanden wachttijd, pfff. Ik kon gelukkig ook meteen terecht bij de bekkenfysio toen ik belde. Juist die paar tips die ik van haar kreeg waren goud waard. En ik weet nou ook veel beter waar ik straks op moet letten na de bevalling.
Davina, hoe ging de bedrijfsarts?
Incantrix, je stripje! Hihi...Weet je, het gaat me niet eens om die kilo's, maar tis gewoon iets psychisch. Drie cijfers ipv 2...ach ja, zoals Poppedein volgens mij al zei: je ziet ze straks ook zo weer twee worden! En ja, dat is wel de bedoeling ja. Ik gok sowieso op een litertje vocht in elk been, dat is samen vast al een kilo...
En de rest ben ik weer vergeten...

Mensen zullen trouwens wel denken...ik heb vandaag op schildpadtempo wat boodschapjes gedaan en dan moet je veel in en uit de auto. In gaat goed (bedenk je, 184 hele centimers, meer dan 100 kilo en een buik in een Twingo proppen) maar uit is een ander verhaal. Tip van de fysio was om een plastic zak op de stoel te leggen, dat glijdt fijn de auto uit. Ze heeft gelijk, maar het ziet er gewoon niet uit, je ziet mensen ook kijken..zo van 'die is wel heeeel bang om haar vliezen te breken
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:02:17 #190
95408 Incantrix
pi_71823268
@ Mefke: Jah, op zich wel, en ik ga zo ook nog even fijn liggen voor een uurtje, denk ik Wel lekker hoor, op een pas onthaarde bank En jah, ik snap dat het vooral het idee is, ik denk dat ik, als ik niet zo misselijk was geweest die eerste maanden, ook al best een eind op weg was geweest naar de 3 cijfers en dat is gewoon iets.. En dat je al zo veel vocht vasthoudt zegt dan ook al wel iets idd, dan ben je strakkies ook weer lekker snel terug op 2 cijfertjes En hihi, ik zie je al helemaal gaan trouwens in je Twingo! (Goede tip trouwens!) En die mensen kijken maar lekker, ik denk dat als ze echt zouden breken, er echt geen zakje meer aan zou helpen
3!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:33:43 #191
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71824105
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:

Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed
pi_71825148
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Bevallen bijvoorbeeld
#geen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:51 #193
190853 RockabeIIa
pi_71826573
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wordt wel anders als je kind er is, no worries!
En stiekem heb ik liever mijn eigen joekeloekes van een buik met alle ellende er gratis bij.
pi_71826610
een joekeloekes van een buik? Valt wel mee, schatje...
pi_71826954
Zo, terug van de vk

En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken . Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord , ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...

Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe )
pi_71827055
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

het is de bedoeling dat zowel vriendlief als ikzelf wat minder gaan werken,
ik ga ws 3 of 3,5 dag werken (dat komt neer op 12-14 diensten per maand, waarvan er minimaal 4 in het weekend) en vriendlief gaat ook een dagje minder, dus ook 3,5 dag per week.
Daarnaast hebben we voor 2 dagen, flexibele kinderopvang aangevraagd.

en aangezien ik dus ook late diensten werk, is dat soms maar opvang voor 3 uurtjes (van 15 tot 18 uur).
pi_71827148
Mooi Aoraki! weer een stickertje verdient
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71827151
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Zo, terug van de vk

En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken . Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord , ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...

Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe )
en jeuj!! goedgekeurd!
en ik denk dat ik ook deze keer meer gegroeid ben... (morgen weer op de weegschaal)...
pi_71829887
Hoppa Aoraki!

Ik haat hormonen...
Net tergu van kleine groep van onze kerk (moesten eerder terug, L. vertikte het om daar in een campingbedje te slapen ), 3 mensen maar gedeeltelijk terecht uitgefoeterd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik háát mijn korte lontje... écht
... ....
pi_71830165
Freecellleke

Aoraki weer goedgekeurd!

Rocka, jij hebt een prachtige buik!
Ik vind wel dat als je (bijna) hoogzwanger bent, het goed zichtbaar mag zijn hoor
#geen
pi_71830198
Freecell Rothormonen...tis gewoon soms niet leuk. Komt vast goed morgen!
pi_71830421
Aoraki goedgekeurd, mooi!

Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:27:51 #203
190853 RockabeIIa
pi_71830880
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert

Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keer k**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
pi_71830901
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef mefke79 het volgende:
Aoraki goedgekeurd, mooi!

Oja, wanneer ben je nou een llm'er? En ik ben nog heul niet hoogzwanger, toch? Want als Rocka hoogzwanger is, dan ben ik het ook....kan niet * mefke79 steekt kop weer mijlenver de grond in
37 wk plus toch?

En rothormonen inderdaad en de optie 'lekker uithuilen' is door mijn hormonen uitgeschakeld geloof ik
pi_71830995
doe je voorzichtig rocks?!

mefke, ook mijlenver in de grond ben je hoogzwanger dus haal dr maar weer uit
gek idee is dat he? haha hoogzwanger, ik vind het nog steeds raar klinken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71831125
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Lotte!
Noah!
pi_71831279
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Linda2205 het volgende:
Mef! Over 2 weken hebben we meldplicht, dan zijn we officieel LLM'ers toch?
Waaaah nee toch?
pi_71831454
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Waaaah nee toch?
Jep!

* freecell schopt alle struisvogels

(ik tegen TARA: hoe heten die beesten met kop in zand? TARA: struisvogels Mensch! )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:43:32 #209
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71831528
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Mef, ik vind alles boven de 8 maand hoogzwangert

Ik heb het nog nooit uitgeschreeuwd van pijn maar vanavond al 2 keer k**heups! k**kont! Morgen toch maar rustig aan doen, geloof ik... Voor ik helemaal niks meer kan.
Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.

Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71831595
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Waaaah nee toch?
Jaaaa, echt wel

Jij hebt het al eens gedaan, ben je het niet meer gewend?

En Free...ben je aan je bedje toe?
Lotte!
Noah!
pi_71831614
Happy, mooi dat de NT meting goed was.

Mefke, too bad van die 3 cijfertjes, maar een mooi afgebakken baby is veul belangrijker.

Poppedein, poetshulp is fijn he!
Mijn mama stond vorige week ook al op tijd voor de deur, om ons huis onder handen te nemen. Volgende week zijn wij een weekje op vakantie, en dan zal ze zich wel weer flink uitleven verder.

Troel wat een leuk koppie heeft je baby!

Ai rocka, dat klinkt pijnlijk! Had je dat bij de de zwangerschap van B. ook? En geeft dat ook problemen voor de bevalling?

Davinia, ben benieuwd wie er nou gelijk heeft, de vk of jullie! Maak je het geslacht ook bekend hier?

Wij gaan dus volgende week nog een midweekje weg, lekker naar een bungalowpark, lekker relaxen! Maar er zijn er best wel wat hier in de omgeving die dat maar raar vinden. Straks begint de bevalling!
Nou ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat de baby 5 weken eerder komt, en dan nog, in Limburg hebben ze vast wel een zkh. Zal de vk wel even om een zwangerschapskaart vragen vrijdag, mijn gegevens zijn misschien wel handig om bij de hand te hebben, just in case.
pi_71831741
Karin: lekker gaan en genieten joh!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:

En Free...ben je aan je bedje toe?
Misschien wel inderdaad
eerst maar eens lekker samen op de bank zitten
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:50:50 #213
190853 RockabeIIa
pi_71831859
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik lees niet vaak hier, maar nu viel mijn oog hierop.

Wat rot zeg, en balen om zo je verlof in te gaan! Hopelijk lukt het je om rust te vinden!
Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
pi_71831895
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen hoor... Ik schrok gewoon nogal van die heftigheid... Naja, gaat wel over voor ik een jochie ben
Vast wel, maar nu is het gewoon ruk
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:52:45 #215
190853 RockabeIIa
pi_71831947
Karin, bij en na B was ik ook bekkeninstabiel, het was eigenlijk nauwelijks over. Maar zo heftig als nu kan ik me niet herinneren, en na de bevalling als de grootste druk weg is, is het gelijk een heel stuk verbeterd.
Maar ik hoop ook echt dat deze baby eerder komt, net als B.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:02:44 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71832359
Had ik helemaal de mijlpaal van vlindur gemist!
morgen 20-wk echo!
en BJ morgen ook! leuk!
oh, en wij maken het ook bekend hier, hoor! geen zin in dat geheimzinnige gedoe kost me teveel moeite

had ik dus mijn man thuis laten werken en mn zus opgetrommeld om op eli te passen als de bedrijfsarts belt, heb ik me een week vergist tomdietomtidom...

freecell, balen dat je zo'n kort lontje hebt! was dat bij L ook zo? naja, en je voelt je ook niet goed, met pijn enzo, niet meer dan logisch, natuurlijk!

is rocka al hoogzwanger? jeumig, dat is hard gegaan! ben je eigenlijk nog onder behandeling, of mag jij net als duchess gewoon je tijduitzingen en maar zien hoe je het doet?

hoe gaat het eigenlijk met duchess?
pi_71832628
Och Karin gewoon gaan en genieten
en als je beebje zich wel in Limland aandient heeft t kind wat interessants te vertellen op verjaardagen in de toekomst

Bah Rocka dat zijn geen leuke dingen, helemaal niet als je zelf al schrikt van de heftigheid enzo. Ik hoop het voor je dat je ventje idd wat eerder komt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:11:46 #218
190853 RockabeIIa
pi_71832672
Ik ben bijna 33wk Davinia
En uitzingen? Met BI? Dat lijkt me niet echt verstandig... Dan wordt herstellen na de bevalling ook weer een drama.
Ik word nu 1 a 2x per week behandeld anders kan ik serieus echt niets meer.

Maar nu wil ik het weer over leuke dingen hebben hoor!
Morgen is het dus 20-wk echo uitslagdag hier! Ik ben zo benieuwd naar de jongs en de meiskes!
pi_71832798
jaaaaa ik ben ook benieuwd!!

Ik ga weer gokken mind you, ik ben het, dus t klopt niet waarschijnlijk
Ik denk voor Vlindur een ventje en voor BJ een meiske.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71832901
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijk Al begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen

Karin gewoon gaan en lekker genieten hoor. Wij zijn afgelopen weekend naar Belgie gegaan en de beeb is gewoon binnengebleven Wel de zwangerschapskaart steeds in mijn tas gehad en de reisverzekering wat aangepast qua medische dekking voor het geval dat. Maar ja daar hebben we dus allemaal geen gebruik van hoeven maken.

Rocka we gaan het weer over leuke dingen hebben, maar toch even een BI is echt heel verrot!

Oeh Davinia ik ben echt zo nieuwsgierig of Eli een broertje of een zusje krijgt!
pi_71832940
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik heb het al eens gedaan inderdaad, maar toch kan ik niet echt zeggen dat ik naar de bevalling uitkijk Al begint de nieuwsgierigheid naar m'n meisje zo langzamerhand wel steeds meer terrein te winnen

Nee, bevallen niet nee...maar LLM zijn
Lotte!
Noah!
pi_71833104
Ah dat! Tsja toen ben ik maar kort llm geweest hoor. Linde werd met 37 weken en nog wat geboren

Iemand nog interesse in een politiehelicopter? Gratis af te halen. Ik heb er de hele avond al een over het huis vliegen Lang leven de voetbalrellen in de binnenstad...
pi_71833250
Vlindur 20 weken en samen met BJ echo morgen (stiekum beetje jaloers)
Karin lekker vakantie-uitje naar limboland! Ook daar worden kindjes geboren, dus ze zijn daar ook wel wat gewend
Rocka, voor de heups en zo!!! Hou vol meid!
Huups hou je het nog vol? Je bent een goeie lijstaanvoerder
mefke, *biedt 3-cijferige schouder om op te leunen... Klote grens, maar zoals al eerder gezegd, het wordt straks een extra kadootje als je die op de terugweg weer voorbij gaat!
Duch, hoe gaat ie bij jou???
Davinia en freecell, gekke en rottige dingen die hormonen!

Lig lekker in bedje, lief is frummel inslaap aan het aaien, effect is echter dat ik steeds meer en harder wordt gebeukt van binnenuit... Blijft een vreemd maar mooi gevoel! Wij hebben maandag de 20-weken (stiekum 21.6-weken-) echo... Vind het best spannend. Zeker nu lief in ene aan het bedenken is dat ie toch wel wil weten wat het wordt... Rare jongens die aanstaande vaders
pi_71834523
wordt een gezellig dagje morgen

ik zit te wachten op de nachtdienst, was een drukke dienst, maar iedereen leeft nog.. en ben dr nu wel klaar mee

en Huups; iedereen zegt/ denkt bijna een meisje...
maar wij willen het niet weten, dus die update krijgen jullie morgen niet...

en zin in de echo!!
(maar jullie moeten dus errrrrg geduldig zijn, want pas om 17 uur, en daarna natuuuuurlijk eerst eten enzo...)
pi_71834602
Lijnloos haha, toch wel nieuwsgierig nu het zo dichtbij komt die man van je?
voor jou gok ik ook op een meiske

En BJ muh mn nieuwsgierigheid wat doe je! Moeten we nog zo lang wachten *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71834711
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef DaviniaHR het volgende:

is rocka al hoogzwanger? jeumig, dat is hard gegaan! ben je eigenlijk nog onder behandeling, of mag MOET jij net als duchess gewoon je tijduitzingen en maar zien hoe je het doet?

hoe gaat het eigenlijk met duchess?
Lief dat je het vraagt Daaf! Er is niks verbeterd, hooguit verslechterd. Er is me zelfs aangeraden om een rolstoel te halen maar kweetniet hoor..vind ik toch wel weer ver gaan voor die paar weekjes nog. Ik zou wel eerder ingeleid kunnen worden aldus het ziekenhuis, maar ik wil dat zelf niet. Ik wil mijn meisje lekker nog even laten zitten zo, kan vast geen kwaad

Maar ja jij weet er alles van hé, pijnklachten En dan ook nog zo vroeg in je zwangerschap

Ik vind trouwens dat er veel zwangere dames in dit topic rug- en bekkenklachten hebben. Het komt dus toch vrij vaak voor, dat maakt het voor mij wel wat makkelijker om het te relativeren. En wrs is het na de bevalling allemaal weer stukken minder, en dan kan ik weer terug naar de fysio.

Oh ja, van Davinia denk ik dat het een meisje wordt

[ Bericht 4% gewijzigd door DuchessX op 12-08-2009 23:15:12 ]
#geen
pi_71834774
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
wordt een gezellig dagje morgen

(maar jullie moeten dus errrrrg geduldig zijn, want pas om 17 uur, en daarna natuuuuurlijk eerst eten enzo...)
Zeg! Wij gaan toch wel voor zeker? Tsssk!!!
Veel plezier morgen!

Vlindur jij natuurlijk ook veel morgen!

En Karin lekker nog even weg voor de bevalling! Heerlijk, gewoon doen, anders kom je toch nergens meer?
#geen
pi_71834877
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Lijnloos het volgende:
Lig lekker in bedje, lief is frummel inslaap aan het aaien, effect is echter dat ik steeds meer en harder wordt gebeukt van binnenuit... Blijft een vreemd maar mooi gevoel! Wij hebben maandag de 20-weken (stiekum 21.6-weken-) echo... Vind het best spannend. Zeker nu lief in ene aan het bedenken is dat ie toch wel wil weten wat het wordt... Rare jongens die aanstaande vaders
Wat gaaf hé, dat je op zo'n manier al echt contact hebt met je ongeboren kind! En volgende week de echo...! Ik vond de 20-weken echo echt een mijlpaal En zo bijzonder
Ik denk dat jullie een jongetje krijgen (Nergens op gebaseerd hoor, gewoon een gevoel)
#geen
pi_71839719
Hebben Huups en Kers zich hier helemaal niet gemeld vannacht? Verdacht zeg ik je... Héél verdacht

BJ en Vlindur, Heel veel succes en plezier bij de SEO vandaag!
pi_71839854
Niks verdachts aan Poppedein, soms kun je gewoon ook te moe zijn om helemaal het internet op te willen komen

Brrrrr, weet niet waar ik precies last van had maar het is gelukkig weer over. Kotstravaganza in het kwadraat, werd er helemaal nostalgisch van
Wat een rare streken haalt zo'n zwanger lichaam toch steeds weer uit. Denk je ergens van af te zijn of onder controle te hebben... krijg je er weer wat anders fijns voor in de plaats! En sommige kwalen die maar niet beter willen of kunnen worden, je zou hele boekwerken kunnen vullen met waar de dames hier in het topic allemaal wel niet last van hebben, in mindere of meerdere mate
Het is maar goed dat wij "het sterkere geslacht" zijn, volgens mij zou de gemiddelde man het nog geen maand kunnen volhouden om elke dag geconfronteerd te worden met pijn, pijntjes, ongemakken, beperkingen... Om maar te zwijgen over de hormonale schommelingen, het slaapgebrek, de twijfels en angsten die je op de raarste momenten kunnen overvallen... Serieus, vanaf de zijlijn zijn het de best mogelijke supporters, hadden ze zelf de 9-maanden race moeten uitlopen (inclusief finish!!) dan waren we volgens mij allang uitgestorven geweest

Spannend met al die aankomende (20-weken) echo's, ik wens jullie allemaal veel plezier (en ook een beetje succes, blijft toch ook een medische aangelegenheid)
pi_71839879
Goedemorgen,

BJ en Vlindur, veel plezier vandaag met de SEO. Hoop dat alles gewoon goed is en jullie lekker beebje kunnen loeren.

Nou inderdaad Poppedein, voor het eerst in dagen geen nachtelijke post van Kersjes, maar die had wel een virus te pakken en was dus beroerd. Hopenlijk heeft ze 'lekker' geslapen.
Edit: daar is Kersjes al !

Huup, ook laat voor jouw doen. Waar zit je?

Lijnloos, wat leuk dat misschien toch het geslacht wel wil weten. Ik kan wat dat betreft ook niet wachten. Nog maar eventjes en dan weet je het (als niet toch van gedachten veranderd dan )

Duch, even een dikke voor jou, het is me wat hoor. Een rolstoel als het niet echt hoeft, snap ik dat je het liever niet hebt, maar toch zou ik het niet helemaal afschrijven hoor, als het echt beter is. Het kan wat verlichten misschien in plaats van lopen?

Hier weer naar het werk. Wordt vandaag vast beter als gister. Voel me wel beter, dus heb goede hoop!
pi_71839884
Veel echo plezier allemaal! Ven weer benieuwd naar de foto's! Hier alweer "lekker" aan het werk...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 07:49:08 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71839945
goedemorgen dames!
Ik wens jullie allen mooie echo's toe maar vooral een gezonde beeb

Oei Rocka, Duchess en anderen met (ernstige) bekkenklachten: ik voel met jullie mee...
ik heb wel al serieus tegen een ergotherapeut op mijn werk gezegd dat ze tzt een rolstoel voor me mag regelen als het echt niet meer gaat...
pi_71839993
Ook goedemorgen!

Kersjes, klinkt niet fijn dat virusje van jou. Ik hoop dat dit het laatste was
Duchess, een andere therapeut is geen optie meer? Een rolstoel, pffff. Ik denk dat ik dat ook niet meer zou doen, maar het beperkt je wel heel erg.
Huup is vast over schoenen aan het dromen en daarom nog niet wakker

Na een serieuze kl*te nacht ga ik vandaag mijn mama helpen die komt poetsen. Dat wil zeggen: ik zit op een krukje en zij poetst. Toen ik vannacht overeind kwam om te plassen krakte mijn bekken zo hard dat mijn man na terugkomst van het toilet opmerkte "heej, loop je nog, ik dacht dat je doormidden ging net". Pff, het klonk niet alleen zo, het voelde ook zo. Maar weer voorzichtig aan vandaag dus.
En offtopic: wat ook niet helpt is je zorgen maken om je konijn dat gisteravond weigerde te eten, daar slaap je gewoon slecht van. Vanochtend ging het gelukkig al een stuk beter, maar tjemig het leverder nachtmerries op, niet te geloven. Hormonen
pi_71840001
Hormonen
Ik vergeet gewoon het belangrijkste: echodames veel plezier vandaag!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:36:40 #236
15869 gr8w8
Better by design.
pi_71840285

Welkom bij de V&D der webfora.
pi_71840362
Goedemorgen,

Echo dames veel plezier vandaag

DuchessX, jeetje een rolstoel... dat vind ik wel ver gaan, maar als het helpt dan is het misschien een idee.

Mefke, wel voorzichtig doen he

Vanmorgen wil ik mn spijkerbroek aandoen, aan ging wel... maar vraag niet hoe. Mn vetkwabben op mn heupen werden helemaal boven mn broek uit gedrukt,het is dat er een buikband aan vast zit... anders
had mn broek niet eens blijven hangen. Dus broek weer uit en nu zit ik dus in mn joggingbroek op kantoor Voor die laaste 2 maandjes ga ik maar geen nieuwe broeken meer kopen

gr8w8, wat een mooi kindje heb je daar
pi_71840417
gr8w8, gefeliciteerd

En details graag; wie, wat, hoe en wanneer????
pi_71840427
Mefke: konijnen die niet eten is niet goed, maar nog net niet nachtmerrie-waardig hoor

Veel plezier met de echo's vandaag!
pi_71840522
Gefeliciteerd gr8w8, wat een schatje , die haartjes
pi_71840533
Oeh, waar komt dit pracht exemplaar vandaan?! (Huups hub? laat maar...)

Gefeliciteerd hoor Gr8W8!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:59:27 #242
15869 gr8w8
Better by design.
pi_71840538

Donderdag 6 augustus, 22:12, 3620 gram. Hele verhaal komt nog, ik ga dat even neertikken op m'n weblogje, dan CC ik het uiteraard wel even hierheen. Ik ben niet echt een regular hier, maar wilde het jullie niet onthouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door gr8w8 op 13-08-2009 21:25:03 ]
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_71840603
Wat een mooierd gr8w8
Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71840606
Ik ben heeeeel lang niet op het fok-forum geweest, maar wilde nu toch even kijken. Vooral of er nog meer hoogzwangeren online zijn. Ja, dus!

Ik ben over anderhalve week uitgerekend en vind het 'leuk spannend' worden nu...
Herkenbaar?
Denise
Een dag niet gelogd is een dag (niet) geleefd...
  Jubileum moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 09:05:54 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71840609
Gefeliciteerd gr8w8!!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71840948
Wat een schattig babietje, gr8w8

sterkte voor de dames met bekkenpijn e.d.
Echt niet leuk
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
jaaaaa ik ben ook benieuwd!!

Ik ga weer gokken mind you, ik ben het, dus t klopt niet waarschijnlijk
Ik denk voor Vlindur een ventje en voor BJ een meiske.
Vlindur wist het toch al?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:36:46 #247
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71841048
gr8w8 wat een mooi exemplaartje

Echo-dames heel veel plezier gewenst!!!!
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:39:40 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_71841091
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:

Echt niet leuk
[..]

Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71841152
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Jeps en volgens mij heeft ze het hier ook al wel gemeld
Oh? Dat heb ik dan ook effe gemist... En BJ die het niet gaat weten... wordt dus nog even afwachten allemaal...
pi_71841198
goeiemorgen!!
ik heb zomaar een nachtje doorgeslapen geen idee of ik over schoenen heb gedroomd Mef wie weet haha

Echodames heel veel plezier vandaag met lekker gluren

Gr8w8 gefeliciteerd!!!! wat een onwijs mooi beebje hebben jij en je vrouw gebakken
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef lily het volgende:

Echt niet leuk
[..]

oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejans maar volgens mij heb je gelijk ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:45:58 #251
190853 RockabeIIa
pi_71841208
Smogs!
Gr8w8, van harte gefeliciteerd Fantastisch mooie baby!

11.00u afspraak vk
meer staat er niet op de planning vandaag.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:46:45 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_71841226
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!!

oh ik wist het niet meer zeker of vlindur het nou wist of poppejans maar volgens mij heb je gelijk ja.

allebei weten ze het al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71841314
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:46 schreef Troel het volgende:

[..]

allebei weten ze het al
achja, ik ken ook niet alle lijstjes enzo uit mn hoofd
my bad dames!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841357
Goed moment om goed uitgerust aan de bevalling te beginnen Huups!

Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
pi_71841386
neuh hier komt geen bevalling vandaag hoor denk k
t voelt hier psies zoals any other day haha, ik ga gewoon lekker rustig mn dingskes doen.
En vanmiddag ijsjes maken! ja Estrys! toch die ijsjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841519
Gr8w8, gefeliciteerd!

Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's

Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen

Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...

Heerlijk geslapen vannacht.

Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:04:02 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71841567
gr8w8, gefeliciteerd!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:07:38 #258
190853 RockabeIIa
pi_71841646
aoraki, bel je vk? Volgens mij heeft dat ook te maken met dat niet elk lijf hetzelfde is. Lijkt mij iig niet meer dan logisch.

Hey, daar is BE.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:07:56 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71841652
Aoraki, het heeft niets te maken met je vetjes, ze meten echt de bovenrand van je baarmoeder.
Wat wel mee kan spelen bijvoorbeeld is of je kindje toevallig net even dwars is gaan liggen.

Die van mij lagen allebei best een tijd dwars en dat rekt de baarmoeder dus uit zeg maar.

Een weekje verschil tussen de ene meting en de anere is niets om je zorgen over te maken hoor!
pi_71841693
vervelend dat het zo blijft knagen Aoraki. Ik heb geen idee hoe nauwkeurig die metingen zijn verder.
Er wordt hier ook niets over gezegd eigk alleen gemeten en opgeschreven, meer niet. Ik ben 1 keer zelfs gekrompen

ik denk dat het wel losloopt en dat je je idd geen zorgen hoeft te maken hoor. Komt vast goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71841704
Huup, dat doorslapen is vast een teken, misschien begin je vandaag wel

Freecell, plas jij zoveel?

Rocka, succes bij de vk. En hoe is het vandaag, gaat het al wat beter met je bekken?

Aoraki, for what it's worth: het is toch een momentopname, ligt er ook aan hoe de kleine op het moment erbij ligt.

Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.

edit: verkeerd begrepen over het meten.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:09:55 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_71841711
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef Aoraki het volgende:
Gr8w8, gefeliciteerd!

Veel plezier vandaag bij de 20-weken echo's

Karin, gewoon lekker genieten! Ik woon in limburg en ik kan je vertellen: er bestaan hier ook ziekenhuizen

Duchess, dat is niet mis met die rolstoel. Maar als het toch nodig is? Zolang hoef je niet meer...

Heerlijk geslapen vannacht.

Maar het blijft toch een beetje knagen: hoe nauwkeurig is nu zo'n meting van de baarmoeder met een centimeter-lint om de groei van de baby te bepalen? Volgens die afmeting lag ik een week achter. Terwijl op de 20 weken echo alles precies op schema lag... (dit was overigens de eerste keer dat ze het op die manier gemeten had) Hangt dat ook niet af van hoe je baarmoeder ligt en hoeveel vetjes je op je buik hebt? Ik zit er gewoon een beetje over te piekeren, ook al zei de vk dat ik me nergens druk over moest maken (zit in de aard van het beestje, denk ik)
Een echo heeft een afwijkingspercentage van 15%. Met een meetlint weet ik niet wat het percentage is, maar ook daar zal het best hoog liggen, want de baby hoeft maar te draaien en de hele boel ligt anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71841787
He Aoraki, wat vervelend dat het zo blijft hangen van die uitspraken, maar kan me inderdaad ook wel voorstellen dat zulke zaken per persoon / baby anders zijn... Wie weet valt het volgende keer weer ontzettend mee!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Mijn blaasinhoud is groter dan de MvM maatkan
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:17:14 #264
190853 RockabeIIa
pi_71841848
ohja, dat dwarsliggen kan natuurlijk ook nog.

Kersjes, het is hetzelfde als gisteren. Denk dat ik effe een flinke waarschuwing heb gehad. *leermoment gerealiseerd heeft*
pi_71841895
Ja, jullie hebben ook gelijk...

Ik weet ook wel dat het me niks is om zorgen over te maken. Mijn verstand zegt me ook dat de 20 weken echo veel nauwkeuriger is dan zo'n buikmeting (daar hebben ze ook 4 meetpunten, 2x het hoofd, romp en dijbeen)... Dusss. Ach ja, je moet je ergens druk om maken
pi_71842061
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:

Freecell, plas jij zoveel?
Alleen 's morgens als ik 's nachts echt mijn bed niet uit wilde om te plassen omdat ik zo lekker lag
pi_71842225
goedemorgen dames

@Vlindur & Davihnia (toch ook??) veel succes en plezier met de echo vandaag!!!

DuchessX , wat heftig dat je zoveel last hebt.....

@Martine; kan je niet ergens nu in de sale een positiebroekje scoren voor 2 tientjes? das voor die 2 maanden nog best een goede investering???

@gr8w8, mooooooooooi

Ik heb amper geslapen, zenuwachtig haha

maar ff voor mezelf:

20 weken
pi_71842341
jeuh! BJ 20 weken
pi_71842357
gefeli met de mijlpaal BJ!
op de helft alweer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71842499
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)
pi_71842506
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar ff voor mezelf:

20 weken
*doet mee voor jou* 20 weken
SPOILER
pi_71842593
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
Ik kom net de douche uit en ik dacht even dat ik doucheschuim op mijn voet had zitten, het viel zo naar beneden zeg maar. Maar het is een stukje slijm(prop)
das het begin

*hoopt dat het zich door gaat zetten *
pi_71842602
Slijmprop voor Kersjes!!! Spannend!!!
pi_71842667
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor

Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:52 #275
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71842725
gr8w8, wat een prachtig meisje hebben jullie daar gebakken!

aoraki, als de vlos het meet en niet in een stuip schiet dat het mss wat afwijkt, is er wrs niks aan de hand. mijn baarmoeder zit nu ook op n - 1 (ter hoogte van de navel min 1 vinger), terwijl het eigenlijk ter hoogte van de navel zou moeten zijn. ze schreef het op en ging verder.
voor mij is het iig erg makkelijk en rustgevend om af te gaan op de vlos. zij ziet wel meer zwangeren, en als zij er niet warm of koud van wordt, waarom zou ik me dan in een stuip gooien? maar dat ben ik

asy, hoe gaat het met je energieniveau nu je de 12 wk bent gepasseerd? en ook al bekkenklachten? pffff, jemig! hopelijk gaat het nog bijtrekken!

duchess, mss in een rolstoel? dat is wel heel heftig idd! maar jij weet het beste hoe je je voelt en waar je behoefte aan hebt. wel een nare keuze, zeg!

rocka, werk je niet meer? in de zieketwet tot je verlof? succes bij de vlos iig!

freecell, ik heb net zo'n grote blaas als jij
s ochtends pieste ik dan dus ook niet meer in die maatkannen, gewoon beetje staan en rechtsreeks in dat ding. kost wat meer moeite met niet-wakker hoofd, maar zo'n "waterballet" op de vroege morgen is ook niet alles.
of anders kan je een trechter kopen en via de trechter rechtstreeks in de blauwe bak

BJ 20 weken! en veel plezier bij de echo. ik check vanavond wel ff hoe het was
Vlindur, veel plezier bij de echo vandaag!

en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
pi_71842903
BJ, 20 weken al?
BE al bijna klaar om te bevallen?!

Wat gaat het hard hier!

Kiek noe dan:

Baby!
(Even kwartslag naar rechts draaien.)

Alles oké, heel beweeglijk.
Ik krijg wel een suikertest halverwege.
Kindje zou voor 9 maart zijn.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:03:40 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71842917
Met doorzets voor Kersjes!!!!
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:04:08 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_71842926
Mooi Webkim

Hoe is het nu met je vader (of schoonvader, ik weet het niet meer zeker)?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:07:56 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71843026
Wat een mooie echo, echt een minimensje!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_71843074
Spannend Kers!

mooie echo Webkim een heel mensje alweer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71843446
Mooi efoto Webkim!
pi_71843553
Wat een mooie echo Webkim Ik hoop zo erg dat we er morgen ook zo één te zien krijgen En je hebt een datum
pi_71843593
Heb ik trouwens al gezegd dat ik morgen helemaal niet naar het ziekenhuis wil gaan?
Mijn god, ik zie er zo tegenop eigenlijk
Lekker tegenstrijdig met mijn vorige post hé Maar pff... stel nu dat er iets niet goed is... wat dan? Als ik niet ga, weet ik het gewoon niet.
pi_71843801
Goeiemorgen lieve meiden!

Beessie!!!! 20 weken!!!! En heeeeel veel plezier en geluk strakjes he!

gr8w8, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooierd!

Rocka had pijnlijke heupen. Meid toch wat lijkt me dat annoying

Webkim, Wat een duidelijke echo zeg! 9 maart! Eindelijk een echte datum!

Kersjes, de slijmprop! Je gaat beginnen!

Lieve Huup, het is allang bekend dat we een jongetje krijgen! Het staat zelfs in de OP! En ik had je ook nog gePM'd over dat Rozenvestje Mutsje

Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor strakjes. Hoop dat het er goed uit ziet allemaal!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 13-08-2009 11:49:01 ]
pi_71843885
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Haha, gekkies, kan makkelijk nog 2 weken duren hoor

Maar stiekem zit ik nog steeds een beetje zo
Dat riep ik ook telkens de dag dat ik slijmprop verloor.. Maar Timo was er diezelfde dag nog
pi_71843978
Webkim een beeeebie en echte!

Yay Davina, ik ben niet de enige! Ik plas gewoon in de kan en als die wel erg zwaar wrdt nderbreek ik even om de kan er onderuit te halen zeg maar
Voordeel is wel: nog één plasje halverwege de ochtend en je bent klaar voor die dag

En Kersjes spannend! (Kan je niet gewoon alvast gaan persen? )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:48:57 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71844193
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kersjes het volgende:
Ik mag me eind van de ochtend ook melden voor controle. Begin toch wel te balen van elke keer op en neer naar het ziekenhuis. Met de auto is niet te doen i.v.m. parkeerschaarste, fietsen kan en durf ik niet meer en met de tram is de enige optie maar da's elke keer weer zeker een kwartier lopen waggelen van en naar de halte... Nou ja, het is niet anders.
Grappig, ik fiets juist het liefst nog alles. Kan ik lekker tot aan de deur komen.
Lopen/waggelen is echt geen optie meer hier.
Spannend van je slijmprop
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:51:30 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71844259
Wk, da's gewoon een heus kindje op die echo! Gaaf!
pi_71844538
BJ ik heb nog 2 lange broeken hoor en nog 2 jogging broeken, verder nog een paar rokjes en een capri broek... dus de laaste 2 maanden kom ik nog wel door. Hoef nog maar 2 weken te werken, dus daar hoef ik ook geen nette kleren meer voor aan te schaffen.

Kersjes, spannend je slijmprop verloren. Succes met de tocht naar het ziekenhuis... doe je wel voorzichtig

WK, das een heuze echte baby in je buik

Ik zag dat nog dat er zich een nieuwe LLM had gemeldt, ben alleen ff je naam kwijt. In ieder geval welkom en geniet van je laaste weken.
pi_71844920
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:

en vlindur kreeg geloof ik een jongen en poppedein een meisje, als ik me niet vergis
PoppeJANS zei Huup, en ook zij weet al weken dat het een jongen gaat worden. Of ik moet voor de grap allemaal jongenskleertjes hebben gepost haha. En die uberduidelijke geslachtsecho foto weet je toch nog wel van mij?
Nouja ik gooi het maar op ''vergeetachtigheid als LLM''

Kersjes, woeh! Misschien ga je vandaag wel flink aan het rommelen, toch spannend hoor!

BJ alweer 20 weken, jemig ben benieuwd wat voor minibuikje jij gaat krijgen, je bent nog steeds hartstikke slank!

Oh das al een echt mini mensje hoor Webkim, wat een mooie echo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:17:07 #291
190853 RockabeIIa
pi_71844927
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef Kersjes het volgende:
*proest*
*smeersmeer* 'Hey da's helegaa geen doesjdjel, iew?!'

Davinia, ik ben idd nu ziek gemeld maar volgende week gaat mijn verlof al in dus echt heel dramatisch veel eerder is het niet gelukkig.

Net weer goedgekeurd. Stond op de weegschaal en ik keek weer es scheel dus ik zei dat ik 5kg aangekomen was wat ik wel mogelijk achtte met die dikke waterige klompbenen van me. Maar toen ik effe goed keek bleek ik weer niks aangekomen te zijn, incl water Totaal dus nog steeds 5,5kg. Dat scheelt wel 25kg met mijn vorige zwangerschap
Bloeddruk was gelukkig ook goed (voor degenen met interesse daarin 105/55 oid?) en de bloeduitslagen qua anti-stoffen ook.

Webkim, fijn dat je een mooie echo gehad hebt

BE, ik kon de vorige keer op het eind ook nog goed fietsen en deed dat ook graag. Maar dat fietsen nu is echt niet geinig meer en pijnlijk aan mijn schaambot (en ik heb net bijna een uur gefietst naar de vk ). Komt vast van die kleine bolle die dan achterop zit Hij was mee naar de 'buikdokter' en heeft me ook onderzocht <3

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 13-08-2009 12:36:33 ]
pi_71845160
Nog niet alles bijgelezen, alleen even gescrolld voor het idee.
20 weken mijlpalen en 20 weken echo's
een echt kindje voor webkim
een mooi kindje voor gr8w8
de minder leuke dingen heb ik blijkbaar overgeslagen

Net terug van de vk en weer goedgekeurd. Was heel benieuwd naar m'n hb en die was begin juli 8,2 dus ik ben blij (en een mcv van 92 en dat was eigenlijk belangrijker want dat vertelde iets over hoe het dan in de cellen zat ofzo, maar dat het goed zit vind ik voldoende ). Alle andere bloeduitslagen ook goed. Hartje goed, bloeddruk goed, en kind groeit ook erg goed. Ze zei nu al dat als het zo doorgaat dat het te hopen is dat deze ook lekker vroeg komt (want aan inleiden op basis van grootte doen ze niet hier in het ziekenhuis vertelde ze er nog even bij).
Voor de vergelijking met anderen, want ik zag daar ook wat over van Aoraki maar ik heb daar wat over gemist denk ik, de uitwendige grootte met cm-lint is 21 cm en 1/4 NX. En wat dat allemaal inhoudt weet ik ook niet.
Volgende afspraak over 4 weken.

Ik hoop op goed echo-nieuws en mooie foto's vanmiddag!
pi_71845217
Allemaal goedgekeurde mensen vandaag
pi_71845380
Een voor alle goedgekeurde mensen vandaag! Zo grappig vind ik dat, dat er vaak meerderen zijn hier die op dezelfde dag naar de vk gaan enzo

Bij mij is nog nooit mijn buik opgemeten hoor, en ze zei de vorige keer dat ze de ligging van de baby ook nog niet voelen kon, omdat mijn buik best wel hard/compact is, ws bij de eerstvolgende keer kan ze het wel voelen, ik moet weer als ik 26 weken ben.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:45:30 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71845646
Soms dan baal ik echt zo van mijn hormonen he...
Gisteravond was er nog wat spaghetti over en mijn man mocht dat ECHT niet weggooien want dat ging ik vandaag opeten bij de lunch. Echt echt echt (na vorige week ook al een stinkend bakje 'lunch' weggegooid te hebben).

Nou komt puntje bij paaltje en ik heb zin in boterham met pindakaas

Ik mis mijn bento's
pi_71845830
Jeuh, Rocka en Sidn3y weer goedgekeurd!

Ik heb nog eens goed mijn buik geinspecteerd terwijl ik op bed lag, en nu is de bult veel hoger dan gister bij de vk. Hij zal wel gedraaid zijn ofzo. Dank jullie wel nog voor alle reacties. Ik ga me nu officieel geen zorgen meer maken (nee, echt niet )
pi_71846085
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:34 schreef Poppejans het volgende:
Een voor alle goedgekeurde mensen vandaag! Zo grappig vind ik dat, dat er vaak meerderen zijn hier die op dezelfde dag naar de vk gaan enzo
.
En dan kom je straks in het baby'tjes topic en daar heb je dat dus ook met het CB
Het gaat in golfjes
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:09:36 #298
190853 RockabeIIa
pi_71846232
Ik vroeg me iets af...
Van de zwangeren die al wat verder zijn en waar de baby van in startpositie ligt: Merken jullie al een bepaalde voorkeurshouding? Bijv. dat je baby liever aan de linkerkant ligt?
Ik dus niet. Ik merk alleen een vinnige reactie als ie toevallig links ligt en ik op mijn rechterzij wil liggen
In mijn eerste zwangerschap had ik dat wel, dat ik een voorkeurspositie bemerkte. Knul lag vrijwel altijd rechts met zijn ruggetje en maakte het ook echt onmogelijk om op de linkerzijde te liggen.
pi_71846319
Yay voor alle goedgekeurden!
rocks kei-netjes van je gewicht man!

Ca.ra forget it, geef het maar op dat bento-en dat zit er vvoorlopig niet meer in ik ga pas na de bevalling weer kijken of ik met eten iets kan eten wat niet pas last minute besloten is

@Rocka, ja hier ligt het meisje eerst alleen maar overdwars met de voeten naar beneden en toen vanaf een week of 30 heeft ze zich gedraait en ligt ze met de rug (voor mij) links en haar voeten in mn rechterzij. Precies dat stukjes tussen mn heupbot en mn onderste rib. Blijkbaar ligt het lekker ofzo daar ik kan niet op die zij slapen want dan wordt me subtiel verzocht om even om te draaien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:14:21 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71846350
Die van mij ligt echt al weken met, van mij uit gezien, met zijn koppie omlaag, ruggetje links en voetjes rechts.
Echt al wekenlang. En het lijkt hem niet echt uit te maken hoe ik slaap. Gelukkig maar.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:14:41 #301
190853 RockabeIIa
pi_71846365
Doe effe volmaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')