abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:50:10 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71812437
Aaah wat zijn jullie allemaal lieverds ook he.
Ik ben nog lekker even in slaap gevallen tot kwart voor 10, dus ik heb toch nog wat ingehaald. Gelukkig heb ik er tot nu toe geen last van als ik maar weinig uren maak 's nachts, maar ik hoef dan ook geen klap te doen overdag. Dat scheelt wel natuurlijk

Jammer Kers dat het toch meer lijkt op een virusje dan een baby. Hoe zit het nu trouwens met de werkzaamheden bij jullie in de buurt? Moet je nog vluchten de komende tijd of is het nu (redelijk) rustig?

Duchess, hihi je moeder met haar volle maan. Maar misschien moet je haar maar plezier doen en snel bevallen, dat vinden we niet erg hoor

En Asy, om nog eens in te gaan op dat gesprek van laatst, ondanks mijn gemopper op het geschop is het nog steeds HEEL leuk om de baby te voelen bewegen hoor. En ik denk voor mensen met een niet-aan-de-voorkant-liggende placenta nog leuker, want die voelen ook de zachtere schopjes en bewegingen. Ik voel alleen maar wat als meneer flink te keer gaat of precies op het goede plekkie richt.
En een mens moet toch iets te mekkeren hebben op een forum?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:53:43 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71812530
*even snel zwaaien hoor!
Internet was stuk sinds gisteren *paniek*. Dus nee, nog geen baby hier, ook geen gerommel of voorwerk of wat dan ook.

Zo, ga ik nu even bijlezen...
pi_71812655
Ik ben vanochtend de moeders voor moeders bussen, vergeten aan de straat te zetten.

En weg brengen gaat het niet worden voor mij

(sorry, baal d'r flink van)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:20:33 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71813186
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:27:34 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813394
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?

Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:29:14 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813441
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71813724
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
#geen
pi_71813828
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
ja idd
ik ben als een gek worteltjes aan t snaaien! kijken of t helpt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71813869
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragen

(of gewoon op de fiets stappen natuurlijk)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:15 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813953
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71813968
tip van de dag: ga geen oude wachten op het tweede streepje topics teruglezen! Ik vind mezelf zo aandoenlijk en dan al die felicitaties na het streepje...men, dat trekken mijn hormonen niet hoor.

(ik ben bezig met een boekje met alle felicitatiekaartjes voor Driekus, vandaar. Het houdt je van de straat, maar het is hormonaal zwaar. Wiens uitspraak was ook al weer 'ik ben hormonaal incontinent'? Nou ik doe mee hoor, normaal is het alleen lachen en nou zit ik in tranen om mijn eigen teksten... )

Troel, dat is wel heul erg laag. Is daar verder niets aan te doe nu?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:57 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813974
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71814020
Goeiemorgen!

Troel, wat een mooie foto's!

Mefke, meissie toch.. Zo erg is het niet, je bent een kindje aan het bouwen! En met een maand of wat zit ik ook vast in die lijn! Het gaat er gewoon ook allemaal weer af!

Duchess weer slecht geslapen Vervelend hoor..

De rest ben ik weer vergeten

Vandaag een mijlpaal!! Ik ben 20 weken zwanger! Morgen de echo en ik vind het spannend!
Verder gaat het goed met me. Volgende week weer aan het werk, dan zijn de vakanties weer voorbij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71814060
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
bwhahaha zo had ik em nog nie gelezen

ik dacht alleen maar aan de wortelts enzo van gister
joe noo ai laik jor bellie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71814408
Balen Kers, alles het toch een virus blijkt ben je ziek en geen beeb

Incantrix, nu moet je je niet te druk maken met thuisklussen hè, rustig an!

Mefke, niet naar anderen kijken hoor. Trots op je buikje! En als je je beeb in je armen hebt, zijn die 3 cijfers ook zo weer ingeruild voor 2 cijfers!

Linda, was het leuk bij het dikke-buiken-yoga-klasje? Moet ik ook eens over nadenken of ik nog iets van dat wil doen. Denk liever iets met mijn man samen, al vraag ik me af of hij ergens voor te porren is.

Poppedein, veel plezier met je moeder en zus. Gezellig en nuttig!! En daarna kan het vast niet lang meer duren want dan ben je er helemaal klaar voor

Duch, balen dat het steeds alleen 's nachts is en dan 's ochtends weer weg is. Hopenlijk zet het inderdaad over niet al te lange tijd wel door. Dat je zo beroerd slaapt is dan wel weer

Martine weer goedgekeurd. YEAH! Toch weer fijn

Vlindur, 20 weken mijlpaal!! Wat geweldig, maar zeker spannend die echo.

Hier een beetje een rot dag. Er komt niets uit mijn handen op mijn werk. Wil gewoon ook in pyama op de bank liggen. Ik heb echt zo'n gevoel van 'wat doe ik hier!' op mijn werk. Gelukkig is het 12 uur, kan ik effe lekker een half uurtje met pauze....
pi_71814556
Ymme, ik ben het ook wel eens vergeten. Kreeg gewoon nieuwe bussen en de week daarna stond er wat meer buiten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71814684
Kersjes, had net helemaal over je heen gelezen... he bah, jou blijft weinig bespaard hopelijk gaat het snel weer wat beter. Rust maar ff goed uit.

Vlindur 20 weken mijlpaal

@DuchessX, idd dat was ik die goed gekeurd was

Realiseer me net nog maar 12,5 dag werken (das inclusief vandaag) en dan ga ik met verlof... dus nog maar 12 keer vroeg mn bed uit
pi_71814704
Ah zulke dagen zijn rot Happy
ik ging altijd opvallend vaak naar de wc enzo even een rondje lopen zeg maar voor de afleiding.

Hihi om t weer over buiken te hebben, ik krijg net het bericht van een vriend dat mn buik echt eeeeeenorm is en of ik nog wel vooruit kwam en dingen met frggn huge enzo achja, you gotta love em...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:11:15 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814758
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?

Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehad

Kersjes, toen ik gisteren las van je darmgerommel had ik ook de hoop dat het het begin zou zijn, maar een virus is iets wat jou eigenlijk gewoon de komende 5 jaar over zou moeten slaan. Alsof je nog niet genoeg gehad heb deze zwangerschap

Hier ben ik vanochtend wel wat kleren aangeschoten (moest het konijn van de buren verzorgen en in mijn ondergoed over straat vind zelfs ik te ver gaan), maar inmiddels is dat al weer geslonken naar een lekker lang shirt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:14:38 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814862
Oja, de blije doos he? Zit daar nu echt een doekjesdoos in van de sensitive? Dat zou erg fijn zijn
Bon ligt hier klaar, maar misschien dat ik dan inderdaad met Ruben vanmiddag even naar de prenatal ga.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71814948
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:19:01 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71815014
Hier wel Troel.
Enneh... Die heb ik dus al weggedonderd... Had het maar eerder gezegd, dan hadden we kunnen ruilen.
pi_71815065
In die van mij zat wel zo'n doos.

Oehh die minisudo's zijn handig!! Ik heb er nu 2 van. Mijn vriendin is kraamverzorgster en die kan ze gratis bestellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:20:59 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815075
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Ja, zo'n semi-witte inderdaad

En BE, het heeft geen prio hoor, we houden het toch op 1 commode, maar ik vind hem zelf erg prettig werken en dan kan ik er eventueel eentje bij mijn ouders neerzetten, dat is handiger dan de doekjes in zo'n afsluitbaar bakje van de chinees

Die kleine sudodingen zijn inderdaad erg handig. Ik vul ze gewoon telkens bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815219
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')