SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!![]()
Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!![]()
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?
Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Oh Troel dat is echt heul erg laagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
ja iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...
en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!
Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!![]()
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh Troel dat is echt heul erg laagWat nu?
Ghehehe RockaIk denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
bwhahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:wat een k**opmerking stiekem huup! hahah!
Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje![]()
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed![]()
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?
Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Ja, zo'n semi-witte inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.
Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocremeik ben gek op miniverpakkingen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode haden dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.
ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
quote:
Heel chiropractie wordt niet volledig vergoed. Is ineens alternatief volgens mijn verzekeringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:
Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.![]()
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen afquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
das idd makkelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af
En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
Mijn chiropractor kon ook zwangere vrouwen, maar dan was het niet echt meer krakenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Hoezeequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
HoezeeDat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
Oh dat is welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel primaoudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is
dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
*komt zij weer*
Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).
(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
Schijterdjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet.Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
Geen idee hoe het met een chiroprator zit, maar manuele therapie mag geloof ik gewoon. Ik ben tijdens de zwangerschap een keer of 4 behandeld. Maar, het heeft alleen zin als er iets vast zit en dat kan dus door de verweking juist wel. In mijn geval zat twee keer de ene kant van het bekken vast en de andere kant niet. De ene kant was meer verweekt dan de andere en dan trek je scheef. Nou ja, dan trek ik dus scheef. Moet wel zeggen dat het beide keren voor de 20 weken was. Het grote voordeel vind ik dat je in een paar korte behandelingen van de pijn af bent. Beter dan 20 keer terug naar de fysio voor tig massages die niets uithalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed![]()
Bevallen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed![]()
Wordt wel anders als je kind er is, no worries!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed![]()
het is de bedoeling dat zowel vriendlief als ikzelf wat minder gaan werken,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
en jeuj!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Zo, terug van de vk
En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken. Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord, ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...
Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik háát mijn korte lontje... écht
...
....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |