abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71818129
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef freecell het volgende:

Hoezee Dat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71818243
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoeveel kindjes heb jij erbij? Het lijkt me niks om er gelijk 4 bij te halen.. Ik denk dat ik met 1 begin. En dan een maximale leeftijd van 3 jaar. Wil niet met de kleine ukkepuk er uit omdat een ander naar school moet..
Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel prima oudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
pi_71818399
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had er 2 bij, één was 3 maand ouder dan L. en eentje 8 maanden ouder.
Die van 3 maanden ouder heb ik sinds vorige week niet meer, die van 8 maanden ouder ligt nu te tukken op onze slaapkamer
2 erbij wil ook nog wel prima oudere kinderen dan de oudste die ik nu heb vind ik niet heel handig. Ik groei er liever langzaam in. Ik pas ook al op hem sinds hij 3 maanden is dat is gewoon al bijna anderhalf jaar
Oh dat is wel zeg, ik moet er straks helemaal in rollen. Plus het feit dat ik hoop dat dat ouderbureau het een en ander in de aanbieding heeft. (Ik ben er niet zo wild van) Maar ik wil me straks bij nog een inschrijven zodat ik meer kans heb.

Krijg jij het beddenspul en speelgoed vergoed trouwens?
pi_71819395
oeh, dit is een interessant gesprek! * Morretje oortjes opsteekt.
Lijkt mij nml ook wel wat, nu zit ik thuis niets te doen, en het lijkt me heerlijk de eerste paar jaren van ons kindje zelf thuis te zijn.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:44:32 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_71819444
*komt zij weer *

Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).

(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71819660
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Troel het volgende:
*komt zij weer *

Wellicht is het handig om er een apart topic van te maken? Het heeft vrij weinig met Z&G te maken en ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die er meer van weten. (Deed de zus van owlet niet ook zoiets en chacama weet er ook veel van geloof ik).

(en ja, ik ben ergens ook wel geinteresseerd)
Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet. Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:55:07 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_71819699
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Geef je helemaal gelijk! Maar ik durf niet. Als jij hem nou maakt, vertel ik er wel verder
Schijterdje

Gastouderschap naast eigen ouderschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71819849
Oh wat een mooie echo Troel! Je ziet echt het gezichtje best goed
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:23:07 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71820488
Happy, wat fijn dat de nt-meting eren goede uitslag gaf!

Bucko, alsof de duvel ermee speelt… gister hoort de vlos het hartje en vraagt. Weet je al wat het wordt? Dus wij zeggen, we denken dat het een “A” wordt. Zegt zij doodleuk, “nou, aan de hartslag te horen, wordt het volgens mij een “B”! We zullen het vrijdag zien 

Huup, gefeli met je 9 mnd mijlpaal!

Incantrix, fijn dat je halve dagen kunt gaan werken! Hopelijk geeft het je een boel rust
@ duchess, bij ons deed de echoscopiste bij 13 wk ook een educated guess (die hetzelfde was als mijn gevoel.) er zit nl iets tussen de benen, en bij een meisje staat het omhoog en bij een jongen omlaag. Bij een meisje wordt het de clitoris, en trekt dus wat naar binnen, en bij een jongen wordt dat de penis. Dus als je dat friemeltje goed in beeld hebt, kan je een educated guess doen bij 13 wk

Gister trouwens bij de vlos ook mn bloedwaardes nog gekregen. Mn hb was gewoon 8!!! Als ik jullie waardes hoor, is dat dan wel laag, zeg! en glucode niet nuchter (half uur na ontbijt 5,5, helemaal prima, dus! )

Het_is_mij, dat is balen, helemaal niet meer werken! Dikke voor jou !

Troel, wat een lief profieltje! Is wel echt anders dan Ruben, of niet?

verder niet bijgelezen, sorry
over 40 minuutjes belt de bedijrfasrts.. spannend! dan gaan we helemaal officieel en volledig terug naar 50%...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:31:49 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71820746
Davinia, oh vrijdag al weer! Ben heel benieuwd. Maar jullie willen dus ook wel weten wat het wordt. Ik doe een gok: hetzelfde als ons. Een kereltje derbij

Succes straks bij de bedrijfsarts.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71820825
tvp met lokroep voor huupbaby
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:40:49 #187
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71822718
Mefke, tuurlijk gun je een ander het best Soms is het gewoon even confronterend hoor.. Ik moet meteen aan een Wulffmorgenthaler-stripje denken eigenlijk, ik hoop dat je er een beetje vrolijker van wordt.. Vrouwen als wij (ik ben ook de lichtste niet) zijn gewoon big-boned

Duchess, nou, ik ben benieuwd hoor, hoewel er wel wat 'veiligheidslekken' in de theorie van je moeder zitten geloof ik. Nouja, we zullen zien he?

BE, haha, gelukkig kun je je nu weer melden dan

Happy, lief van je, ik heb de klussen al gelaten voor wat ze zijn ondertussen.. Balen dat je zo'n vervelende dag hebt, hoop dat je nu al vrij bent óf snel vrij zal zijn!

Haha, Huup, sorry, maar je mini-luiertasje met mini-sudocrem en mini-mini werkte even op mijn lachspieren

Vlindur, jaaah, 20 weken, da's toch wel een héél mooie mijlpaal!!

BJ, haha, jah, je omdraaien is echt een verhaal apart Fijn dat je bijna 2 dagen vrij hebt, én een echo morgen ook nog! Hopelijk blijft verdere kramp je alleen wel bespaard, da's zo pijnlijk soms..

Freecell, fijn dat je voorrang krijgt bij de fysio, 3 maanden wachten is wel echt láng zeg.. Gelukkig snapt hij ook wel dat je, als je zwanger bent, niet echt 3 maanden kunt wachten zeg maar. Succes, hoop dat het je gaat helpen! Heeft jouw verzekering dan eigenlijk geen vergoeding voor alternatieve geneeswijzen? Bij mij moet zoiets uit een apart potje komen, maar het kán wel. Moet hij (of zij) alleen wel bij één of andere landelijke vereniging zijn aangesloten, maar ik denk dan altijd dat de meesten dat wel zijn he?

Linda, haha, de hik! Dat lijkt me nou zó raar, maar wel heel zeg maar

Dank je wel Aoraki En ben jij ondertussen alweer terug van de VK?

Davinia, hoe was het gesprek met de bedrijfsarts?

Martine weer goedgekeurd, helemaal mooi Ennuhm, dank je wel voor de tip, ik had ook al met mijn lief afgesproken dat hij even een koperen pijpje voor me zaagt, dus het wordt nog een hele verzameling in mijn bed (We hebben trouwens net een gigantisch blok Marseillezeep gekregen van mijn schoonouders, uit Frankrijk.. Weegt echt driekwart kilo ofzo Da's wel een beetje groot onder mijn hoeslaken, maar zag het wel meteen voor me )

Poppedein, hihi, fijn dat er meer mensen zijn die dat vinden En fijn, je zus en je mams die gezellig komen logeren! Jeej, veel plezier alvast!

Ik heb ondertussen niets meer gedaan aan de foto's, die ga ik morgen verder doen maar heb wel een pietsie opgeruimd in de keuken, soort van.. Maar de beweging was wel even fijn na een halve dag zitten en liggen En zó lief: mijn mama stond net voor de deur om te komen stofzuigen omdat ik het niet meer kan en mijn lief nu overal alleen voorstaat Wat is het toch een droppie Nu heb ik zomaar ineens een mooi schoon, opgeruimd huis en hoeft lief-lief ( ) vanavond alleen even de spetters van de katten weg te dweilen
3!
pi_71822833
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Geen idee hoe het met een chiroprator zit, maar manuele therapie mag geloof ik gewoon. Ik ben tijdens de zwangerschap een keer of 4 behandeld. Maar, het heeft alleen zin als er iets vast zit en dat kan dus door de verweking juist wel. In mijn geval zat twee keer de ene kant van het bekken vast en de andere kant niet. De ene kant was meer verweekt dan de andere en dan trek je scheef. Nou ja, dan trek ik dus scheef. Moet wel zeggen dat het beide keren voor de 20 weken was. Het grote voordeel vind ik dat je in een paar korte behandelingen van de pijn af bent. Beter dan 20 keer terug naar de fysio voor tig massages die niets uithalen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71823098
Incantrix, dat klinkt als een goed dagje! Heb je ook het gevoel dat je wat uitgerust bent? Hier trouwens ook een mama die morgen weer even komt poetsen. Heerlijk, al voel ik me er wel enorm schuldig over. Doe het liever zelf, maar ja, dat gaat gewoon niet.
Vlindur, halverwege
Freecell, DRIE maanden wachttijd, pfff. Ik kon gelukkig ook meteen terecht bij de bekkenfysio toen ik belde. Juist die paar tips die ik van haar kreeg waren goud waard. En ik weet nou ook veel beter waar ik straks op moet letten na de bevalling.
Davina, hoe ging de bedrijfsarts?
Incantrix, je stripje! Hihi...Weet je, het gaat me niet eens om die kilo's, maar tis gewoon iets psychisch. Drie cijfers ipv 2...ach ja, zoals Poppedein volgens mij al zei: je ziet ze straks ook zo weer twee worden! En ja, dat is wel de bedoeling ja. Ik gok sowieso op een litertje vocht in elk been, dat is samen vast al een kilo...
En de rest ben ik weer vergeten...

Mensen zullen trouwens wel denken...ik heb vandaag op schildpadtempo wat boodschapjes gedaan en dan moet je veel in en uit de auto. In gaat goed (bedenk je, 184 hele centimers, meer dan 100 kilo en een buik in een Twingo proppen) maar uit is een ander verhaal. Tip van de fysio was om een plastic zak op de stoel te leggen, dat glijdt fijn de auto uit. Ze heeft gelijk, maar het ziet er gewoon niet uit, je ziet mensen ook kijken..zo van 'die is wel heeeel bang om haar vliezen te breken
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:02:17 #190
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71823268
@ Mefke: Jah, op zich wel, en ik ga zo ook nog even fijn liggen voor een uurtje, denk ik Wel lekker hoor, op een pas onthaarde bank En jah, ik snap dat het vooral het idee is, ik denk dat ik, als ik niet zo misselijk was geweest die eerste maanden, ook al best een eind op weg was geweest naar de 3 cijfers en dat is gewoon iets.. En dat je al zo veel vocht vasthoudt zegt dan ook al wel iets idd, dan ben je strakkies ook weer lekker snel terug op 2 cijfertjes En hihi, ik zie je al helemaal gaan trouwens in je Twingo! (Goede tip trouwens!) En die mensen kijken maar lekker, ik denk dat als ze echt zouden breken, er echt geen zakje meer aan zou helpen
3!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:33:43 #191
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71824105
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:

Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed
Niet alleen dat, we kunnen gelukkig nog steeds een hoop in bed
pi_71825148
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Bevallen bijvoorbeeld
#geen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:51 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71826573
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Wordt wel anders als je kind er is, no worries!
En stiekem heb ik liever mijn eigen joekeloekes van een buik met alle ellende er gratis bij.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71826610
een joekeloekes van een buik? Valt wel mee, schatje...
pi_71826954
Zo, terug van de vk

En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken . Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord , ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...

Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe )
pi_71827055
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
het is de bedoeling dat zowel vriendlief als ikzelf wat minder gaan werken,
ik ga ws 3 of 3,5 dag werken (dat komt neer op 12-14 diensten per maand, waarvan er minimaal 4 in het weekend) en vriendlief gaat ook een dagje minder, dus ook 3,5 dag per week.
Daarnaast hebben we voor 2 dagen, flexibele kinderopvang aangevraagd.

en aangezien ik dus ook late diensten werk, is dat soms maar opvang voor 3 uurtjes (van 15 tot 18 uur).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71827148
Mooi Aoraki! weer een stickertje verdient
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71827151
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Zo, terug van de vk

En weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Bloeddruk 120/75. Gewicht 2,3 kilo erbij sinds vorige check-up. De vk zei dat ze heel vaak een groeispurtje zag na 20 weken.
Hoogte van m'n baarmoeder gevoeld, 2 vingers boven mijn navel. Ook goed voor 24 weken. Alleen toen ze hem met een centimeter aan het meten was, zei ze dat de lengte overeenkwam met 23 weken . Meteen erna dat dat niet erg was... Ach, het zal wel goed zijn, misschien is dat ook niet de meest nauwkeurige manier... (toch?)
Hartje gehoord , ongeveer 140 slagen per minuut en regelmatig...

Dus alles prima, gelukkig (ik blijf het toch elke keer een beetje spannend vinden, ook al heb ik daar geen reden toe )
en jeuj!! goedgekeurd!
en ik denk dat ik ook deze keer meer gegroeid ben... (morgen weer op de weegschaal)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71829887
Hoppa Aoraki!

Ik haat hormonen...
Net tergu van kleine groep van onze kerk (moesten eerder terug, L. vertikte het om daar in een campingbedje te slapen ), 3 mensen maar gedeeltelijk terecht uitgefoeterd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik háát mijn korte lontje... écht
... ....
pi_71830165
Freecellleke

Aoraki weer goedgekeurd!

Rocka, jij hebt een prachtige buik!
Ik vind wel dat als je (bijna) hoogzwanger bent, het goed zichtbaar mag zijn hoor
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')