Mefke, tuurlijk gun je een ander het best

Soms is het gewoon even confronterend hoor.. Ik moet meteen aan een
Wulffmorgenthaler-stripje denken eigenlijk, ik hoop dat je er een beetje vrolijker van wordt.. Vrouwen als wij (ik ben ook de lichtste niet) zijn gewoon big-boned

Duchess, nou, ik ben benieuwd hoor, hoewel er wel wat 'veiligheidslekken' in de theorie van je moeder zitten geloof ik. Nouja, we zullen zien he?

BE, haha, gelukkig kun je je nu weer melden dan

Happy, lief van je, ik heb de klussen al gelaten voor wat ze zijn
ondertussen.. Balen dat je zo'n vervelende dag hebt, hoop dat je nu al vrij bent óf snel vrij zal zijn!

Haha, Huup, sorry, maar je mini-luiertasje met mini-sudocrem en mini-mini werkte even op mijn lachspieren

Vlindur, jaaah, 20 weken, da's toch wel een héél mooie mijlpaal!!
BJ, haha, jah, je omdraaien is echt een verhaal apart

Fijn dat je bijna 2 dagen vrij hebt, én een echo morgen ook nog!

Hopelijk blijft verdere kramp je alleen wel bespaard, da's zo pijnlijk soms..
Freecell, fijn dat je voorrang krijgt bij de fysio, 3 maanden wachten is wel echt láng zeg.. Gelukkig snapt hij ook wel dat je, als je zwanger bent, niet echt 3 maanden kunt wachten zeg maar. Succes, hoop dat het je gaat helpen! Heeft jouw verzekering dan eigenlijk geen vergoeding voor alternatieve geneeswijzen? Bij mij moet zoiets uit een apart potje komen, maar het kán wel. Moet hij (of zij) alleen wel bij één of andere landelijke vereniging zijn aangesloten, maar ik denk dan altijd dat de meesten dat wel zijn he?
Linda, haha, de hik! Dat lijkt me nou zó raar, maar wel heel

zeg maar

Dank je wel Aoraki

En ben jij ondertussen alweer terug van de VK?
Davinia, hoe was het gesprek met de bedrijfsarts?
Martine weer goedgekeurd, helemaal mooi

Ennuhm, dank je wel voor de tip, ik had ook al met mijn lief afgesproken dat hij even een koperen pijpje voor me zaagt, dus het wordt nog een hele verzameling in mijn bed

(We hebben trouwens net een gigantisch blok Marseillezeep gekregen van mijn schoonouders, uit Frankrijk.. Weegt echt driekwart kilo ofzo

Da's wel een beetje groot onder mijn hoeslaken, maar zag het wel meteen voor me

)
Poppedein, hihi, fijn dat er meer mensen zijn die dat vinden

En fijn, je zus en je mams die gezellig komen logeren! Jeej, veel plezier alvast!
Ik heb ondertussen niets meer gedaan aan de foto's, die ga ik morgen verder doen
maar heb wel een pietsie opgeruimd in de keuken, soort van.. Maar de beweging was wel even fijn na een halve dag zitten en liggen 
En zó lief: mijn mama stond net voor de deur om te komen stofzuigen omdat ik het niet meer kan en mijn lief nu overal alleen voorstaat

Wat is het toch een droppie

Nu heb ik zomaar ineens een mooi schoon, opgeruimd huis en hoeft lief-lief (

) vanavond alleen even de spetters van de katten weg te dweilen