quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode haden dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.
ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
quote:
Heel chiropractie wordt niet volledig vergoed. Is ineens alternatief volgens mijn verzekeringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:
Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.![]()
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen afquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
das idd makkelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af
En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
Mijn chiropractor kon ook zwangere vrouwen, maar dan was het niet echt meer krakenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Hoezeequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |