abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:27:40 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815294
Ik heb boven gewoon zo'n enorme megapot staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815297
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.

en nou bevallen jij HU(u)P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71815390
Ik heb 3 van die billendoekjesdingen
2 gele en dan die witte... en ik woon nog gelijkvloers ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71815401
Ja ik heb nog geen verzorgingsspul gekocht verder.
Ik heb enkel proefmonsters liggen hier en ik heb van Cattie op de ruilbeurs een fles badspul meegekregen. Dat is het enige wat ik nu heb.

Ohja en een zwitsal lekker slapen badspul fles ofzo. Maar die gebruik ik zelf

De kraamintake adviseerde te wachten met kopen van spul en eerst even te kijken hoe het met de mini's gaat qua eventuele huiduitslag.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

en nou bevallen jij HU(u)P
ik doe mn best maar t meiske zit wel prima geloof ik binnen haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71815448
Huup: ik had 5 mini'tjes sudo en één grote pot. Die mini's gebruik ik en vul ik na met de grote.
Ik heb de grote nog onaangebroken staan

Dus die mini's zijn geniaal!
pi_71815471
hellow dames!!!

@Vlindur; gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal!!! Hoe laat heb je morgen de echo???
(ik pas om 17 uur)

@Kersjes, veel beterschap, probeer het ff heel rustig aan te doen....

@Troel; wat een onwijs mooie echofoto's!!!

@Icantrix; dat omdraaien in bed voelt anders he? ik voel me ook verantwoordelijker ofzo haha...
draai dus ook niet meer over mijn buik.. (wat ik wel altijd deed snachts)

@alle slechte en korte slapers en succes de komende nachten....

@faja en lily gefeliciteerd met jullie goede echo's!!

en ik had van8 ook voor het eerst kramp, alleen niet in mijn kuiten maar in mijn scheenbeen,.... zeer irritant...
en ben wel 4 keer wezen plassen... gelukkig vandaag late dienst...
en daarna lekker 2 dagen vrij! en morgen ook echo! spannend hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:34:24 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815528
In mijn kraampakket zat een hele lijn van Natalis. Dat werkt ook wel lekker (en we zijn nu bijna door de handzeep heen, dus het is wel grappig dat er nu weer een nieuwe fles klaar staat )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815731
Zo, bekkenfysio gebeld en hij/zij belt terug

3x op één ochtend niet omhoog kunnen komen vond ik een grens en mijn geniale chiropractor van de vorige keer wordt niet meer vergoed
pi_71815987
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71816016
Zo! Bijgelezen!

Mefke, eerst maar voor jou. K*t dat je je zo voelt over je gewicht! Niet dat je er iets aan hebt, maar het is je niet aan te zien, vind ik! Krijg in ieder geval niet het idee dat wij er heel anders uit zien, adhv de buikfoto's! En wat Poppedein zei: Over max. 7 weken ga je weer net zo hard naar beneden!

Kersjes, hopelijk ben je snel uitgeziekt en kan je kleine grote mannetje weer naar huis komen!

Troel, mooie echo joh!

Vlinder met 20-weken mijlpaal

Happy, jij vroeg naar de dikke-buiken-yoga toch? Het was opzich best relaxed. Yoga is niet zo mijn ding, beetje zweverig. Maar onder het mom van: mensen leren kennen toch maar gegaan. Er was welgetelt 1 andere daar, tis echt vakantie Maar wel 1 dag later uitgerekend dan ik, was wel leuk. En ik doe ook nog een zwangerschapscursus met Vriendlief, 5 weken achter elkaar, 2u lang. Hij kan er alleen niet altijd bij zijn door zn werk. Hier worden die cursussen door de verzekering betaald dan (behalve het partner-deel), weet niet of dat in NL ook is? Dan is het al snel makkelijker om meerdere dingen te gaan doen.

Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?

Owja, mijn meiske had vannacht voor het eerst de hik. Of in ieder geval, voor het eerst dat ik het ook meekreeg. Wat gaat dat snel joh ! Wij doen hik.....hik.....hik en zij ging echt van hikhikhik, hihi
Lotte!
Noah!
pi_71816161
Ik heb nu 1,5 week geleden me aangemeld bij MvM via de website, maar ik heb nog heul niets gehoord... Duurt dat altijd zo lang, of is dat ivm vakantie, of woon ik in een uithoek, of heb ik iets niet goed gedaan en kan ik beter bellen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71816265
gewoon ff bellen Morretje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71816568
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Linda2205 het volgende:

Freecell, hopelijk word je snel teruggebeld! Kan je de chiropractor niet een beetje laten sjoemelen met je verzekering, zeggen dat het voor je arm is ofzo?
Heel chiropractie wordt niet volledig vergoed. Is ineens alternatief volgens mijn verzekering Manuele therapie trouwens niet

Maar mijn chiropractor is echt alleen maar chiropractor. Helaas.

Morretje: mij belden ze ook wat laat, gewoon even achteraan bellen Misschien is de aanmelding misgegaan.

Linda: raar gevoel hè? Die hik!
pi_71816702
Hm, balen dat het niet vergoed wordt! Hopelijk kan de bekkenfysio je wel verder helpen!

En inderaad een heel raar gevoel! Ik dacht altijd: hoe weten ze nou dat het de hik is? Maar ook dat is weer 1 van die dingen waarvan je weet dat het zo is op het moment dat je het voelt
Lotte!
Noah!
pi_71816910
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, ik moet morgen om 13.30. Wat moet je laat zeg! Wat een spanning!
vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
pi_71817105
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

vind het niet zo erg hoor, wij hebben smorgens een controle-afspraak. en omdat we nog niet wisten of vriendlief de hele dag vrij kon krijgen hebben we zo laat mogelijk lde echo aten inplannen, dan had hij eventueel 2 uurtjes eerder van zijn werk kunnen vertrekken...
maar gelukkig is hij nu de hele dag vrij
Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
pi_71817177
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh das wel fijn! Mijne werkt thuis die dag.
Onze eerst volgende controle is op 27 augustus om 08.15 zodat hij ook mee kan
wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
pi_71817402
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij hebben dus beide morgen.. en proberen ook die van 24 weken samen te plannen, maar das vaak een beetje lastig met mijn rooster. (soms zijn we in 3 weken geen enkele dag samen vrij)
Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af

En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
pi_71817666
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik werk alleen op dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus plannen voor afspraken kan ik alleen maar op maandags of donderdags. En J. zal niet alle keren mee gaan. Maar alleen de volgende nog omdat het nog een beetje spannend is. En omdat we die dokter voor het eerst krijgen. Daarna kan ik het vast wel alleen af

En mijn vriend kan heel makkelijk gewoon thuiswerken. Dat scheelt ook enorm!
das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag ( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
pi_71817901
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
pi_71817922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

das idd makkelijk!
vriendlief hier werkt ene week 4 en andere week 5 dagen en gaat voor 8 uur weg en is pas rond zessen weer thuis.
En ik werk dus alle dagen van de week op alle uren van de dag ( kan de ene week 7 dagen zijn en de andere week 2 ofzo, dus heel verschillend)
plannen is bij ons dus een probleem....
Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
pi_71817987
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
pi_71817999
Lily, een meiske, wat leuk! Ik heb zelf 2 oudere broers, en dat heb ik (bijna) altijd super gevonden! Vroeger wel wat ruzie (zij konden harder meppen, ik kon harder huilen), maar daarna echt heel leuk!

Incantrix, mooi dat je halve dagen kan gaan werken, je moet echt op jezelf letten.

Zo, lekker rustig dagje vandaag... Vanmiddag naar de vk voor check-up. Ik ben benieuwd wat de weegschaal aan gaat geven.
pi_71818026
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Ha, de bekkenfysio belde terug, wachtlijst van 3 maanden, maar zwangeren hebben een onmiddelijke voorrang.
Woensdag een afspraak van een uur
Hopelijk helpt het je!
Lotte!
Noah!
pi_71818053
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Freecell, een chiropracteur (of hoe je dat ook schrijft) en een manueel therapeut zijn toch krakers? Volgens mijn pufclub juf (ook fysiotherapeut) mag je niet gekraakt worden tijdens de zwangerschap ivm de verweking van je gewrichten. Ik wilde namelijk ook weer even gekraakt worden, maar das uit den boze....
Mijn chiropractor kon ook zwangere vrouwen, maar dan was het niet echt meer kraken Meer duwen en manipuleren. Pas toen ik niet meer zwanger was bij de controle-afspraak ging hij kraken.
Mijn verloskundige raadde deze chiropractor juist aan
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe ga je het doen als je kleine er is dan? Ik ben gastouder en ga straks thuis werken. Ik werk nu bij de kinderen thuis. Mijn vriend blijft gewoon doorwerken.
Bij ons zal er dus niet veel veranderen.
Hoezee Dat doe ik ook en het is echt fijn
Al voel ik me soms wel wat opgesloten. Ik ben blij dat ik er, nu met de nieuwe wandelwagen, makkelijk met 2 tegelijk uit kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')