SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!![]()
Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!![]()
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?
Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Oh Troel dat is echt heul erg laagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
ja iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...
en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!
Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!![]()
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh Troel dat is echt heul erg laagWat nu?
Ghehehe RockaIk denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
bwhahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:wat een k**opmerking stiekem huup! hahah!
Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje![]()
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed![]()
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?
Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Ja, zo'n semi-witte inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.
Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocremeik ben gek op miniverpakkingen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode haden dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.
ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |