abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71810102
Volgens mij ben ik gewoon ziek geworden
Misselijk, buikpijn, knallende koppijn en zelfs met bril op weigeren mijn ogen dienst.
Heb mijn moeder gevraagd Devin op te komen halen straks, kan ik tenminste mijn bed weer in.
.... met gevoel voor drama....
pi_71810131
Wat een mooie echo's, Troel

balen Kersjes, bleh. Beterschap.
pi_71810161
Bleh Kersjes! Wel verstandig dat je je moeder hebt ingeschakeld!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:10:18 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71810306
Wat een gave echo, Troel!!! Die van onze frummel waren lang niet zo duidelijk!

Kersjes, bah zeg wat een kutperiode om je zo te voelen, heel veel beterschap!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71810454
He Kers vervelend, beterschap
fijn dat je moeder Devin even voor je over kan nemen, goed bijslapen en uitrusten meid.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:32:00 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71810685
Goodmornings allemaal

Bluh, Kersjes, beterschap hoor.. Fijn dat je mama zich even over Devin kan ontfermen, lekker je rust nemen!

Troel, waauuw! Súpermooi zeg, jeetje

Bucko: Ohja, dat kan ik me ook wel voorstellen inderdaad. Nu denk ik inderdaad dat je dan sowieso wel voor het extra kijkje gaat, maar een beetje extra zekerheid is dan denk ik ook wel prettig. Nouja, hoe dan ook, veel plezier met de pretecho alvast

Ca.ra, balen dat je harde buiken had en ook nog maagzuur Ik ben overigens nog niet écht een walvis, maar zó soepel gaat omdraaien nu ook niet meer, dus ik denk dat ik me wel iets voor kan stellen bij je omdraai-methode, whaha!

Huup, ook alweer vroeg wakker he? Ik ook hoor, ga zo misschien ook nog wel ff lekker terug!

Met de klusjes gaat het goed, in die zin dat het nu exáct half 10 is en ik al halverwege mijn foto-project voor mijn ernstig zieke collega heen ben. Dat betekent dat ik daar misschien nog een uurtje aan zit, en dan af heb waar ik dacht de rest van de dag mee bezig te zijn Mijn klusje voor morgen kan er dan nog wel achteraan, maar dan ben ik wel baggersnel door al mijn rustigaan-doe-dingetjes heen
3!
pi_71810699
Kersjes beterschap!
En alle nachtbrakers, succes met wakker blijven vandaag. Omdraaien is en blijft een pijnlijke actie hier, dus onbewust doe ik dat zo weinig mogelijk. Met als gevolg dat ik dus wakker wordt met slapende lichaamsdelen die gewoon klem liggen. Ach, effe opstaan, plassen en op de andere zij er weer in en slapen maar weer.
Hi-flyer, wat Rocka zegt, dat is echt een heul klein buikje! Tjemig, ik voelde me al een walvis, maar dit maakt het er echt niet beter op. ( jaha...de magische 3 cijfers zijn bereikt en al zit er minimaal een kilo vocht bij, het maakt het er niet beter op)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71810733
Troel, ik vergat je echo. Mooi profieletje!
En Incantrix, rustig aan doen met je klusjes. En anders tv gaan kijken ofzo. En uitslapen en lekker lang douchen...tis al half tien geweest maar ik zit nog in pyama...je moet wat he om de tijd door te komen.
pi_71810793
Goedemorgen! ik ga zo naar mn dikke-buiken-yoga-klasje en daarna ga ik bijlezen! Fijne dag voor iedereen in ieder geval!
Lotte!
Noah!
pi_71810900
Incantrix, hier, probeer dit es

Ochoch Mef, de 3 getallen , het is kut zo'n mentale grens die gepasseerd is maar je weet zelf ook dat er weinig tegen/aan te doen is. Even slikken en weer doorgaan
en tsja, mensen die per se willen pochen met hoe weinig ze wel niet aangekomen zijn tijdens de zwangerschap of vooral, hoe klein hun buik wel niet is, ik weet nooit zo wat ik daarmee moet; hoe groot of klein je buik is is niet iets wat je bepaald zelf in de hand hebt, (hoeveelste) kindje en vruchtwater alleen al doen een hoop.

disclaimer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:46:35 #113
95408 Incantrix
pi_71810935
Mefke, je hebt gelijk, I know Het uitslapen was bij mij eigenlijk ook het originele plan, maar dat is zo lastig als je lief wel moet werken en die laat de wekker (en de katten) een keer of 3 miljoen afgaan omdat hij erdoorheen slaapt.. Ik ga zo nog wel even liggen, heb ook heel bewust nog niet gedoucht. Ik moet denk ik nog even in het ik-werk-nog-maar-halve-dagen-ritme komen Ennuhm, ik geef jou een héle dikke , ik kan wel heel blij gaan vertellen dat je helemaal geen walvis bent en dat 3 cijfers niet erg is, maar ik snap dondersgoed dat je het wel een vervelend gevoel (dat zeg ik netjes he?) geeft en dat een ander makkelijk praten heeft.. En weegschalen zijn stom anyway
3!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:50:59 #114
95408 Incantrix
pi_71811025
Huups, whaha, ik heb de ouderwetse, maar ik moet nodig nieuwe spelletjes, ik ben zó uitgekeken op de spelletjes die ik heb (Je brengt me wel op ideeën trouwens.. Bol.com.. )

(En om heel eerlijk te zijn ben ik juist wel een beetje trots op mijn dikke buik, daar woont wél mooi míjn baby in! En mijn lijf doet hard haar best om die te bouwen! Ik vind het juist vreselijk mooi als vrouwen mooie, ronde vormen hebben waaraan je kan zíen dat hun lijf hard werkt, maar misschien ben ik een rare.. En niet aankomen in je zwangerschap vond ik trouwens ook helemaal niet zo leuk, ik heb 3 maanden amper kunnen eten en me er bijna 24/7 strontmisselijk om gevoeld. Met als staartje dat ik me een halve hartverlamming schrok toen de echoscopiste bij de 20-wekenecho zei "en dan kijken we nu even bij de lever, daar kan ik altijd precies aan zien of de baby genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt", want stiekum maak je je toch zorgen of je kindje wel genoeg eten krijgt.)
3!
pi_71811126
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?

Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
pi_71811127
Troel, mooie echo foto's

Mefke kan me voorstellen dat je baalt... komt vast allemaal weer goed na de bevalling

Gister ochtend bij de VK geweest, we zijn weer goed gekeurd De vorige keer lag hij nog 2 tot 3 weken voor op de groei en nu was hij weer goed op schema. Bloed druk was weer netjes en mn bloedwaarden waren ook goed. Over 2 weken weer op controle, dan gaan ze de groei nog een keer extra checken en misschien een groei echo in plannen.

Gister middag voor het eerst naar bed gegaan voor een middag slaapje, ik was zo moe . Dat mn lief me gewoon naar bed had gestuurd. Dat hielp gelukkig wel, zodat ik me weer een beetje beter voelde voor de pufclub. En ik besloten om toch maar een paar keer naar de fysio te gaan, zodat ik niet meer zo'n last heb van mn rug.

Verder ff een tip voor kuitkrampen... probeer eens blok zeep in je bed te leggen onder je hoeslaken. Ik had vanacht voor het eerst geen kramp wat een zaligheid
pi_71811366
Hier ook nog in pyjama. En nog niet eens 6 weken

Kersjes, wat naar dat je waarschijnlijk toch een virus te pakken hebt nu.. Dar is niet fijn zo op het eind

Oh en over dikke buiken, ik kan niet wachten op de mijne, maar dat duuuuuuuuurt nog zo lang!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:58 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71811518
Lily, wat een leuk mooi meisje zal je krijgen! Ik ben nu al benieuwd naar de naam ook .

BE je bent al bijna uitgerekend .

En verder eens met Huup wb gemekker over kleine buiken. Een big fat " " voor dat soort posts.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71811567
Meld en een goeie morgen!

Incantrix.. I'll amen to that!! Ben t helemaal met je eens! Fijn dat je klusjes lekker opschieten! Maar niet té hard door je to-do lijstje heen hoor!

Kers, gats wat naar dat je nu toch nog wat te pakken hebt waarschijnlijk. Wel heerlijk dat je even de mogelijkheid hebt om alleen aan jezelf te hoeven denken... Wie weet wil al t darmgerommel je nog een zetje geven..maar dan zou t wel zo fijn zijn als je zelf wel een beetje lekker in je vel zit!

Troel, mooie plaatjes hoor! Heel duidelijk! Leuk!!

En Morretje.. 6 weken is júist alle reden om nog lekker in pyama te zitten..juist die eerste weken vreten energie!

Mefs, die stomme 100 is niet leuk... maar t duurt niet lang meer voor je heel m heel gauw weer voorbij ziet komen, maar dan de andere kant op! T is gewoon zo'n stomme psychische grens!

Huuperdepuup, wat ben je toch weer vroeg wakker... Ik belde mn lief vanochtend om half 7 toen hij op weg was naar zn werk met de mededeling dat ik wakker was en mn bed maar uit zou gaan.. ik geloof dat ik een minuut na t ophangen alweer lag te ronken Nee slapen, is hier gelukkig echt t probleem nog niet, daar is toch echt meer voor nodig dan maagzuur en walvisvormen weeën ofzo

Vanavond komen mn moeder en zusje deze kant op, ze blijven slapen om morgen een zo lang mogelijke dag te hebben samen voor poetsen en leuke dingen... heb er zin in, ik mis ze! Al zou t natuurlijk wel een mooie bak zijn als dan vannacht de boel echt op gang zou komen Scheelt weer 2 geboortekaartjes sturen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71811650
ik gun miss hi-flyer haar buik ook gewoon hoor maakt mij het uit. Ik ben niet eens zo heel veel aangekomen, ik begon gewoon al hoger. Tja, weinig aan te doen.
Nog een tip om je niet te vervelen...ik heb simcity maar weer op de laptop geinstalleerd...en ik moet mijn 400(!) trouwfoto's nog uitzoeken....
pi_71811681
whaha ik zag je naam staan en ik dacht gelijk van oeeeeeh poppedein komt met spannend nieuws maar schoonmaken en leuke dingen doen is ook spannend!

fijn dat je je zo goed voelt verder! Ik slaap prima hoor eigenlijk! Alleen wat kort soms maar inderdaad, even dr uit en dan een paar uur later erin en dan tuk ik rustig weer wat uurtjes weg. Het is niet alsof ik om 9 uur ergens moet zijn ofzo dus ik neem het er maar van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71811792
Goodmorning!

Troeleke, had ik nou al gezegd dat ik de echo ook vind?

Veel dames vroeg wakker hier zeg!
Kers, beterschap/bevalschap ( ), naar dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig kan Devin naar je moeder toe.

Martine, fijn dat je weer goedgekeurd bent (dat was jij toch hé? )

Ca.ra, Huup, Mefke en andere walvissen: oh wacht ik ben er zelf ook een

Ook ik heb slecht geslapen, ben uiteindelijk na de zoveelste keer wakker maar gaan lezen in bed Ik ben nu ook al 2 nachten wakker geworden van buikkrampen (o.a.) en dan denk ik van kom maar kom maar kom maar met die weeën en dan is het 'smorgens weer weg

Volgens mijn moeder ga ik deze week nog bevallen, jaja want zij was óók te vroeg bevallen van mij (13 dagen te vroeg). Dus haar 'logische' redenering is dat dat bij mij ook zo zal gaan En volgens haar is het ook volle maan Yeah right ze zal haar bril wel niet op hebben gehad toen ze naar de lucht keek

Dames allemaal een fijne dag gewenst
#geen
pi_71811819
@ Huups, hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!

Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!

Môgge Duchess!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71811833
voor de walvisjes (lief bedoeld hoor).

Troel: Mooie echo
pi_71811894
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, niks r van.. ik hou mijn spannend nieuws hierbinnen tot jij t goeie voorbeeld hebt gegeven!

Al heb ik nu wel weer even heel erg last van "ik wil nu"gerammeldebammel, want ik heb zojuist Elins Rood met witte stippen badpakje binnengekregen!
dat badpakje heb ik ook! hij s leuk he?! nog schandalig veel te groot voorlopig geloof ik maar och, dat mag niet uitmaken...
ik heb hem gekocht omdat ik er vroeger zelf zo een had, ik heb mn paps nog nooit zo breed zien grijnzen als toen ie dat ding zag hier in t kamertje

Haha Duchess, volle maan was de 6e geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:50:10 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71812437
Aaah wat zijn jullie allemaal lieverds ook he.
Ik ben nog lekker even in slaap gevallen tot kwart voor 10, dus ik heb toch nog wat ingehaald. Gelukkig heb ik er tot nu toe geen last van als ik maar weinig uren maak 's nachts, maar ik hoef dan ook geen klap te doen overdag. Dat scheelt wel natuurlijk

Jammer Kers dat het toch meer lijkt op een virusje dan een baby. Hoe zit het nu trouwens met de werkzaamheden bij jullie in de buurt? Moet je nog vluchten de komende tijd of is het nu (redelijk) rustig?

Duchess, hihi je moeder met haar volle maan. Maar misschien moet je haar maar plezier doen en snel bevallen, dat vinden we niet erg hoor

En Asy, om nog eens in te gaan op dat gesprek van laatst, ondanks mijn gemopper op het geschop is het nog steeds HEEL leuk om de baby te voelen bewegen hoor. En ik denk voor mensen met een niet-aan-de-voorkant-liggende placenta nog leuker, want die voelen ook de zachtere schopjes en bewegingen. Ik voel alleen maar wat als meneer flink te keer gaat of precies op het goede plekkie richt.
En een mens moet toch iets te mekkeren hebben op een forum?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:53:43 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71812530
*even snel zwaaien hoor!
Internet was stuk sinds gisteren *paniek*. Dus nee, nog geen baby hier, ook geen gerommel of voorwerk of wat dan ook.

Zo, ga ik nu even bijlezen...
pi_71812655
Ik ben vanochtend de moeders voor moeders bussen, vergeten aan de straat te zetten.

En weg brengen gaat het niet worden voor mij

(sorry, baal d'r flink van)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:20:33 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71813186
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:27:34 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813394
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef Twinkly het volgende:
Mooie echo's Troel!!
Was je hb wel ietsjes gestegen of? Komt je lage hb doordat je zo weinig binnenhield tot voor kort?

Kersjes zou leuk zijn als je lijf zich ergens op aan het voorbereiden is!
Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:29:14 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813441
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71813724
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, het daalt alleen maar. Het was nu laag in de vier
Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
#geen
pi_71813828
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, da's wel een beetje dom ja...

en huup, je bent eccccht wel jaloers op die enorme waterton die ik heb ingeslikt!

Duchess, dalijk heeft je moeder gelijk! Paniek!!!
ja idd
ik ben als een gek worteltjes aan t snaaien! kijken of t helpt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71813869
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Ca.ra het volgende:
Bellen of ze nog een keer komen? Of zijn ze niet zo? (ik heb geen MvM gedaan)
Hier moet je altijd wegbrengen, maar ze zijn wel aan alle kanten soepel, ik zou het dus gewoon vragen

(of gewoon op de fiets stappen natuurlijk)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:15 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_71813953
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oh Troel dat is echt heul erg laag Wat nu?

Ghehehe Rocka Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten waar ze zit
Nouja, omdat ik de laatste tijd last had van mijn darmen ben ik tijdelijk gestopt met de staalpillen, maar zodra dat weer wat beter gaat denk ik dat ook dat weer naar een grotere dosis moet. Zo'n laag HB is gewoon niet goed en tijdens een zwangerschap een bloedtransfusie doe ik niet meer sinds het de vorige keer verkeerd ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71813968
tip van de dag: ga geen oude wachten op het tweede streepje topics teruglezen! Ik vind mezelf zo aandoenlijk en dan al die felicitaties na het streepje...men, dat trekken mijn hormonen niet hoor.

(ik ben bezig met een boekje met alle felicitatiekaartjes voor Driekus, vandaar. Het houdt je van de straat, maar het is hormonaal zwaar. Wiens uitspraak was ook al weer 'ik ben hormonaal incontinent'? Nou ik doe mee hoor, normaal is het alleen lachen en nou zit ik in tranen om mijn eigen teksten... )

Troel, dat is wel heul erg laag. Is daar verder niets aan te doe nu?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:57 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813974
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71814020
Goeiemorgen!

Troel, wat een mooie foto's!

Mefke, meissie toch.. Zo erg is het niet, je bent een kindje aan het bouwen! En met een maand of wat zit ik ook vast in die lijn! Het gaat er gewoon ook allemaal weer af!

Duchess weer slecht geslapen Vervelend hoor..

De rest ben ik weer vergeten

Vandaag een mijlpaal!! Ik ben 20 weken zwanger! Morgen de echo en ik vind het spannend!
Verder gaat het goed met me. Volgende week weer aan het werk, dan zijn de vakanties weer voorbij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71814060
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:
wat een k**opmerking stiekem huup! hahah! Ik moest er om lachen. Zou het daarvan komen?
Ik ga snel douchen voor ik oranje wordt!
bwhahaha zo had ik em nog nie gelezen

ik dacht alleen maar aan de wortelts enzo van gister
joe noo ai laik jor bellie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71814408
Balen Kers, alles het toch een virus blijkt ben je ziek en geen beeb

Incantrix, nu moet je je niet te druk maken met thuisklussen hè, rustig an!

Mefke, niet naar anderen kijken hoor. Trots op je buikje! En als je je beeb in je armen hebt, zijn die 3 cijfers ook zo weer ingeruild voor 2 cijfers!

Linda, was het leuk bij het dikke-buiken-yoga-klasje? Moet ik ook eens over nadenken of ik nog iets van dat wil doen. Denk liever iets met mijn man samen, al vraag ik me af of hij ergens voor te porren is.

Poppedein, veel plezier met je moeder en zus. Gezellig en nuttig!! En daarna kan het vast niet lang meer duren want dan ben je er helemaal klaar voor

Duch, balen dat het steeds alleen 's nachts is en dan 's ochtends weer weg is. Hopenlijk zet het inderdaad over niet al te lange tijd wel door. Dat je zo beroerd slaapt is dan wel weer

Martine weer goedgekeurd. YEAH! Toch weer fijn

Vlindur, 20 weken mijlpaal!! Wat geweldig, maar zeker spannend die echo.

Hier een beetje een rot dag. Er komt niets uit mijn handen op mijn werk. Wil gewoon ook in pyama op de bank liggen. Ik heb echt zo'n gevoel van 'wat doe ik hier!' op mijn werk. Gelukkig is het 12 uur, kan ik effe lekker een half uurtje met pauze....
pi_71814556
Ymme, ik ben het ook wel eens vergeten. Kreeg gewoon nieuwe bussen en de week daarna stond er wat meer buiten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71814684
Kersjes, had net helemaal over je heen gelezen... he bah, jou blijft weinig bespaard hopelijk gaat het snel weer wat beter. Rust maar ff goed uit.

Vlindur 20 weken mijlpaal

@DuchessX, idd dat was ik die goed gekeurd was

Realiseer me net nog maar 12,5 dag werken (das inclusief vandaag) en dan ga ik met verlof... dus nog maar 12 keer vroeg mn bed uit
pi_71814704
Ah zulke dagen zijn rot Happy
ik ging altijd opvallend vaak naar de wc enzo even een rondje lopen zeg maar voor de afleiding.

Hihi om t weer over buiken te hebben, ik krijg net het bericht van een vriend dat mn buik echt eeeeeenorm is en of ik nog wel vooruit kwam en dingen met frggn huge enzo achja, you gotta love em...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:11:15 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814758
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef Sidn3y het volgende:
Allemaal goede berichten, Faja een jongen en Lily een meisje
Hi-flyer z'n vrouw wel een heeeel klein buikje, dat zal lekker omdraaien in bed
Troel met hele mooie echo-foto's. Was dat nou van een pretecho?

Nouja, ook wat mindere berichten geloof ik, maar die ben ik vergeten. Enne Mefke, ik zit ook nog in nachtgoed hoor...
Hier weinig te vertellen, morgen weer naar de vk maar daar verwacht ik weinig spannends.
Nee, groeiecho. Maar we hebben wel veel pret eraan gehad

Kersjes, toen ik gisteren las van je darmgerommel had ik ook de hoop dat het het begin zou zijn, maar een virus is iets wat jou eigenlijk gewoon de komende 5 jaar over zou moeten slaan. Alsof je nog niet genoeg gehad heb deze zwangerschap

Hier ben ik vanochtend wel wat kleren aangeschoten (moest het konijn van de buren verzorgen en in mijn ondergoed over straat vind zelfs ik te ver gaan), maar inmiddels is dat al weer geslonken naar een lekker lang shirt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:14:38 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814862
Oja, de blije doos he? Zit daar nu echt een doekjesdoos in van de sensitive? Dat zou erg fijn zijn
Bon ligt hier klaar, maar misschien dat ik dan inderdaad met Ruben vanmiddag even naar de prenatal ga.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71814948
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:19:01 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71815014
Hier wel Troel.
Enneh... Die heb ik dus al weggedonderd... Had het maar eerder gezegd, dan hadden we kunnen ruilen.
pi_71815065
In die van mij zat wel zo'n doos.

Oehh die minisudo's zijn handig!! Ik heb er nu 2 van. Mijn vriendin is kraamverzorgster en die kan ze gratis bestellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:20:59 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815075
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij verschilt de inhoud per filiaal Troel, of per maand ofzo, ik weet het niet.

Hier zat er een witte semi-doorzichtige doekjesdoos in, ik weet niet of dat die van sensitive is? Er zat ook een mini-verpakking doekjes in, wittig met turkooisachtig kleur ofzo geloof ik.
en een mini'tje sudocreme ik ben gek op miniverpakkingen
Ja, zo'n semi-witte inderdaad

En BE, het heeft geen prio hoor, we houden het toch op 1 commode, maar ik vind hem zelf erg prettig werken en dan kan ik er eventueel eentje bij mijn ouders neerzetten, dat is handiger dan de doekjes in zo'n afsluitbaar bakje van de chinees

Die kleine sudodingen zijn inderdaad erg handig. Ik vul ze gewoon telkens bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815219
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:27:40 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_71815294
Ik heb boven gewoon zo'n enorme megapot staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71815297
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
ik heb em ook weggemikt omdat k al die rode had en dat was heul niet handig van me want ik heb hier beneden nu ook een verschoningskussen en luiers enzo haha, had ik beter mee kunnen wachten dus.

ja die hele mini zit nu in mn hele mini-luiertas, waar echt alleen maar een luier en een pakje inkan. En ik heb bij kruidvat geloof ik een iets grotere mini gekocht en die zit in de gewone luiertas. Ik wacht nog wel even met zo'n megapot kopen.

en nou bevallen jij HU(u)P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71815390
Ik heb 3 van die billendoekjesdingen
2 gele en dan die witte... en ik woon nog gelijkvloers ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')