abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71649669
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
pi_71649798
Doet me denken aan die film 'Lars and the real girl'

OT: Het is een jaar geleden zeg je. Blijkbaar heb je het zoals je zelf zegt nog niet verwerkt. Gewoon lekker gaan stappen met vrienden en je komt vanzelf wel weer die leuke man tegen.
pi_71649830
Hey, een vrouwelijke versie van mij!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:26:12 #4
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_71649937
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Als een vriend als Jezus geprobeerd?
(afgezien dan van de seksuele drang Daar zou je toch een vleselijke man voor moeten vinden.)
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_71649958
Is je psycholoog ook op de hoogte van wat je hier beschrijft?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71650020
Nee. volgende week een afspraak en dan ga ik het allemaal op tafel gooien. In eerste instantie hebben we ons gericht op waarom ik niets aan studie deed en wil dingen wilde maar er niets uit mijn vingers kwam. Dat loopt nu best aardig, mijn to-dolist wordt steeds korter Ik zal dan wel in een tweedelijnstraject terechtkomen, vermoed ik.
pi_71650156
Wat je in ieder geval niet moet doen is een man nemen, puur om het niet alleen te zijn.
Daar schiet niemand iets mee op.
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*
pi_71650354
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 06-08-2009 13:42:26 (ga ergens anders spelen :)) ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:42:43 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71650431
als je niet gelukkig bent met jezelf wordt je zogenaamde vriendje al helemaal niet gelukkig met jou.
Ik zou idd eens bij een psych langsgaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:43:24 #10
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71650453
Ben jij het Bridget? .

Ik vind het een ontroerend en lief verhaal, dat wilde ik maar even kwijt. Heb je al iets als een datingsite geprobeerd?

[ Bericht 88% gewijzigd door Mordreth op 06-08-2009 13:46:12 (hele quote weggehaald) ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_71650506
wat noem je niet te jong? , zet anders je msn erbij, gegarandeerd veel reacties

en je zoekt eigenlijk een maatje, nou welkom
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71650525
Ik zou alles eens op papier zetten, een dagboek ofzo.

Dat helpt, ook in gesprekken bij de psycholoog. omdat je er al over nagedacht hebt en het dus beter kunt verwoorden.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:46:02 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71650529
Waarom is mijn reactie weg?
Ik meende serieus om samen op mannenjacht te gaan.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:51:02 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71650652
Dat wanhopige moet je kwijt zien te raken. Tenminste, als je een echt léuke man wil.

Als het je niet uitmaakt, zullen de minstens zo wanhopige Fok!-mannen zich snel aandienen, die je na het neukebeuken dan weer dumpen met een lauwe smoes maar dan heb je iig weer ff aandacht gehad.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:53:56 #15
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71650726
Een of andere mod heeft zitten ouwehoeren met mijn post, vandaar de toevoeging in een nieuwe post:

ik herken dat moeilijk loslaten van je ex(-en) erg goed. Het liefst hou ik contact met allemaal (wat niet altijd noodzakelijkerwijs op wederzijdse instemming kan rekenen ), ik droom er zo af en toe van dat 'we' met z'n allen in één huis wonen, dan voel ik me altijd intens gelukkig. Heeft niets met sex van doen, maar met een emotionele band die ik, eenmaal gesloten, erg moeilijk meer kan verbreken.
Fotoboek
pi_71650739
Tja, je kan er weinig aan doen denk, die psych kan je wel verder helpen denk
pi_71650760
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
Dat wanhopige moet je kwijt zien te raken. Tenminste, als je een echt léuke man wil.
Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
pi_71650785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef keesjeislief het volgende:
ik droom er zo af en toe van dat 'we' met z'n allen in één huis wonen, dan voel ik me altijd intens gelukkig. Heeft niets met sex van doen, maar met een emotionele band die ik, eenmaal gesloten, erg moeilijk meer kan verbreken.
Dat is nou iets waar ik heel goed in kan komen. Pffft... er nog maar eens goed over nadenken. Nu naar het zwembad met een vriendin.
pi_71650829
Een dagboek werkt om het van je af te schrijven. Dit kun je eventueel anoniem op een blog doen zodat je misschien ook reacties van anderen kunt krijgen. Vaak is een dagboek of blog beter dan iemand die je in vertrouwen genomen hebt voortdurend te belasten met die knagende zaken. Mocht je een nieuwe vriend vinden dan kun je in het begin over het algemeen niet meteen je hele hebben en houden op tafel smijten van 'hoi hier is het', aangezien dat over het algemeen vrij heftig kan overkomen

Nog een keer doorgelezen en het voornaamste dat ik lastig vind in je verhaal is dat denkbeeldige vriendje. Ik zou oppassen dat het denkbeeldige vriendje voor je gevoel geen reëel vriendje wordt. Zou ik het absoluut over hebben met je psycholoog. Die snappen over het algemeen hoe dat werkt

Oh en seks met alles en iedereen zou ik niet zomaar doen, krijg je geheid spijt van. Je kunt beter nog even met jezelf spelen tot je een leuke jongen ontmoet hebt

[ Bericht 14% gewijzigd door Misan op 06-08-2009 14:04:18 ]
pi_71650839
Hoe oud ben je?
Je hebt het over studentjes, maar geeft ook aan dat je zelf nog iets met studie doet/zou moeten doen.

Woon je echt in een studentenstad als Leiden, of een breder ontwikkelde stad als Utrecht of Amsterdam?

Je leeftijd en omgeving hebben een enorme invloed op je mogelijkheden tot ontplooiing, en hoewel je natuurlijk het allerbeste al aan het doen bent (met iemand praten over hoe vast je zit in jezelf), denk ik dat het aanpakken van omgevingsfactoren ook een heel stuk zou kunnen helpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pundit_wannabe op 06-08-2009 15:53:30 (typos) ]
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_71650878
Je klacht is deels lichamelijk en deels geestelijk.
Lichamelijk is zo op te lossen via dating sites voor andere sites.
Geestelijke is met een bekende goeie gesprekken aangaan en kijken of dat oplucht.
Of juist met een onbekende en het er dan uitgooien en misschien lucht dat op.
pi_71650897
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
Piaq is toch zo'n kinky dating site waar je met credits werkt? Lijkt me ook niet echt de plek om een leuk iemand te vinden. En zeker niet voor serieus.
block die ex gewoon even een tijdje, dwepen in het verleden helpt ook niet
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:00:00 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71650908
Gefeliciteerd, je bent een mens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:06:33 #24
94676 Garisson72
pi_71651089
quote:
Ja maar maar, hóe dan?

Ik hoop niet dat je melding dat je op Paiq staat een voorbeeld is van een poging van je wanhoop af te komen, want zo lijkt het er wel te staan.

Je bent zo wanhopig omdat je veelteveel focust op het hebben van een relatie. Focus eens op heel andere dingen, vertel jezelf iedere keer als je weer zo loopt te fantaseren en te dagdromen, dat dat je niet helpt en dwing jezelf aan heel andere dingen te denken, zoals hobbies, sport, opleiding, werk, ander zwakzinnig leuks. Gewoon om alles weer in perspectief te krijgen.

Daar krijg je geen relatie van (misschien per ongeluk wel, je weet het niet) maar je staat dan wel neutraler en beter in het leven, en dat maakt jou leuker om een relatie mee te hebben. Dat zou belangrijker moeten zijn dan het hebben van die relatie an sich.
pi_71651162
Wat je ook doet, don't go for second best.
Een vriendin van mij is getrouwd met de eerste de beste man die haar vroeg, om maar niet alleen te zijn. Haar man was trouwens ook zo'n "wanhopig" type.
Ik vind ze niet echt gelukkig samen, maar ja; ze zijn blijkbaar allebei blij dat er een ander levend wezen in huis rondloopt.
Zorg er eerst maar voor dat je je geen helft meer voelt die haar andere helft zoekt.
Eerst zelf één zijn (zelfvertrouwen, houden van jezelf en meer van dat soort clichés) en dan op zoek naar een partner.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71651231
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef Boxxy het volgende:
Felicitaties aan TS, ziehier je nieuwe vriend
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:13:12 #27
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71651273
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Bastian het volgende:

[..]

(afgezien dan van de seksuele drang Daar zou je toch een vleselijke man voor moeten vinden.)
Maar TS hééft al een zuiver imaginaire vriend.
Fotoboek
pi_71651410

Zo te horen klink je wel erg wanhopig. Naar mijn mening stralen zij dit ook uit, en ben je te makkelijk om te pakken. Wij willen liever wat moeilijkere meisjes. Iets waar je moeite voor moet doen.
Als jij zo makkelijk bent, dan komt er wellicht een one-night stand van, maar daar houdt het bij op

Kortom: even relativeren en subtiel een vriendje vinden. Dus niet gelijk: mooi haar, neuken? Maar een langdurig vriendje vind je alleen door iets op te bouwen. Gewoon uitgaan en wat sjansen met jongens. Niet gelijk een kort rokje aan zonder string eronder, maar subtiel hinten naar jongens. Dan komt het echt wel goed hoor!

Uitgaan is de place to be. En als het echt erg is, dan ken ik er nog wel en paar wat wat kan worden!

( )
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:20:30 #29
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_71651453
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef Anchor het volgende:
Doet me denken aan die film 'Lars and the real girl'

OT: Het is een jaar geleden zeg je. Blijkbaar heb je het zoals je zelf zegt nog niet verwerkt. Gewoon lekker gaan stappen met vrienden en je komt vanzelf wel weer die leuke man tegen.
Mij ook die film heb ik alleen gekeken omdat mijn naam ook Lars is
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_71651487
Waarom ben je er zo mee bezig? Wat is volgens jou de achterliggende reden?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:23:20 #31
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71651539
Misschien een cliche, maar je volgens mij zoek je zo wanhopig omdat je niks "waard" bent zonder kerel. Waarschijnlijk straal je dat bij 't uitgaan (of whatever) ook nog eens uit waardoor je hoogstens de verkeerde types aan zult trekken. Dus als je ten eerste blij met jezelf en je leven wordt, dan pas kun je aan een relatie gaan denken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71651607
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:18 schreef mafkees01 het volgende:

Zo te horen klink je wel erg wanhopig. Naar mijn mening stralen zij dit ook uit, en ben je te makkelijk om te pakken. Wij willen liever wat moeilijkere meisjes. Iets waar je moeite voor moet doen.
Als jij zo makkelijk bent, dan komt er wellicht een one-night stand van, maar daar houdt het bij op

pi_71652505
Zou toch haast denken dat het gemis van een vriendje eerder een symptoom is van het ontevreden zijn over een deel van jezelf of een deel van je leven. Dat de mannelijke aandacht slecht een afleiding is voor je echte probleem

(tevens: je zal toch zelf ook wel snappen dat je met de zin "wat zit je haar leuk neuken" geen blijvertjes gaat aantrekken.. toch. )
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:10:44 #34
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71652775
quote:

[..]

Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta op Paiq
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:21:39 #35
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71653070
quote:
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Normaal zou ik vragen "heb je msn ??" maar dit gaat mij zelfs te ver. Daarom: www.altrecht.nl ??
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:34:33 #36
94676 Garisson72
pi_71653411
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Ps2K het volgende:
Ik sta op Paiq
In dat geval vindt TS jou serieus niet leuk.
pi_71656523
Je imaginaire vriendje is natuurlijk 100% perfect he. Er is geen man die dat kan evenaren.

Misschien dat je daardoor geen enkele man leuk vind. Je moet nodig eens even je hoofd leegmaken en wat meer realiteitszin krijgen.
pi_71656964
Als ik het zo lees leer eerst maar eens gewoon alleen te zijn , en lekkerder in je vel te zitten.
Leer gewoon eens dingen alleen te doen in plaats van met gesprekken met denkbeeldig vriendje aan te gaan.

Zoals lekkere ontspannen dingen waar je niet eens een man nodig hebt en leer even blij te zijn met je eigen gezelschap want ik denk eigenlijk dat hem daarin steekt .
Niet het denkbeeldige vriendje wat meer een soort symptoon is maar je ontvlucht jezelf gewoon op deze manier.
pi_71658188
Na een paar keer lezen van je OP heb ik een dringende tip voor je: als een man je ooit begint te slaan of te onderwerpen, eigenlijk tegen je zin in (misschien dat je het voor jezelf goedpraat of iets dergelijks), ga dan ALSJEBLIEFT bij hem weg! Ik ga zeker niet met diagnoses gooien, maar moet dit voor mijn gemoedsrust gezegd hebben.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:00:22 #40
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71658714
Ik kan niet voorstellen dat je als vrouw zijnde geen man kan vinden. Er lopen naar mijn idee meer mannelijke desperados rond dan vrouwelijke. Maargoed.

ik denk dat je maar eens de stoute schoenen aan moet trekken en gewoon met luxuria op mannen jacht moet gaan. Lijkt me als vrouw zijnde niet echt moeilijk om een dozijn potenciele mannen te regelen en daaruit een selectie te maken.
1 uit de 12 moet een blijver zijn, denk ik.

Maar als 1st kan je beter de relatie met je denkbeeldige buddy uitmaken, denk dat als je daar te lang mee door gaat, niet echt bevordelijk is voor je geestelijke gesteldheid.

Nah zou zeggen succes met je zoek tocht en probeer eerst al je knikkers op een rij te krijgen voordat je je overgeeft aan een relatie.
pi_71658830
Het is al eerder gezegd, maar je bent waarschijnlijk te geforceerd bezig om een relatie te zoeken waardoor je het veel te moeilijk maakt voor jezelf. Take it easy, just enjoy life! Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, alleen jij kan jezelf veranderen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:30:01 #42
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71659604
Imaginaire vriendjes .

Ga naar een sportschool, en werk aan een goddelijk lichaam. De rest komt vanzelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verlicht op 06-08-2009 21:10:01 ]
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:14:56 #43
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_71664664
quote:
Precies wat ik dacht, wat toevallig.
pi_71665861
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.

[ Bericht 33% gewijzigd door minnemin op 06-08-2009 23:03:34 ]
pi_71667894
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef minnemin het volgende:
Ff iets rechtzetten. Ik ben niet wanhopig op zoek. Verre van dat laatste, ik onderneem niets namelijk. Uit angst afgewezen te worden misschien? Die muur is best hoog bij mij...

Dat ik op Paiq zit is overigens niet om van mijn wanhoop af te komen, iemand hier vroeg me direct of ik op een datingsite sta, dus vandaar dat ik dat meldde. Eerlijk gezegd kom ik er al weken niet meer...

Maar goed, ik ga het er in ieder geval met de psych over hebben. Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik wéét ook wel dat het allemaal eigenlijk zo werkt, maar toch is het harder en duidelijker als anderen het tegen je zeggen.
In je eerste zin van je OP schrijf je:
quote:
Ik ben wanhopig op zoek naar een man
?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:48:17 #46
256575 Joe-Momma
pi_71668022
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

[..]

?
Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
pi_71668246
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Maar nu niet meer.

Borderline gevalletje dit verklaard ALLES!!
verklaart
pi_71668390
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:

[...wanhopig op zoek....]
?
Ik wilde eigenlijk schrijven: "Wanhopig voor een man". Maar dat is heul slecht Nederengels. Voor de duidelijkheid: ik onderneem geen concrete acties. Een vriendin van me kan het wel, en dat is frustrerend. Maar goed, ik moet het idd niet eens willen op dit moment.
pi_71668494
Maar je wil toch graag een vent? Je denkbeeldige vriend inruilen voor een echte man?
Ik denk ook wel dat je dat wilt, maar dat je het nog niet zo durft te verwoorden. Er zijn meer wanhopige mensen hoor. Ik vind (mijn mening) dat wanneer je je gaat inschrijven op een datingsite, dat je dan de fase van "wanhoop" zojuist betreden hebt
Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor. Iedereen wil samen iets opbouwen. Weinig mensen willen dit alleen..
pi_71668562
Ik wil die van mij wel inruilen is dat mogelijk?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:06:41 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_71668761
Minnemeis, zoiets komt toch vanzelf of het komt niet maar als je er op gaat wachten komt het zeker niet!
En zorg eerst maar dat dat psych gedoe opgelost is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_71668834
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er ook 1 in de aanbieding. Betrouwbaar, aardig, goed te sturen, maar hij zeikt wel de oren van je kop.
Een relatie is ook niet altijd alles
pi_71668892
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 in de aanbieding. Betrouwbaar, aardig, goed te sturen, maar hij zeikt wel de oren van je kop.
Een relatie is ook niet altijd alles
Je hebt wel altijd iemand om ruzie met te maken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:16:22 #54
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71669048
quote:

De eeuwige vraag die ik stel: hoeveel mannenvrienden of -kennissen waar je goed mee kunt opschieten heb je? Klinkt misschien een beetje suf, maar bij mij begint een liefde vaak met een uitgebalanceerde vriendschappelijke relatie. Van een snelle liefde word ik a-relax en wanhopig en ga ik veel te snel etc. etc. etc. Misschien moet je eert proberen gewoon eens eh. Brutaal te zijn en bij veel mannen schijnbaar op vriendschap aandringen. Om vervolgens bij degene die je t leukste vindt toe te slaan
pi_71670058
Ehm... een man of twintig waar ik goed mee overweg kan. De een is een wat betere vriend dan de andere, natuurlijk. De bezette mannen even totaal buiten beschouwing gelaten, zijn er een stuk of zes waar ik wel meer in zou kunnen zien. Met een van die zes gezoend trouwens; hij ziet wel wat in mij, ik vind hem gewoon leuk en ook wel knap, maar meer? Geen idee. Dan is er nog eentje die ik de oren van zijn hoofd gepraat heb dat ik hem wil, dat hij leuk is, maar hij is te rechtschapen om een ONS'je voor zichzelf te kunnen verantwoorden. En hij merkte terecht op dat ik waarschijnlijk hem niet wil, maar íemand.
pi_71670273
Keiveel gaan daten.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:13:38 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_71670438
Je kunt ook gewoon met keiveel mannen het bed delen en wie weet blijft er 1 plakken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:41:01 #58
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71670920
pfff, als je 8 jaar alleen bent zoals moi open dan nog maar eens een topic

Slotje.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:42:16 #59
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71671357
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef KirkLazarus het volgende:

Slotje.
Gaan we daarmee pimpen? Dat win ik met gemak
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 03:12:34 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71671595
Als je niet lelijk bent kom je er wel uit, anders zou je nog verder van huis zijn. Er zijn vast zat mogelijkheden voor jou, je ziet ze wellicht nog niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door Schenkstroop op 07-08-2009 15:25:33 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71672232
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 03:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je niet lelijk bent kom je er wel uit, anders zou je nog verder van huis zijn. Er zijn zat mogelijkheden voor jou, je ziet ze alleen nog niet.
omg, ga jij nu advies geven aan anderen?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:34:40 #62
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71672716
TS, ik denk dat er sowieso een steekje los zit als je een vriendje bedenkt. Vroegah toen ik mezelf wijsmaakte dat ik op jongens viel, was ik ook wel een beetje desperate en ik denk dat veel vrouwen dat van tijd tot tijd hebben. Maar dit gaat wel heel erg ver. Weet je psycholoog al dat je een vriendje in je hoofd hebt?
Resistance is futile
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:47:48 #63
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71673921
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, ik denk dat er sowieso een steekje los zit als je een vriendje bedenkt. Vroegah toen ik mezelf wijsmaakte dat ik op jongens viel, was ik ook wel een beetje desperate en ik denk dat veel vrouwen dat van tijd tot tijd hebben. Maar dit gaat wel heel erg ver. Weet je psycholoog al dat je een vriendje in je hoofd hebt?
Nou nou nou.

Je kan het echt overdrijven (of zullen we ook even stellen dat er bij vrouwen die niet op mannen vallen een steekje los zit?). Het is gewoon een verzachtende omstandigheid en waarschijnlijk moedwillig gekozen i.t.t. als er wel een steekje bij je los zit.
pi_71675631
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef minnemin het volgende:

[..]
Een vriendin van me kan het wel, en dat is frustrerend. Maar goed, ik moet het idd niet eens willen op dit moment.
Frustrerend, ja zeker als je in je omgeving wél iedereen z'n gang ziet gaan. Ik ben wél met je eens dat je dat op dit moment niet moet willen, eerst jezelf op orde, weten wie je bent, wat je wilt van jezelf en van anderen en dan kun je eens voorzichtig proberen open te staan voor.
quote:

Slotje.
broekkie
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:42 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Gaan we daarmee pimpen? Dat win ik met gemak
Precies, factor 3 haal ik al dus wat dat aangaat
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:31:31 #65
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_71676615
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Verlicht het volgende:

Ga naar een sportschool, en werk aan een goddelijk lichaam. De rest komt vanzelf.
Anorexia-patienten denken ook op die manier

Werkt trouwens ook niet, je krijgt dan een hoop oppervlakkige aandacht maar of je ook liefde krijgt? Of de man die jij wilt? Zelfs als je aanbeden wordt, dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
of niet
pi_71676984
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
Heel herkenbaar
pi_71677016
quote:

[..]

Werkt trouwens ook niet, je krijgt dan een hoop oppervlakkige aandacht maar of je ook liefde krijgt? Of de man die jij wilt? Zelfs als je aanbeden wordt, dan nog zul je het zelf niet kunnen zien/voelen als je een laag zelfbeeld hebt.
Bovendien trek je met een goddelijk lichaam wel in eerste instantie een man aan, maar als je een messed up karakter hebt is ie ook zo weer weg

Minnemeis, ik zou eerst uitzoeken waarom het hebben van een vriend een soort levensvervulling voor je is en daar wat aan doen.
pi_71677122
En voor de rest hulp zoeken.

[ Bericht 68% gewijzigd door Mordreth op 07-08-2009 13:52:59 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71680943
quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71681337
Gaat t wel puur om die vent, of misschien om de uiteindelijke continuatie daarvan (gezin, kinderen, hui/boo/bee)? Hoe oud ben je? Misschien is t wel een midlife crisis

Sterkte iig
Where facts are few, experts are many.
pi_71681540
Je moet proberen om zoveel mogelijk mannen tegen te komen.
b.v. naar de sportschool, wat drinken in de kroeg, bij boodschappen doen een praatje maken met een leuke man.

Je moet alleen niet overkomen dat je echt op zoek bent. Mannen vinden het niet leuk als het te makkelijk is. Ze moeten er wel wat voor doen
pi_71681594
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Iris-pl het volgende:
Mannen vinden het niet leuk als het te makkelijk is.
Wat een onzin, en het is nog generaliserend ook
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:31:54 #73
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71686118
quote:

[..]

Je scoort extra punten bij mannen die jou erg interesseren. De rest negeer je gewoon.
pi_71687275
quote:
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:27:08 #75
256575 Joe-Momma
pi_71687546
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

verklaart
Mr van dale, JE LULT!!!!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:41:19 #76
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71687863
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:57 schreef erikje14 het volgende:
broekkie
Je bent twee jaar ouder
pi_71690764
Hoe oud ben je?

Volgens mij is het echt niet zo moeilijk om een man aan de haak te slaan.

Gewoon naar een discotheek gaan, dansvloer op, dansen met je kont naar achter. Dan komt er vanzelf iemand achter je dansen en schuren. Mocht het toch niets worden dan kan je altijd nog naar de volgende gaan. Als je in een grote stad woont kan je 7 dagen per week die tactiek proberen en dan heb je geheid binnen nu en een maand een vaste relatie.

ja als ik een vrouw was geweest dan zou ik echt een slet zijn, maar ja, ik ben een man

veel succes nog TS
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:58:59 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71691651
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:

Minnemeis, ik zou eerst uitzoeken waarom het hebben van een vriend een soort levensvervulling voor je is en daar wat aan doen.
Dat is toch wel duidelijk. ze wil gewoon met iemand zijn. waarom "moet zij daar wat aan gaan doen", het is toch heel normaal?

ik denk dat Minnnemin dr PM box nu wel vol zal zitten met slijmrige -ik wil je wel naar je luisteren-berichtjes van mannen die haar enkelt effe willen neuken

Maarja als je een knappe man bent kom je daar ook wel mee weg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71691895
quote:
Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Dan lijkt het me een kwestie van te kritisch. De meeste doorsnee vrouwen hoeven echt geen moeite te doen om een man te vinden. Een leuke man waarmee je een goeie relatie hebt, is lastiger, maar ook dat zal wel bij een op de zoveel makkelijk lukken. Een man die echt voor je gaat vind je best.

Als tip zou ik zeggen; maak bij je vriend(inn)en duidelijk dat je aan een vent wilt. Zij kunnen je helpen in hun vriendenkring kijken en alvast een beetje voorselecteren. Bovendien heb je dikke grote kans dat een vriend van een vriendin van je het ook prima met jou kan vinden, dezelfde interesses en visie enzo, heeft.

Sterkte!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:15:09 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71692070
Relaties zijn wel andere koek schijnt. Erg lastig om een juiste klik te vinden met een ander. Bij mij in de straat woont een meisje, even oud als mij. Zij kreeg een relatie met een vent en hij was knap, lang, welbespraakt en charmant. Die gast heeft haar toen bedrogen voor 30.000 en is er vandoor gegaan met de huur-auto op haar naam
(dit was ook op tv geweest btw.)
pi_71692171
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Relaties zijn wel andere koek schijnt. Erg lastig om een juiste klik te vinden met een ander. Bij mij in de straat woont een meisje, even oud als mij. Zij kreeg een relatie met een vent en hij was knap, lang, welbespraakt en charmant. Die gast heeft haar toen bedrogen voor 30.000 en is er vandoor gegaan met de huur-auto op haar naam
(dit was ook op tv geweest btw.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:21:39 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71692273
Leuk is anders. Maar omdat ik een gefrustreerde gast ben dat lijdt onder de toorn des mooie vrouwen die mogen en kunnen doen wat ze willen , moet ik wel even grinniken eigenlijk.

@El_matador: ik vat em niet
pi_71699496
Ik ben 26, was ook in mijn profiel te vinden... soit.

Zojuist bericht terug van mijn ex. Had hem een mailtje gestuurd om te kijken of hij misschien wil praten. Hij had (terecht) zoiets van 'wow, wat nu weer?' En hij wil zijn nieuwe relatie niet in gevaar brengen. Begrijpelijk, en dat wil ik dus niet van hem vragen. Maar goed, over een tijdje maar eens kijken of met hem praten helpt....

O, enne:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:

ik denk dat Minnnemin dr PM box nu wel vol zal zitten met slijmrige -ik wil je wel naar je luisteren-berichtjes van mannen die haar enkelt effe willen neuken

Viel opzich wel mee, het waren er een paar, en ze wilden geen van allen neuken. Maar miisschien heb ik niet gretig genoeg teruggepm'd ofzo (dit keer dus géén 'mooi fobo, neuken?' ),
pi_71699696
laten we gaan daten
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71699740
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef minnemin het volgende:

Zojuist bericht terug van mijn ex. Had hem een mailtje gestuurd om te kijken of hij misschien wil praten. Hij had (terecht) zoiets van 'wow, wat nu weer?' En hij wil zijn nieuwe relatie niet in gevaar brengen. Begrijpelijk, en dat wil ik dus niet van hem vragen. Maar goed, over een tijdje maar eens kijken of met hem praten helpt....

O, enne:
[..]

Viel opzich wel mee, het waren er een paar, en ze wilden geen van allen neuken. Maar miisschien heb ik niet gretig genoeg teruggepm'd ofzo (dit keer dus géén 'mooi fobo, neuken?' ),

Bij gebrek aan fobo zeker

Tsja, ik kan op zich de reactie van je ex voorstellen en ik vind het wel goed dat je dat zelf ook inziet. Dat wil niet zeggen dat je 'm zo 123 uit je gedachten kan zetten natuurlijk, maar goed ik ben niet de aangewezen persoon om je daarin van advies te kunnen voorzien.
pi_71699774
en je profiel staat op 00-00-0000
pi_71700041
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef erikje14 het volgende:
en je profiel staat op 00-00-0000
O... sorry
pi_71700123
Ik kan je helaas verder alleen veel sterkte en succes toewensen
pi_71701234
De een is op zoek naar een partner omdat de anderen niet bevielen. De ander heeft er nog nooit een of meerdere gehad. Laat het tellen buiten beschouwing, wees niet teleurgesteld om wat je niet hebt, en als je dan toch die drang hebt om een partner te krijgen; doe dan op zijn minst je best om ze tegen te komen. Je kan jezelf geen versierder noemen, maar dat wil niet zeggen dat je dat niet doet. Succes.
pi_71704479
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Ook heel fijn dat iemand zo goed met me kan levelen.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.

En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....

Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:38:52 #91
158452 IQM
I am the one
pi_71704721
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.

En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:56:50 #92
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71705017
quote:

Nederlandse mannen moet je meestal eerst pijpen, dan worden ze ontspannen en kunnen ze best aardig zijn
pi_71705254
quote:

[..]

Mooi verhaal!

Ik rol om van het lachen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71705560
quote:

Ja verschrikkelijk zijn ze... Gelukkig ben jij een geschenk uit de hemel die alles in nuance kan bekijken.
pi_71705629
Jammer dat we nu niet weten hoe t afliep... Ken genoeg vrouwen die zo over hun date zaten te zeiken, maar er dan aan t eind wel mee in bed sprongen
pi_71705676
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat we nu niet weten hoe t afliep... Ken genoeg vrouwen die zo over hun date zaten te zeiken, maar er dan aan t eind wel mee in bed sprongen
Meestal trouwen ze er mee omdat ze er genoegen mee nemen. Hopen hem nog te kunnen veranderen, veranderen dan eigenlijk zelf in een kort pittig kapsel en scheiden na twintig jaar omdat de man een vmbo slet achter de kassa van c1000 gevonden heeft.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:36:13 #97
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71705685
quote:

Godsgruwelijk, gelukkig waren mijn dates erg beschaafd (te beschaafd ).
pi_71705917
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef minnemin het volgende:

O, enne:
[..]

Waarom zou je je ex er mee lastig vallen?

Ex = ex toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:54:22 #99
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71706016
quote:

Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).
pi_71706252
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje 0
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71706431
quote:
Over generaliseren gesproken
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:16:33 #102
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71706516
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje 0
Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
pi_71706886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:59:10 #104
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71707331
quote:
Hé kom op man, net alsof je niet gewoon weer eens zoals in je puberteit even mag zeggen wat er meteen in je opkomt en dat dan lekker accentueren met extrah smileys .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:27:14 #105
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71707843
quote:
Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

quote:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 08-08-2009 14:32:35 ]
pi_71708131
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
pi_71708248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:11:44 #108
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71708680
Geef mij ook maar een Vlaamse ofzo hoor, over het algemeen wat minder oppervlakkig en geen haar op de tanden zoals hier. Het gras is altijd groener bij de buren lijkt het.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:21:16 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708822
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:41 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
Schenkstroop is 'anders'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:23:05 #110
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708861
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:08:07 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71714570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Schenkstroop is 'anders'
anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.
pi_71718126
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
Ja, ze zijn Bourgondiërs, maar bepaald niet vriendelijk tegen buitenlandse touristen, heb dat ook ondervonden.
pi_71727259
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.

Moest ff stoom afblazen gisteren.....
pi_71727325
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over generaliseren gesproken
Ik generaliseer NOOIT, helemaal NOOIT......
pi_71727356
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:07 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.
Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:12:19 #116
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71727380
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.

Aha, ontkennende fase... Komt wel goed schatje.
pi_71728768
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
pi_71728866
quote:
Als ik het goed begrijp.....ben jij dus die unieke man waar zij vrouwen al generaties lang massaal naar op zoek zijn......
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:30:36 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71729451
Ja en hij is ook nog maagd.. oh wacht
pi_71730340
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:05 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
pi_71736437
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:

Wat is daar mis mee dan?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:13:34 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71736518
quote:

Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
Intelligent, but fucked up.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:15:28 #123
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71736551
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:09 schreef erikje14 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Niks, ware het niet dat hij 31 is en andere mannen voortdurend in een negatief daglicht wil stellen.
pi_71738472
Ok, duidelijk
pi_71740294
quote:

ga elke dag een halfuurtje wandelen, dan kunnen je 2 hersenhelfden beter stof afscheiden waardoor je letterlijk je zorgen uit je lijf loopt

Probeer niet te lang na te denken over hoe en wat of hoe alles moet zijn. Dat is zonde van je tijd.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71747398
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
eeuh, heb je mn andere posts in dit topic gelezen???
Volgens mij neem jij het een klein beetje te serieus...
pi_71747583
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
Welke zee, het klooster?
De homobar?
Italië?
Saoudi-Arabië?
pi_71747587
Hoi allemaal.

Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.

Ik ben lekker bezig, verder opzich, met werk en studie.

Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.

Zucht... Waarom beheersen anderen dit spel wel?

[ Bericht 14% gewijzigd door minnemin op 10-08-2009 02:25:40 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:33:51 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71747782
Zie je helemaal niks aan de hand!! 11 paginas aandacht krijg je, maar je gaat effe uit, en hoppa een vriendje zit er vast wel weer aan te komen.. Als dit de enige problemen zijn waar mooie mensen mee te maken krijgen he. De tering...
pi_71747792
quote:

Eeh, vraagje om op het toch wel serieuze topic terug te komen: wat vind je verder leuk in het leven?
Heb je hobbies, interesses, idealen?
pi_71748015
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:

Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege).
Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.
Om het er extra dik bovenop te doen kan je een beetje verlegen terugkijken (hoofd een beetje naar beneden gebogen en als het ware een beetje omhoog kijken, wel oogcontact maken uiteraard).

Mocht je met 'm gesprek raken, raak hem dan af en toe even aan.

Succes!
pi_71748052
quote:

Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.

Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet zo goed zijn in contacten leggen in de kroeg (te veel herrie, te oppervlakkig, je moet gelijk leuk en "spontaan" zijn etc.) Vooral die combinatie van "moeten" en "spontaan" gaat er bij mij nooit zo goed in.
Ik ben mijn exen tegengekomen tijdens gewone dagelijkse activititeiten (werk enzo) en tijdens het slap ouwehoeren tijdens verjaardagsfeestjes (iets waar ik wel erg goed in ben). Daar geldt dus ook weer: je komt iemand tegen op het moment dat je zelf goed in je vel zit, op het moment dat je gewoon lekker je ding aan het doen bent.

Maar goed, ik heb net mn eigen geslaagde liefdesleven beschreven, dus......
Misschien moet je het de forumleden vragen die gelukkig getrouwd zijn met twee kinderen of drie katten en een cavia.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:42:56 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_71748056
quote:
Hoi allemaal.

Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.

Ex heeft voorzichtig gereageerd op mijn mailtje met verzoek om te praten, om te kijken hoe het nou komt dat ik me zo bezig houd met mannen en het begrip 'ex' zo slecht trek (heb de laatste tijd namelijk met elk klef stel problemen, eigenlijk, ook eerste vriendje en zijn vriendin, hartstikke leuke meid, maar het blijft als nieuwe vriendin van mijn ex een kutwijf). . Hij wil zijn nieuwe vriendinnetje natuurlijk niet op het spel zetten. Afijn, hij kijkt maar of hij wil afspreken, ik laat het aan hem.

Ja, je had hem aan kunnen blijven kijken, dan was er vast wel meer gevolgd. Doe je dat de volgende keer.
pi_71748154
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Anchor het volgende:

[..]

Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.
Om het er extra dik bovenop te doen kan je een beetje verlegen terugkijken (hoofd een beetje naar beneden gebogen en als het ware een beetje omhoog kijken, wel oogcontact maken uiteraard).

Mocht je met 'm gesprek raken, raak hem dan af en toe even aan.

Succes!
Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen eigenlijk.
pi_71748287
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:
Hij wacht op de ware, die net zo perfect is als hij.
Dus.....ik kom weer eens niet in aanmerking.....
pi_71748391
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen eigenlijk.
Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
pi_71749153
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet zo goed zijn in contacten leggen in de kroeg (te veel herrie, te oppervlakkig, je moet gelijk leuk en "spontaan" zijn etc.) Vooral die combinatie van "moeten" en "spontaan" gaat er bij mij nooit zo goed in.
Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.

In een pub heb je ook niet alleen mensen die hardstikke spontaan zijn of verbaal erg sterk zijn. Daarbij hangt het ook nog af in welke wijk je uitgaat en in wat voor soort pub/café. En je hoeft echt niet spontaan of leuk te zijn om interesse van iemand te wekken tijdens een avondje ergens. Een verjaardagsfeestje of ergens heen gaan is echt niet zo verschillend. Op 1 ding na, dat het 1e bekend is en het 2e onbekend kan overkomen. Mensen voelen zich wat veiliger, en gaan dan opeens honderduit praten op zo'n verjaardags partijtje. De volgende avond gaat de groep de stad in en is het behoorlijk stil opeens..
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:

[..]

Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te raden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71749187
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:

[..]

Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...
pi_71749300
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.
Ruimschoots geprobeerd, maar t is mn ding niet, verder helemaal niet erg.
Ergens met vrienden gaan dansen is nog wel leuk, maar dan is het zeker niet om nieuwe mensen te ontmoeten.
quote:
Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te raden
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.
pi_71749344
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...
Tja, ach 't werkt.

Wat is jouw methode?
pi_71749427
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef reuzelneus het volgende:
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.
Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.
Wat het aanraken betreft; da's (imo) belangrijk. Je moet het ook niet te overdreven doen als in 'té dichtbij komen'
pi_71749566
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef Anchor het volgende:

[..]

Tja, ach 't werkt.

Wat is jouw methode?
Zoals ik zei: mn ding eigen ding doen.
Als mensen vinden dat ik te verlegen overkom bij "de eerste indruk", jammer dan. Ik ga daar echt geen assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook voor volgen. Vroeger wel gedaan, helpt niks, word ik alleen maar onzekerder van, omdat ik daardoor juist meer met mezelf bezig ben.
Ik sta open voor anderen en interesseer me in andermans verhalen. Mensen die niet door die eerste indruk van verlegenheid heen kunnen prikken hebben lekker pecht gehad. Dat "spel" waar minemien het over heeft, dat beheers ik ook niet. Jammer dan.
Het is vast heel handig als je een beetje charmant bent en goed kunt flirten en ik zou willen dat ik er iets beter in was. Maar er zijn ook nog andere manieren om in contact te komen met leuke mensen.
(en ja, ik zal je voor zijn, zo zal ik ook vast nog wel een keer die leuke man tegenkomen).
pi_71749592
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:39 schreef Anchor het volgende:

[..]

Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.
Wat het aanraken betreft; da's (imo) belangrijk. Je moet het ook niet te overdreven doen als in 'té dichtbij komen'
Als je gesprekspartner een stapje achteruit gaat doen, achterover gaat leunen, of weg gaat kijken, is het idd tijd om een beetje afstand te houden...... , zowel fysiek als qua oogcontact.
Klinkt voor de hand liggend, maar er zijn genoeg mensen die het niet door hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door reuzelneus op 10-08-2009 00:59:34 ]
pi_71749610
Hoe gaat achterover leuken?
pi_71749742
Haha ahhhw ik vind TS echt schattig. Volgens mij ben je veel leuker dan je denkt en je moet gewoon lekker alles loslaten en het komt echt op je af, vanzelf (: Niet overanalyseren. Ook absoluut niet versieren om het versieren of seks hebben om het seks hebben, gaat je na verloop van tijd naar alle waarschijnlijkheid een gevoel van leegte geven. Komt hèus goed!
only dead fish swim with the stream.
pi_71749750
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:52 schreef Heathen. het volgende:
Hoe gaat achterover leuken?
Freudiaanse typo
pi_71749754
@reuzelneus:

Aan de je posts te zien ben je zelfverzekerd genoeg .
Dat jij onzeker wordt van assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat wordt. Ik zeg ook niet dat je die trainingen moet volgen, maar ik bedoel wél dat je met jezelf bezig moet zijn. Als je jezelf niet kent blijf je onzeker.
pi_71749898
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:01 schreef Anchor het volgende:
@reuzelneus:

Aan de je posts te zien ben je zelfverzekerd genoeg .
Dat jij onzeker wordt van assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat wordt. Ik zeg ook niet dat je die trainingen moet volgen, maar ik bedoel wél dat je met jezelf bezig moet zijn. Als je jezelf niet kent blijf je onzeker.
op een forum zelfverzekerd over komen is best makkelijk eigenlijk, maar in het echte leven...

En idd, nog steeds verschillende uitgangspunten, kip en ei verhaal, jezelf leren kennen lukt volgens mij niet met trainingen. En ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat sommige mensen niet gelijk zoiets uitstralen van "hier ben ik, en ik ben gezellig!".
En er zijn inderdaad heel veel mensen die je dan niet kunnen accepteren. Daarmee omgaan, leren om daar niet te veel waarde aan te hechten, vind ik zelf belangrijker dan het veranderen in een "spontaan" iemand die aan de norm voldoet. Bovendien is het al uitdaging genoeg.

Maar als een training ofzo voor anderen wel werkt, moeten ze het zeker doen. Ik geloof er alleen niet in.
pi_71750006
Wie weet, kom ik je een keer tegen en overmeester versier ik je met mijn charme dmv oogcontact en een subtiele aanraking.
pi_71764874
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:24 schreef Anchor het volgende:
Wie weet, kom ik je een keer tegen en overmeester versier ik je met mijn charme dmv oogcontact en een subtiele aanraking.
Ja zal vast heel subtiel zijn.
pi_71769078
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Welke zee, het klooster?
De homobar?
Italië?
Saoudi-Arabië?
Tja, een Duitser scoren aan de Noordzee ofzo?

Verder weet ik niet waarop je valt en waarop je denkt te vallen.
pi_71779850
quote:
Hoi allemaal.

hahaha, dude je lijkt wel een chick met balle zo onzeker dat je overkomt. en dan heb ik het niet over die balle van "lef".
pi_71779869

[ Bericht 100% gewijzigd door THS op 11-08-2009 10:20:04 ]
pi_71788886
quote:

[..]

Ja maar maar, hóe dan?

Jij moet eens een echte vent ontmoeten, word eens lid van een schietvereniging.
pi_71791143
quote:
Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.
Toen ik de TT las dacht ik; dat zal wel weer mevallen, maar als ik dit zo lees klinkt het inderdaad behoorlijk wanhopig! Goed dat je daar zo te lezen nu wel een beetje vanaf bent. Maargoed ik heb ook wel eens tijden gehad waar ik echt op zoek bent, maar dan lukt het je nooit. Als je jezelf wilt forceren om iemand te ontmoeten of het jezelf verplicht stelt komt het er nooit van. Je moet geen boodschappen doen als je honger hebt.

Datingsite zou ik echt nooit aan beginnen. Daar heb ik altijd een raar idee bij..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:22:42 #156
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71791252
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Jij moet eens een echte vent ontmoeten, word eens lid van een schietvereniging.
Ah, verdwaalde jonkheren en baronnen ontmoeten. Nee, je moet vooral op de schietvereniging zijn als je een partner zoekt.
pi_71848364

Jij bent de aller, allermooiste
De allermooiste vrouw
En ik kom niet uit mijn woorden,
Als ik iets zeggen wil bij jou
pi_71848475
Een niet lelijke vrouw met een mooi koppie kan toch ieder weekend een gozer opschrijven om iets mee te gaan door de week?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71848791
quote:
Hoi allemaal.

klinkt al een stuk positiever
quote:
quote:
Denk je dat echt? Zijn er meer die het niet kunnen (of durven) dan wel hoor.
pi_71860249
Ach troost je, je bent niet de enige Ik heb dat ook hoor, en daardoor straal ik het ook niet uit.
Maar uitgaan zal ik niet gauw mijn vriendin vinden, ik wacht wel lekker tot ik een leuk meisje op werk oid tegenkom, en dan komt het ook helemaal goed. Ook bij TS
Je moet alleen wel mensen durven aan te spreken. Daar ben ik wel goed in, maar niet in de kroeg/discotheek. Dat wordt nooit wat
pi_71945864
Ik ben benieuwd hoe het met de TS is ?
pi_71963095
Hoe het nu met de TS is.... Eh, die is ziek , en behoorlijk suf.

Nog geen concrete actie m.b.t. GGZ ondernomen, psycholoog heeft eindgesprek met een week uitgesteld (ze gaat bovendien per 1 september vertrekken). Dat moet ik sowieso eerst afwachten

Verder weinig ondernomen op het liefdesvlak. Vrijdag nog met een vriendin wat wezen drinken, en nog maar eens geventileerd dat ik eerst alles in mijn leventje op orde wil hebben voor ik weer aan een relatie kan beginnen. Begint zij prompt over mijn tikkende biologische klok, nee, dank u, dat helpt!

En tja, op momenten als deze (suf, ziek, eenzaam) is een aai over de bol heel erg welkom. Een telefoontje met je mama is het toch net niet. Zo, en nu weer naar bed.
pi_71963350
Nou een virtuele aai kun je krijgen

Maar goed, ik ben het er wél mee eens dat je jezelf eerst op orde moet hebben, dat geld net zo hard voor mij.

Wel goed dat je nog even reageerd iig
pi_71965591
Van mij ook een virtuele aai dan maar. En verder beterschap...
Snap wat je bedoelt, maar wat jij beschrijft kunnen wij je niet echt mee helpen natuurlijk
pi_71965779
Van mij ook een virtuele aai dan. Heb je wel verdiend. Hulp willen zoeken is al een grote stap. succes verder meid!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:16:38 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71967055
tssss...
pi_71971514
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:16 schreef Schenkstroop het volgende:
tssss...
Lekke band?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71974309
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef minnemin het volgende:
Hoe het nu met de TS is.... Eh, die is ziek , en behoorlijk suf.

Nog geen concrete actie m.b.t. GGZ ondernomen, psycholoog heeft eindgesprek met een week uitgesteld (ze gaat bovendien per 1 september vertrekken). Dat moet ik sowieso eerst afwachten

Verder weinig ondernomen op het liefdesvlak. Vrijdag nog met een vriendin wat wezen drinken, en nog maar eens geventileerd dat ik eerst alles in mijn leventje op orde wil hebben voor ik weer aan een relatie kan beginnen. Begint zij prompt over mijn tikkende biologische klok, nee, dank u, dat helpt!

En tja, op momenten als deze (suf, ziek, eenzaam) is een aai over de bol heel erg welkom. Een telefoontje met je mama is het toch net niet. Zo, en nu weer naar bed.
Ok, dus als je vriendin het over je biologische klok begint, wordt jij onzeker? Is dat zo belangrijk dan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_71979696
(bijna) elke vrouw heeft op een bepaalde leeftijd een bepaalde behoefte aan een uitzicht op een huisje boompje beestje-toekomst. Maar dat benoemen op zo'n moment is alleen maar zout in de wond strooien; net als die goedbedoelde opmerking van die oom/tante/opa/oma enz; 'zeg euh...heb jij nog geen leuk vriend(innet)je gevonden?'
als ze dat zeggen moet ik altijd aan zo'n tegeltjeswijsheid denken;
"vroeger had ik altijd hekel aan bruiloften waarop ooms & tantes en dat soort figuren naar je toe kwamen en zeiden; ' nu jij hae?' Zij zijn daar mee opgehouden toen ik dat ook bij hun ging doen op begrafenissen..."

@ TS; virtuele aai uit Groningen en beterschap
say what?
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:42:10 #170
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_72114992
Meld je aan bij een dating site, en stuur mijn prive een beriggie welke en wat je nick daar is?
pi_72125639
quote:
I
Ik heb een soortgelijk iets gehad.
Ik had het kunnen weten: voordat we in het restaurant kwamen wilde hij op de heenweg al 'knuffelen'. Ik knapte meteen op hem af maar besloot het een tweede kans te geven. Die van mij was ook al de menukaart aan het afkraken en vooral zeggen wat hij niet lekker vond. (Dan kies je toch wat anders )
En wat is dat toch dat een nieuwe date vanalles over je ex wil weten? En er ondertussen ook zelf vol mee zit met verhalen... Daarna ook nog eens bellen en een afspraak maken voor de volgende dag met vrienden voor het concert van weet-ik-veel wie. Dan vragen naar mijn muzieksmaak en tot de grond toe afkraken. En het dan gek vinden dat ik geen nagerecht hoef (hij nam er zelf wel een) en snel naar huis wil 'nee, je hoeft me echt niet naar huis te brengen...' - hoe duidelijk kan die hint zijn? Dag later was meneer op msn met de vraag wanneer we weer gezellig gingen stappen. Meteen geblocked!

Gelukkig is het een paar jaar geleden en ben ik nu van het daten af.

Maar ontopic:
Misschien stomme opmerking maar hij is wel serieus bedoeld: heb je een huisdier? Wellicht kun je die anders nemen en daar je verhalen tegen vertellen. Het helpt misschien om je behoefte aan iemand in een reel daglicht te zetten en bovendien is het goed om bv met een hond te lopen en kunnen daar best leuke contacten uit voortkomen
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_72128456
een vrouw die wanhopig is? Ben bang dat daar maar 1 oorzaak voor is: je bent lelijk (sorry).
pi_72273681
@Tubewaydigital: ik ben er inmiddels ook bang voor, dat ik gewoon lelijk ben.

@Blinky: ik heb idd wel eens nagedacht over een huisdier. Een Franse bulldog ofzo, zó'n schattig hondje! Maar ik ben toch best vaak weg, en dan is een hond geen goede optie. Ben geen kattenvrouw, ik haat die nagels.

Ff wat updates: ik ben doorverwezen naar een tweedelijnspsycholoog. Daar ga ik verder werken aan mijn probleem met onzekerheid. Eigenlijk kan de topictitel misschien beter veranderd worden naar 'Ik ben onzeker'. Nou ja, goed. Van de week ga ik maar eens bellen. Ik heb twee namen doorgekregen van psychotherapeuten van wie ze denkt dat ze iets voor me kunnen betekenen. Een grote GGZ-instelling voel ik me eigenlijk niet thuis bij, dus dat valt af (Lentis etc.)

Deze week heb ik wel iets 'bereikt' (eigenlijk mag ik het niet zo noemen)'. Dinsdagavond, na heel veel wijn, heeft een vriendin van me een man gebeld waarvan ik had laten weten dat ik hem best wel heel sexy vond. 'Zou je met Miinnemin naar bed willen?' Zijn antwoord was: 'Nou, liever met Minnemin dan met Minneplus' (ik heb een naamgenootje binnen onze vriendengroep). Woensdagavond zag ik hem, en we hebben er even over gekletst. Nota bene op de avond dat een vage vriend, die het wel heel goed met me voor heeft, me vroeg waarom ik na bijna een jaar nog geen nieuwe vriend heb; ik ben toch zo knap en leuk en enthousiast en ik moet niet zeiken van dat ik niet durf. Afijn, met de sexy man in kwestie kwam het er op neer dat hij toestond dat ik hem test-zoende, en toen hebben we eigenlijk de hele avond verder gezoend; tegen de muur, op de trap, in de keuken etc. etc. O, heerlijk! Hij zei dat hij mij een knappe dame vond en dat hij jaloers was op de man met wie ik een tijd daarvoor naar de sauna was geweest. Echt heerlijk gezoend, meerdere malen die avond. Ik voelde me weer helemaal vrouw! Ik heb zelfs orale seks aangeboden gekregen, maar dat komt misschien nog (ik was ongesteld, oh why???) En het is echt een leuke jongen om te zien, hij straalt best wel seks uit. Wow, dat ik dit bereikt heb na een redelijk dolle actie van een vriendin, joepie!

Maar ja, dat is dus echt super allemaal, heb zo ontzettend genoten van woensdag en van hém. Maar dan ben ik vanavond uit, na een avondje Noorderzon (theaterfestival in Groningen). Ik moet toegeven dat ik niet bepaald sexy gekleed was. Bandshirtje, leuke spijkerbroek wel, mijn rode brilletje op, en toch redelijk hippe gympen. Maar niet standaardzaterdagavondbimbotietenuitmijnshirt. Van tijd tot tijd vind ik dat ook wel leuk, maar goed, vanavond dus even niet. Wel wat make-up, overigens. Ben nog even gaan dansen, met wat mensen. Ik heb best wel een kick gekregen van woensdag. Wie maakt me wat? Ik ga gewoon oogcontact maken met alle leuke mannen! Maar GEEN EEN MAN die op me afstapt of überhaupt gewoon me ff beetpakt om te dansen ofzo, nadat ik hem aankijk. Ze gingen allemaal voor de meiden met een laag decolleté of de blonde meisjes. Ben zo teleurgesteld....

Blijkbaar ben ik dus inderdaad lelijk en moet ik maar bewust inzetten op een lagere categorie man. Ja, natuurlijk moet ik mezelf niet zo afhankelijk maken qua levensgeluk van een man, maar goed, daar had ik vanavond dus gewoon wel even zin in. Ik had een broos zelfverzekerdheidsgevoel opgebouwd na woensdag, en dat is nu dus allemaal weer weg.

O, ik baal hier zo van! Ik wéét dat ik superblij moet zijn met het feit dat ik gewoon gezoend heb met een jongen die ik al best een tijdje zag zitten, en misschien zit er nog wel meer in (hij raakte best opgewonden van mijn zoenkunsten, stom eigenlijk om daar bevestiging uit te halen). Maar door wat er dan vanavond (niet) gebeurd is, boor ik dat zélf allemaal weer de grond in. Ik spoor gewoon niet, zucht.
pi_72273694
Ik vind persoonlijk de casual geklede dames leuker dan die tieten uit hun shirt types

Wel top dat je leuke dag hebt gehad toch! Alsof het elke dag zo moet zijn, daar heb je echt niet genoeg serotonine voor
pi_72273696
-edit-

[ Bericht 81% gewijzigd door Mordreth op 30-08-2009 10:54:24 (nee) ]
pi_72275725
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Waarom is mijn reactie weg?
Ik meende serieus om samen op mannenjacht te gaan.
Laat ons even weten waar oke?
Beneath the gold, bitter steel
pi_72279020
quote:

Slotje.
8 jaar? Wat dacht je van 12

Vrouwen die er blijkbaar leuk uitzien en geen vriend kunnen krijgen en toch wanhopig op zoek zijn betekent maar 1 ding --> uiterst kritisch. Er voldoet blijkbaar maar 1 man: de perfecte man.

En zo gaat TS altijd alleen blijven. Misschien moet TS eens op zoek gaan naar mannen die qua leukigheid op hetzelfde niveau zitten en geen fotomodel. En dan zegt TS dat ze goed contact heeft met 20 mannen. Dat is behoorlijk veel. Die hebben ook weer vrienden. Ik heb welgeteld goed contact met misschien 1 vrouw en dat dan nog vooral via MSN. Er zitten gewoon 0 vrouwen in mijn vriendenkring. Nada op wat aanhang na, die vrijwel nooit meegaat. Niet omdat ik niet wil, maar 't loopt gewoon telkens anders.

Op Paiq stikt het van de leuke mannen. Ik kom er veel leuke vrouwen tegen, dus andersom gaat dat ook op. Op andere datingsites krijg je (als je leuk er uit ziet) tig mailtjes ELKE dag. Kortom, te kritisch. Niets is goed genoeg, behalve dat perfecte imaginaire vriendje blijkbaar.

Tip aan TS:
Ga eens met mannen uit die in eerste instantie niet aan je volledige eisenpakket voldoen. Je zult versteld staan dat deze mannen ook best leuk kunnen zijn als je de kans geeft een beetje te laten groeien.

En dames uit de regio Den Haag die zitten te zeiken over foute dates: PM voor een date en schrijf er achteraf op Fok maar een verhaaltje over. Want echt, als ik die verhalen soms lees dan denk ik...waar selecteren jullie op? 100% uiterlijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door Knipoogje op 30-08-2009 14:07:15 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72279308
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 04:02 schreef minnemin het volgende:
Deze week heb ik wel iets 'bereikt' (eigenlijk mag ik het niet zo noemen)'. Dinsdagavond, na heel veel wijn, heeft een vriendin van me een man gebeld waarvan ik had laten weten dat ik hem best wel heel sexy vond. 'Zou je met Miinnemin naar bed willen?' Zijn antwoord was: 'Nou, liever met Minnemin dan met Minneplus' (ik heb een naamgenootje binnen onze vriendengroep). Woensdagavond zag ik hem, en we hebben er even over gekletst. Nota bene op de avond dat een vage vriend, die het wel heel goed met me voor heeft, me vroeg waarom ik na bijna een jaar nog geen nieuwe vriend heb; ik ben toch zo knap en leuk en enthousiast en ik moet niet zeiken van dat ik niet durf. Afijn, met de sexy man in kwestie kwam het er op neer dat hij toestond dat ik hem test-zoende, en toen hebben we eigenlijk de hele avond verder gezoend; tegen de muur, op de trap, in de keuken etc. etc. O, heerlijk! Hij zei dat hij mij een knappe dame vond en dat hij jaloers was op de man met wie ik een tijd daarvoor naar de sauna was geweest. Echt heerlijk gezoend, meerdere malen die avond. Ik voelde me weer helemaal vrouw! Ik heb zelfs orale seks aangeboden gekregen, maar dat komt misschien nog (ik was ongesteld, oh why???) En het is echt een leuke jongen om te zien, hij straalt best wel seks uit. Wow, dat ik dit bereikt heb na een redelijk dolle actie van een vriendin, joepie!

Blijkbaar ben ik dus inderdaad lelijk en moet ik maar bewust inzetten op een lagere categorie man. Ja, natuurlijk moet ik mezelf niet zo afhankelijk maken qua levensgeluk van een man, maar goed, daar had ik vanavond dus gewoon wel even zin in. Ik had een broos zelfverzekerdheidsgevoel opgebouwd na woensdag, en dat is nu dus allemaal weer weg.

O, ik baal hier zo van! Ik wéét dat ik superblij moet zijn met het feit dat ik gewoon gezoend heb met een jongen die ik al best een tijdje zag zitten, en misschien zit er nog wel meer in (hij raakte best opgewonden van mijn zoenkunsten, stom eigenlijk om daar bevestiging uit te halen). Maar door wat er dan vanavond (niet) gebeurd is, boor ik dat zélf allemaal weer de grond in. Ik spoor gewoon niet, zucht.
Ah, jouw probleem is niet dat je geen man kan krijgen. Jouw probleem is dat je blijkbaar sex nodig hebt van een knappe man om bevestiging te krijgen dat je niet lelijk bent. Als ik het zo lees is een relatie voor jou toch vooral sex. Dan snap ik het helemaal niet meer. Er zijn duizenden mannen die sex met je willen, of je nu knap of lelijk bent. Echt knappe mannen hebben dan wel weer de luxe om je te weigeren natuurlijk. En dat kun je blijkbaar niet goed hebben? Gaat je zelfbeeld daar aan ten onder? Reality check: Dat soort mannen zijn meestal toch klootzakken die je dumpen als ze je goed hebben genomen. Zo zijn ze het namelijk gewend
pi_72296585
quote:
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:51:04 #180
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72297942
Ach dit soort aandachtshoertjes komen wel terecht weetje. het is niet zo dat ze uberlijk is. aandacht komt ze niet tekort zo te lezen. snap ook niet dat mensen juist aan de lippen van mensen als TS hangen. Zit jeje druk te maken is ze ondertussen al lekker aan het flikvlooien. waar maak jeje dan druk om?
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:52:18 #181
158452 IQM
I am the one
pi_72297977
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach dit soort aandachtshoertjes komen wel terecht weetje. het is niet zo dat ze uberlijk is. aandacht komt ze niet tekort zo te lezen. snap ook niet dat mensen juist aan de lippen van mensen als TS hangen. Zit jeje druk te maken is ze ondertussen al lekker aan het flikvlooien. waar maak jeje dan druk om?
Nee, laten we ons druk maken om jou, iemand met ECHTE problemen. Oh, man, jij bent zo belangrijk. !
Scio Melius
Gelul.
pi_72324287
Dus je laat je in de uitverkoop gooien door een vriendin??

Ik hoop maar dat die hulp gauw op gang komt..
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:12:01 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72324340
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:

[..]

Nee, laten we ons druk maken om jou, iemand met ECHTE problemen. Oh, man, jij bent zo belangrijk. !
Ja wat maakt Minnemin eigenlijk zo belangrijk en geliefd dat zij wel paginas met aandacht krijgt, wat boeit jullie aan haar?
pi_72324830
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja wat maakt Minnemin eigenlijk zo belangrijk en geliefd dat zij wel paginas met aandacht krijgt, wat boeit jullie aan haar?
Een naar sex en aandacht hunkerend meisje op Fok, wat dacht je dan?
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:54:29 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72328439
Beter is het als je in het vervolg niet meer voor hun gaat praten want ik wil hun confronteren namelijk.. dat ze gaan nadenken snap je? Want ik krijg altijd alle shit over me heen en ze hebben hun mening over mij altijd al klaar enzo, en ze vinden zichzelf altijd zo geweldig individualistisch enzovoorts. ik wil graag weten hoever ze kritisch tegenover hun eigen denken durven staan.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:57:26 #186
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328530
quote:
Omdat ze niet op alles en iedereen loopt te zeiken. Ik vind je alleen in de schrijven al bijzonder vervelend, hoe erg moet je in 't echt wel niet zijn dan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72328544
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:59 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ok, dus als je vriendin het over je biologische klok begint, wordt jij onzeker?
Da's bij elke kerel zo.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:00:03 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72328620
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat ze niet op alles en iedereen loopt te zeiken. Ik vind je alleen in de schrijven al bijzonder vervelend, hoe erg moet je in 't echt wel niet zijn dan
Niet zo erg als je zou denken, want ik heb vrienden irl. en die maak ik ook makkelijk. dus jouw "logische denken" en "geweldige conclusies" zijn eigenlijk niet zo logisch en geweldig..
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:00:38 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328642
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef sig000 het volgende:
Da's bij elke kerel zo.
Praat voor jezelf.
pi_72328701
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Praat voor jezelf.

Ach gut, een kort lontje?
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:03:56 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72328743
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef sig000 het volgende:
Ach gut, een kort lontje?
Nee hoor, maar wat je zegt is gewoon onzin. Dat jij onzeker wordt prima, maar niet iedere kerel wordt onzeker van een geintje van een vriendin.
pi_72328808
quote:

[..]

Jij hebt een nare, verongelijkte, gefrustreerde toon.
pi_72329075
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee hoor, maar wat je zegt is gewoon onzin. Dat jij onzeker wordt prima, maar niet iedere kerel wordt onzeker van een geintje van een vriendin.
Ow en een generaliserende post met ga je op in. pas maar op voor je vriendin haar geintjes.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:27:18 #194
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72329300
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ow en een generaliserende post met ga je op in. pas maar op voor je vriendin haar geintjes.
Catbert wordt zelfs al onzeker van n geintje van sig000
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:27:48 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72329312
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij hebt een nare, verongelijkte, gefrustreerde toon.
Tuurlijk ben ik zuur. ik heb pas moeilijke problemen. De TS. zij heeft nog kansen zat. Zul je zien dat ze binnen no-time weer op de rails is met een lover, en waarom? Omdat ze het gewoon al niet slecht heeft in het leven//ze heeft kennelijk heel veel mee. En dat krijgt extra aandacht?

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 01-09-2009 00:28:32 (ik tiep te vlug :D) ]
pi_72329352
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik zuur. ik heb pas moeilijke problemen. De TS. zij heeft nog kansen zat. Zul je zien dat ze binnen no-time weer op de rails is met een lover, en waarom? Omdat ze het gewoon al niet slecht heeft in het leven//ze heeft kennelijk heel veel mee. En dat krijgt extra aandacht?
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:30:29 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72329375
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Catbert wordt zelfs al onzeker van n geintje van sig000
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:30:50 #198
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72329384
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Van jezelf vinden dat je het zwaar hebt
pi_72329422
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
Je reageert echt te snel, eerst beter lezen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:33:05 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72329437
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?
pi_72329467
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.
pi_72329490
quote:

[..]

*btw ben je nu dit topic aan het kapen?
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:38:17 #203
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72329553
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.
hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?
ja ik stop nu wel het is niet mijn topic.
pi_72329747
quote:

[..]

Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:55:04 #205
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72332105
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.
Haha , meesterpost.
pi_72332138
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?
ja ik stop nu wel het is niet mijn topic.
Ik vind het een beetje jammer dat je commentaar op andermans problemen hebt en sowieso fout schrijft.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:56:02 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72333182
quote:
Aggus, meneer zit me te stalken
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:19:34 #208
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72333721
quote:
En mij
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:34:29 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72334126
uhmmm please explain the course of this topic please...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:35:20 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72334148
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
...wat?
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:43:39 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72334357
quote:
Du muss das gewoon weghalen ja...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:07:45 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72334989
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef eleusis het volgende:

[..]

Du muss das gewoon weghalen ja...
nah, ik wilde gewoon even wat uitleg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72335040
-edit- ik heb nog geen koffie op

[ Bericht 88% gewijzigd door Re op 01-09-2009 11:10:01 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:12:45 #214
158452 IQM
I am the one
pi_72335136
quote:
Schenkstroop vindt zichzelf nóg lelijker en wahopiger en verdient daarom zoveel aandacht in plaats van TS!
Scio Melius
Gelul.
pi_72335293
quote:
Schenkstroop kaapt een topic omdat hij zieliger is en een vijandig toontje aanslaat tegen de mensen die in zijn ogen ten onrechte reageren op degene die wel de moeite genomen heeft een topic te openen.

Alstu
pi_72335361
Ah hier is de bonte verzameling van verzuurde kutten te vinden.

Maar goed, TS heeft wel een punt dat relaties op een of andere manier verslavend zijn. Daarom zit ik ook praktisch niet zonder.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:26:08 #217
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72335526
Straks even doorlezen en voorzien van commentaar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:14:09 #218
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72385006
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Bastian het volgende:

[..]

!!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_72386117
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Vivi het volgende:
Straks even doorlezen en voorzien van commentaar .
Ik wacht toch al een tijdje in spanning
  woensdag 2 september 2009 @ 23:57:32 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72386573
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik wacht toch al een tijdje in spanning
Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 15:28:16 #221
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72400598
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.
Een heuse huisvrouw
  donderdag 3 september 2009 @ 15:34:16 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72400807
Ja hoor.

Je hebt geljjk.

.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 15:36:27 #223
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72400866
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor.

Je hebt geljjk.

.
Dat staat niet voor niets in mijn signature, he kuismadam'ke van me!
pi_72401033
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Een heuse huisvrouw
Ik denk dat Henk dit niet zou bevestigen.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 15:42:42 #225
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72401057
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat Henk dit niet zou bevestigen.
O dus Henk is de huisvrouw? Ook prima!
  donderdag 3 september 2009 @ 15:50:53 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72401300
Gast, hoepel op uit onze entre-noutje voordat ik mijn bikkelharde staal op onvriendelijke wijze met je voorhoofd laat kennis maken.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 15:52:35 #227
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72401341
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef Vivi het volgende:
Gast, hoepel op uit onze entre-noutje voordat ik mijn bikkelharde staal op onvriendelijke wijze met je voorhoofd laat kennis maken.
Die tijd van de maand weer lieverd?
  donderdag 3 september 2009 @ 16:05:00 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72401736
Ja anders slowchatten jullie dit ff vol...
  donderdag 3 september 2009 @ 22:12:51 #229
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_72415371
Goed verhaal Gewoon door blijven gaan.. heel stom/saai en vast al 10x eerder geroepen hierboven: maar je stukje had precies het mijne kunnen zijn. Ik ben alleen en doordat ik afwijk van de massa ben ik lastig te koppelen, om het zo te zeggen. Wat ik doe?.. creatief bezig zijn, lekker klussen aan mn huisje, dingen doen (maakt niet uit wat, als het maar voldoening geeft) en zo nu en dan aan mijn scriptie werken (al heel lang officieel bijna af, maar eindelijk nu echt bijna).
In ieder geval niet toegeven aan de oppervlakkigheid van de massa. Gewoon je eigen pad blijven volgen is denk ik het belangrijkste
pi_72829052
Klote klote klote, bij de psychotherapeuten die ik op het oog had is bij allebei een fokking half jaar wachttijd! Damn! Nou moet ik dus bij de GGZ of bij Psyq langs, maar dat Psyq spreekt me totaal niet aan, ze gaan heel erg uit van kortdurende behandeling, en ik heb meer nodig. Iemand ervaring met de HSK groep, toevallig?
  donderdag 17 september 2009 @ 04:37:07 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72829061
Wat mij opvalt bij vrouwen, is dat al hebben ze zo'n verschrikkelijke zin in sex, dat de meesten het liever doen met een partner binnen een langdurige relatie. One night stands wordt op neer gekeken maar aarom? Kan een one night stand niet uitgroeien naar een weekend-stand of een week-stand als het klikt of wellicht een jaar-stand?
  donderdag 17 september 2009 @ 09:51:53 #232
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72831335
quote:
Op donderdag 17 september 2009 04:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat mij opvalt bij vrouwen, is dat al hebben ze zo'n verschrikkelijke zin in sex, dat de meesten het liever doen met een partner binnen een langdurige relatie. One night stands wordt op neer gekeken maar aarom? Kan een one night stand niet uitgroeien naar een weekend-stand of een week-stand als het klikt of wellicht een jaar-stand?
Probeer je nu nog steeds dit topic te kapen?
  donderdag 17 september 2009 @ 11:05:14 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72833405
quote:
Op donderdag 17 september 2009 04:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Nobody cares
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72838998
Ik wil wel reageren, dan. Ten eerste, Schenkstroop, heb ik eigenlijk liever dat je niet meer op deze manier in dit topic komt, want je kunt me zo toch niet helpen, heb ik het idee. Ik heb ergens een probleem mee en daar wil ik vanaf. Jouw 'stel je niet aan' helpt me niet, sorry.

Dan toch ingaand op de vraag: de seksrelaties in mijn omgeving die tot meer uitgroeiden waren ook weer snel uit. Dus zo houdbaar zijn ze blijkbaar niet. En waar haal je trouwens vandaan dat zoveel vrouwen neerkijken op ONS'jes? Ontzettend veel vrouwen doen het! Maar goed, mijn ervaring ermee is dat je je erna gaat hechten aan de man in kwestie, maakt niet uit wie. En dat levert hartezeer op. Dan kan ik me voorstellen dat je daar na de zoveelste ONS geen zin meer in hebt en dan maar liever in een gevoelloze periode duikt, heel saai, maar tenminste zonder verdriet.
pi_72839192
Maar minnemin, wat vind je nu zo erg aan alleen zijn? Ik vermaak me buiten een relatie ook prima.

Is het misschien zo dat je bang bent dat je uberhaupt niet leuk genoeg bent voor een relatie, daardooor denkt te moeten compenseren met sex en dat mannen dat verkeerd interpreteren?

Dan heeft het misschien nut om te beginnen om eens echt iets aan je zelfbeeld te doen, voordat je je weer actief gaat richten op mannen
  donderdag 17 september 2009 @ 14:49:21 #236
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72840049
Klopt, een wachtlijst van een half jaar is niet gek.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72840105
daar wil ik dus aan werken bij de GGZ en co! Maar, ik moet dus vijf maanden ofzo wachten voordat ik bij de doorgespeelde opties terechtkan.....

kent niemand dan de HSk groep? Die vond ik op inet...
pi_72852708
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef minnemin het volgende:
daar wil ik dus aan werken bij de GGZ en co! Maar, ik moet dus vijf maanden ofzo wachten voordat ik bij de doorgespeelde opties terechtkan.....

kent niemand dan de HSk groep? Die vond ik op inet...
Misschien even vraag geven op de vraag boven je?
Ik ken hem niet, maar ik kan je wel een tip geven: Ik ben zelf ook een beetje als jij, en ga gewoon lekker je ding doen. Je komt vanzelf wel iemand tegen, dus waarom het forceren? Ik heb met mijn stage en vrienden iig tijd tekort. Laat staan als er nog een vriendin bij komt
pi_72858652
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Maar minnemin, wat vind je nu zo erg aan alleen zijn? Ik vermaak me buiten een relatie ook prima.
Ik ben nu alleen thuis. Ik wil tegen iemand aan praten. Ik wil dat gevoel voelen, knuffelen, die prikkel.
quote:
Is het misschien zo dat je bang bent dat je uberhaupt niet leuk genoeg bent voor een relatie, daardoor denkt te moeten compenseren met sex en dat mannen dat verkeerd interpreteren?
Weet niet hoe een man het verkeerd zou kunnen interpreteren? Seks is seks. Ja, in mijn hoofd ga ik wel nadenken over hoe samen in een huisje wonen zou zijn, maar goed, niet dat ik het daar verder over heb (god behoede me, zeg). Nee, ik ben idd niet leuk genoeg voor een relatie. Ik heb geen carrière, geen geld, ga nooit op vakantie, en ik ben gewoon heel erg moeilijk geweest bij de vriendjes die ik heb gehad. Ik ben niet leuk. Seks kan ik wel krijgen (met moeite, hoor), en dan ga ik daar maar voor.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef mafkees01 het volgende:
Je komt vanzelf wel iemand tegen, dus waarom het forceren?
Omdat ik zonder vriend niks waard ben. Je kunt nog zo leuk zijn, maar als niemand het bevestigt, is het niets waard. Vind ik.
pi_72858662
Is echt zo: je moet het niet teveel willen, dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open
pi_72858808
O, en Misan, ik heb mijn dagboek weer opgepakt, dat helpt idd wel! Tnx!
pi_72858907
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef minnemin het volgende:
Omdat ik zonder vriend niks waard ben. Je kunt nog zo leuk zijn, maar als niemand het bevestigt, is het niets waard. Vind ik.
Draai het eens om: waarom zou iemand jou leuk vinden als jij jezelf niet eens leuk vindt?

Bevestiging hoef je niet alleen uit relaties te halen trouwens. Ik voel me ook vrijwel iedere dag gewaardeerd door vrienden, familie, collega's.
pi_72859150
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Draai het eens om: waarom zou iemand jou leuk vinden als jij jezelf niet eens leuk vindt?

Bevestiging hoef je niet alleen uit relaties te halen trouwens. Ik voel me ook vrijwel iedere dag gewaardeerd door vrienden, familie, collega's.
Dit is echt heel erg waar, minnemin. Echt heel erg.

pi_72860413
Ik wéét dat jullie gelijk hebben, zo ontzettend gelijk. Ik wil dus bij de psych leren om mezelf wel leuk te vinden.

Ach, het topic heeft eigenlijk geen zin meer, ik weet welke stappen te ondernemen. Ik kom met een aantal maanden wel eens terug om te laten weten hoe het nou is. Iedereen heel erg bedankt voor mij aanhoren! Echt heel erg bedankt!
pi_72861015
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef minnemin het volgende:
Ik wéét dat jullie gelijk hebben, zo ontzettend gelijk. Ik wil dus bij de psych leren om mezelf wel leuk te vinden.

Ach, het topic heeft eigenlijk geen zin meer, ik weet welke stappen te ondernemen. Ik kom met een aantal maanden wel eens terug om te laten weten hoe het nou is. Iedereen heel erg bedankt voor mij aanhoren! Echt heel erg bedankt!
In afwachting van de psych zou je vast een lijstje kunnen maken van dingen waar je wel blij mee bent/trots op. Je gaat toch niet een half jaar wachten op een ander om het wat leuker te krijgen met jezelf?

Maak ook een lijstje met de dingen die je zou willen veranderen, kijk of het haalbaar is en maak een plan (bv leuk werk zoeken en hoe je dit gaat doen).

De dingen die je niet kunt veranderen, moet je proberen te accepteren.
pi_72861364
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Juist. Hoop dat Minnemin dit heel goed leest.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:55:49 #247
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72867261
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Andromache het volgende:
Klopt, een wachtlijst van een half jaar is niet gek.
Omdat mensen als TS de aandacht opeisen daar. Dit vind ik nou een geval waar bij je terecht zegt waar gaat het over/er zijn wel ergere dingen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:14:31 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72867676
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat mensen als TS de aandacht opeisen daar. Dit vind ik nou een geval waar bij je terecht zegt waar gaat het over/er zijn wel ergere dingen.
Ja, en jij hebt wel echt hulp nodig

Wat jij nodig hebt is een ruggegraat.
pi_72868446
Stuur eens een PM naar het_hupt
pi_72868706
Beste TS, je hebt, zoals zoveel vrouwen, last van "vertraagde bindingsangst".

Dit betekent dat je dondersgoed weet dat je over enkele jaren met een dikke buik op de bank zit nadat je bent volgeblaft door Mr. Handsome. Je denkbeeldige vriendje bereid je daar alvast op voor. Echter, heb jij als westerse zelfstandige dame moeite met het accepteren en respecteren van de natuurwetten. Je beleeft dus nu al de angst van het settelen straks, omdat je dondersgoed weet dat die er onverbiddelijk aan komt. Tegelijkertijd wil de natuur jou laten neuken, en omdat je je daar tegen verzet ben je nu zo'n jong psychisch wrak.

Want wat is er nu helemaal aan de hand TS? Jij hebt, als vrouw, last van vrouwen. Je hebt te maken met instabiele emotiegedreven en sociaal beinvloedbare wezens. Wezens die hun vrijheid nu optimaal willen beleven omdat daarginds de onverbiddelijke biologische klok klinkt. Want op onze leeftijd zullen de vrouwen met wie we omgaan er op redelijk korte termijn aan moeten geloven: ze moeten gaan settelen. Het is dus niet zo gek dat al die tikkende dames als ongeleide projectielen heen en weer schieten, zich suf neukend (met voorbehoedsmiddelen) op allerlei kerels along the way.. en jou er er mee lastigvallend.

Het is toch te triest voor woorden dat vrouwen niet alleen kunnen zijn? Hun sociale kring dringt altijd maar op een ding aan: aan de man. En dat is alles waar ze direct en indirect mee bezig zijn, naast het non-stop versterken van hun sociale netwerken.

Jouw probleem is niet (het ontbreken van) de man, het is de aanwezigheid van de vrouw in combinatie met jouw vrouw zijn.
pi_72869025
quote:

[..]

Zoo verongelijkte rare kwibbus dat je der rondloopt!
pi_72886844
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef minnemin het volgende:

Wat is de reden dat je jezelf niet leuk vindt? Zelf kan je makkelijk iemand krijgen zeg je?
Ik snap dat je iemand wilt hebben die het bevestigd, en die echt om je geeft.
Is het dan zo dat je meteen jezelf niet leuk vindt omdat je nu niemand hebt?

Volgens mij ben jij jezelf aan het kwellen met een "probleem" dat eigenlijk helemaal geen "probleem" is.. Er zijn genoeg andere leuke dingen in het leven.
Als je graag wilt horen dat je lief, leuk en schattig bent: bij deze. Alleen je doet jezelf echt veel onzekerder maken dan het daadwerkelijk is
pi_76508574
Update.

Na heel wat administratieve romslomp en een protesterende huisarts zit ik nu in de mallemolen bij de Lentis. Dat wil zeggen, hopelijk in maart een afspraak. Men denkt aan depressie(f) of een persoonlijkheidsstoornis, na de intake. Voel me zwaar kut. Er was dus wel wat meer aan de hand dan alleen een vriendje willen.

En die man, tja, dat idee moet ik maar laten varen. Ik begin me er nu een beetje op in te stellen dat ik geen kindjes ga krijgen, geen partner vind (wie wil nou een chronisch depressief iemand), en ja, hmpf.... Ik weet het allemaal niet meer. Momenteel vind ik het leven vreselijk, het is uitzichtloos, ik kan niks, ben niks en het wordt ook nooit wat, en de wereld is gewoon beter af zonder mij.

Maar ja, ik realiseer me wel dat het op deze manier ook niet verder kan, er uit stappen ben ik dan weer te slap voor en het mag niet want vrienden en familie van me zijn al eerder heel naar geconfronteerd geweest met zelfmoord. Beetje egoïstisch.... Ach ja. Hopelijk gaan ze me wat dingen aanleren zodat ik er weer tegenaan kan, en nu duurzaam. Keep y'all posted.
pi_76509173
Een beetje duidelijkheid zal je denk ik wel goed helpen, blijf in ieder geval sterk totdat je zelf ook beter weet wat er echt aan de hand is! Het zou best kunnen dat je medicijnen krijgt waardoor je je minder zorgen gaat maken en je minder wilt, waardoor het best zou kunnen dat de problemen langzaam aan als sneeuw voor de zon verdwijnen. Blijf er in ieder geval zelf ook mee bezig sterker te worden, dan zal dat ook minder moeite gaan kosten naar verloop van tijd en zal je de positiviteit die je uitstraalt ook weer terug krijgen in dingen die je nu misschien niet zo goed opvallen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:50:14 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76512084
Tuurlijk vind je wel iemand! Echt, ik zag laast een docu over een man uit wiens buik zijn rudimentaire tweelingbroer groeide, en hij had een vrouw die gek op hem was en liefdevol over de teennagels uit zijn navel kroelde .

Ik bedoel maar, je snapt de strekking
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:00:23 #256
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76512235
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef minnemin het volgende:
Update.

Na heel wat administratieve romslomp en een protesterende huisarts zit ik nu in de mallemolen bij de Lentis. Dat wil zeggen, hopelijk in maart een afspraak. Men denkt aan depressie(f) of een persoonlijkheidsstoornis, na de intake. Voel me zwaar kut. Er was dus wel wat meer aan de hand dan alleen een vriendje willen.
Sterkte
quote:
En die man, tja, dat idee moet ik maar laten varen. Ik begin me er nu een beetje op in te stellen dat ik geen kindjes ga krijgen, geen partner vind (wie wil nou een chronisch depressief iemand), en ja, hmpf.... Ik weet het allemaal niet meer. Momenteel vind ik het leven vreselijk, het is uitzichtloos, ik kan niks, ben niks en het wordt ook nooit wat,
Ach rot op joh..niet zo doem-denkerig he! Genoeg leuke jongens die jou waarderen voor wie je bent. Als ik iemand zou leuk vinden, zou ik me ook niks aantrekken van depressiviteit of wat dan ook
quote:
en de wereld is gewoon beter af zonder mij.
Foei! Niet zo denken! Nergens voor nodig
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:20:22 #257
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76512575
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:50 schreef Vivi het volgende:
Tuurlijk vind je wel iemand! Echt, ik zag laast een docu over een man uit wiens buik zijn rudimentaire tweelingbroer groeide, en hij had een vrouw die gek op hem was en liefdevol over de teennagels uit zijn navel kroelde .

Ik bedoel maar, je snapt de strekking
Ja, goed idee.
Maar waar haalt TS nu nog een rudimentaire tweelingzus vandaan?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_76512653
Voor wanhopige mannen zie ik hier nooit zoveel sympathie.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:31:12 #259
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76512822
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef Xeanor het volgende:
Voor wanhopige mannen zie ik hier nooit zoveel sympathie.
Wanhopige vrouwen wel dan?
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76513234
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wanhopige vrouwen wel dan?
Je hebt niet door dat je net ook zelf een positief ingestelde post hebt neergezet voor een wanhopige vrouw?
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:54:22 #261
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76513397
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat je net ook zelf een positief ingestelde post hebt neergezet voor een wanhopige vrouw?
Ik weet echt wel wat ik typ hoor prutser Ze stelt hier een normale vraag en rekent op wat hulp dus geef ik dat, net als de meeste mensen hier.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:02:35 #262
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76513572
quote:

k heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Serieussss
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:08:46 #263
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76513729
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Serieussss
Geen commentaar nu krijgen he Jij hebt helemaal geen vriendjes gehad
pi_76513773
Dan word je toch gewoon prostituee?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:14:18 #265
273257 nadiaschoonheid
pi_76513853
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Geen commentaar nu krijgen he Jij hebt helemaal geen vriendjes gehad
Haha klopt maar zo ver heen is het niet met me..
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:19:36 #266
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76513995
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:11 schreef laforest het volgende:
Dan word je toch gewoon prostituee?
Neem eens een cursusje begrijpend Nederlands aub..ze wil een liefhebbende partner, geen fuckbuddy
pi_76514001
hoe oud is TS eigenlijk?
pi_76514322
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Neem eens een cursusje begrijpend Nederlands aub..ze wil een liefhebbende partner, geen fuckbuddy

genoeg mannen die haar liefde in ruil voor seks willen geven.
Best wel triest als je geluk afhangt van een ander. Erg wanhopig.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:40:13 #269
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514614
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef laforest het volgende:

[..]

genoeg mannen die haar liefde in ruil voor seks willen geven.
Best wel triest als je geluk afhangt van een ander. Erg wanhopig.
Wanhopig misschien..... maar het leven is wel leuker met z'n 2en vind ik
pi_76514647
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wanhopig misschien..... maar het leven is wel leuker met z'n 2en vind ik
Ik vind beide wel ok, als er niemand is die ik leuk vind ga ik niet met iemand om het samenzijn, ik vermaak mezelf ook best alleen.
Hoef je ook geen gezeik aan te horen, voor alles te betalen enzo (grapje )
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:42:29 #271
273257 nadiaschoonheid
pi_76514683
Naar mijn mening is TS niet echt 100%
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:43:59 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76514726
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Naar mijn mening is TS niet echt 100%
Dat is niemand, hoor. Ook ik niet, ook jij niet.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:44:22 #273
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514741
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:41 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik vind beide wel ok, als er niemand is die ik leuk vind ga ik niet met iemand om het samenzijn, ik vermaak mezelf ook best alleen.
Hoef je ook geen gezeik aan te horen, voor alles te betalen enzo (grapje )
Ik zeg niet dat alleen zijn ook niet ok is, alleen is het met z'n 2en een stuk beter. Samen kan je de wereld aan

Maar idd... Als er niemand is doe je leuk vind, vind ik het wanhopiger om dan alleen een partner te hebben onder heb mom van "Niet alleen willen zijn"
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:44:41 #274
273257 nadiaschoonheid
pi_76514748
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Spreek voor je zelf..ik ben wel 100%
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:45:25 #275
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514776
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

gebaseerd op een aantal posts vind ik TS meer 70% en nadia 40% Ikzelf ben -100%
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:47:32 #276
273257 nadiaschoonheid
pi_76514857
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:45 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

gebaseerd op een aantal posts vind ik TS meer 70% en nadia 40% Ikzelf ben -100%
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:47:49 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76514870
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Gebrek aan zelfrelativering: minus 10%!
pi_76514905
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alleen zijn ook niet ok is, alleen is het met z'n 2en een stuk beter. Samen kan je de wereld aan

Maar idd... Als er niemand is doe je leuk vind, vind ik het wanhopiger om dan alleen een partner te hebben onder heb mom van "Niet alleen willen zijn"
Ja totdat je jezelf te veel aan een persoon bindt en dan gaat het uit, ben je een jaar samengeweest, mag je even nog een jaar helemaal depri voelen, was dat het waard?
Zo ontstaat een persoon zoals TS, van relatie naar relatie, bang om alleen te zijn, rebounden, etc.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:52:18 #279
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76515034
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja totdat je jezelf te veel aan een persoon bindt en dan gaat het uit, ben je een jaar samengeweest, mag je even nog een jaar helemaal depri voelen, was dat het waard?
Zo ontstaat een persoon zoals TS, van relatie naar relatie, bang om alleen te zijn, rebounden, etc.
Dat is het risico van het vak

No pain, no gain En zodra je die juiste persoon hebt gevonden waar het niet mee uitgaat......
pi_76515066
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:52 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Dat is het risico van het vak

No pain, no gain En zodra je die juiste persoon hebt gevonden waar het niet mee uitgaat......
Ja en dat gebeurd zoooo vaak.
Kijk als het zo is dan is dat leuk, maar ik vind mensen echt zielig die dat tot in den treure gaan achtervolgen in de hoop die juiste te vinden. Zoiets komt vanzelf wel
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:01:05 #281
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_76515329
quote:
Update.

En die man, tja, dat idee moet ik maar laten varen. Ik begin me er nu een beetje op in te stellen dat ik geen kindjes ga krijgen, geen partner vind (wie wil nou een chronisch depressief iemand), en ja, hmpf.... Ik weet het allemaal niet meer. Momenteel vind ik het leven vreselijk, het is uitzichtloos, ik kan niks, ben niks en het wordt ook nooit wat, en de wereld is gewoon beter af zonder mij.
Als iemand depressief is is dat idd minder aantrekkelijk, maar het zegt niks.

Ik ken iemand die depressief is (aan de beterende hand) die iets kreeg met een gozer die ze ontmoete in de instelling waar zij zat ivm haar depresiviteit.

Ik weet dat je je verschrikkelijk rot voelt, ik wens je veel beterschap meid! Het is voor buitenstaanders moeilijk te begrijpen hoe je je voelt als je depressief ben.
pi_76515550
Ik zou niet met TS uit willen, ze is depri en heeft al een vriend, een denkbeeldig vriend die haar bevredigd in bed.
Nee ik ga liever voor een vrijgezel meisje.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 07-01-2010 11:41:41 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:46:51 #283
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76516876
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef laforest het volgende:
Ik zou niet met TS uit willen, ze is depri en heeft al een vriend, een denkbeeldig vriend die haar bevredigd in bed.
Nee ik ga liever voor een vrijgezel meisje.
Ik wel..waarom niet Ik denk dat die depressie en denkbeeldig vriendje wel overwaait als ze eenmaal iemand heeft gevonden. En als ze echt een leuk meisje is zoals ze zegt, dan zie ik geen probleem
pi_76516920
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik wel..waarom niet Ik denk dat die depressie en denkbeeldig vriendje wel overwaait als ze eenmaal iemand heeft gevonden. En als ze echt een leuk meisje is zoals ze zegt, dan zie ik geen probleem
Dude, ze zegt dat ze niet meer wil leven.
Je zou bijna een mes sturen.

Nee maar ik wil niet de andere man zijn, dan is ze aan het vreemdgaan, vind ik not done.
pi_76518040
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wanneer is jullie eerste date?
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:03:11 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76519581
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hoezo, jij hebt toch ook een denkbeeldig vriendje?
Ik ga naar huis.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:06:00 #287
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76519677
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ze is in ieder geval mijn denkbeeldige vriendinnetje.
Ik heb uebergeile dagdromen de laatste tijd.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:08:22 #288
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76519763
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wanneer is jullie eerste date?
Dinsdag, na onze gezamelijke therapiesessie
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:39:25 #289
273257 nadiaschoonheid
pi_76520827
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nee heb ik niet...jij wel?
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:46:44 #290
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76521059
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Neah, ik ben niet echt gelovig.
Ik ga naar huis.
pi_76521081
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

hij bedoelde allah
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:48:49 #292
273257 nadiaschoonheid
pi_76521132
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef larzzzman het volgende:

[..]

hij bedoelde allah
Ohhh god wat zijn jullie grappig!!

blijf lekker ontopic!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:01:11 #293
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76521559
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ohhh god wat zijn jullie grappig!!
quote:
blijf lekker ontopic!!
Doe maar ja Genoeg islam-bashing Dat laten we aan ome geert over!

[ Bericht 6% gewijzigd door boudemaniak op 07-01-2010 14:33:40 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:38:54 #294
273257 nadiaschoonheid
pi_76522861
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb uebergeile dagdromen de laatste tijd.
Mischien moet je eens die GEKKE TS eens gaan verwennen dan...jullie zouden een goed stel zijn.
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:44:38 #295
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76523052
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Mischien moet je eens die GEKKE TS eens gaan verwennen dan...jullie zouden een goed stel zijn.
Oeff....wat een sterke comeback!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:32:00 #296
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76524922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Zo'n hollandse hoer?
Ik moet er niet aan denken, ik ben bekeerd heur!

Sowieso ben ik meer van het fantaseren, en ik fantaseer liever over jou.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:35:00 #297
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76525042
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Zo'n hollandse hoer?
Ik moet er niet aan denken, ik ben bekeerd heur!

Sowieso ben ik meer van het fantaseren, en ik fantaseer liever over jou.
oa over haar mooie bene zeker en dat korte rokje
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:38:14 #298
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76525180
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Montelly het volgende:

[..]

oa over haar mooie bene zeker en dat korte rokje
Nee, dat van die doek over de kop bevalt me vooral, daar ruk ik uitstekend op.
Die godsdienst roeleert!
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:09:55 #299
273257 nadiaschoonheid
pi_76526400
Goed Dijfhout veel plezier ermee.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:13:22 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76526532
Beetje kerels op internet opgeilen met foto's waar je je hoofd van af geknipt hebt. Nou, nou, 100%, hoor.
pi_76527381
Destijds zat ik dit met grote ogen te lezen:
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 04:02 schreef minnemin het volgende:
- Oppervlakkigheid
- Oppervlakkigheid
- Oppervlakkigheid

Blijkbaar ben ik dus inderdaad lelijk en moet ik maar bewust inzetten op een lagere categorie man.
Sorry hoor maar als dit de criteria is voor een "goede" man dan schat ik je kansen laag in. Lijkt me de verkeerde instelling.
quote:
Hoe oud ben je? 25? Rond die leeftijd is echt nog niet alles verloren.

Edit: Great ik heb weer post 300.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')