abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71706431
quote:
Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
Over generaliseren gesproken
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:16:33 #102
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71706516
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje 0
Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
pi_71706886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:59:10 #104
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71707331
quote:
Hé kom op man, net alsof je niet gewoon weer eens zoals in je puberteit even mag zeggen wat er meteen in je opkomt en dat dan lekker accentueren met extrah smileys .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:27:14 #105
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71707843
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

quote:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 08-08-2009 14:32:35 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71708131
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
pi_71708248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:11:44 #108
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71708680
Geef mij ook maar een Vlaamse ofzo hoor, over het algemeen wat minder oppervlakkig en geen haar op de tanden zoals hier. Het gras is altijd groener bij de buren lijkt het.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:21:16 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708822
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:41 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
Schenkstroop is 'anders'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:23:05 #110
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708861
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:08:07 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71714570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Schenkstroop is 'anders'
anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71718126
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
Ja, ze zijn Bourgondiërs, maar bepaald niet vriendelijk tegen buitenlandse touristen, heb dat ook ondervonden.
pi_71727259
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.

Moest ff stoom afblazen gisteren.....
pi_71727325
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over generaliseren gesproken
Ik generaliseer NOOIT, helemaal NOOIT......
pi_71727356
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:07 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.
Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:12:19 #116
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71727380
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.

Aha, ontkennende fase... Komt wel goed schatje.
pi_71728768
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
pi_71728866
quote:
Als ik het goed begrijp.....ben jij dus die unieke man waar zij vrouwen al generaties lang massaal naar op zoek zijn......
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:30:36 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71729451
Ja en hij is ook nog maagd.. oh wacht
pi_71730340
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:05 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71736437
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:
Ja en hij is ook nog maagd.. oh wacht

Wat is daar mis mee dan?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:13:34 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71736518
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Ook heel fijn dat iemand zo goed met me kan levelen.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.

En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....

Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
Intelligent, but fucked up.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:15:28 #123
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71736551
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:09 schreef erikje14 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Niks, ware het niet dat hij 31 is en andere mannen voortdurend in een negatief daglicht wil stellen.
pi_71738472
Ok, duidelijk
pi_71740294
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
ga elke dag een halfuurtje wandelen, dan kunnen je 2 hersenhelfden beter stof afscheiden waardoor je letterlijk je zorgen uit je lijf loopt

Probeer niet te lang na te denken over hoe en wat of hoe alles moet zijn. Dat is zonde van je tijd.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')