Precies!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje0
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Precies!
Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen![]()
![]()
![]()
Hé kom op man, net alsof je niet gewoon weer eens zoals in je puberteit even mag zeggen wat er meteen in je opkomt en dat dan lekker accentueren met extrah smileysquote:
Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten..quote:Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten..Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.
[..]
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten..Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
Schenkstroop is 'anders'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
Die Fransenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht![]()
anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.quote:
Ja, ze zijn Bourgondiërs, maar bepaald niet vriendelijk tegen buitenlandse touristen, heb dat ook ondervonden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Die Fransen. Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).
Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:07 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
![]()
Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.
Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
Als ik het goed begrijp.....ben jij dus die unieke man waar zij vrouwen al generaties lang massaal naar op zoek zijn......quote:Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten..Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:05 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:
Ja en hij is ook nog maagd.. oh wacht
Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Ook heel fijn dat iemand zo goed met me kan levelen.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.
En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....![]()
![]()
Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
Niks, ware het niet dat hij 31 is en andere mannen voortdurend in een negatief daglicht wil stellen.quote:
ga elke dag een halfuurtje wandelen, dan kunnen je 2 hersenhelfden beter stof afscheiden waardoor je letterlijk je zorgen uit je lijf looptquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.
Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.
Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.
Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.
Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.
Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd.Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.
Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'.Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.
Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
eeuh, heb je mn andere posts in dit topic gelezen???quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
Welke zee, het klooster?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
Eeh, vraagje om op het toch wel serieuze topic terug te komen: wat vind je verder leuk in het leven?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'.Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.
Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:
Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege).
Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:
Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.
Zucht... Waarom beheersen anderen dit spel wel?
Ja, je had hem aan kunnen blijven kijken, dan was er vast wel meer gevolgd. Doe je dat de volgende keer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:
Hoi allemaal.
Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.
Ex heeft voorzichtig gereageerd op mijn mailtje met verzoek om te praten, om te kijken hoe het nou komt dat ik me zo bezig houd met mannen en het begrip 'ex' zo slecht trek (heb de laatste tijd namelijk met elk klef stel problemen, eigenlijk, ook eerste vriendje en zijn vriendin, hartstikke leuke meid, maar het blijft als nieuwe vriendin van mijn ex een kutwijf). . Hij wil zijn nieuwe vriendinnetje natuurlijk niet op het spel zetten. Afijn, hij kijkt maar of hij wil afspreken, ik laat het aan hem.
Ik ben lekker bezig, verder opzich, met werk en studie.
Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.
Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Anchor het volgende:
[..]
Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.
Om het er extra dik bovenop te doen kan je een beetje verlegen terugkijken (hoofd een beetje naar beneden gebogen en als het ware een beetje omhoog kijken, wel oogcontact maken uiteraard).
Mocht je met 'm gesprek raken, raak hem dan af en toe even aan.
Succes!
Hij wacht op de ware, die net zo perfect is als hij.quote:
Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen eigenlijk.
Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet zo goed zijn in contacten leggen in de kroeg (te veel herrie, te oppervlakkig, je moet gelijk leuk en "spontaan" zijn etc.) Vooral die combinatie van "moeten" en "spontaan" gaat er bij mij nooit zo goed in.
Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te radenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:
[..]
Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:
[..]
Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
Ruimschoots geprobeerd, maar t is mn ding niet, verder helemaal niet erg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.quote:Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te raden![]()
Tja, ach 't werkt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...
Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef reuzelneus het volgende:
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.
Zoals ik zei: mn ding eigen ding doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef Anchor het volgende:
[..]
Tja, ach 't werkt.![]()
Wat is jouw methode?
Als je gesprekspartner een stapje achteruit gaat doen, achterover gaat leunen, of weg gaat kijken, is het idd tijd om een beetje afstand te houden......quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:39 schreef Anchor het volgende:
[..]
Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.
Wat het aanraken betreft; da's (imo) belangrijk. Je moet het ook niet te overdreven doen als in 'té dichtbij komen'
op een forum zelfverzekerd over komen is best makkelijk eigenlijk, maar in het echte leven...quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:01 schreef Anchor het volgende:
@reuzelneus:
Aan de je posts te zien ben je zelfverzekerd genoeg.
Dat jij onzeker wordt van assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat wordt. Ik zeg ook niet dat je die trainingen moet volgen, maar ik bedoel wél dat je met jezelf bezig moet zijn. Als je jezelf niet kent blijf je onzeker.
Ja zal vast heel subtiel zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:24 schreef Anchor het volgende:
Wie weet, kom ik je een keer tegen en overmeester versier ik je met mijn charme dmv oogcontact en een subtiele aanraking.
Tja, een Duitser scoren aan de Noordzee ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef reuzelneus het volgende:
[..]
Welke zee, het klooster?
De homobar?
Italië?
Saoudi-Arabië?
hahaha, dude je lijkt wel een chick met balle zo onzeker dat je overkomt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:
Hoi allemaal.
Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja maar maar, hóe dan?![]()
Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
Toen ik de TT las dacht ik; dat zal wel weer mevallen, maar als ik dit zo lees klinkt het inderdaad behoorlijk wanhopig!quote:Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.
Ah, verdwaalde jonkheren en baronnen ontmoeten. Nee, je moet vooral op de schietvereniging zijn als je een partner zoekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jij moet eens een echte vent ontmoeten, word eens lid van een schietvereniging.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:
Hoi allemaal.
quote:Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.
Denk je dat echt? Zijn er meer die het niet kunnen (of durven) dan wel hoor.quote:Zucht... Waarom beheersen anderen dit spel wel?
Ok, dus als je vriendin het over je biologische klok begint, wordt jij onzeker? Is dat zo belangrijk dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef minnemin het volgende:
Hoe het nu met de TS is.... Eh, die is ziek, en behoorlijk suf.
Nog geen concrete actie m.b.t. GGZ ondernomen, psycholoog heeft eindgesprek met een week uitgesteld (ze gaat bovendien per 1 september vertrekken). Dat moet ik sowieso eerst afwachten
Verder weinig ondernomen op het liefdesvlak. Vrijdag nog met een vriendin wat wezen drinken, en nog maar eens geventileerd dat ik eerst alles in mijn leventje op orde wil hebben voor ik weer aan een relatie kan beginnen. Begint zij prompt over mijn tikkende biologische klok, nee, dank u, dat helpt!![]()
En tja, op momenten als deze (suf, ziek, eenzaam) is een aai over de bol heel erg welkom. Een telefoontje met je mama is het toch net niet.Zo, en nu weer naar bed.
Ik heb een soortgelijk iets gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
I
Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
Laat ons even weten waar oke?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Waarom is mijn reactie weg?
Ik meende serieus om samen op mannenjacht te gaan.
8 jaar? Wat dacht je van 12quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef KirkLazarus het volgende:
pfff, als je 8 jaar alleen bent zoals moi open dan nog maar eens een topic
Slotje.
Ah, jouw probleem is niet dat je geen man kan krijgen. Jouw probleem is dat je blijkbaar sex nodig hebt van een knappe man om bevestiging te krijgen dat je niet lelijk bent. Als ik het zo lees is een relatie voor jou toch vooral sex. Dan snap ik het helemaal niet meer. Er zijn duizenden mannen die sex met je willen, of je nu knap of lelijk bent. Echt knappe mannen hebben dan wel weer de luxe om je te weigeren natuurlijk. En dat kun je blijkbaar niet goed hebben? Gaat je zelfbeeld daar aan ten onder? Reality check: Dat soort mannen zijn meestal toch klootzakken die je dumpen als ze je goed hebben genomen. Zo zijn ze het namelijk gewendquote:Op zondag 30 augustus 2009 04:02 schreef minnemin het volgende:
Deze week heb ik wel iets 'bereikt' (eigenlijk mag ik het niet zo noemen)'. Dinsdagavond, na heel veel wijn, heeft een vriendin van me een man gebeld waarvan ik had laten weten dat ik hem best wel heel sexy vond. 'Zou je met Miinnemin naar bed willen?' Zijn antwoord was: 'Nou, liever met Minnemin dan met Minneplus' (ik heb een naamgenootje binnen onze vriendengroep). Woensdagavond zag ik hem, en we hebben er even over gekletst. Nota bene op de avond dat een vage vriend, die het wel heel goed met me voor heeft, me vroeg waarom ik na bijna een jaar nog geen nieuwe vriend heb; ik ben toch zo knap en leuk en enthousiast en ik moet niet zeiken van dat ik niet durf. Afijn, met de sexy man in kwestie kwam het er op neer dat hij toestond dat ik hem test-zoende, en toen hebben we eigenlijk de hele avond verder gezoend; tegen de muur, op de trap, in de keuken etc. etc. O, heerlijk! Hij zei dat hij mij een knappe dame vond en dat hij jaloers was op de man met wie ik een tijd daarvoor naar de sauna was geweest. Echt heerlijk gezoend, meerdere malen die avond. Ik voelde me weer helemaal vrouw! Ik heb zelfs orale seks aangeboden gekregen, maar dat komt misschien nog (ik was ongesteld, oh why???) En het is echt een leuke jongen om te zien, hij straalt best wel seks uit. Wow, dat ik dit bereikt heb na een redelijk dolle actie van een vriendin, joepie!![]()
Blijkbaar ben ik dus inderdaad lelijk en moet ik maar bewust inzetten op een lagere categorie man. Ja, natuurlijk moet ik mezelf niet zo afhankelijk maken qua levensgeluk van een man, maar goed, daar had ik vanavond dus gewoon wel even zin in. Ik had een broos zelfverzekerdheidsgevoel opgebouwd na woensdag, en dat is nu dus allemaal weer weg.
O, ik baal hier zo van! Ik wéét dat ik superblij moet zijn met het feit dat ik gewoon gezoend heb met een jongen die ik al best een tijdje zag zitten, en misschien zit er nog wel meer in (hij raakte best opgewonden van mijn zoenkunsten, stom eigenlijk om daar bevestiging uit te halen). Maar door wat er dan vanavond (niet) gebeurd is, boor ik dat zélf allemaal weer de grond in. Ik spoor gewoon niet, zucht.
Nee, laten we ons druk maken om jou, iemand met ECHTE problemen. Oh, man, jij bent zo belangrijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach dit soort aandachtshoertjes komen wel terecht weetje. het is niet zo dat ze uberlijk is. aandacht komt ze niet tekort zo te lezen. snap ook niet dat mensen juist aan de lippen van mensen als TS hangen. Zit jeje druk te maken is ze ondertussen al lekker aan het flikvlooien. waar maak jeje dan druk om?
Ja wat maakt Minnemin eigenlijk zo belangrijk en geliefd dat zij wel paginas met aandacht krijgt, wat boeit jullie aan haar?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, laten we ons druk maken om jou, iemand met ECHTE problemen. Oh, man, jij bent zo belangrijk.!
Een naar sex en aandacht hunkerend meisje op Fok, wat dacht je dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat maakt Minnemin eigenlijk zo belangrijk en geliefd dat zij wel paginas met aandacht krijgt, wat boeit jullie aan haar?
Omdat ze niet op alles en iedereen loopt te zeiken. Ik vind je alleen in de schrijven al bijzonder vervelend, hoe erg moet je in 't echt wel niet zijn danquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja wat maakt Minnemin eigenlijk zo belangrijk en geliefd dat zij wel paginas met aandacht krijgt, wat boeit jullie aan haar?
Da's bij elke kerel zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ok, dus als je vriendin het over je biologische klok begint, wordt jij onzeker?
Niet zo erg als je zou denken, want ik heb vrienden irl. en die maak ik ook makkelijk. dus jouw "logische denken" en "geweldige conclusies" zijn eigenlijk niet zo logisch en geweldig..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat ze niet op alles en iedereen loopt te zeiken. Ik vind je alleen in de schrijven al bijzonder vervelend, hoe erg moet je in 't echt wel niet zijn dan
Praat voor jezelf.quote:
Nee hoor, maar wat je zegt is gewoon onzin. Dat jij onzeker wordt prima, maar niet iedere kerel wordt onzeker van een geintje van een vriendin.quote:
Jij hebt een nare, verongelijkte, gefrustreerde toon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ow en een generaliserende post metquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wat je zegt is gewoon onzin. Dat jij onzeker wordt prima, maar niet iedere kerel wordt onzeker van een geintje van een vriendin.
Catbert wordt zelfs al onzeker van n geintje van sig000quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow en een generaliserende post metga je op in.
pas maar op voor je vriendin haar geintjes.
Tuurlijk ben ik zuur. ik heb pas moeilijke problemen. De TS. zij heeft nog kansen zat. Zul je zien dat ze binnen no-time weer op de rails is met een lover, en waarom? Omdat ze het gewoon al niet slecht heeft in het leven//ze heeft kennelijk heel veel mee. En dat krijgt extra aandacht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt een nare, verongelijkte, gefrustreerde toon.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik zuur. ik heb pas moeilijke problemen. De TS. zij heeft nog kansen zat. Zul je zien dat ze binnen no-time weer op de rails is met een lover, en waarom? Omdat ze het gewoon al niet slecht heeft in het leven//ze heeft kennelijk heel veel mee. En dat krijgt extra aandacht?
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Catbert wordt zelfs al onzeker van n geintje van sig000
Van jezelf vinden dat je het zwaar hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik zuur. ik heb pas moeilijke problemen. De TS. zij heeft nog kansen zat. Zul je zien dat ze binnen no-time weer op de rails is met een lover, en waarom? Omdat ze het gewoon al niet slecht heeft in het leven//ze heeft kennelijk heel veel mee. En dat krijgt extra aandacht?
Je reageert echt te snel, eerst beter lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |