abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71649669
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
pi_71649798
Doet me denken aan die film 'Lars and the real girl'

OT: Het is een jaar geleden zeg je. Blijkbaar heb je het zoals je zelf zegt nog niet verwerkt. Gewoon lekker gaan stappen met vrienden en je komt vanzelf wel weer die leuke man tegen.
pi_71649830
Hey, een vrouwelijke versie van mij!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:26:12 #4
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_71649937
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
Als een vriend als Jezus geprobeerd?
(afgezien dan van de seksuele drang Daar zou je toch een vleselijke man voor moeten vinden.)
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_71649958
Is je psycholoog ook op de hoogte van wat je hier beschrijft?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71650020
Nee. volgende week een afspraak en dan ga ik het allemaal op tafel gooien. In eerste instantie hebben we ons gericht op waarom ik niets aan studie deed en wil dingen wilde maar er niets uit mijn vingers kwam. Dat loopt nu best aardig, mijn to-dolist wordt steeds korter Ik zal dan wel in een tweedelijnstraject terechtkomen, vermoed ik.
pi_71650156
Wat je in ieder geval niet moet doen is een man nemen, puur om het niet alleen te zijn.
Daar schiet niemand iets mee op.
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*
pi_71650354
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 06-08-2009 13:42:26 (ga ergens anders spelen :)) ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:42:43 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71650431
als je niet gelukkig bent met jezelf wordt je zogenaamde vriendje al helemaal niet gelukkig met jou.
Ik zou idd eens bij een psych langsgaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:43:24 #10
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71650453
Ben jij het Bridget? .

Ik vind het een ontroerend en lief verhaal, dat wilde ik maar even kwijt. Heb je al iets als een datingsite geprobeerd?

[ Bericht 88% gewijzigd door Mordreth op 06-08-2009 13:46:12 (hele quote weggehaald) ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_71650506
wat noem je niet te jong? , zet anders je msn erbij, gegarandeerd veel reacties

en je zoekt eigenlijk een maatje, nou welkom
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71650525
Ik zou alles eens op papier zetten, een dagboek ofzo.

Dat helpt, ook in gesprekken bij de psycholoog. omdat je er al over nagedacht hebt en het dus beter kunt verwoorden.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:46:02 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71650529
Waarom is mijn reactie weg?
Ik meende serieus om samen op mannenjacht te gaan.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:51:02 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71650652
Dat wanhopige moet je kwijt zien te raken. Tenminste, als je een echt léuke man wil.

Als het je niet uitmaakt, zullen de minstens zo wanhopige Fok!-mannen zich snel aandienen, die je na het neukebeuken dan weer dumpen met een lauwe smoes maar dan heb je iig weer ff aandacht gehad.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:53:56 #15
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_71650726
Een of andere mod heeft zitten ouwehoeren met mijn post, vandaar de toevoeging in een nieuwe post:

ik herken dat moeilijk loslaten van je ex(-en) erg goed. Het liefst hou ik contact met allemaal (wat niet altijd noodzakelijkerwijs op wederzijdse instemming kan rekenen ), ik droom er zo af en toe van dat 'we' met z'n allen in één huis wonen, dan voel ik me altijd intens gelukkig. Heeft niets met sex van doen, maar met een emotionele band die ik, eenmaal gesloten, erg moeilijk meer kan verbreken.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_71650739
Tja, je kan er weinig aan doen denk, die psych kan je wel verder helpen denk
pi_71650760
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
Dat wanhopige moet je kwijt zien te raken. Tenminste, als je een echt léuke man wil.
Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
pi_71650785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:53 schreef keesjeislief het volgende:
ik droom er zo af en toe van dat 'we' met z'n allen in één huis wonen, dan voel ik me altijd intens gelukkig. Heeft niets met sex van doen, maar met een emotionele band die ik, eenmaal gesloten, erg moeilijk meer kan verbreken.
Dat is nou iets waar ik heel goed in kan komen. Pffft... er nog maar eens goed over nadenken. Nu naar het zwembad met een vriendin.
pi_71650829
Een dagboek werkt om het van je af te schrijven. Dit kun je eventueel anoniem op een blog doen zodat je misschien ook reacties van anderen kunt krijgen. Vaak is een dagboek of blog beter dan iemand die je in vertrouwen genomen hebt voortdurend te belasten met die knagende zaken. Mocht je een nieuwe vriend vinden dan kun je in het begin over het algemeen niet meteen je hele hebben en houden op tafel smijten van 'hoi hier is het', aangezien dat over het algemeen vrij heftig kan overkomen

Nog een keer doorgelezen en het voornaamste dat ik lastig vind in je verhaal is dat denkbeeldige vriendje. Ik zou oppassen dat het denkbeeldige vriendje voor je gevoel geen reëel vriendje wordt. Zou ik het absoluut over hebben met je psycholoog. Die snappen over het algemeen hoe dat werkt

Oh en seks met alles en iedereen zou ik niet zomaar doen, krijg je geheid spijt van. Je kunt beter nog even met jezelf spelen tot je een leuke jongen ontmoet hebt

[ Bericht 14% gewijzigd door Misan op 06-08-2009 14:04:18 ]
pi_71650839
Hoe oud ben je?
Je hebt het over studentjes, maar geeft ook aan dat je zelf nog iets met studie doet/zou moeten doen.

Woon je echt in een studentenstad als Leiden, of een breder ontwikkelde stad als Utrecht of Amsterdam?

Je leeftijd en omgeving hebben een enorme invloed op je mogelijkheden tot ontplooiing, en hoewel je natuurlijk het allerbeste al aan het doen bent (met iemand praten over hoe vast je zit in jezelf), denk ik dat het aanpakken van omgevingsfactoren ook een heel stuk zou kunnen helpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pundit_wannabe op 06-08-2009 15:53:30 (typos) ]
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_71650878
Je klacht is deels lichamelijk en deels geestelijk.
Lichamelijk is zo op te lossen via dating sites voor andere sites.
Geestelijke is met een bekende goeie gesprekken aangaan en kijken of dat oplucht.
Of juist met een onbekende en het er dan uitgooien en misschien lucht dat op.
pi_71650897
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ja maar maar, hóe dan?

Ik sta al op een datingsite, maar ik vind daar serieus niemand leuk (Paiq). Drie jaar geleden waren de mannen daar wél okee. Jaren terug daar een leuk scharrel opgedaan, maar na drie keer was ik wel klaar met de inhoudsloze seks (hij spreekt me op msn nog steeds aan met hey tijger terwijl 'ie alweer tidjen een vriendin heeft, echt zó fout)
Piaq is toch zo'n kinky dating site waar je met credits werkt? Lijkt me ook niet echt de plek om een leuk iemand te vinden. En zeker niet voor serieus.
block die ex gewoon even een tijdje, dwepen in het verleden helpt ook niet
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:00:00 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71650908
Gefeliciteerd, je bent een mens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:06:33 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71651089
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef minnemin het volgende:
Ja maar maar, hóe dan?

Ik hoop niet dat je melding dat je op Paiq staat een voorbeeld is van een poging van je wanhoop af te komen, want zo lijkt het er wel te staan.

Je bent zo wanhopig omdat je veelteveel focust op het hebben van een relatie. Focus eens op heel andere dingen, vertel jezelf iedere keer als je weer zo loopt te fantaseren en te dagdromen, dat dat je niet helpt en dwing jezelf aan heel andere dingen te denken, zoals hobbies, sport, opleiding, werk, ander zwakzinnig leuks. Gewoon om alles weer in perspectief te krijgen.

Daar krijg je geen relatie van (misschien per ongeluk wel, je weet het niet) maar je staat dan wel neutraler en beter in het leven, en dat maakt jou leuker om een relatie mee te hebben. Dat zou belangrijker moeten zijn dan het hebben van die relatie an sich.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_71651162
Wat je ook doet, don't go for second best.
Een vriendin van mij is getrouwd met de eerste de beste man die haar vroeg, om maar niet alleen te zijn. Haar man was trouwens ook zo'n "wanhopig" type.
Ik vind ze niet echt gelukkig samen, maar ja; ze zijn blijkbaar allebei blij dat er een ander levend wezen in huis rondloopt.
Zorg er eerst maar voor dat je je geen helft meer voelt die haar andere helft zoekt.
Eerst zelf één zijn (zelfvertrouwen, houden van jezelf en meer van dat soort clichés) en dan op zoek naar een partner.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')