abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:41:19 #76
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71687863
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:57 schreef erikje14 het volgende:
broekkie
Je bent twee jaar ouder
pi_71690764
Hoe oud ben je?

Volgens mij is het echt niet zo moeilijk om een man aan de haak te slaan.

Gewoon naar een discotheek gaan, dansvloer op, dansen met je kont naar achter. Dan komt er vanzelf iemand achter je dansen en schuren. Mocht het toch niets worden dan kan je altijd nog naar de volgende gaan. Als je in een grote stad woont kan je 7 dagen per week die tactiek proberen en dan heb je geheid binnen nu en een maand een vaste relatie.

ja als ik een vrouw was geweest dan zou ik echt een slet zijn, maar ja, ik ben een man

veel succes nog TS
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:58:59 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71691651
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:

Minnemeis, ik zou eerst uitzoeken waarom het hebben van een vriend een soort levensvervulling voor je is en daar wat aan doen.
Dat is toch wel duidelijk. ze wil gewoon met iemand zijn. waarom "moet zij daar wat aan gaan doen", het is toch heel normaal?

ik denk dat Minnnemin dr PM box nu wel vol zal zitten met slijmrige -ik wil je wel naar je luisteren-berichtjes van mannen die haar enkelt effe willen neuken

Maarja als je een knappe man bent kom je daar ook wel mee weg.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71691895
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:17 schreef minnemin het volgende:
Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Bottom line: wat moet ik nou met mezelf aan?
Dan lijkt het me een kwestie van te kritisch. De meeste doorsnee vrouwen hoeven echt geen moeite te doen om een man te vinden. Een leuke man waarmee je een goeie relatie hebt, is lastiger, maar ook dat zal wel bij een op de zoveel makkelijk lukken. Een man die echt voor je gaat vind je best.

Als tip zou ik zeggen; maak bij je vriend(inn)en duidelijk dat je aan een vent wilt. Zij kunnen je helpen in hun vriendenkring kijken en alvast een beetje voorselecteren. Bovendien heb je dikke grote kans dat een vriend van een vriendin van je het ook prima met jou kan vinden, dezelfde interesses en visie enzo, heeft.

Sterkte!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:15:09 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71692070
Relaties zijn wel andere koek schijnt. Erg lastig om een juiste klik te vinden met een ander. Bij mij in de straat woont een meisje, even oud als mij. Zij kreeg een relatie met een vent en hij was knap, lang, welbespraakt en charmant. Die gast heeft haar toen bedrogen voor 30.000 en is er vandoor gegaan met de huur-auto op haar naam
(dit was ook op tv geweest btw.)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71692171
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Relaties zijn wel andere koek schijnt. Erg lastig om een juiste klik te vinden met een ander. Bij mij in de straat woont een meisje, even oud als mij. Zij kreeg een relatie met een vent en hij was knap, lang, welbespraakt en charmant. Die gast heeft haar toen bedrogen voor 30.000 en is er vandoor gegaan met de huur-auto op haar naam
(dit was ook op tv geweest btw.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:21:39 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71692273
Leuk is anders. Maar omdat ik een gefrustreerde gast ben dat lijdt onder de toorn des mooie vrouwen die mogen en kunnen doen wat ze willen , moet ik wel even grinniken eigenlijk.

@El_matador: ik vat em niet
pi_71699496
Ik ben 26, was ook in mijn profiel te vinden... soit.

Zojuist bericht terug van mijn ex. Had hem een mailtje gestuurd om te kijken of hij misschien wil praten. Hij had (terecht) zoiets van 'wow, wat nu weer?' En hij wil zijn nieuwe relatie niet in gevaar brengen. Begrijpelijk, en dat wil ik dus niet van hem vragen. Maar goed, over een tijdje maar eens kijken of met hem praten helpt....

O, enne:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:

ik denk dat Minnnemin dr PM box nu wel vol zal zitten met slijmrige -ik wil je wel naar je luisteren-berichtjes van mannen die haar enkelt effe willen neuken

Viel opzich wel mee, het waren er een paar, en ze wilden geen van allen neuken. Maar miisschien heb ik niet gretig genoeg teruggepm'd ofzo (dit keer dus géén 'mooi fobo, neuken?' ),
pi_71699696
laten we gaan daten
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71699740
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef minnemin het volgende:

Zojuist bericht terug van mijn ex. Had hem een mailtje gestuurd om te kijken of hij misschien wil praten. Hij had (terecht) zoiets van 'wow, wat nu weer?' En hij wil zijn nieuwe relatie niet in gevaar brengen. Begrijpelijk, en dat wil ik dus niet van hem vragen. Maar goed, over een tijdje maar eens kijken of met hem praten helpt....

O, enne:
[..]

Viel opzich wel mee, het waren er een paar, en ze wilden geen van allen neuken. Maar miisschien heb ik niet gretig genoeg teruggepm'd ofzo (dit keer dus géén 'mooi fobo, neuken?' ),

Bij gebrek aan fobo zeker

Tsja, ik kan op zich de reactie van je ex voorstellen en ik vind het wel goed dat je dat zelf ook inziet. Dat wil niet zeggen dat je 'm zo 123 uit je gedachten kan zetten natuurlijk, maar goed ik ben niet de aangewezen persoon om je daarin van advies te kunnen voorzien.
pi_71699774
en je profiel staat op 00-00-0000
pi_71700041
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef erikje14 het volgende:
en je profiel staat op 00-00-0000
O... sorry
pi_71700123
Ik kan je helaas verder alleen veel sterkte en succes toewensen
pi_71701234
De een is op zoek naar een partner omdat de anderen niet bevielen. De ander heeft er nog nooit een of meerdere gehad. Laat het tellen buiten beschouwing, wees niet teleurgesteld om wat je niet hebt, en als je dan toch die drang hebt om een partner te krijgen; doe dan op zijn minst je best om ze tegen te komen. Je kan jezelf geen versierder noemen, maar dat wil niet zeggen dat je dat niet doet. Succes.
pi_71704479
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Ook heel fijn dat iemand zo goed met me kan levelen.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.

En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....

Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:38:52 #91
158452 IQM
I am the one
pi_71704721
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.

En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:56:50 #92
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71705017
quote:

Nederlandse mannen moet je meestal eerst pijpen, dan worden ze ontspannen en kunnen ze best aardig zijn
pi_71705254
quote:

[..]

Mooi verhaal!

Ik rol om van het lachen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71705560
quote:

Ja verschrikkelijk zijn ze... Gelukkig ben jij een geschenk uit de hemel die alles in nuance kan bekijken.
pi_71705629
Jammer dat we nu niet weten hoe t afliep... Ken genoeg vrouwen die zo over hun date zaten te zeiken, maar er dan aan t eind wel mee in bed sprongen
Where facts are few, experts are many.
pi_71705676
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat we nu niet weten hoe t afliep... Ken genoeg vrouwen die zo over hun date zaten te zeiken, maar er dan aan t eind wel mee in bed sprongen
Meestal trouwen ze er mee omdat ze er genoegen mee nemen. Hopen hem nog te kunnen veranderen, veranderen dan eigenlijk zelf in een kort pittig kapsel en scheiden na twintig jaar omdat de man een vmbo slet achter de kassa van c1000 gevonden heeft.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:36:13 #97
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71705685
quote:

Godsgruwelijk, gelukkig waren mijn dates erg beschaafd (te beschaafd ).
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71705917
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef minnemin het volgende:

O, enne:
[..]

Waarom zou je je ex er mee lastig vallen?

Ex = ex toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:54:22 #99
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71706016
quote:

Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).
pi_71706252
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje 0
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71706431
quote:
Over generaliseren gesproken
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:16:33 #102
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71706516
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
Je wilt graag een man, maar waarom? om de gaten die jij in je leven hebt, op te vullen?
mijns inziens moet een relatie een aanvulling op je leven zijn, geen opvulling. Leer eerst eens om alleen gelukkig te zijn, om te kunnen genieten van de dingen die je doet en als je dat allemaal op orde hebt, kom je vanzelf iemand tegen waarvan je denkt dat diegene nog een toevoeging aan jouw leven kan zijn, in plaats van een "redder' te zoeken, die jou van je eenzaamheid af kan houden... (maar ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is en herken ook wel e.e.a. uit je post, al heb ik geen ingebeeld vriendje 0
Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
pi_71706886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Precies!

Verder zou ik niet weten wie haar gaten anders moet vullen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:59:10 #104
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71707331
quote:
Hé kom op man, net alsof je niet gewoon weer eens zoals in je puberteit even mag zeggen wat er meteen in je opkomt en dat dan lekker accentueren met extrah smileys .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:27:14 #105
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71707843
quote:
Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

quote:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 08-08-2009 14:32:35 ]
pi_71708131
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik val niet op mannen maar ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Gaan ze op intelectuele toon zitten praten over het eten, terwijl ik rustig zit te eten.. Hollanders. dan is zuidelijke temperament gezelliger. Hollandse mannen zijn zo lomp en "nuchter" dat het gewoon dom wordt. Ik ben altijd een buitenbeentje geweest wat betreft.
Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
pi_71708248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een bezette man is dan ook veel aantrekkelijker voor vrouwen dat is wetenschappelijk aangetoond dacht ik.

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:11:44 #108
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71708680
Geef mij ook maar een Vlaamse ofzo hoor, over het algemeen wat minder oppervlakkig en geen haar op de tanden zoals hier. Het gras is altijd groener bij de buren lijkt het.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:21:16 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708822
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:41 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Echt weer een pareltje van je schenkstroop. Soms vraag ik me echt af of je gewoon niet een kloon account bent want sommige van je posts zijn echt verdomde mooi neergezet en zo onrealistisch.
Schenkstroop is 'anders'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:23:05 #110
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71708861
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Lomp en nuchter' wederom een generalisatie.
In elke cultuur kom je nuchtere en lompe mannen tegen, dat is niet voorbehouden aan Hollandse mannen hoor.
En natuurlijk vervelende domme vrouwen, dit voor het evenwicht
Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:08:07 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71714570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Schenkstroop is 'anders'
anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.
pi_71718126
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Die Fransen . Ik heb zelden zulke lompe mensen gezien. Bourgondiërs nog wel
Ja, ze zijn Bourgondiërs, maar bepaald niet vriendelijk tegen buitenlandse touristen, heb dat ook ondervonden.
pi_71727259
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Gewoon een onbehouwen boer dus, beetje normale man weet dat 'ie zich zo niet dient te gedragen (tijdens een eerste date).

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.

Moest ff stoom afblazen gisteren.....
pi_71727325
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over generaliseren gesproken
Ik generaliseer NOOIT, helemaal NOOIT......
pi_71727356
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:07 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Tja ik denk dat het ook echt wel aan mij ligt hoor, dat ik nooit eens een normale, maar wel leuke en niet al te suffe man tegen kom, die wel te vertrouwen is.
Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:12:19 #116
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71727380
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

anders en veelzijdig. maar zeker niet gay.

Aha, ontkennende fase... Komt wel goed schatje.
pi_71728768
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ja, als je nou eenmaal op verknipte figuren valt, krijg je dat hè.
Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
pi_71728866
quote:
Als ik het goed begrijp.....ben jij dus die unieke man waar zij vrouwen al generaties lang massaal naar op zoek zijn......
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:30:36 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71729451
Ja en hij is ook nog maagd.. oh wacht
pi_71730340
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:05 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Hey niet te bijdehand en to the point worden hè...
Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
pi_71736437
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:

Wat is daar mis mee dan?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:13:34 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71736518
quote:

Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
Intelligent, but fucked up.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:15:28 #123
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71736551
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:09 schreef erikje14 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Niks, ware het niet dat hij 31 is en andere mannen voortdurend in een negatief daglicht wil stellen.
pi_71738472
Ok, duidelijk
pi_71740294
quote:
Zo, even een taboe doorbreken. En ja, het is een kloon, sorry, mijn eigen profiel is te bekend.

Ik ben wanhopig op zoek naar een man. Ik voel me niets waard zonder een kerel. Als ik er maar even bij stilsta hoe rot ik me voel zonder arm om me heen, zonder seks, zonder zoenen, zonder liefde en aandacht, dan krimp ik helemaal ineen. Het gewicht van de hele wereld komt plotseling op mijn schouders, ik krijg steken in mijn zij, er vormt zich een nare steen in mijn buik en mijn keel zet op.

Ik heb wel een denkbeeldig vriendje. Als ik wakker word kijk ik naar de lege plek in bed naast me. Ik klets tegen hem als ik ontbijt maak. 's Avonds, alleen voor de tv, ga ik op zijn schoot liggen. Als ik gemasturbeerd heb, fluister ik iets als 'dat was fijn, schatje'. Als ik de kamer inloop, zie ik hem zitten op de bank. Als ik samen met hem ergens heen fiets, praat ik honderduit. En dan af en toe, als een andere fietser me raar aankijkt (hee, realitycheck) doe ik maar net of ik aan het zingen was.

Ik loop al bij een psycholoog, maar daar ging ik eigenlijk heen voor andere klachten. Heb nu, na een aantal maanden, het gevoel dat die klachten wel eens wegloopgedrag zouden kunnen zijn voor het bovenstaande. Ga ik het volgende keer dan maar over hebben.

Het helpt niet echt om met vrienden af te spreken, ik doe niet anders deze week, en ik blijf me kut voelen. Ik dacht eerst dat ik me eenzaam voelde, en dat vrienden opzoeken zou helpen. Ik dacht ook dat als ik maar weer aan de studie ging (gebed zonder end, maar dat diploma gaat er komen), dat mijn leven weer nut zou hebben en dat ik vanzelf leuk word. Ik zorg ook een stuk beter voor mezelf, elke dag warm eten en een schoon huisje, voel ik me goed bij. Intellectueel en sociaal etc. ben ik de afgelopen maanden dus best op peil.

Maar die man.... Ach, het is zó ongezond hoe ik nu denk, het verlamt me compleet. Ik heb twee vriendjes gehad, en een aantal scharrels. Eerste vriendje was meer omdat hij verliefd was en ik dan eindelijk een kerel had. En hee, hij was ook best heel leuk eigenlijk. Bij de tweede kwam het ook van zijn kant, en op die jongen ben ik echt verliefd geweest, een schatje, fijne tijd. Afijn, dat is nu een jaar terug, en ik ben nog niet klaar met hem. Vannacht een hysterische huilbui gehad (niet per se om hem, meer om 'de man' in het algemeen). Met wat hulp van mensen in een chat kwam ik er weer bovenop, gelukkig. Maar ik ben dat eeuwige gedoe van mij nu zó zat. Ik heb mijn ex gemaild of 'ie open staat voor een gesprek, om te kijken hoe het nou kan ik dat ik hem nog niet verwerkt heb; ik denk dat dat ook deel van het probleem is.

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

ga elke dag een halfuurtje wandelen, dan kunnen je 2 hersenhelfden beter stof afscheiden waardoor je letterlijk je zorgen uit je lijf loopt

Probeer niet te lang na te denken over hoe en wat of hoe alles moet zijn. Dat is zonde van je tijd.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71747398
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je neemt jezelf en anderen véél te serieus. Zonder grappen: je bent het meisje waar leuke kerels grappen over maken.
eeuh, heb je mn andere posts in dit topic gelezen???
Volgens mij neem jij het een klein beetje te serieus...
pi_71747583
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Tja, misschien moet je dan eens de vissen in een andere zee bekijken hè.
Welke zee, het klooster?
De homobar?
Italië?
Saoudi-Arabië?
pi_71747587
Hoi allemaal.

Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.

Ik ben lekker bezig, verder opzich, met werk en studie.

Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.

Zucht... Waarom beheersen anderen dit spel wel?

[ Bericht 14% gewijzigd door minnemin op 10-08-2009 02:25:40 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:33:51 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71747782
Zie je helemaal niks aan de hand!! 11 paginas aandacht krijg je, maar je gaat effe uit, en hoppa een vriendje zit er vast wel weer aan te komen.. Als dit de enige problemen zijn waar mooie mensen mee te maken krijgen he. De tering...
pi_71747792
quote:

Afijn, heel verhaal. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat praktische tips van mensen om hier op een gezonde manier mee om te gaan. Ik ben geen versierster, ik ben daar echt heel slecht in. Nou ja, áls ik het eens doe is het meer op deze manier: 'Mooi haar, neuken?'. Eerlijk gezegd kom ik waar ik woon ook weinig leuke mannen tegen, allemaal te jong (ben blijven steken in een typische studentenstad). Ik ben geen lelijk gedrocht, geen topmodel, maar heb wel een leuk koppie en een mooi lijf.

Eeh, vraagje om op het toch wel serieuze topic terug te komen: wat vind je verder leuk in het leven?
Heb je hobbies, interesses, idealen?
pi_71748015
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef minnemin het volgende:

Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege).
Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.
Om het er extra dik bovenop te doen kan je een beetje verlegen terugkijken (hoofd een beetje naar beneden gebogen en als het ware een beetje omhoog kijken, wel oogcontact maken uiteraard).

Mocht je met 'm gesprek raken, raak hem dan af en toe even aan.

Succes!
pi_71748052
quote:

Alleen, gisteren enorm leuk uitgeweest met vriendinnen in een vreemde stad, en ik zag er best goed uit, leuk opgemaakt, leuk shirtje, voelde me prima. Had de hele avond eigenlijk wel leuke mannen gespot (ja, sorry, toch mee bezig geweest). Maar dan kijken ze wel terug, en dan durf ik niet meer terug te kijken. Uit een soort rare vorm van zelfbescherming. Terwijl ik wel heel graag contact wíl, en wíl versieren (gewoon om het versieren, verder niet om te scoren, laat dat idd maar ff achterwege). Bovendien kwam ik de hele avond in verschillende tenten een leuke gast tegen, hele leuke glimlach. Later op straat kwamen we elkaar weer tegen, vriend van me riep 'kom, we gaan naar Club A', en prompt staat het groepje van de leuke man daar ook in de rij, en ze maken een opmerking naar ons groepje. Die gast staat een beetje te kijken naar mij, beetje te praten, aldaar ook nog oogcontact, maar dan weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Moet ik hem leuk aan blijven kijken? Mijn instinct zegt 'oei, kijk maar niet, doe maar stoer, dan kun je jezelf ook niet bezeren en lijk je in ieder geval niet wanhopig'. Maar de andere kant van de medaille is natuurlijk dat ik op deze manier uitstraal dat ik niet wil. Versierd worden lukt zo ook niet.

Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet zo goed zijn in contacten leggen in de kroeg (te veel herrie, te oppervlakkig, je moet gelijk leuk en "spontaan" zijn etc.) Vooral die combinatie van "moeten" en "spontaan" gaat er bij mij nooit zo goed in.
Ik ben mijn exen tegengekomen tijdens gewone dagelijkse activititeiten (werk enzo) en tijdens het slap ouwehoeren tijdens verjaardagsfeestjes (iets waar ik wel erg goed in ben). Daar geldt dus ook weer: je komt iemand tegen op het moment dat je zelf goed in je vel zit, op het moment dat je gewoon lekker je ding aan het doen bent.

Maar goed, ik heb net mn eigen geslaagde liefdesleven beschreven, dus......
Misschien moet je het de forumleden vragen die gelukkig getrouwd zijn met twee kinderen of drie katten en een cavia.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:42:56 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_71748056
quote:
Hoi allemaal.

Denkbeeldige vriendje heb ik eigenlijk weinig meer tegen gepraat sinds dit topic. Was misschien wel tijd, idd.

Ex heeft voorzichtig gereageerd op mijn mailtje met verzoek om te praten, om te kijken hoe het nou komt dat ik me zo bezig houd met mannen en het begrip 'ex' zo slecht trek (heb de laatste tijd namelijk met elk klef stel problemen, eigenlijk, ook eerste vriendje en zijn vriendin, hartstikke leuke meid, maar het blijft als nieuwe vriendin van mijn ex een kutwijf). . Hij wil zijn nieuwe vriendinnetje natuurlijk niet op het spel zetten. Afijn, hij kijkt maar of hij wil afspreken, ik laat het aan hem.

Ik ben lekker bezig, verder opzich, met werk en studie.

Ja, je had hem aan kunnen blijven kijken, dan was er vast wel meer gevolgd. Doe je dat de volgende keer.
pi_71748154
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Anchor het volgende:

[..]

Lieve minnemin, dan moet je JUIST terugkijken. Dat is namelijk voor mannen een teken dat je 'benaderbaar' bent.
Om het er extra dik bovenop te doen kan je een beetje verlegen terugkijken (hoofd een beetje naar beneden gebogen en als het ware een beetje omhoog kijken, wel oogcontact maken uiteraard).

Mocht je met 'm gesprek raken, raak hem dan af en toe even aan.

Succes!
Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen eigenlijk.
pi_71748287
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:30 schreef Heathen. het volgende:
Hij wacht op de ware, die net zo perfect is als hij.
Dus.....ik kom weer eens niet in aanmerking.....
pi_71748391
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Tja, dat terugkijken lukt nou net weer niet op het moment dat je verlegen bent.....
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen eigenlijk.
Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
pi_71749153
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het uitgaansleven de laatste plek om een leuke man tegen te komen, juist omdat het zo gericht is op de eerste indruk en niet op gezamelijke interesses.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet zo goed zijn in contacten leggen in de kroeg (te veel herrie, te oppervlakkig, je moet gelijk leuk en "spontaan" zijn etc.) Vooral die combinatie van "moeten" en "spontaan" gaat er bij mij nooit zo goed in.
Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.

In een pub heb je ook niet alleen mensen die hardstikke spontaan zijn of verbaal erg sterk zijn. Daarbij hangt het ook nog af in welke wijk je uitgaat en in wat voor soort pub/café. En je hoeft echt niet spontaan of leuk te zijn om interesse van iemand te wekken tijdens een avondje ergens. Een verjaardagsfeestje of ergens heen gaan is echt niet zo verschillend. Op 1 ding na, dat het 1e bekend is en het 2e onbekend kan overkomen. Mensen voelen zich wat veiliger, en gaan dan opeens honderduit praten op zo'n verjaardags partijtje. De volgende avond gaat de groep de stad in en is het behoorlijk stil opeens..
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:

[..]

Is ook begrijpelijk. Ontzettend veel mannen kijken zelfs eerder weg dan de vrouw omdat ze zelf te verlegen zijn.
Je kan dit oefenen door gewoon op straat mensen aan te kijken tot ze wegkijken. Doen ze dat, denk dan bij jezelf; Yes, alweer een overmeesterd.
Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te raden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71749187
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Anchor het volgende:

[..]

Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...
pi_71749300
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhm? Het uitgaans leven is niet alleen die ene bar of pub waar knetterhard muziek wordt gedraaid waar het zo druk is dat je je kont niet kunt keren en je moet schreeuwen om te praten. Volgens mij komt het eerder doordat de meeste mensen die zeggen dat het moeilijk contact leggen in een pub/club/bar/discotheek/lounge societeit etc. omdat ze er niet vaak zijn geweest.
Ruimschoots geprobeerd, maar t is mn ding niet, verder helemaal niet erg.
Ergens met vrienden gaan dansen is nog wel leuk, maar dan is het zeker niet om nieuwe mensen te ontmoeten.
quote:
Dit is in bepaalde wijken van bepaalde steden NIET aan te raden
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.
pi_71749344
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef reuzelneus het volgende:

[..]

Mmmm, als het gaat om verlegenheid overwinnen, hang jij duidelijk een heel andere methode aan dan ik...
Tja, ach 't werkt.

Wat is jouw methode?
pi_71749427
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef reuzelneus het volgende:
Ja en mensen die te lang blijven kijken kunnen ook erg vervelend zijn. Die komen gewoon te snel te dicht bij, waardoor je zoiets krijgt van "blijf uit mn buurt". De tip van het "af en toe even aanraken" zie ik om die reden ook niet zo zitten.
Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.
Wat het aanraken betreft; da's (imo) belangrijk. Je moet het ook niet te overdreven doen als in 'té dichtbij komen'
pi_71749566
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef Anchor het volgende:

[..]

Tja, ach 't werkt.

Wat is jouw methode?
Zoals ik zei: mn ding eigen ding doen.
Als mensen vinden dat ik te verlegen overkom bij "de eerste indruk", jammer dan. Ik ga daar echt geen assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook voor volgen. Vroeger wel gedaan, helpt niks, word ik alleen maar onzekerder van, omdat ik daardoor juist meer met mezelf bezig ben.
Ik sta open voor anderen en interesseer me in andermans verhalen. Mensen die niet door die eerste indruk van verlegenheid heen kunnen prikken hebben lekker pecht gehad. Dat "spel" waar minemien het over heeft, dat beheers ik ook niet. Jammer dan.
Het is vast heel handig als je een beetje charmant bent en goed kunt flirten en ik zou willen dat ik er iets beter in was. Maar er zijn ook nog andere manieren om in contact te komen met leuke mensen.
(en ja, ik zal je voor zijn, zo zal ik ook vast nog wel een keer die leuke man tegenkomen).
pi_71749592
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:39 schreef Anchor het volgende:

[..]

Was te snel met mijn post, had deze niet gelezen.
Wat het aanraken betreft; da's (imo) belangrijk. Je moet het ook niet te overdreven doen als in 'té dichtbij komen'
Als je gesprekspartner een stapje achteruit gaat doen, achterover gaat leunen, of weg gaat kijken, is het idd tijd om een beetje afstand te houden...... , zowel fysiek als qua oogcontact.
Klinkt voor de hand liggend, maar er zijn genoeg mensen die het niet door hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door reuzelneus op 10-08-2009 00:59:34 ]
pi_71749610
Hoe gaat achterover leuken?
pi_71749742
Haha ahhhw ik vind TS echt schattig. Volgens mij ben je veel leuker dan je denkt en je moet gewoon lekker alles loslaten en het komt echt op je af, vanzelf (: Niet overanalyseren. Ook absoluut niet versieren om het versieren of seks hebben om het seks hebben, gaat je na verloop van tijd naar alle waarschijnlijkheid een gevoel van leegte geven. Komt hèus goed!
only dead fish swim with the stream.
pi_71749750
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:52 schreef Heathen. het volgende:
Hoe gaat achterover leuken?
Freudiaanse typo
pi_71749754
@reuzelneus:

Aan de je posts te zien ben je zelfverzekerd genoeg .
Dat jij onzeker wordt van assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat wordt. Ik zeg ook niet dat je die trainingen moet volgen, maar ik bedoel wél dat je met jezelf bezig moet zijn. Als je jezelf niet kent blijf je onzeker.
pi_71749898
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:01 schreef Anchor het volgende:
@reuzelneus:

Aan de je posts te zien ben je zelfverzekerd genoeg .
Dat jij onzeker wordt van assertiviteitstrainingen of wat voor onzin ook wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat wordt. Ik zeg ook niet dat je die trainingen moet volgen, maar ik bedoel wél dat je met jezelf bezig moet zijn. Als je jezelf niet kent blijf je onzeker.
op een forum zelfverzekerd over komen is best makkelijk eigenlijk, maar in het echte leven...

En idd, nog steeds verschillende uitgangspunten, kip en ei verhaal, jezelf leren kennen lukt volgens mij niet met trainingen. En ik denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat sommige mensen niet gelijk zoiets uitstralen van "hier ben ik, en ik ben gezellig!".
En er zijn inderdaad heel veel mensen die je dan niet kunnen accepteren. Daarmee omgaan, leren om daar niet te veel waarde aan te hechten, vind ik zelf belangrijker dan het veranderen in een "spontaan" iemand die aan de norm voldoet. Bovendien is het al uitdaging genoeg.

Maar als een training ofzo voor anderen wel werkt, moeten ze het zeker doen. Ik geloof er alleen niet in.
pi_71750006
Wie weet, kom ik je een keer tegen en overmeester versier ik je met mijn charme dmv oogcontact en een subtiele aanraking.
pi_71764874
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:24 schreef Anchor het volgende:
Wie weet, kom ik je een keer tegen en overmeester versier ik je met mijn charme dmv oogcontact en een subtiele aanraking.
Ja zal vast heel subtiel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')